Skandal Shuk Hotfm Cabar Isteri Shuk Persila Kan Kau Call Jais



Hari ini heboh di media sosial berhubung pendedahan Rossalennah Natassyiah Asshafera yang mendakwa suaminya, Shuk Sahar, pelawak dan penyampai radio Hotfm berlaku curang.
Menerusi entri di Instagram, Rossalennah mendedahkan suaminya itu masih menjalinkan hubungan dengan wanita sama iaitu Fara Salleh.
” Aku dah teduduk depan pintu merayu rayu suru suami aku keluar dan balik..
” Selama ni aku diam dah sabar dan bertahan. Diam demi menjaga ab suami.
” Tapi semakin lama diam diorang semakin menyakitkan hati. Satu sibuk mengejar bujang, yang bujang tak sedar diri buktikan dia tak bersaIah dan tak ganggu rumah tangga orang,” katanya.
Tambah Rossalennah lagi, dia juga bertindak menerjah ke rumah Fara untuk meminta suaminya pulang ke rumah, namun terpaksa beredar dengan hampa.
 Allah tu maha adil naluri isteri tak pernah salah.
” Seraa ada saksi pergi sini dengan PA Shuk.. dia kol faara suruh Shuk keluar..shuk bercakap melalui fon fara kta xnak kluar.. selagi ak ada.. apa jdi dia xkan kluar..
” Bayangkan la apa perasaan aku .. aku tak pernah sesedih ini.. sesakit ini, aku dah cukup pendam macam2..
” Allahukabar.. bila Allah menghendaki akan sesuatu tiada siapa dpt halang.. aku dah merayu mnangis depan pintu minta belas kasihan dgn kau farah.
” Kau campak kasut Shuk depan aku suruh bawa balik. Apa dosa aku sampai aku kamu buat macam ni. Aku ada anak-anak perlu jaga. Terima kasih kerana dah tinggalkan aku dengan anak-anak.
” Aku dah bertahan sampai saat ini menutup segala ceIa yang buruk demi masa depan anak-anak. Tapi hari demi hari, kau buang aku dengan anak-anak.
” Malam ni perjalanan aku jauh sangat, orang lain tidur, aku berkeliaran cari laki aku dimana,” katanya.
Berikut adalah respon balas ditulis Fara yang didedahkan oleh Rossalennah;
Fara antara lain berkata, dia tidak pernah menghalau Rossalennah, sebaliknya hanya menutup pintu dan Rossalennah telah pulang sendiri.
Selain itu, Fara mendakwa dia tidak sembunyikan ‘manusia’ (Shuk) di dalam rumahnya.
” Semalam kau kata nak call JAIS kalau aku tak bagi kau masuk, aku persilakan kau call JAIS. ” Aku siap bagitau call polis sekali sebab kalau kau je maaflah ya, memang aku takkan bagi masuk, sebab rumah aku.
” Aku offer video call untuk tourtour rumah segala pelusuk aku boleh tunjuk kalau betul aku sembunyikan manusia dalam rumah, tapi kau taknak! Kenapa??
Aku ada soalan ” 1- Bila masa aku haIau kau? Kau yang taknak balik dan nak tunggu depan rumah sampailah manusia kau cari tu keluar so then aku pun tutuplah pintu sambung tidur.
” 2- Bila masa aku dirayu sambil kau menangis? Kau berikan aku arahan sis, bukan merayu kat aku, dan ugut untuk pecahkan pintu rumah.
” 3- Bila masa aku campak kasut kat kau? Aku bagi dua-dua belah tu melalui jeriji besi.” tulis Fara.

