Siti Nurhaliza Bawa Watak Perisik







Tiga bintang bersatu dalam video muzik lagu Siapa Tak Mahu terbitan Zeel Production dengan kerjasama Ghz Studio. Video muzik itu dilancarkan secara rasmi dalam laman YouTube, semalam.

Secara kebetulan, tiga bintang dimaksudkan turut mengungguli pencalonan Anugerah Bintang Popular BH Edisi Ke-33 (ABPBP 33).

Video muzik arahan Ghazi Maslan itu meletakkan teraju utama, penyanyi lagu Siapa Tak Mahu, Datuk Seri Siti Nurhaliza. Di pentas ABPBH, wanita kental itu pernah memenangi gelaran Bintang Paling Popular sebanyak tujuh kali dan menggenggam trofi khas, Anugerah Seri Perak sempena ulang tahun ke-25 acara berkenaan.

Menyerikan video muzik itu adalah Bintang Paling Popular, ABPBH 32 iaitu Mira Filzah yang turut merangkul trofi Pelakon TV Wanita Popular, Pelakon Filem Wanita Popular dan kategori online, Gandingan Serasi Drama Popular menerusi Pujaan Hati Kanda bersama Remy Ishak, tahun lalu.

Selain Mira, Hun Haqeem turut dilihat dalam video muzik berkenaan. Jejaka yang mula melakar kejayaan menerusi drama Kampung People umpama 'freshie' ABPBH kerana kali pertama dalam pencalonan Artis Baharu Lelaki Popular ABPBH 33.

Siti Nurhaliza membuat keputusan tidak bertanding dalam ABPBH sejak 2010, kali ini dicalonkan atas kapasiti lagu Anta Permana bagi kategori online, Lagu Paling Boom, ABPBH 33. Single Anta Permana dan Siapa Tak Mahu antara lagu yang dimuatkan dalam album ManifestaSITI2020.

Pengantin baharu, Mira Filzah yang mendirikan rumah tangga dengan Wan Emir Astar pada 2 September lalu pula mengungguli tujuh pencalonan menerusi ABPBH 33 iaitu empat dalam kategori utama, Artis Versatil Popular, Pengacara TV Popular, Pelakon TV Popular dan Pelakon Filem Popular, manakala kategori online pula, Mira mara dalam persaingan Gandingan Serasi Filem (Sangkar) dan Gandingan Serasi Drama untuk drama Sweet Dreams dan Adellea Sofea.

Bagi Siti Nurhaliza, pencalonan lagu Anta Permana satu penghormatan besar secara peribadi.

"Lagu Anta Permana mencipta fenomena tersendiri kepada kerjaya seni dan industri muzik apabila saya muncul semula selepas berehat melahirkan Siti Aafiyah.

"Anta Permana sendiri mendapat tempat ketiga dalam Anugerah Juara Lagu Ke-34 ketika didendangkan Bob Yusof, selain saya tampil membuat kejutan di pentas akhir acara itu.

"Album ManifestaSITI2020 yang dilancarkan sejak 3 Julai lalu turut berjaya mencatat jualan lebih 5,000 unit fizikal, sekali gus meraih Anugerah Emas daripada Universal Music," katanya kepada BH Online dengan penuh bersemangat.

Bercerita lanjut mengenai jalan cerita video muzik Siapa Tak Mahu, Siti Nurhaliza membawa watak perisik, selain tampil dengan penyamaran beberapa watak berbeza.

"Syarikat produksi memberikan konsep dan jalan cerita terlebih dulu untuk mendapatkan persetujuan saya. Bagaimanapun, saya turut memberikan pandangan untuk mengolah semula beberapa bahagian jalan cerita.

"Universal Music dan Siti Nurhaliza Productions memberi kepercayaan kepada Zeel Production dan Ghz Studio. Saya seronok dapat melakonkan beberapa watak dan perlu menukar beberapa persalinan dengan imej berbeza. Setiap imej disesuaikan dengan watak. Ini juga menjadi video muzik pertama saya menukar banyak persalinan," katanya yang melakonkan lima karakter dalam persalinan berbeza.

Mengenai Mira dan Hun, Siti Nurhaliza berkata, mereka antara pelakon popular yang sedang menyusuri gelombang populariti ketika ini.

"Mira dan Hun mempunyai kelebihan dan peminat pasti mengikuti setiap apa dilakukan. Kemunculan istimewa mereka memberi nilai dan satu penghormatan buat saya atas kesudian bekerjasama.

"Inilah kali pertama kami bergabung. Mereka juga penarik dalam video muzik ini," katanya.




Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://artismeletop.blogspot.com/2020/10/siti-nurhaliza-bawa-watak-perisik.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Jared Leto Kembali Bawa Watak Joker Dalam Filem Justice League

Jared Leto Kembali Bawa Watak Joker Dalam Filem Justice League

papar berkaitan - pada 22/10/2020 - jumlah : 262 hits
Nampaknya Jared Leto kembali membawa watak Joker dari filem Suicide Squad The Hollywood Reporter melaporkan bahawa Leto telah dipanggil untuk terlibat dalam penggambaran semula filem Justice League suntingan Zack Snyder Penggambaran semula ...
Gamit Memori Scarlet Heart Jisoo Ditawar Bawa Watak Anak Kang Haneul Dalam River Where The Moon Rises

