Siti Khadijah Penyeri Keluarga Kami Ayu Akui Hamil Usia 41 Tahun Rezeki Allah


Penantian yang cukup berbaloi! Setelah 5 tahun menanti cahaya mata perempuan, impian Ayu Abas yang juga isteri Tomok tercapai selepas dia selamat melahirkan seorang puteri seberat 2.98kg pada 4 Jun lalu.
Ayu telah berkongsi mengenai perjalanan kehamilan yang ketiganya menerusi instagram di usia 41 tahun.

Ayu juga mengakui agak sukar untuk mengandung terutama bagi ibu-ibu yang sudah berusia dan mempunyai masalah. Namun, dia berharap ibu-ibu tidak berputus asa dan teruskan berdoa.
Allah makbulkan doa setelah menunggu 5 tahun
Journey of my baby girl. Alhamdulillah. Syukur ke hadrat Allah. Rezeki dan penantian selama 5 tahun untuk dapat baby girl dimakbulkan. Memang agak sukar untuk conceive terutama ibu-ibu yang sudah berusia atau mempunyai masalah ( I’m feeling it too) tapi harap ibu-ibu di luar sana jangan putus asa. Teruskan berusaha and berdoa.
View this post on Instagram
Journey of my baby girl…. Alhamdulillah…syukur ke hadrat Allah…rezeki dan penantian selama 5 tahun untuk dapat baby girl dimakbulkan….mmg agak sukar untuk conceive terutama ibu-ibu yang sudah berusia atau mempunyai masalah ( I’m feeling it too)…tapi harap ibu-ibu diluar sana jangan putus asa…teruskan berusaha and berdoa… . . Finding i’m pregnant after coming back from holiday at Pulau Tioman dalam usia 41 tahun…gembira, risau and mcm2 perasaan coz it’s a risk of baby & mother health too..but keep going doa and think positif and also jaga diri… . . After 40 weeks, rabu malam start mild contraction…dibu tak boleh tido over night…the contraction keep going and continuing untill subuh hari khamis…dibu berkira2 nak ke hospital…bukan apa dibu kesian dekat 2 little boys dibu still sleep…nak bangun subuh dibu tengok ada bleeding…ooo…maybe dah tanda kot..dgn contraction yg berterusan i keep jalan rilek2…siap2kan diri..bag semua dah ready dalam kereta then kejutkan my hubby…. . . Sampai hospital, checking that dibu dah ada bukaan 3cm…and the contraction keep continuing…i did COVID-19 test too…lepas azan zohor dalam 1.25pm lahirlah seorang princess berat around 2.98kg pada 04.06.2020….and of course kelahiran dalam waktu-waktu COViD-19 kita terikat dengan SOP yang harus di ikuti….just handling my baby for a while…dibu kene isolate dgn baby sehingga result COVID-19 keluar…. . . Terima kasih to all my family, friends and follower yang wish and doakan dibu sepanjang tempoh pregnancy sampai deliver…. . . Thank you to my lovely husband yang sentiasa ada dalam susah & senang….we manage to harungi bersama dengan dugaan, kekangan, halangan & everything together….i love u so much … ayu sayang shah . . To Arrian & Andra wait for dibu k…will bring your little princess sister going back home soon
A post shared by @ ayu_abas on Jun 4, 2020 at 3:20pm PDT

Finding i’m pregnant after coming back from holiday at Pulau Tioman dalam usia 41 tahun. Gembira, risau and macam-macam perasaan coz it’s a risk of baby & mother health too but keep going doa and think positif and also jaga diri.
After 40 weeks, rabu malam start mild contraction. Dibu tak boleh tido over night. The contraction keep going and continuing untill subuh hari khamis. Dibu berkira-kira nak ke hospital bukan apa dibu kesian dekat 2 little boys dibu still sleep. Nak bangun subuh dibu tengok ada bleeding. Ooo maybe dah tanda kot dengan contraction yang berterusan i keep jalan rilek2. Siap-siapkan diri. Bag semua dah ready dalam kereta then kejutkan my hubby.

Syukur dipermudahkan semua urusan
Sampai hospital, checking that dibu dah ada bukaan 3cm and the contraction keep continuing. I did COVID-19 test too. Lepas azan zohor dalam 1.25pm lahirlah seorang princess berat around 2.98kg pada 04.06.2020 and of course kelahiran dalam waktu-waktu COViD-19 kita terikat dengan SOP yang harus di ikuti. Just handling my baby for a while. Dibu kene isolate dengan baby sehingga result COVID-19 keluar.
Terima kasih to all my family, friends and follower yang wish and doakan dibu sepanjang tempoh pregnancy sampai deliver.
Thank you to my lovely husband yang sentiasa ada dalam susah & senang. We manage to harungi bersama dengan dugaan, kekangan, halangan & everything together. I love u so much. Ayu sayang shah.
View this post on Instagram
alhamdulillah
A post shared by Tomok (@tomokofficial) on Jun 6, 2020 at 12:48am PDT

Pilih nama Siti Khadijah
Sementara itu, dalam status terkini di instagram Tomok, dia telah memuat naik satu video Arrian dan Andra yang memperkenalkan nama adik baru mereka kepada umum.
Dalam video itu, Arrian telah berkongsi nama adik perempuannya Siti Khadijah.
Malah rata-rata peminatnya suka pemilihan nama yang dibuat oleh Tomok kerana ringkas dan penuh makna dan mereka berharap Siti Khadijah dapat membesar menjadi anak yang solehah.
Sumber : IG Ayu Abas & Tomok

