Siri Samsung Galaxy S23 Baharu Direka Untuk Pengalaman Premium Harian Anda


Assalammualaikum semua, hari ini 2 Februari 2023 adalah hari yang dinantikan oleh peminat teknologi dari jenama Samsung. Samsung telah melancarkan Galaxy Unpacked secara langsung dari Seoul, Korea Selatan. Sebanyak 7 model Siri Galaxy S23 telah dipertontonkan. Kamera Galaxy S23 Ultra yang paling canggih, prestasi permainan dalam talian yang dipertingkatkan. Rekaan yang mementingkan alam sekitar dan digabungkan dalam siri Galaxy S paling inovatif Samsung. Pasti anda teruja ingin mengetahui lebih banyak tentang Siri Samsung Galaxy S23. Teruskan membaca. 
SIRI SAMSUNG GALAXY S23 BAHARU DIREKA UNTUK PENGALAMAN PREMIUM HARIAN ANDA!

Samsung Electronics Co., Ltd. hari ini melancarkan Galaxy S23 Ultra, Galaxy S23+, dan Galaxy S23, menandakan era baharu telefon premium terbaik Samsung Galaxy pengalaman. Kamera epik Samsung Galaxy memberi pengguna lebih kebebasan untuk meneroka kreativiti mereka, seperti menangkap video Nightography yang benar-benar sinematik dengan AI transformatif. Snapdragon ® 8 Gen 2 Mobile Platform untuk Galaxy melancarkan pengalaman premium, termasuk AI terobosan, mudah alih sedia masa hadapan ciri permainan dan permainan berterusan yang kuat dengan grafik mudah alih terpantas di dunia.
Pada Galaxy S23 Ultra, S Pen terbenam yang diketahui dan disukai oleh ramai pengguna Samsung Galaxy lama lebih banyak kemungkinan untuk produktiviti, pencatatan nota, hobi dan banyak lagi. Semua siri Galaxy S23 baharu inovasi penetapan standard ditempatkan dalam reka bentuk menarik yang memajukan syarikat komitmen kemampanan dengan lebih banyak komponen yang dibuat menggunakan bahan kitar semula berbanding yang lain telefon pintar Samsung Galaxy.

“Nilai teknologi yang memberi impak diukur, bukan hanya dengan apa yang ia membolehkan orang ramai hari ini, tetapi juga bagaimana ia menyumbang kepada masa depan yang lebih baik,” kata TM Roh, Presiden dan Ketua Perniagaan Mobile eXperience di Samsung Electronics. “Keseluruhan siri Galaxy S23 adalah pembawa standard baharu yang boleh dipercayai pengalaman telefon pintar premium. Kami sedang menjalankan misi untuk mentakrifkan semula prestasi puncak dengan membawa bersama-sama inovasi yang berkuasa, berkekalan dan kemampanan.”
KAMERA SAMSUNG GALAXY DENGAN LEBIH MEGAPIKSEL DAN KAWALAN KREATIF YANG LUAS DARI SIANG KE MALAM
Galaxy S23 Ultra memudahkan mana-mana peringkat jurugambar untuk menangkap kandungan fenomenal. Ia menawarkan Sistem kamera paling canggih Samsung Galaxy, disesuaikan untuk hampir semua keadaan pencahayaan dan direka bentuk untuk memberikan perincian yang luar biasa. Keupayaan Nightography yang dipertingkatkan mengubah cara Galaxy S siri mengoptimumkan foto dan video dalam pelbagai keadaan ambien. 
Merakam lagu kegemaran di konsert, merakam swafoto di akuarium, atau merakam gambar kumpulan rakan semasa makan malam — pengguna boleh dapatkan imej dan video yang lebih tajam. Bunyi visual yang biasanya merosakkan imej cahaya malap diperbetulkan oleh AI-algoritma pemprosesan isyarat imej (ISP) berkuasa yang meningkatkan butiran objek dan ton warna.
Dalam Samsung Galaxy dahulu, Galaxy S23 Ultra menawarkan penderia Piksel Suai 200MP baharu yang merakam epik detik dengan ketepatan yang luar biasa. Ia menggunakan binning piksel untuk menyokong berbilang tahap resolusi tinggi pemprosesan sekali gus. Kamera swafoto lebih penting berbanding sebelum ini untuk cara kita berkomunikasi hari ini, siri Galaxy S23 memperkenalkan autofokus pantas dan kamera swafoto Super HDR pertama kami, melompat daripada 30fps hingga 60fps, untuk imej dan video menghadap hadapan yang lebih baik.
Bagi pengguna yang mahukan kawalan kreatif dan penyesuaian terbaik, siri Galaxy S23 menawarkan suite alat yang membezakan mana-mana pengalaman fotografi. Apl Pakar RAW, tersedia secara eksklusif pada Samsung Galaxy, membolehkan penangkapan dan pengeditan imej gaya DSLR dalam RAW dan JPEG — tiada kamera besar peralatan diperlukan. 
Pengguna boleh bereksperimen dengan seni foto berbilang pendedahan atau menangkap pandangan jelas Bima Sakti dengan tetapan Astrophoto, dan kini, selepas dimuat turun pada Galaxy S23, Pakar Ciri RAW boleh diakses dalam apl Kamera asli Samsung. Sementara itu, zum baharu keupayaan pada aplikasi Pengawal Kamera siri Galaxy Watch5 memperkasakan pengguna untuk menangkap dengan sempurna pukulan berbingkai tepat dari pergelangan tangan mereka.


