Sk Magic Menerima Pengiktirafan Dan Anugerah Di Peringkat Antarabangsa


Assalammualaikum semua! Pada 12 Ogos 2022 yang lalu, jenama SK Magic telah berkongsi berita gembira di atas pengiktirafan yang diterima pada peringkat antarabangsa dan tempatan di Korea. Memenangi anugerah ‘CES Innovation Award’ selama 2 tahun berturut-turut dan memperoleh gred tertinggi ‘3 Star’ di ‘International Food and Beverage Fair’. Ia adalah Sapuan Besar untuk SK magic dalam Pengiktirafan dan Anugerah.


SK Magic menduduki tempat pertama dalam kategori penulen air dalam ‘Premium Brand Index (KS-PBI)’ selama 2 tahun berturut-turut, mengukuhkan kedudukannya sebagai ‘K-water purifier’ terkemuka di Korea. Mencapai sejumlah 3 anugerah termasuk ‘Energy Winner of the Year’, ‘Korean Environment Minister’s Award’, dan Grand Prize dalam ‘Carbon Neutral Winner Award’. 
Penulen udara All Clean memenangi Carbon Neutral Winner Award sebagai mengiktiraf kesan penjimatan karbonnya berikutan Energy Winner Award tahun lepas. Tahniah SK Magic! Semoga terus menghasilkan produk yang baik untuk masyarakat dan persekitaran yang selamat

SK MAGIC MENERIMA PENGIKTIRAFAN DAN ANUGERAH DI PERINGKAT ANTARABANGSA
Ketua Pegawai Eksekutif SK magic Korea, Yoon Yo-seop dari Korea Selatan mengumumkan pada 25 Julai 2022 bahawa syarikat tersebut telah dipilih sebagai No.1 dalam kategori penulen air dalam ‘2022 Premium Brand Index (KS-PBI)’ yang dihoskan oleh Persatuan Piawaian Korea untuk tahun kedua berturut-turut dan sekali lagi membuktikan daya saing jenama terbaiknya sebagai ‘K-water purifier’ terkemuka. 
SK magic juga memenangi anugerah Energy Winner of the Year yang diadakan di Korea Press Center International Conference Hall dengan 3 anugerah termasuk ‘Energy Winner of the Year’, ‘Korean Environment Minister’s Award’ dan Grand Prize dalam ‘Carbon Neutral Winner Award’. Menambahkan kejayaan besar untuk SK magic, syarikat tersebut sekali lagi dianugerahkan penilaian kecekapan antarabangsa dalam air minuman untuk tahun ke-4 berturut-turut oleh Environment Resources Association of America (ERA) pada 14 Julai 2022


SK magic menduduki tempat pertama dalam ‘2022 Premium Brand Index (KS-PBI)’ dalam kategori penulen air selama 2 tahun berturut-turut. (Dari kiri: Pengarah Operasi Pemasaran Korea SK magic Choi Jae-chul dan Pengerusi Persatuan Piawaian Korea Kang Myung-soo).

SK magic, yang memiliki daya saing teknologi terbaik dunia dalam peralatan rumah seperti penulen air, penulen udara, mesin basuh pinggan mangkuk dan bidet, kini memperoleh tempat No.1 dalam pasaran penulen air berdasarkan teknologi canggih tanpa tangki dan perkhidmatan pelanggannya di Korea Selatan. 
Hasil daripada usaha ini diiktiraf bukan sahaja di Korea, tetapi juga pada skala global. SK magic dipilih sebagai Best Library of Excellence untuk tahun keempat berturut-turut berikutan tahun lepas dalam penilaian kecekapan antarabangsa dalam bidang air minuman yang dihoskan oleh Environmental Resources Association of America (ERA).

Sijil “Best Analyst of the Environmental Resource Association (ERA)”

Sebagai peneraju pasaran dalam teknologi tanpa tangki, “SK magic Environmental Analysis Center” telah mengambil bahagian dalam penilaian air minuman dan menerima penarafan tertinggi 'Satisfactory' untuk sejumlah 17 item penilaian, termasuk 5 logam berat, 4 anion, 5 sebatian organik, dan 3 perkara umum. SK magic sekali lagi membuktikan keupayaan pengukuran dan analisis bertaraf dunia untuk ujian kualiti air


“SK magic Environmental Analysis Center” di Kilang SK magic di Hwaseong, Gyeonggi-do

“SK magic Korea Environmental Analysis Center” berkata, ‘Kami sentiasa meneliti kebersihan dan kesegaran untuk menjadikan air lebih sihat dan sedap supaya pelanggan boleh mempercayai dan minum dengan yakin. Kami akan terus melakukan yang terbaik untuk memperkenalkan produk dan perkhidmatan bertaraf dunia sebagai ‘K-water purifier’ mewakili Korea.’


