Sihat Dan Kurangkan Berat Dengan Leedee Tox Jelly


Leedee Tox Jelly dihasilkan dari gabungan bahan semulajadi yang diadun khas untuk tujuan detoks iaitu  Menyahtoksin dan mengeluarkan sisa-sisa yang tidak diperlukan oleh tubuh dari dalam usus kita.


Detoks sangat penting untuk: membersihkan usus membuang toksin di dalam badan melancarkan proses pencernaan membantu buah pinggang untuk menapis darah meningkatkan keberkesanan fungsi hati dan hempedu membuang bahan buangan dari pundi kencing mambantu menurunkan berat badan
APA ITU DETOKS
Detoks merupakan proses pembersihan usus dengan mengeluarkan toksin, lemak , lendir serta sisa-sisa yang tidak diperlukan oleh tubuh dalam badan melalui proses pembuangan air besar.

Dengan pembersihan usus ini, barulah badan kita dapat menyerap nutrisi daripada makanan pada tahap yang optimum. Kerana itulah detox sangat penting sebelum kita mengambil apa-apa supplemen supaya tahap penyerapan nutrisi berada pada tahap yang terbaik


Kebanyakkkan daripada kita tidak mengetahui bahawa pembersihan usus yang sempurna adalah amat penting untuk mengembalikan kesihatan badan kita ketahap yang seimbang serta dapat membantu menambah tenaga kita ketahap yang lebih baik.

KENAPA PERLU DETOKS
Tahukah anda bahawa Kebanyakan penyakit berpunca daripada usus.

Perut Punca Segala Penyakit
Sabda Rasulullah saw :
"Perut manusia itu tempat segala penyakit, manakala pencegahan itu pokok dari segala pengubatan" (Riwayat Ad-Dailami)


Maka dengan itu amatlah penting bagi kita untuk melakukan pembersihan usus iaitu Detoks. Sepertimana juga kenderaan yang kita guna hari-hari yang mana ianya perlu di servis untuk memastikan ianya dapat berfungsi dengan baik. Begitu juga dengan usus kita. "usus kita ibarat enjin kereta". Jika tidak di servis ianya akan mendatang kan masalah.



Dalam kehidupan seharian sudah pasti banyak makanan yang kita makan sehinggakan ianya boleh mendatangkan bahaya pada tubuh badan kita . Ada juga diantara kita yang mengalami masalah penghadaman iaitu masalah sembelit dan sukar membuang air besar. Ini amat membahayakan kerana sisa-sisa yang tidak di perlukan serta toksin dalam usus kita boleh memudaratkan kesihatan kita dan mendatangkan pelbagai penyakit .



Kenapa sistem penghadaman penting? 
Jika sistem penghadaman tidak dijaga dengan betul akan membawa kepada gejala-gejala berikut:

Penambahan berat badanMasalah gastrikPerut BuncitKanser UsusMasalah makanan tidak hadamSistem imun yang lemahKurang selera makanMasalah kesihatan lain jika usus bertoksikArthritis-sakit sendi dan sengal-sengal otot.Kuku dan rambut rapuhTekanan darah meningkatKelemahan mental-daya ingatan dan tumpuan yang lemahPeredaran darah kurang baik-tangan dan kaki sejukKerap kali sembelit atau cerit beritMengidam makananKerap pening-pening lalat dan sakit kepalaKesakitan pada leher dan bahuGejala putus haid-terasa putus haidMudah marah dan murungRendah tenaga syahwatHaid tidak menentuRasa loya, betis dan kaki bengkakMasalah kulit-jerawat, akne, eczema

6 punca penyebab penyakit dari perut1. Cara pemakanan seharian yang tidak sistematik.
2. Terlalu berlebihan semasa makan.
3. Tidak berwaspada dengan makanan dan minuman yang dihinggapi serangga.

Sabda Rasululluh s. a. w, maksudnya: “Jika ada seekor lalat jatuh ke dalam tempat minuman yang akan kamu minum, maka celuplah keseluruhan tubuh lalat tersebut ke dalam minumanmu tadi kemudian angkatlah (buanglah) lalat tersebut. Kerana sesungguhnya pada salah satu sayapnya mengandung ubat dan pada sayap yang lainnya mengandung penyakit.” (Riwayat Abu Hurairah)
4. Tidak cermat semasa meneliti isi kandungannya.
5. Kurang kesedaran dalam menjaga kebersihan diri.


