Siri Garmin Run Asia 2024 Kembali Oleh Permintaan Popular Pada Oktober Ini


Malaysia, 22 Mac 2024 — Garmin Malaysia hari ini mengumumkan pemulangan Siri Garmin Run Asia 2024 yang dinanti-nantikan akan berlangsung Oktober ini. Menerima tema ‘From Zero To Hero’, larian ini bertujuan untuk mencabar peserta pada satu lagi larian yang hebat dan menggembirakan yang akan mendorong mereka melepasi zon selesa dan menggalakkan mereka menjalani gaya hidup yang lebih aktif.
Kembali kukuh untuk tahun ketiga, Garmin Run Asia Series 2024 – Malaysia akan diadakan pada 27 Oktober 2024 di Dataran Putrajaya, bermula dari 5 pagi dan seterusnya. Kategori perlumbaan ialah 5km, 10km dan 21km, menampilkan hadiah menarik yang menanti peserta yang menang. Pendaftaran akan bermula dari 25 Mac 2024.
“Siri Garmin Run Asia ialah siri acara larian merentas benua yang merangkumi beberapa bandar di Asia termasuk Kuala Lumpur, Tokyo, Hong Kong, Bangkok, Jakarta, Manila, Ho Chi Minh, Singapura, Taipei. Dengan pengiktirafan di sembilan bandar Asia terkemuka, kami telah menyasarkan untuk mempromosikan budaya berlari, menggalakkan gaya hidup sihat dan memupuk hubungan yang pelbagai di Asia. Kami berbangga menyaksikan keghairahan yang semakin meningkat untuk berlari dan kekal aktif dalam komuniti setempat. Selaras dengan moto kami ‘Beat Yesterday’, kami memperkasakan individu untuk melebihi had mereka dengan setiap larian, tanpa mengira lokasi” kongsi En. Scoppen Lin, Penolong Pengurus Besar, Garmin Asia.
Penggemar larian juga akan mendapat peluang menarik untuk berlari berdampingan dengan duta Garmin untuk siri luar, Alif Satar sambil menyertai larian untuk menceriakan rakan-rakan pelarinya.
“Ketika kami melangkah ke tahun ketiga Siri Garmin Run Asia di Malaysia, kami teruja dengan apa yang akan datang dan dengan Alif bersama kami, kami menjangkakan sambutan positif daripada para peserta. Tahun ini menjanjikan lebih besar, didorong oleh budaya berlari yang semakin meningkat dalam kalangan rakyat Malaysia. Dengan semangat berterusan peminat Malaysia, kami meluaskan lagi jangkauan kami. Di samping larian fizikal kami di Dataran Putrajaya pada bulan Oktober, kami memulakan Larian Maya Garmin Asia pada bulan Ogos, menampilkan kategori 10km dan 21km dalam pendahuluan ke pusingan Malaysia Siri Garmin Run Asia. Semuanya bersedia untuk menjadi perjalanan yang menarik!” tambah Sheena Sim, Ketua Pasukan Pemasaran Garmin Malaysia.
Siri Garmin Run Asia 2024 – Malaysia akan dibuka untuk pendaftaran mulai 25 Mac 2024 kepada pemohon berumur 5 tahun ke atas bagi kategori 5km, 13 tahun ke atas bagi kategori 10km dan 18 tahun ke atas bagi kategori 21km. Peserta di bawah 17 tahun mesti ditemani oleh seorang dewasa berumur 18 tahun ke atas. Larian ini terbuka kepada peserta dari semua bangsa.
Yuran pendaftaran akan bermula dari RM50 untuk kategori 5km untuk jualan kilat 72 jam mulai 25 Mac dan berakhir pada 11:59 malam pada 27 Mac. Senarai penuh yuran pendaftaran di bawah:
KATEGORI JUALAN 72 JAM 25 – 27 MAC
SUPER EARLY BIRD 28 MAC – 3 APR
JUALAN EARLY BIRD 4 APRIL – 31 MEI
TIKET BIASA 1 JUN – 30 SEPT
5KM Terbuka RM50 RM60 RM70 RM75 10KM Terbuka/Veteran RM60 RM70 RM80 RM85 21KM Terbuka/Veteran
RM80 RM90 RM100 RM105 Nota: Bayaran tidak termasuk Insurans Kemalangan Diri Kumpulan RM4/pax dan Yuran Penghantaran.
Pendaftaran Garmin Asia Virtual Run bermula pada 24 Julai dan berlangsung dari 1 hingga 18 Ogos untuk kedua-dua kategori 10km atau 21km. Penyertaan adalah percuma pada aplikasi Garmin Sports dan eksklusif kepada pengguna Garmin. Butiran lanjut akan diberikan kemudian.
Tahun lepas, Garmin Run Asia 2023 mencatatkan penyertaan lebih 10,000 rakyat Malaysia yang muncul untuk menewaskan pemain terbaik peribadi dan mencabar diri mereka satu langkah pada satu masa. Peserta dapat memecahkan rekod peribadi, memenangi hadiah menarik, menikmati promosi eksklusif pada barang boleh pakai Garmin, dan mengambil bahagian dalam keseronokan di pelbagai gerai penaja acara.
Nantikan maklumat lanjut mengenai Garmin Asia Run Series 2024 di platform media sosial kami. Peserta yang berminat boleh mula mendaftar untuk slot mereka di https://raceroster.com/events/2024/86562/garmin-run-asia-series-2024-malaysia mulai Isnin, 25 Mac 2024.
Kejuruteraan di dalam untuk kehidupan di luar, produk Garmin telah merevolusikan kehidupan untuk pelari, penunggang basikal, perenang dan atlet dari semua peringkat dan kebolehan. Komited untuk membangunkan teknologi yang membantu orang ramai kekal aktif dan meningkatkan prestasi, Garmin percaya setiap hari adalah peluang untuk berinovasi dan peluang untuk mengalahkan semalam. Jenama kecergasan Garmin yang lain termasuk Tacx dan Firstbeat Analytics. Untuk maklumat lanjut, lawati bilik akhbar maya Garmin di garmin.com.my/news/pressroom/ , atau ikuti kami di facebook.com/GarminMalaysia , instagram.com/GarminMalaysia , youtube.com/GarminMalaysiaAsia . atau ikuti pengembaraan kami di Blog Garmin Malaysia .