Penyelidik sedang menjalankan eksperimen di ‘Environmental Analysis Center’ di Kilang SK magic di Hwaseong, Gyeonggi-do

“Environmental Analysis Center”, sebuah institut penyelidikan yang mengkhusus dalam teknologi alam sekitar seperti kualiti air dan kualiti udara, mula dibuka di loji Hwaseong pada 2019 sebagai institusi bertauliah untuk ujian kualiti air minuman yang ditetapkan oleh Han River Basin Environment Office dari Kementerian Alam Sekitar. 
Dengan matlamat untuk menyediakan penyelesaian penjagaan menyeluruh untuk pelanggan sambil berkhidmat sebagai institusi yang diberi kuasa untuk pemeriksaan kualiti air seperti air minuman, air minum spring, air bawah tanah dan air sumber, SK magic Korea Environmental Analysis Center sedang menjalankan analisis kualiti air dan analisis bahan berbahaya alam sekitar serta pelbagai teknologi berkaitan kebersihan dan pembangunan produk.

SK magic, menduduki tempat pertama dalam ‘2022 Premium Brand Index (KS-PBI)’ dalam kategori penulen air selama 2 tahun berturut-turut dan dianugerahkan "Super Taste Award" untuk penulen airnya. (Dari kiri: penulen air JIKSOO Hyper & penulen air JIKSOO Rich)

Hasil usaha ini telah diiktiraf bukan sahaja di Korea tetapi juga di peringkat antarabangsa. Pada Mei tahun lalu, "2021 ITI International Food and Beverage Fair" yang dihoskan oleh Belgian International Taste Institute (ITI) yang terkenal di dunia memenangi "Super Taste Award" buat kali pertama di Korea. 
Air daripada penulen air JIKSOO Rich dan penulen air JIKSOO Hyper telah menerima penilaian yang sangat baik bagi penarafan '2 Star (★★)'. Selain itu, penulen air JIKSOO Hyper turut menerima CES Innovation Award di pameran elektronik pengguna terbesar dunia, ‘CES (Consumer Electronics Show)’ untuk teknologi UV termajunya yang mensterilkan penulen air daripada bahan cemar berbahaya itu sendiri

Selain cemerlang dalam industri penulen air, SK magic juga mencatatkan kejayaan dalam kategori penulen udara untuk teknologinya yang tercanggih.

SK magic Penulen udara All Clean telah memenangi “Carbon Neutral Winner Award” di ‘25th Energy Winner Award’.

Penulen udara All Clean yang canggih, telah memenangi “Carbon Neutral Winner Award” berikutan “Energy Winner Award” tahun lepas, dicirikan oleh keupayaannya untuk mencuci bahagian kipas dan pelepasan dalaman, yang terdedah kepada pengumpulan habuk, dengan air. Produk ini disanjung tinggi kerana berupaya untuk mengurangkan penggunaan kuasa dan kos penggunaan tenaga tahunan sehingga 61%. 
Di samping itu, adalah dikesan bahawa bahan mesra alam yang digunakan untuk kedua-dua bahan dalaman dan luaran kecuali bahagian penting, yang mengurangkan pengeluaran plastik baharu setiap produk berbanding produk am dengan keluasan yang sama dan mengurangkan karbon sebanyak 50%.


SK magic memenangi 3 anugerah termasuk 'Energy Winner of the Year Grand Prize’ dan Korean Environment Minister's Award.

Lee Bo-hyeong, Ketua Bahagian Pemasaran Korea SK magic berkata, "SK magic secara berterusan memperkenalkan peralatan mesra alam untuk menjimatkan sumber dan tenaga, seperti memperkenalkan barisan peralatan rumah mesra alam pertama industry 'Green Collection' tahun lepas. Kami akan melakukan yang terbaik untuk mengamalkan pengurusan ESG berdasarkan kepuasan pelanggan.”