Kemajuan kamera tambahan termasuk:

Cahaya malap atau dalam situasi yang biasanya menghasilkan kabur, video adalah stabil dengan dua kali ganda penstabil imej optik (OIS) sudut dalam semua arah pada Galaxy S23 Ultra.Merakam video berasa lebih sinematik dengan video 8K dipertingkatkan pada 30 bingkai sesaat dengan sudut yang lebih luas.AI berasaskan objek lanjutan menganalisis setiap perincian dalam bingkai, walaupun muka hingga kecil ciri, seperti rambut dan mata, untuk mencerminkan ciri dinamik seseorang dengan teliti.Untuk pengalaman video yang lebih dipertingkatkan lagi, Rakaman Audio 360 baharu mempunyai ciri pada Galaxy Buds2 Pro mencipta bunyi berbilang dimensi.
Pada Galaxy S23+ dan Galaxy S23, kamera ikonik Samsung Galaxy turut mendapat rupa yang dinaik taraf. The perumahan kontur telah dialih keluar, menandakan era baharu reka bentuk Galaxy penting yang menjadikan keseluruhannya siri menonjol.
PRESTASI PREMIUM MEMBUKA JALAN UNTUK MASA DEPAN PERMAINAN MUDAH ALIH Bagi pencipta dan pemain juga, keinginan untuk menolak had dan sentiasa membayangkan semula perkara yang mungkin memerlukan teknologi yang melebihi jangkaan. Bersama-sama, Samsung dan Qualcomm mengoptimumkan Pengalaman Samsung Galaxy dengan Snapdragon ® 8 Gen 2 Mobile Platform for Galaxy, platform paling berkuasa dan cekap pernah ada dalam telefon pintar Samsung Galaxy dan terpantas Snapdragon tersedia hari ini. Sementara itu, pada Galaxy S23 Ultra, bateri 5000mAh berkuasa lebih besar kamera daripada Galaxy S22 Ultra tanpa meningkatkan saiz peranti.
Seni bina mikro CPU yang direka bentuk baru meningkatkan kebolehan pemprosesan siri Galaxy S23 dengan kira-kira 30 peratus berbanding siri Galaxy S22. Merakam foto yang menakjubkan dalam cahaya malap memerlukan trilion pengiraan sesaat, jadi seni bina NPU Samsung Galaxy yang sangat cekap telah dioptimumkan sebanyak 49 peratus untuk mengimbangi prestasi dan kuasa sambil menggunakan algoritma AI untuk membantu pengguna mengambil gambar dan video epik. 
Salah satu penambahbaikan paling ketara pada siri Galaxy S23 ialah GPU yang dioptimumkan, iaitu kira-kira 41 peratus lebih pantas berbanding siri Galaxy 22 dan direka bentuk terutamanya untuk pengguna kuasa. Dalam menjangkakan masa depan realisme digital muktamad, Galaxy S23 Ultra bersedia untuk menyokong real-pengesanan sinar masa kerana ia datang kepada arus perdana permainan mudah alih. 
Pengguna akan dapat melihat dengan lebih ketara rendering adegan seperti hidup, terima kasih kepada teknologi yang mensimulasikan dan menjejaki setiap sinar cahaya. Tambahan pula, Ruang wap Samsung Galaxy, kini lebih besar dan pada setiap model siri Galaxy S23, mengekalkan permainan maraton.
Semua kuasa ini menyokong paparan 6.8 inci tepi Galaxy S23 Ultra yang luas dengan kelengkungan yang dikurangkan kepada cipta kawasan permukaan yang lebih besar dan rata untuk pengalaman visual terbaik pada Samsung Galaxy telefon pintar. 
Ciri keselesaan Dipertingkat unik Samsung Galaxy membolehkan pengguna melaraskan ton warna dan tahap kontras, mengurangkan ketegangan mata daripada masa skrin pada waktu malam. Penggalak penglihatan kini menyesuaikan pada tiga tahap daripada pencahayaan dan bukannya dua untuk melawan kecerahan dan silau pada siang hari.
DIREKA UNTUK MELINDUNGI BUMISiri Galaxy S23 meningkatkan tahap untuk teknologi premium yang boleh memperkayakan kehidupan dan bantuan orang ramai menyumbang kepada planet yang lebih sihat. Sejak siri Galaxy S22, Samsung Galaxy meningkatkan penggunaannya bahan kitar semula daripada enam komponen dalaman dalam Galaxy S22 Ultra kepada dalaman dan luaran komponen dalam Galaxy S23 Ultra. 
Siri Galaxy S23 juga mempunyai pelbagai jenis bahan kitar semula yang lebih luas daripada mana-mana telefon pintar Galaxy lain, termasuk aluminium dan kaca kitar semula pra-pengguna dan selepas pengguna plastik kitar semula yang diperoleh daripada jaring ikan yang dibuang, botol PET dan tong air.
