Sinopsis Penuh Drama Kampung People 2


Sinopsis Penuh Drama Kampung People 2 - l Slot Lestary  
Siar 17 September 2020 Slot Lestary | Drama Kampung People 2 akan menayangkan kesinambungan kisah keluarga Razif. Kesinambungan kisah keluarga Razif akan lebih gempak dengan kehadiran pelakon Adibah Nor yang semestinya memegang watak sebagai ibu kepada Mona (Elly Mazlein). Kampung People 2 mulai siar pada 17 September 2020 ini. Menggantikan drama Pink Smile yang tamat pada 16 September 2020 ini.
Drama Kampung People 2 masih mengekalkan pelakon Kampung People iaitu Elly Mazlein, Rashidi Ishak, Kamarul Eqifshah, Riena Diana dan Hun Haqeem. Kampung People 2 juga menampilkan pelakon Adibah Noor yang akan memegang watak sebagai ibu Mona.




Di Sebalik Tabir Kampung People 2

Sebelum ini, Kampung People Siri 1 ditayangkan pada tahun 2019. Terlepas menonton siri 1, boleh tonton link di bawah. 

Kampung People sekali lagi diulangsiar, bersiaran di Slot Lestary yang menggantikan Drama The Gadis. Drama Kampung People adalah drama yang pernah menjadi trending pada tahun tersebut. Bagi yang ingin menonton kembali kisah suka duka keluarga Encik Razif , jangan lupa menonton Episod 1 hingga Episod 13.


Senarai Pelakon Utama Kampung People :

Gandingan Elly Mazlein, Rashidi Ishak, Riena Diana, Kamarul Eqifshah, Namron, Razak Ahmad, Shah Kimin dan ramai lagi. 


Drama Kampung People bersiaran 13 episod penuh. Nantikan siaran mulai minggu ini, setiap Rabu hingga Jumaat, 9.00 malam.di tv3.

Untuk siri 2 adakah pengarah masih mengekalkan pelakon utama tersebut. Sama-sama kita nantikan kisah Kampung People 2 yang akan ditayangkan tidak lama lagi.




Drama Kampung People Episod 1 - Episod 13 (Episod Akhir) «« https://www.youtube.com/playlist?list=PLaXOt0nSNIua-PEuV62DNkS3WiAVQd30I&feature=share
Kampung People (2019) | Episod Penuh | Elly Mazlein, Rashidi Ishak

Kampung People Episod 1 - https://youtu.be/HFouSnVFjAcKampung People Episod 2 - https://youtu.be/Xhuys5IoWEUKampung People Episod 3 - https://youtu.be/QtzS5-b3bhEKampung People Episod 4 - https://youtu.be/q4l29QM0-M8Kampung People Episod 5 - https://youtu.be/8tVFU5uCNu8Kampung People Episod 6 - https://youtu.be/UoRqEpfWz5oKampung People Episod 7 - https://youtu.be/ZAApC2DNN9UKampung People Episod 8 - https://youtu.be/Wh0mKWlzZUgKampung People Episod 9 - https://youtu.be/gNh5cWx0hMcKampung People Episod 10 - https://youtu.be/LPCrdasZLo0Kampung People Episod 11 - https://youtu.be/LRrpw5atkXsKampung People Episod 12 - https://youtu.be/0u0NaF98614Kampung People Episod 13 - https://youtu.be/FEHlQtM-wt0Sinopsis Drama Kampung People : 

Razif bekerja dengan Tuan Suhaimi yang menjual barangan yang diseludup secara haram. 

Ketika Razif sedang sibuk menguruskan jual beli, polis datang menyerbu tempat mereka dan ditangkap. Razif disoal siasat dan diugut dengan penjara selama 15 tahun jika tidak membuka mulut. 

Razif terpaksa menjadi saksi menentang bekas bossnya, penjenayah Tuan Suhaimi di mahkamah. Razif menerima ugutan dari kumpulan Cengkih Manis dan polis meletakkan Razif dan keluarganya ke dalam Program Perlindungan Saksi agar mereka tidak dibunuh sebelum kes pendakwaan. 

Keluarga Razif terpaksa menyamar dan menukar identiti mereka menjadi orang kampung. Kejadian melucukan berlaku apabila keluarga Razif cuba menyesuaikan diri dengan keadaan di kampung.

Laila dan keluarga berhijrah ke kampung dan menukar identiti mereka bagi mengelakkan diri daripada ancaman kumpulan gangster selepas ayahnya, Razif menjadi saksi terdapat satu kes jenayah.



Sinopsis Kampung People 2 
Keluarga Razif kembali ke bandar namun kehidupan mereka tidaklah seindah impian. Razif kembali bekerja di bandar akan tetapi setiap hari dia stress dengan kerja serta kehidupannya.
Tanpa berfikir panjang, keluarga Razif kembali ke kampung dan meneruskan rutin harian mereka seperti sedia kala. 
Kehadiran Dona (ibu Mona) menyemarakkan lagi kisah mereka. Dengan dialek Inggeris serta berlagak diva hinggakan Mona tak mampu mengalahkannya.
Sinopsis Penuh Kampung People 2 - 
Razif, isterinya Mona dan anak-anak mereka Laila dan Yummy pulang ke kehidupan asal mereka di bandar setelah Tuan Suhaimy masuk ke penjara dan Cengkih Manis dibubarkan. Kos kehidupan yang tinggi membuat Razif amat tertekan untuk memastikan ‘lifestyle’ keluarganya dapat di kekalkan. Disebabkan rindu kepada Jaafar, Laila berjaya meyakinkan ayahnya yang tertekan untuk pindah balik ke kampung tetapi kerana takut Mona akan tidak bersetuju.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://sweetyzhanieyz83.blogspot.com/2020/09/sinopsis-penuh-drama-kampung-people-2.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Menonton Drama Kampung People 2 Bersama Seisi Keluarga Info Dan Sinopsis