Penulen air JIKSOO Rich, penulen air JIKSOO Hyper dan penulen udara All Clean boleh dibeli di Malaysia dan sentiasa memberi kegembiraan kepada rakyat Malaysia dengan menyediakan air dan udara yang paling bersih, tulen dan segar kepada mereka untuk kehidupan yang lebih sihat. Untuk maklumat lebih lanjut, sila layari laman web rasmi SK magic Malaysia di https://www.skmagic.com.my atau laman Facebook di https://www.facebook.com/myskmagic.

MENGENAI SK MAGICSK magic telah menjadi trendsetter dalam industri peralatan rumah Korea sejak penubuhannya pada tahun 1985. Ketika syarikat berkembang, mereka telah memilih Malaysia untuk menjadi pasaran Asia Tenggara pertama yang menandakan penembusannya ke rantau ini pada Disember 2018. Berakar umbi dalam falsafahnya untuk secara berterusan berinovasi dengan teknologi terkini, SK magic bersedia untuk menjadi jenama premium terkemuka dan pilihan pengguna pilihan untuk peralatan rumah di Malaysia. 
Produk istimewa SK magic adalah penulen air tanpa tangki JIKSOO yang memenangi anugerah dan penulen udara inovatifnya; kedua-duanya dilengkapi dengan teknologi ‘smart home’ untuk menyampaikan gaya hidup berkualiti premium kepada semua rakyat Malaysia. SK magic akan terus maju untuk memperkaya dan melindungi rumah rakyat Malaysia sambil mereka meluaskan liputan jejak mereka ke seluruh negara. Untuk maklumat lanjut tentang SK magic, layari www.skmagic.com.my atau ikuti @myskmagic_ di Instagram, dan myskmagic di Facebook




Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.ruby.my/2022/08/sk-magic-menerima-pengiktirafan-dan.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Perarakan Jalur Gemilang Dan Sambutan Merdeka Peringkat Skab 2022

Perarakan Jalur Gemilang Dan Sambutan Merdeka Peringkat Skab 2022

papar berkaitan - pada 30/8/2022 - jumlah : 160 hits
Tarikh 30 Ogos 2022Masa 7 30 pagiPakaian Baju sukanPelibatan Semua warga SKABTentatif7 30 pagi Murid berkumpul di padang sekolah7 45 pagi Semua warga SKAB berarak mengikut laluan yang ditetapkan Selepas perarakan murid Tahap 1 menjalani akt...
Saya Amat Berterima Kasih Menangi 2 Anugerah Hebat Joo Hyunyoung Luah Perasaan Syukur

Saya Amat Berterima Kasih Menangi 2 Anugerah Hebat Joo Hyunyoung Luah Perasaan Syukur

papar berkaitan - pada 22/8/2022 - jumlah : 111 hits
Baru baru ini pelakon yang semakin meningkat naik iaitu Joo Hyun young telah terlibat dengan penggambaran dan temu bual bersama majalah Elle ARTIKEL BERKAITAN Bagi yang belum tahu Joo Hyun young memainkan watak Dong Geu ra mi dalam Extraord...
Sultan Nazrin Terima Anugerah Tokoh Penulis Diraja

Sultan Nazrin Terima Anugerah Tokoh Penulis Diraja

papar berkaitan - pada 24/8/2022 - jumlah : 149 hits
Sultan Nazrin terima anugerah Tokoh Penulis Diraja Dikemas kini 34 minit yang lalu Diterbitkan pada 24 Aug 2022 6 56PM
Showcase Ts2025 Peringkat Daerah Ks 2022

Showcase Ts2025 Peringkat Daerah Ks 2022

papar berkaitan - pada 29/8/2022 - jumlah : 178 hits
AssalamualaikumAlhamdulilah Satu penghargaan kepada team BA saya apabila di minta untuk mempersembahkan inovasi kami pada program Showcase TS2025 Peringkat daerah Kuala Selangor 2022 pada 28 8 2022 Semoga ia memberi manfaat untuk semua peng...
Hiburan Takkan Timbul Islam Agama Yang Keras Pu Syed Balas Pandangan Raihan Isu Konsert Artis Antarabangsa