Siri S baharu ialah yang pertama menampilkan Corning® Gorilla® Glass Victus® 2, menawarkan ketahanan untuk jangka panjang penggunaan dan terdiri daripada purata 22 peratus kandungan kitar semula prapengguna. Selain itu, setiap Galaxy S23 telefon pintar datang dalam kotak pembungkusan yang direka bentuk semula yang menggunakan kertas yang dibuat dengan 100 peratus kitar semula kertas.
Dengan siri Galaxy S23, Samsung Galaxy melakukan lebih banyak lagi untuk meminimumkan kesannya terhadap alam sekitar tanpa menjejaskan kualiti dan estetika. Siri Galaxy S23 adalah UL ECOLOGO® diperakui, bermakna bahawa produk itu telah diperakui untuk mengurangkan kesan alam sekitar.
Bagi pengguna yang ingin memanjangkan hayat peranti mereka, pengalaman premium siri Galaxy S23 boleh dikekalkan selama bertahun-tahun dengan empat generasi peningkatan OS dan lima tahun kemas kini keselamatan. Untuk meningkatkan jangka hayatnya, pengguna juga boleh memanfaatkan program seperti Samsung Care+, perkhidmatan sokongan untuk kerosakan, pembaikan dan banyak lagi.
KESELAMATAN DAN PRIVASI MESRA PENGGUNA MENDAYAKAN PENGALAMAN TELUS TANPA KOMPROMIPengalaman selamat dan peribadi adalah asas siri Galaxy S23. Setiap telefon pintar datang dengan perlindungan Samsung Knox hujung ke hujung Samsung, yang telah menerima lebih banyak kerajaan dan pensijilan industri daripada mana-mana peranti mudah alih lain, platform atau penyelesaian di pasaran. Keselamatan dan Papan Pemuka Privasi pada Samsung Galaxy memberikan pengguna keterlihatan penuh tentang siapa yang mempunyai akses kepada data mereka dan bagaimana ia digunakan. 
Dengan hanya sepintas lalu, mudah untuk melihat sama ada data peribadi berisiko dan diterima dengan mudah menggesa untuk menukar tetapan untuk pengalaman yang lebih selamat. Pengguna juga boleh memutuskan dengan tepat yang mana aplikasi dan program mendapat akses kepada data mereka dan cara ia boleh digunakan. Untuk lapisan keselamatan tambahan, Knox Vault, yang pertama kali diperkenalkan pada siri Galaxy S21, melindungi maklumat kritikal tentang siri Galaxy S23 dengan mengasingkannya daripada seluruh peranti, termasuk OS, untuk perlindungan tambahan terhadap kelemahan.
LEBIH KEBEBASAN DALAM FLEKSIBILITI UNTUK GAYA HIDUP Teras pengalaman premium siri Samsung Galaxy S ialah inovasi tanpa kompromi Samsung Galaxy Ultra. Tetapi kuasa dan keupayaan kreatif Samsung Galaxy Ultra tidak terhenti telefon pintar. Dengan serba baharu, Galaxy Book3 Ultra 20 , dan Galaxy Tab S8 Ultra, pengguna kini boleh menikmati ekosistem Samsung Galaxy yang muktamad.
Merentasi setiap model siri Galaxy S, pengalaman yang disambungkan mendapat faedah tambahan. Kawalan Berbilang Samsung, 21 yang menghubungkan kefungsian tetikus dan papan kekunci antara PC dan tablet Samsung Galaxy, kini meluas ke Galaxy S23 Ultra, Galaxy S23+ dan Galaxy S23 untuk fleksibiliti muktamad antara peranti.
Selain itu, kebolehgunaan teks yang dipertingkat memudahkan untuk menyalin dan menampal teks, seperti URL, dari satu peranti ke peranti lain untuk mengambil aktiviti pada peranti lain. Pada Galaxy S23 Ultra, Google Meet digandingkan dengan Samsung Notes dan S Pen yang dibenamkan kini membuat panggilan video dengan lebih kolaboratif. Dengan perkongsian langsung Google Meet, peserta boleh mengedit bersama dokumen secara serentak daripada setiap peranti Android mereka, bukannya melihat skrin kongsi. 
HARGA DAN MODEL SIRI GALAXY S23Siri Galaxy S23 hadir dalam empat warna matte yang diilhamkan oleh alam semula jadi: Phantom Black, Cream, Green dan Lavender. 
Galaxy S23 Ultra (12GB / 1TB storage) - RM7,199Galaxy S23 Ultra (12GB / 512GB storage) - RM6,199Galaxy S23 Ultra (12GB / 256GB storage) - RM5,699Galaxy S23+ (8GB / 512GB storage) - RM5,199Galaxy S23+ (8GB / 256GB storage) - RM4,699Galaxy S23 (8GB / 256GB storage) - RM4,199Galaxy S23 (8GB / 128GB storage) - RM3,899