Menonton Drama Kampung People 2 Bersama Seisi Keluarga Info Dan Sinopsis

papar berkaitan - pada 18/9/2020 - jumlah : 753 hits
Assalamualaikum Hi Semua Nampaknya drama melayu komedi popular iaitu Kampung People sudah pun kembali menemui penonton di TV3 jam 9 malam tadi bersamaan 17 September setiap rabu hingga jumaat Siapa yang tak teruja kan Jarang ada cerita mela...
Drama Kampung People 2 Lakonan Elly Mazlein Rashidi Ishak

Drama Kampung People 2 Lakonan Elly Mazlein Rashidi Ishak

papar berkaitan - pada 13/9/2020 - jumlah : 627 hits
Tonton drama Kampung People 2 yang akan mula bersiaran pada 17 September ini setiap hari Rabu hingga Jumaat 9 malam di slot Akasia TV3 Diarahkan oleh Wan Hasliza dan terbitan KL Motion Pictures Company Sdn Bhd Para PelakonElly Mazlein Rashi...
Drama Kampung People 2

Drama Kampung People 2

papar berkaitan - pada 14/9/2020 - jumlah : 1089 hits
Nantikan drama rantaian popular Kampung People musim ke 2 bakal disiarkan bermula 17 September ini di slot Lestary TV3 Mengekalkan pelakon asal dan penampilan baharu seperti Adibah Noor dan Fizz Fairuz Drama Kampung People 2 disiarkan setia...
Elly Mazlein Rashidi Ishak Riena Diana Hun Haqeem Kamarul Eqifshah Dalam Drama Kampung People 2

Elly Mazlein Rashidi Ishak Riena Diana Hun Haqeem Kamarul Eqifshah Dalam Drama Kampung People 2

papar berkaitan - pada 14/9/2020 - jumlah : 829 hits
Drama Kampung People 2 lakonan Elly Mazlein Rashidi Ishak Riena Diana Hun Haqeem Kamarul Eqifshah akan disiarkan pada 17 September 2020 setiap hari Rabu hingga Jumaat di TV3
Kak Lina Kongsi Video Kampung People 2 Fasha Sandha Rupanya Tak Sabar Juga

Kak Lina Kongsi Video Kampung People 2 Fasha Sandha Rupanya Tak Sabar Juga

papar berkaitan - pada 13/9/2020 - jumlah : 434 hits
Seperti yang peminat drama tempatan tahu bahawa Kampung People musim kedua bakal menemui penonton lagi selepas mendapat sambutan ramai Biarpun begitu penonton sekali gus peminat drama terbabit sudah tidak sabar untuk melihat kesambungan kel...
Sinopsis Drama Perempuan Tanpa Dosa Gandingan Kamal Adli Uqasha Senrose

Sinopsis Drama Perempuan Tanpa Dosa Gandingan Kamal Adli Uqasha Senrose

papar berkaitan - pada 15/9/2020 - jumlah : 1230 hits
Sinopsis Drama Perempuan Tanpa Dosa Gandingan Kamal Adli Uqasha Senrose mengisahkan kehidupan seorang anak gadis yang berkedudukan tinggi yang hidup penuh sosial hinggakan mengandung Untuk menutup malu keluarga bapanya telah mengahwinkannya...
Sinopsis Drama Pencipta Pegang Waktu

Sinopsis Drama Pencipta Pegang Waktu

papar berkaitan - pada 31/8/2020 - jumlah : 426 hits
SINOPSIS PENCIPTA PEGANG WAKTUHubungan Zakree dan abangnya Zaman dingin kerana Zaman malu apabila satukampungmemanggil Zee lintah lembik Ayah mereka ialah bilal di kampung dan tegas dengan Zee dan Zaman tapi tak pernah marah dan tidak pula ...
Baca Novel Titian Cinta Bab 1 Hingga Bab 30 Karya Ridhya Iman Sinopsis Drama Titian Cinta Ost Drama Titian Cinta

Baca Novel Titian Cinta Bab 1 Hingga Bab 30 Karya Ridhya Iman Sinopsis Drama Titian Cinta Ost Drama Titian Cinta

papar berkaitan - pada 12/9/2020 - jumlah : 975 hits
Baca Novel Titian Cinta Bab 1 hingga Bab 30 Karya Ridhya Iman Sinopsis Drama Titian Cinta OST Drama Titian Cinta Drama adaptasi novel terbaru yang bakal menggantikan drama Pinggan Tak Retak Nasi Tak Dingin Adaptasi novel karya penulis Ridhy...
Lesson In Economics From Hawkers Rebellion

Masverse Unveils Groundbreaking Blockchain Platform

Tiga Lelaki Bakar Anak Kucing Diburu Polis

Banjir Besar Dubai 2024 Ustaz Azhar Idrus

Lirik Lagu Cinta Setandan Pisang Eda Ezrin Den Manjo

Home Detention Najib Keputusan Lembaga Pengampunan Atau Bukan

Too Soon To Tell Analyst Says On Mipp S Prospects In Pn

Puasa Tarwiyah 2024 Maksud Hari Tarwiyah Hukum Berpuasa



Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023


The Friendly S Music Pub By Kvadrat Architects In Astana Kazakhstan

Kunjung Marhaban Aidilfitri 2024

Muda Slams Pro Israel Us Professor S Remark At Local Varsity Talk

Wanita Mca Calls On Govt To Tackle Brain Drain Generate Job Opportunities

Court Allows Forfeiture Of Rm1 1mil From Illegal Deposit Taking Scheme Investors

Keningau Fa Buat Kejutan Gol Awal