Hiburan Takkan Timbul Islam Agama Yang Keras Pu Syed Balas Pandangan Raihan Isu Konsert Artis Antarabangsa

papar berkaitan - pada 2/9/2022 - jumlah : 159 hits
Jika sebelum ini kumpulan nasyid terkenal negara Raihan memberikan pendapat di mana tidak perlu untuk mengharamkan konsert artis antarabangsa sebaliknya memperketatkan atau menyediakan garis panduan yang baik ketika mereka membuat persembah...
Senarai Konsert Artis Antarabangsa Yang Berlangsung Di Malaysia Sepanjang Tahun 2022

Senarai Konsert Artis Antarabangsa Yang Berlangsung Di Malaysia Sepanjang Tahun 2022

papar berkaitan - pada 19/8/2022 - jumlah : 292 hits
Senarai Konsert Yang Berlangsung Di Malaysia Tahun 2022Jadi jom kita selongkar antara persembahan atau konsert yang bakal berlangsung di Malaysia daripada artis antarabangsa sepanjang tahun 2022 18 Ogos 2022 Billie Eilish27 Ogos 2022 Rain J...
Menang Pingat Antarabangsa Walaupun Berhijab Atlet Kelahiran Perak Ini Wajar Dicontohi

Menang Pingat Antarabangsa Walaupun Berhijab Atlet Kelahiran Perak Ini Wajar Dicontohi

papar berkaitan - pada 21/8/2022 - jumlah : 296 hits
Alyaa Addini dan Ahmad Azriq raih pingat perak pada Kejohanan Dunia Bawah 21 Persekutuan Boling Antarabangsa Helsingborg Sweden KUALA LUMPUR Seorang atlet boling negara Alyaa Addini Zulamri berjaya meraih pingat perak pada Kejohanan Dunia B...
Hiburan Makin Jahil Post Video Pakai Pakaian Dalam Jenama Antarabangsa Eyka Farhana Dicemuh Netizen

Hiburan Makin Jahil Post Video Pakai Pakaian Dalam Jenama Antarabangsa Eyka Farhana Dicemuh Netizen

papar berkaitan - pada 23/8/2022 - jumlah : 126 hits
Siapa saja yang tidak kenal dengan selebriti bernama Eyka Farhana dimana namanya sering menjadi bualan orang ramai kerana penampilan seksi yang sering dipaparkan di media sosial Terbaharu Eyka atau nama sebenarnya Wan Atiqa Farhana Wan Sarm...
Permohonan Anugerah Pingat Emas Hadiah Kecemerlangan Yayasan Terengganu

Permohonan Anugerah Pingat Emas Hadiah Kecemerlangan Yayasan Terengganu

papar berkaitan - pada 27/8/2022 - jumlah : 290 hits
Sukacita dimaklumkan bahawa permohonan untuk Anugerah Pingat Emas Hadiah Kecemerlangan Yayasan Terengganu kini dibuka bagi pencapaian cemerlang anak anak Terengganu untuk keputusan SPM STPM dan STAM 2021 Tarikh Permohonan Calon yang bermina...
Nicol David Wanita Asia Pertama Digelar Ratu Skuasy Dunia

More Than Genetics How Life Experiences Shape Our Health

E Jamin Judiciary Bar Agree On Proposal To Reinstate Similar E Bail System

Video Suspek Serang Balai Polis Ulu Tiram Maut Ditembak

Is Anwar Ever Going To Release Najib

Adakah Batuk Membatalkan Solat Ust Azhar Idrus

Kelebihan Berpuasa Hari Putih

Ppim Sedia Bantu Cari Penyelesaian Harian Metro 17 05 2024



Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya

Biodata Zubir Khan Penyanyi Lagu Yennode Macha Macha Macha Pemuda Bertangan Kudung Yang Menginspirasikan

Info Penuh Senarai Peserta Juri Hadiah Cara Undi The Hardest Singing Show Astro Ria Sooka Program Realiti Mingguan Terbaru Malaysia


Govt To Continue Using E Jamin Bail System

Kdn Fc Berputih Mata Di Laman Sendiri

Gulai Udang Nenas

T18c24 Bayi Aina Muntah Susu Beku Macam Keju

Harris Alif Dari Idola Kecil Ke Selebriti Serba Boleh

Kerajaan Pahang Sumbang Rm8 000 Kepada Keluarga Allahyarham Konstabel Muhamad Syafiq