Justeru itu amatlah perlu untuk kita membuat pembersihan usus iaitu detoks bagi memastikan kita bebas dari penyakit yang membahayakan.


Bagaimana Leedee Tox Jelly Dapat Membantu Anda?Sihat dan Kurangkan Berat dengan Leedee Tox Jelly

Leedee Tox Jelly dihasilkan dari gabungan bahan semulajadi yang diadun khas untuk tujuan detoks iaitu  Menyahtoksin dan mengeluarkan sisa-sisa yang tidak diperlukan oleh tubuh dari dalam usus kita. Ianya juga merupakan satu-satunya produk detox dalam bentuk jelly berperisa peach yang mudah untuk diambil. Rasa nya juga sangat enak dan pasti membuatkan anda suka ketika memakan jelly tersebut.

Selain daripada khasiat-khasiat biasa detox, ianya juga mengandungi vitamin C yang sangat baik untuk kulit. Jadi pada masa yang sama dengan mengambil  Leedee Tox Jelly, anda juga dapat menjaga kulit tubuh anda. Kandungan vitamin C ini akan membuat kulit anda lebih sihat dan cantik.



Sihat dan Kurangkan Berat dengan Leedee Tox Jelly

Kelebihan  Leedee Tox Jelly
1. Melawaskan
2. Membantu masalah sembelit
3. Mengurangkan toksin dalam badan
4. Menbantu mengurangkan berat badan
5. Mencantikkan kulit
6. Mencergas badan yg lesu
7. Mengandungi Vitamin C
Sihat dan Kurangkan Berat dengan Leedee Tox JellyBahan-bahan dalam Leedee Tox Jelly
Gabungan bahan semulajadi yang diadun khas untuk tujuan detoks. Menyahtoksinkan dan mengeluarkan sisa dari usus kita. Bahan-bahan semulajadi yang terpilih :-

Peach JuiceAcai BerryGreen TeaAfrican MangoRaspberry dan Stevia (no white sugar)

Cara Pengambilan  Leedee Tox Jelly
1. 1 sachet sebelum tidur malam
2. Simpan di dalam peti ais sebelum consume untuk dapatkan rasa yg lebih sedap

1 box ada 10 sachet untuk 10 hari
1 sachet sebelum tidur
Kalau ada sembelit disarankan ambil 2 sachet, 1 pagi dan 1 malam sebelum tidur


Sihat dan Kurangkan Berat dengan Leedee Tox Jelly
Review Leedee Tox Jelly
Okay panjang lebar cerita cik iena. Untuk pengetahuan cik iena mengalami masalah sembelit. Masalah ni sememangnya membuat cik iena tak selesa. mana taknya berhari-hari tak membuang, perut rasa tidak selesa. Rasa buncit, eh bukan rasa tapi memang buncit. Alhamdulillah selepas mengamalkan  Leedee Tox Jelly perut cik iena dah kurang buncit sedikit dan cik iena dapat membuang air besar selepas pengambilan sachet yang ke 5.


Sihat dan Kurangkan Berat dengan Leedee Tox Jelly

Selain kesan membuang air besar pada pengambilan sachet ke 5, Cik iena juga merasakan kesan yang paling banyak adalah Cik iena kerap membuang air kecil. Ianya juga sangat membantu sistem perkumuhan. Jadi dalam masa mengamalkan Leedee Tox Jelly Cik iena pastikan Cik iena ambil minimum 2L air sehari.


Selama pengambilan 1 kotak Leedee Tox Jelly ini Cik iena ada buat highlight story di instagram Cik iena. Anda boleh lihat di highlight story di https://www.instagram.com/ienaeliena/ . Berikut Cik iena screenshot kadar turun naik berat Cik iena semasa pengambilan 1 Kotak Leedee Tox Jelly ni.


















Okay selepas sachet ke 7, Cik iena tak de post story berat badan sebab Cik iena ke Bangi rumah adik. Rumah adik takde timbang iena ni. Dan dia pun tiada timbang juga. Cik iena berada di Bangi 3 hari jadi 3 sachet terakhir yang cik iena makan tak dapat nak record kan kadar turun naik berat badan.


Video Review  Leedee Tox Jelly By Cik iena
Video dirakam selepas pengambikan sachet ke 7




Untuk pengetahuan semua, kesan pengambilan adalah bergantung kepada kadar metabolisma seseorang. Setiap orang akan mengalami kesan yang berbeza. Jadi mungkin anda akan mengalami kesan yang labih baik daripada Cik iena. Kepada yang tidak mengalami masalah penghadaman Cik iena pasti kesannya pasti lebih memberangsangkan terutama untuk menurunkan berat badan.