Dapatkan Siri Galaxy S23 pilihan anda di laman web di bawah:
Pre-Order: https://www.samsung.com/my/offer/mobile/galaxy-preorder-2023/Samsung Galaxy S23 Ultra: https://www.samsung.com/my/smartphones/galaxy-s23-ultra/buy/Samsung Galaxy S23+ | Samsung Galaxy S23:https://www.samsung.com/my/smartphones/galaxy-s23/buy/

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.ruby.my/2023/02/siri-samsung-galaxy-s23-baharu-direka.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Take Your Passions Further With The New Samsung Galaxy S23 Series Designed For A Premium Experience Today And Beyond

Take Your Passions Further With The New Samsung Galaxy S23 Series Designed For A Premium Experience Today And Beyond

papar berkaitan - pada 2/2/2023 - jumlah : 364 hits
Galaxy S23 Ultra s most advanced camera next level gaming performance and more eco conscious design come together in Samsung s most innovative Galaxy S series yet Samsung Electronics Co Ltd today unveiled the Galaxy S23 Ultra Galaxy S23 and...
Samsung Galaxy S23 Ultra Hands On

Samsung Galaxy S23 Ultra Hands On

papar berkaitan - pada 9/2/2023 - jumlah : 204 hits
The S23 S23 and S23 Ultra are Samsung s newest flagship smartphones succeeding the S22 models from last year Last year Samsung made a monumental change when it released the excellent S22 Ultra which combined the Galaxy Note and S series int...
Qualcomm And Samsung Partner To Bring The Fastest Snapdragon Ever To Galaxy S23 Series Globally

Qualcomm And Samsung Partner To Bring The Fastest Snapdragon Ever To Galaxy S23 Series Globally

papar berkaitan - pada 4/2/2023 - jumlah : 189 hits
Assalamualaikum dan salam sejahteraQualcomm Technologies Inc announced that the premium is powering Samsung Electronics Co Ltd s latest flagship Galaxy S23 series globally This new customization of Snapdragon 8 Gen 2 features accelerated pe...
Samsung Galaxy S23 Akhirnya Dirilis Bawa Keunggulan Lebih Di Sisi Kamera