The post Siti Khadijah Penyeri Keluarga Kami! Ayu Akui Hamil Usia 41 Tahun Rezeki Allah appeared first on Pa&Ma.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.majalahpama.my/siti-khadijah-penyeri-keluarga-kami-ayu-akui-hamil-usia-41-tahun-rezeki-allah/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Beli Rumah Besar Untuk Keluarga Kereta Idaman Pada Usia 20 Tahun

Beli Rumah Besar Untuk Keluarga Kereta Idaman Pada Usia 20 Tahun

papar berkaitan - pada 12/6/2020 - jumlah : 436 hits
Muhammad Asyraf Khairul Anuar membuktikan bahawa meskipun baru mencecah 20 tahun dia mampu membeli rumah untuk keluarganya dan membeli sebuah kereta hasil titik peluh perniagaan bundle yang dijalankan Asyraf yang berasal dari Klang Selangor...
Video Penantian 5 Tahun Untuk Dapat Baby Girl Dimakbulkan Isteri Tomok Kongsi Hamil Pada Usia 41 Tahun

Video Penantian 5 Tahun Untuk Dapat Baby Girl Dimakbulkan Isteri Tomok Kongsi Hamil Pada Usia 41 Tahun

papar berkaitan - pada 6/6/2020 - jumlah : 430 hits
Tahniah diucapkan kepada penyanyi Tomok dan isteri Rahayu Abas selepas menerima kelahiran baru pada Khamis lalu Menerusi Instagram isteri penyanyi itu beliau berkongsi coretan perihal penantian dia sekeluarga dalam menantikan zuriat perempu...
Derita Gadis 16 Tahun Melahirkan Di Kebun Ketahuan 2 Hari Kemudian Dipukul Dan Ditolak Keluarga

Derita Gadis 16 Tahun Melahirkan Di Kebun Ketahuan 2 Hari Kemudian Dipukul Dan Ditolak Keluarga

papar berkaitan - pada 29/5/2020 - jumlah : 159 hits
Derita yang dialami TM seolah bertubi tubi Perempuan muda yang beralamat di Dusun Tegalsari Desa Sidomukti Kecamatan Bandungan Kabupaten Semarang ini mengalami kekerasan secara berulang Seperti yang diceritakan Romlah Kepala Dinas Pemberday...
Berjaya Beli Rumah Buat Keluarga Pemuda 20 Tahun Ini Hanya Jual Barangan Bundle Respect

Berjaya Beli Rumah Buat Keluarga Pemuda 20 Tahun Ini Hanya Jual Barangan Bundle Respect

papar berkaitan - pada 12/6/2020 - jumlah : 433 hits
small Cover image via Twitter ashrffanuar span span amp Instagram savagestoremy span span small Sejak kebelakangan ini ramai yang sudah berjinak jinak untuk memulakan perniagaan sendiri demi mencari sumber pendapatan yang lebih buat diri se...
Hasil Rapid Test Pria Ini Reaktif Hamil Keluarga Marah Datangi Tempat Karantina

Hasil Rapid Test Pria Ini Reaktif Hamil Keluarga Marah Datangi Tempat Karantina

papar berkaitan - pada 14/6/2020 - jumlah : 234 hits
Ariyanto Boik pria asal Kabupaten Rote Ndao Nusa Tenggara Timur menjalani rapid test saat diisolasi di rumah susun setempat Hasil rapid test terhadap Ariyanto yang merupakan pelaku perjalanan dari area risiko ternyata reaktif hamil Hal itu ...
Rezeki Bundle Beli Rumah Untuk Keluarga

Rezeki Bundle Beli Rumah Untuk Keluarga

papar berkaitan - pada 12/6/2020 - jumlah : 317 hits
USIANYA baru mencecah 20 tahun namun anak muda ini dimurahkan rezeki apabila dapat membeli rumah untuk keluarga selepas kejayaannya dalam perniagaan bundle secara dalam talian dan menjadi pembeli peribadi atau personal shopper barangan bund...
Jajaki Usia 80 Tahun Ratna Sari Dewi Soekarno Pukau Warganet Dengan Sosoknya Yang Awet Muda

Jajaki Usia 80 Tahun Ratna Sari Dewi Soekarno Pukau Warganet Dengan Sosoknya Yang Awet Muda

papar berkaitan - pada 8/6/2020 - jumlah : 606 hits
Meski kini udah menetap di Jepang namun sosok istri presiden pertama RI ini masih mencuri perhatian
Nearly 500 Lawsuits Filed Against Sabah Govt Hajiji

Beli Rak Rempah 3 Tingkat

Wordless Wenesday 115 Diy Baju Kurung Lama

Kelam Kabut Semua Buat Sendiri Daler Yusof Kongsi Pengalaman Urus Isteri Pertama Kali Berpantang Di Malaysia

Get To Know About And Benefits Of Bulk Sms For Business

Uncover The Secrets Of Riversweeps The Online Casino That S Different

Vivo Malaysia Memperkenalkan Inisiatif Eksklusif Untuk Pengguna Celcomdigi Di Malaysia

Meet Studio Your New Favorite Way To Develop Wordpress Locally



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


Le Clos Villa By Banca Architectes In Mouans Sartoux France

What You Should Know About New Construction Plumbing

Norjuma Didakwa Lima Pertuduhan Mencederakan Tiga Individu Lakukan Khianat

Since Mic Pointless Pn Confident Of Marginalised Indian Votes

Kesarjanaan Yang Biasa Biasa Sahaja

Ministers Hit Out At Us Academic S Safety Claim