Sementara itu menerusi ruangan komen, rata-rata netizen membela Rossalennah dengan mendakwa Fara masih mahu menegakkan benang yang basah.
Apatah lagi Fara sendiri mengakui tentang kasut Shuk yang berada di dalam rumahnya.
” Dia bagi kasut shuk. Cemana pulak kasut si shuk tu ada kt rumah dia. Hahahahaha” tulis Ain.
.
Kenali Siapa Sebenarnya `Fara Salleh` Wanita Yg Dikatakan ‘Kekasih’ Gelap Syuk

Tiada angin tiada ribut, timbul cerita tidak sedap di dengar apabila hangat diperkatakan mengenai kontroversi terpalit pelawak dan pengacara Shuk Sahar yang didakwa berlaku curang terhadap isterinya.
Tular di Twitter, seorang individu mendakwa Shuk mempunyai hubungan dengan seorang wanita dikenali sebagai Fara Salleh. Malah, individu berkenaan turut membuat pelbagai dakwaan buruk terhadap Shuk dan Fara.
“Betina ni memang sondol laki orang saja, kalau boleh yang then dia konon sara hidup mana jantan yang solo baru mau up. Apa punya perangai. Nanti kongsi pula tentang perempuan tu dengan laki orang pula. Ingat dah bertudung suci dah,” tulisnya.
Dakwa akaun berkenaan, hubungan sulit Fara dan Shuk sejak setahun lalu kini diketahui oleh isteri pelawak berkenaan, Rossalennah Natassyiah.
Malah, menerusi paparan skrin yang turut disebarkan di Twitter, skandal Shuk didakwa telah mencipta akaun palsu menggunakan nama @_sflia untuk berhubung dengan Rossalennah dan memberitahu perkara sebenar.
Dakwanya, Shuk pernah menghamilkannya dan memaksa dia untuk menggugurkan kandungan tersebut. Malah, mendakwa Shuk sendiri yang membawanya untuk gugurkan anak.

“Tak nak mengaku suami ada perempuan lain di belakang? Tak nak mengaku suami dah meng4ndungkan perempuan lain? Nak tengok segala bukti yang ada, boleh je. Sampai paksa suami sumpah cerai talak kalau contact lagi,” tulisnya.
Dalm pada itu, akaun itu mendakwa dia turut mempunyai bukti di atas apa yang diperkatakannya. Malah, individu itu dipercayai sk4ndal Shuk itu mendakwa akui kesal dengan perbuatannya menggugurkan anak dalam kandungannya.

Difahamkan, isteri Shuk turut memuat naik komen terbabit di akaun Instagramnya namun telah memadamkan status berkenaan. Bagaimanapun, setakat ini masih tiada kenyataan lanjut daripada Shuk mengenai dakwaan tersebut,
Selain Shuk, Fara juga didakwa pernah menjalinkan hubungan dengan Shah Jaszle dan Kecik Ogie sebelum ini.
Bekas vokalis Hyperact, Kecik, mendedahkan mengenai Fara Salleh wanita yang dikaitkan dengan pelawak dan penyampai radio Shuk Sahar.
Kecik menerusi laman sosial Twitternya mendakwa, Fara Salleh merupakan bekas teman wanitanya dan pernah tinggal sebumbung.
Menerusi bebenang di Twitter, Kecik berkata wanita tersebut juga pernah mendakwa hamil anak mereka dan menggugurkan bayi tersebut.
“Time November ke Disember tu aku shooting kat Perlis. Dia kat KL, dia selalu kecoh-kecoh suruh balik bla bla…Pastu contact mak ayah aku cakap dia gugur anak aku. Siap bagi gambar dekat kakak aku, gambar janin dari google,” tulis kecik lagi.
Tambah Kecik lagi, awal perkenalannya dengan Fara wanita tersebut mengajaknya tinggal sebumbung dan sempat tinggal bersama selama setahun.Memang salah aku stay berdua dengan dia tapi jahil time tu kan…Aku stay dalam masa setahun, tiga kali pindah.
“First aku stay kondo Banjaria Court dengan budak-budak Hyperact. Pastu aku kenal dia…Dia ajak stay sekali. So aku pun ok ajee…Bak kata orang rezeki gais…hahaha!
“Ya Allah jahilnya aku time tu…Aku stay kat Manjalara dengan dia. Alhamdulillah bahagia awalnya.. 5,6 bulan lepas tu dia kena buang kerja, pastu bermulalah sesi jadi ketua keluarga cenggitu,” dakwa Kecik.
Menurut Kecik lagi Fara Salleh lah yang menyebabkan dia disumb4t ke dalam lokap atas tudahan memukal dan sebelum itu wanita tersebut bertindak menabur fitnah tentang dirinya kepada anggota Hyperact.
Dakwanya lagi, Shuk dan isteri pernah meminta bantuan darinya selepas diganggu Fara Salleh.
Malah Fara Salleh juga pernah membuat laporan polis mendakwa dirinya dipukul Shuk.
Terdahulu, beberapa pengguna laman sosial Twitter tampil membuat dakwaan Shuk Sahar bermain kayu tiga.
Lebih mengaibkan Shuk turut dituduh menghamilkan Fara Salleh, sama seperti yang pernah dilalui Kecik.