Samsung Galaxy S23 Akhirnya Dirilis Bawa Keunggulan Lebih Di Sisi Kamera

papar berkaitan - pada 2/2/2023 - jumlah : 247 hits
Samsung akhirnya merilis Galaxy S23 series Terdapat tiga seri yang ditawarkan Samsung pada S23 yakni Samsung Galaxy S23 Galaxy S23 Plus dan Galaxy S23 Ultra
Get Ready For The Best Of Samsung Galaxy Built For Today And Tomorrow

Get Ready For The Best Of Samsung Galaxy Built For Today And Tomorrow

papar berkaitan - pada 27/1/2023 - jumlah : 217 hits
Every year mobile technology increasingly becomes the very core of our daily lives and the epicenter of innovation With these essential devices we create and consume content that connects inspires and entertains us We stay immersed in the w...
Galaxy S23 Series Designed With The Planet In Mind

Galaxy S23 Series Designed With The Planet In Mind

papar berkaitan - pada 4/2/2023 - jumlah : 282 hits
With its new cutting edge design the Galaxy S23 series demonstrates that innovation brings both high performance and sustainability for the ultimate premium experience The Galaxy S23 series raises the bar for both quality and aesthetics wit...
Galaxy S23 S23 The Essential Smartphone Tailored To You

Galaxy S23 S23 The Essential Smartphone Tailored To You

papar berkaitan - pada 4/2/2023 - jumlah : 153 hits
The Galaxy S23 and S23 stand out by redefining the essential elements of a premium mobile experience Reimagined for different passions and lifestyles from creators to collaborators the Galaxy S23 and S23 offer the freedom to choose the righ...
Galaxy S23 Ultra Ultimate Power Epic Camera

Galaxy S23 Ultra Ultimate Power Epic Camera

papar berkaitan - pada 4/2/2023 - jumlah : 96 hits
The Galaxy S23 Ultra ushers in a new era of Galaxy challenging what s possible in a premium smartphone and redefining the standard of what innovation should offer The Galaxy S23 Ultra is in a new category of its own By integrating the peak ...
Pengalaman Menyaksikan 100 Pasangan Pengantin Diraikan Dalam Majlis Walimatul Urus Perdana Maiwp

Pengalaman Menyaksikan 100 Pasangan Pengantin Diraikan Dalam Majlis Walimatul Urus Perdana Maiwp

papar berkaitan - pada 31/1/2023 - jumlah : 127 hits
Cukup meriah Dan pengalaman menyaksikan 100 pasangan pengantin yang diraikan dalam Majlis Walimatul Urus Perdana semalam bertempat di Dataran Merdeka Kuala Lumpur anjuran MAIWP sangat bermakna buat sis Ini adalah kali pertama sis berpeluang...
Pengalaman Menarik Menaiki Langkawi Skycab Menuju Ke Langkawi Skybridge

Perunding Berdaftar Harta Pusaka Islam Hans Legacy Sdn Bhd

A Triple Somersault Wearing A Sarong In C Wealth Games 2026

Indonesia Perkenal Insentif Tingkat Jualan Kereta Elektrik

Rawatan Urutan Badan Chiropractic Dan Acupressure Dari Tukang Urut Skudai

Penurunan Wall Street Didorong Oleh Sektor Teknologi Dan Kadar Fed

Naik Lrt Mrt Kl Central Ke Star Hill Pavilion 2024

Ains Nilam Kpm Advance Integrated Nilam System



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Hero Seorang Cinderella Musim 2 Astro Ria

10 Filem Drama Seram Melayu Berhantu Terbaru 2024 Mesti Tonton

5 Budaya Barat Yang Dah Jadi Ikutan Pasangan Melayu

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Wanita Syurga Slot Akasia TV3

5 Fakta Tentang Dragonball Mutiara Naga Yang Anda Perlu Tahu


Siapkan Anak Ke Sekolah Okey Ke

Smiles Reimagined A Day In The Life Of Calgary S Premier Denture Centre

Beyond Dentures The Heart And Soul Of Calgary S Transformative Dental Haven

Ydp Agong Saya Bukan Patung Ikut Segala Kata Kehendak Menteri

Filem Damsel

Sampai Bila Islam Akan Terus Dihina Di Negara Ini