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://omghackers.com/siri-garmin-run-asia-2024-kembali-oleh-permintaan-popular-pada-oktober-ini/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Wordcamp Asia 2024 The Wordpress Community Comes Together In Taipei

Wordcamp Asia 2024 The Wordpress Community Comes Together In Taipei

papar berkaitan - pada 14/3/2024 - jumlah : 160 hits
This year s was held in Taipei the vibrant capital city of Taiwan Members from WordPress com joined other Automatticians as well as around 2 000 other attendees from across 70 countries to connect learn build and give back to the platform t...
Manuel Hidalgo Kembali Ke Sri Pahang Fc Bagi Musim 2024 2025

Manuel Hidalgo Kembali Ke Sri Pahang Fc Bagi Musim 2024 2025

papar berkaitan - pada 9/3/2024 - jumlah : 113 hits
KUANTAN Kelab Bolasepak Sri Pahang menjunjung kasih kepada Pemangku Sultan Johor Tunku Ismail Sultan Ibrahim di atas perkenan meminjamkan Manuel Hidalgo kepada Sri Pahang FC bagi musim 2024 2025 Ketua Pegawai Eksekutif SPFC Datuk Mohammed S...
Perlancaran Jersi Choii X Baju Melayu Bulan Bintang Dan Siri Jelajah Festival Raya Choii X Bulan Bintang 2024

Perlancaran Jersi Choii X Baju Melayu Bulan Bintang Dan Siri Jelajah Festival Raya Choii X Bulan Bintang 2024

papar berkaitan - pada 15/3/2024 - jumlah : 236 hits
Hi Korang Dua penjenamaan paling Viral di malaysia iaitu Jersi Choii dan pakaian baju melayu Bulan Bintang kini bergabung untuk kali pertama dalam sejarah sempena Hari Raya 2024 Gabungan dua jenama besar ini mengeluarkan baju Jersi dan baju...
Kembali Ke Sekolah 2024 Semuanya Lancar