Untuk rekod, Shuk mendirikan rumah tangga dengan Rossalennah Natassyiah Asshaferah pada 2015 dan dikurniakan dua cahaya mata perempuan.
Sumber:IG Rossa.sera/limauais

The post Skandal Shuk HOTFM Cabar Isteri Shuk, Persila kan Kau Call JAIS? appeared first on MYKMU.NET.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://mykmu.net/2021/01/23/skandal-shuk-hotfm-cabar-isteri-shuk-persila-kan-kau-call-jais/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=skandal-shuk-hotfm-cabar-isteri-shuk-persila-kan-kau-cal

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hiburan Semalam Kau Kata Nak Call Jais Silakan Call Kenyataan Fara Kepada Isteri Shuk

Hiburan Semalam Kau Kata Nak Call Jais Silakan Call Kenyataan Fara Kepada Isteri Shuk

papar berkaitan - pada 24/1/2021 - jumlah : 497 hits
Sejak semalam kecoh pasal rumah tangga pengacara dan penyampai radio Shuk Sahar yang dikatakan curang lagi Betul tak serik padahal sebelum ni pun dah kantoi Kalau korang tengok apa yang isteri Shuk kongsi dekat Instagram dia tu sumpah sedih...
Jiran Skandal Shuk Hotfm Buka Mulut Dan Beritahu Isteri Shuk Rossa Apa Jiran Itu Nampak Malam Rossa Datang Cari Suami

Jiran Skandal Shuk Hotfm Buka Mulut Dan Beritahu Isteri Shuk Rossa Apa Jiran Itu Nampak Malam Rossa Datang Cari Suami

papar berkaitan - pada 25/1/2021 - jumlah : 701 hits
Hari ini heboh di media sosial berhubung pend3dahan Rossalennah Natassyiah Asshafera yang mendakwa suaminya Shuk pelawak dan penyampai radio Hotfm berlaku cu r4ng
Kenyataan Balas Dari Fara Kepada Isteri Syuk Aku Minta Kau Call Jais Bila Masa Aku Halau Kau

Kenyataan Balas Dari Fara Kepada Isteri Syuk Aku Minta Kau Call Jais Bila Masa Aku Halau Kau

papar berkaitan - pada 24/1/2021 - jumlah : 622 hits
Kontroversi antara isteri pelawak dan penyampai radio Shuk Sahar iaitu Rossalennah Natassyiah dengan seorang wanita yang dikenali sebagai Fara Salleh menjadi semakin hangat di media sosial Terbaru isteri pelawak tersebut yang mesra dipanggi...
Video Akui Sudah Putus Skandal Dengan Shuk Hotfm Fara Salleh Terpaksa Pula Buat Laporan Polis