Gamit Memori Scarlet Heart Jisoo Ditawar Bawa Watak Anak Kang Haneul Dalam River Where The Moon Rises

papar berkaitan - pada 13/10/2020 - jumlah : 257 hits
River Where The Moon Rises masih lagi di peringkat pra produksi namun sudah banyak kali disebut dalam dunia drama Korea Mungkin sebab khabar angin mengenai barisan pelakonnya yang bertiup kencang membuatkan ramai yang tertarik untuk mengeta...
Lain Daripada Biasa 3 Bukti Choi Jinhyuk Boleh Bawa Watak Komedi Seram Dalam Zombie Detective

Lain Daripada Biasa 3 Bukti Choi Jinhyuk Boleh Bawa Watak Komedi Seram Dalam Zombie Detective

papar berkaitan - pada 13/10/2020 - jumlah : 294 hits
Siapa sangka Choi Jin hyuk juga boleh memainkan watak komedi dengan baiknya lihat sahaja respons positif yang diterimanya menerusi drama Zombie Detective yang sedang ditayangkan kini Dedikasi yang telus untuk babak unik Choi Jin hyuk ternya...
Siti Nurhaliza Terima Anugerah Emas

Siti Nurhaliza Terima Anugerah Emas

papar berkaitan - pada 7/10/2020 - jumlah : 231 hits
Ketika penjualan album fizikal dilihat sebagai mustahil ketika ini tetapi Datuk Seri Siti Nurhaliza boleh berbangga apabila album terbarunya ManifestaSITI2020 mencatat jualan lebih 5 000 sejak dipasarkan pada 3 Julai lalu Pencapaian itu tur...
Bukan Son Yejin Kim Sohyun Disahkan Bakal Bawa Watak Utama Drama Bersejarah River Where The Moon Rises

Bukan Son Yejin Kim Sohyun Disahkan Bakal Bawa Watak Utama Drama Bersejarah River Where The Moon Rises

papar berkaitan - pada 6/10/2020 - jumlah : 387 hits
Walaupun Son Ye jin dikhabarkan bakal membawa watak utama dalam drama River Where The Moon Rises namun nampaknya ia hanya tinggal kenangan Tapi tidak mengapa kerana Kim So hyun disahkan bakal memegang watak utama drama itu kini River Where ...
Video Muzik Rasmi Siapa Tak Mahu Dato Sri Siti Nurhaliza

Video Muzik Rasmi Siapa Tak Mahu Dato Sri Siti Nurhaliza

papar berkaitan - pada 16/10/2020 - jumlah : 715 hits
Setelah melancarkan album terbaru beliau ManisfestaSITI2020 kini artis popular dan juga ikon no 1 Malaysia kesayangan semua kini mengeluarkan muzik video terbaru untuk lagu Siapa Tak Mahu Sebelum ini video muzik lagu dalam album yang sama i...
Tak Payah Gelupuh Kecohlah Ingat 5 Juta Respon Diva Aa Bila Album Terbaru Siti Nurhaliza Terjual 5 Ribu Unit

Tak Payah Gelupuh Kecohlah Ingat 5 Juta Respon Diva Aa Bila Album Terbaru Siti Nurhaliza Terjual 5 Ribu Unit

papar berkaitan - pada 10/10/2020 - jumlah : 498 hits
Siapa sangka album ManifestasiSITI2020 yang dilancarkan Julai lalu mendapat sambutan hangat sehingga melayakkan penyanyi Datuk Seri Siti Nurhaliza menerima Anugerah Emas daripada syarikat rakaman Universal Music Sdn Bhd
Siapa Tak Mahu Dato Siti Nurhaliza Raih Lebih 1 Juta Pendengar Di Youtube

Siapa Tak Mahu Dato Siti Nurhaliza Raih Lebih 1 Juta Pendengar Di Youtube

papar berkaitan - pada 20/10/2020 - jumlah : 644 hits
Siapa Tak Mahu Dato Siti Nurhaliza raih lebih 1 Juta pendengar di Youtube Siapa je yang tak teruja dengar lagu Dato Siti ni kan Bintang paling popular yang umi sangat suka dari mula mula beliau menyanyi Umi dah banyak kali dok ulang lagu Si...
Muafakat Pn Mn Bawa Pas Ke Dun Sabah

Muafakat Pn Mn Bawa Pas Ke Dun Sabah

papar berkaitan - pada 10/10/2020 - jumlah : 288 hits
KOTA BHARU Pelantikan pemimpin PAS sebagai Adun dilantik di Dewan Undangan Negeri Sabah mencerminkan muafakat yang harmoni dalam gabungan Perikatan Nasional dan Muafakat Nasional Ketua Penerangan PAS Kelantan Dato Mohd Nassuruddin Daud berk...
Special Zones Can Help Johor Surpass Other States Economically Says Pm

Melaka Signs Tourism Advertising Deal With Chinese Media Company

Ringgit Closes Higher As Us Dollar Index Declines

Anak Batuk Lama Sangat Jangan Biarkan Kesan Pada Anak Ni Mak Ayah Kena Tahu

Ultimate Guide To Ghibli Park

Tanding Pakaian Janda Kerja Gila 1 Mei Tuntut Naik Gaji

Boycott Gone Sour Malays Returning To Mcdonald S Insulted And Called Dogs Pigs By Fellow Malays

Tips For Achieving Your Saving Goals



Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia

10 Filem Seram Thailand Berhantu Terbaru Mesti Tonton Juga Tersedia Online

10 Drama Thailand Thai Drama Terbaru Best Juga Tersedia Online


Sambutan Birthday Ke 9 Nur Wardina Soffea

Puding Jagung Yang Sedap

Play88 Online Slots The Evolution Of Graphics And Sound Effects

Iltizam Anak Selangor Aka Anas Yawas Pengganti Tawas

Perkhidmatan Senarai Kiosk Kwsp

Wee Barking Up The Wrong Tree