Kembali Ke Sekolah 2024 Semuanya Lancar

papar berkaitan - pada 11/3/2024 - jumlah : 115 hits
Selamat Kembali Ke Sekolah adik adik Alhamdulillah dah habis cuti persekolahan Makanya harini 11 Mac 2024 bermula la alam persekolahan 2024 Anak anak pun masa cuti sekolah dah cakap bila nak sekolah tak sabar nak jumpa kawan katanya hahaha ...
Berbuka Puasa 2024 Dengan Selera Warisan Meldrum Kembali Lagi Di Gbw Hotel

Berbuka Puasa 2024 Dengan Selera Warisan Meldrum Kembali Lagi Di Gbw Hotel

papar berkaitan - pada 17/3/2024 - jumlah : 136 hits
Berbuka Puasa 2024 dengan Selera Warisan Meldrum Kembali Lagi di GBW Hotel Hari kedua Ramadan haritu aku ada bagitau aku makan Mee Mari kat sini kan So harini aku nak cerita lanjut mengenainya Memang saban tahun aku mesti nak try menu menu ...
Kadar Pertukaran Usd Myr Yang Diterbitkan Oleh Google Pada 15 Mac 2024 Adalah Tidak Tepat

Kadar Pertukaran Usd Myr Yang Diterbitkan Oleh Google Pada 15 Mac 2024 Adalah Tidak Tepat

papar berkaitan - pada 17/3/2024 - jumlah : 77 hits
Menurut kenyataan Bank Negara Malaysia BNM tegas menolak data tidak tepat mengenai kadar pertukaran ringgit yang sedang tersebar menerusi media sosial berdasarkan kadar pertukaran USD MYR yang salah diterbitkan oleh Google pa
Raja Yordania Beri Ucapan Selamat Ke Prabowo Usai Unggul Pilpres 2024 Saya Sangat Bangga Kawanku

Raja Yordania Beri Ucapan Selamat Ke Prabowo Usai Unggul Pilpres 2024 Saya Sangat Bangga Kawanku

papar berkaitan - pada 12/3/2024 - jumlah : 77 hits
Raja Abdullah mengatakan dirinya sudah lama kenal dengan Prabowo Dia pun mengetahui bahwa Indonesia membutuhkan sosok Prabowo
Ppim Tells Banks To Be More Proactive Address Borrowers Drowning In Debt New Straits Times 11 03 2024

Ppim Tells Banks To Be More Proactive Address Borrowers Drowning In Debt New Straits Times 11 03 2024

papar berkaitan - pada 12/3/2024 - jumlah : 139 hits
KUALA LUMPUR Banks must play a more proactive role in curbing the plight of borrowers drowning in overdue debts and those blacklisted said the Malaysian Muslim Consumers Association In a statement its chief activist Nadzim Johan said bankin...
Lirik Campak Bintang Faizal Tahir M Nasir

Two In Five Malaysians Might Quit If Required To Work More In Office Randstad

Lumira Di Eka Heights Kehidupan Bermakna Yang Dinantikan

Lumira Eka Heights Seremban Perumahan Gaya Hidup Moden

Plaza Premium Group Expands Flight Club Dining Brand At Kuala Lumpur International Airport Terminal 1

Dap S Dilemma Red Lines And Kuala Kubu Baharu

Ustadz Yang Membodoh Bodohi Jemaahnya Kata Frans Donal Di Bali By Dr H

Catat Nekad Berhaji Tanpa Visa Haji Bisa Dideportasi Dari Arab Saudi



10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria


Beli Saldo Paypal Via Bank Line By Bank Hana

Akhirnya Dapat Beli Sobek

Selesai Sesi Marhaban 2024 1445h

3 Ayat Pelaris Jualan Tak Perlu Sebut Brand

Breakthrough Your Fitness Plateau Vo2 Max Testing Personalized Plans

Tiada Desakan Mb Perlis Letak Jawatan Setiausaha Agung Pas