Video Akui Sudah Putus Skandal Dengan Shuk Hotfm Fara Salleh Terpaksa Pula Buat Laporan Polis

papar berkaitan - pada 26/1/2021 - jumlah : 531 hits
Bimbang dengan pelbagai ugutan daripada individu tidak dikenali wanita yang didakwa menjalinkan hubungan sulit dengan penyampai radio Shuk Sahar tampil membuat laporan polis bagi mendapatkan perlindungan keselamatan Menerusi laporan mStar w...
Shuk Hotfm Cur4ng Lagi Dan Kali Ini Isteri Shuk Datang Serbu Rumah Perempuan Itu Dan Ini Yang Dia Nampak

Shuk Hotfm Cur4ng Lagi Dan Kali Ini Isteri Shuk Datang Serbu Rumah Perempuan Itu Dan Ini Yang Dia Nampak

papar berkaitan - pada 24/1/2021 - jumlah : 407 hits
Episod pergolakan rumah tangga Shuk Sahar kembali panas apabila isterinya dipercayai mendedahkan Shuk kembali bermain kayu tiga
Agree To No Elections Pact And Call Off Emergency Says Shafie

Agree To No Elections Pact And Call Off Emergency Says Shafie

papar berkaitan - pada 15/1/2021 - jumlah : 280 hits
Shafie Apdal says the prime minister s motive in advising the King to declare a state of emergency appears to be politically motivated KOTA KINABALU A political agreement among all parties not to have a general election until the health cri...
Kau Tiipu Aku Hari Demi Hari Isteri D4kwa Shuk Sahar Tak Berubah

Kau Tiipu Aku Hari Demi Hari Isteri D4kwa Shuk Sahar Tak Berubah

papar berkaitan - pada 24/1/2021 - jumlah : 243 hits
PERG0LAKAN rumah tangga pelawak Shuk Sahar kembali hangat apabila isterinya Rossalennah membuat d4kwaan suaminya cvrang
Hiburan Selama Ini Aku Diam Demi Jaga Aib Suami Isteri Dedah Shuk Sahar Curang Lagi

Hiburan Selama Ini Aku Diam Demi Jaga Aib Suami Isteri Dedah Shuk Sahar Curang Lagi

papar berkaitan - pada 23/1/2021 - jumlah : 534 hits
Selepas beberapa bulan reda isu pergolakan rumah tangga personaliti Shuk Sahar ianya kembali menjadi sebutan ramai dek isterinya yang meluahkan kecurangan lelaki itu bersama seorang wanita bersama Fara Salleh Menerusi entri di Instagram mil...
Pengalaman Menarik Menaiki Langkawi Skycab Menuju Ke Langkawi Skybridge

Perunding Berdaftar Harta Pusaka Islam Hans Legacy Sdn Bhd

Ains Nilam Kpm Advance Integrated Nilam System

A Triple Somersault Wearing A Sarong In C Wealth Games 2026

Rawatan Urutan Badan Chiropractic Dan Acupressure Dari Tukang Urut Skudai

Penurunan Wall Street Didorong Oleh Sektor Teknologi Dan Kadar Fed

Indonesia Perkenal Insentif Tingkat Jualan Kereta Elektrik

Naik Lrt Mrt Kl Central Ke Star Hill Pavilion 2024



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Lelaki Itu Slot Samarinda TV3

Beli Dulu Fikir Kemudian Shopee Perkenal Ciri Baru Sempena Raya 15 Hari Pemulangan Percuma Tanpa Soal

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Hero Seorang Cinderella Musim 2 Astro Ria

10 Filem Drama Seram Melayu Berhantu Terbaru 2024 Mesti Tonton

5 Budaya Barat Yang Dah Jadi Ikutan Pasangan Melayu


Early Bird Special Honor Magic6 Pro Habis Terjual Hari Ini

Dok Tunggu Lama Daaaah

Mga Rush Gaming

Stokin Tertera Kalimah Allah Pula Hina Islam

Kuih Sagu Merah Tanpa Kukus Yang Terpaling Sedap

Egoisme Dalam Beribadah Sekelumit Kisah Dari Tanah Suci