Untuk yang mengalami masalah penghadaman seperti Cik iena akan memakan masa sedikit untuk nampak kesan yang banyak . Jadi sekali lagi Cik iena ingatkan penulisan review Cik iena diatas adalah berdasarkan pengambilan 10 sachet iaitu 1 kotak Leedee Tox Jelly.



Harga Leedee Tox Jelly
Harga 1 Kotak : : RM65 (1 box ada 10 sachet)

Untuk maklumat lanjut sila hubungi :
No tel : +60 17 679 7270 (letak link order) atau dapatkan dengan agent2 yg sah sahaja
Sila layari : www.naomibeau.com.my/
Instagram : @leedee.hq
Facebook : leedee online hq
Alamat : 1-47, jln pandan prima 2, dataran pandan prima 55100 Kuala Lumpur





Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.ienaeliena.com/2020/05/sihat-dan-kurangkan-berat-dengan-leedee-tox-jelly.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Badan Lebih Sihat Dengan Amalkan Detoks Leedee Tox Peach

Badan Lebih Sihat Dengan Amalkan Detoks Leedee Tox Peach

papar berkaitan - pada 20/5/2020 - jumlah : 449 hits
Hi Semua Kenapa Detox penting untuk badan kita Ramai yang tertanya tanya tentang Detox dekat Mar jadi kat sini Mar nak share dekat korang semua kenapa kita perlu Detox Setiap orang perlu detox untuk mengeluarkan toksin yang berlebihan dalam...
Cium Pasangan Lebih Sekali Sehari Mampu Kurangkan Berat Badan

Cium Pasangan Lebih Sekali Sehari Mampu Kurangkan Berat Badan

papar berkaitan - pada 19/5/2020 - jumlah : 276 hits
Untuk pengetahuan anda bercium adalah salah satu aktiviti yang sihat dan mampu meningkatkan kesihatan badan anda Mungkin ianya kedengaran agak lucu tapi itu adalah salah satu fakta Jangan pula anda mencium sebarangan orang ya apa yang henda...
Tahniah Josiah Hogan Isteri Selamat Lahirkan Cahaya Mata Keempat Dapat Anak Perempuan Dengan Berat 2 6kg

Tahniah Josiah Hogan Isteri Selamat Lahirkan Cahaya Mata Keempat Dapat Anak Perempuan Dengan Berat 2 6kg

papar berkaitan - pada 14/5/2020 - jumlah : 531 hits
Tahniah diucapkan buat pelakon Josiah Hogan dan isteri tercinta Nurul Hidayu Mohamed Nordin yang baru sahaja menimang cahaya mata mata keempat mereka pada hari Selasa yang lalu Nurul Hidayu selamat melahirkan bayi perempuan seberat 2 6 kilo...
Blog Berat Punca Income Adsense Sikit Dan Blog Tak Mesra Seo Cara Semak Kelajuan Blog 2020

Blog Berat Punca Income Adsense Sikit Dan Blog Tak Mesra Seo Cara Semak Kelajuan Blog 2020

papar berkaitan - pada 13/5/2020 - jumlah : 482 hits
Assalammualaikum pembaca blog sekalian Ini cumalah post santai sahaja iaitu Blog Berat Punca Blog Tak Mesra SEO Income Pendapatan Adsense berkurang dan Cara Semak Timbang Kelajuan Blog Aku cuba cari artikle cara timbang blog tapi applikasi ...
Dari 116kg Ke 66kg Hingga Imej Pun Bertukar Lelaki Kongsi Tips Turun Berat Badan

Dari 116kg Ke 66kg Hingga Imej Pun Bertukar Lelaki Kongsi Tips Turun Berat Badan

papar berkaitan - pada 10/5/2020 - jumlah : 387 hits
Semua orang inginkan tubuh badan yang sihat Dengan kesihatan yang baik kita boleh lakukan apa sahaja dengan lebih mudah baik bekerja ataupun ibadah Untuk menjadi sihat salah satu ciri penting perlu kita miliki ialah berat badan yang ideal H...
5 Tempat Yang Paling Dirindukan Mahasiswa Semenjak Di Rumah Aja Bener Kata Dilan Rindu Itu Berat

5 Tempat Yang Paling Dirindukan Mahasiswa Semenjak Di Rumah Aja Bener Kata Dilan Rindu Itu Berat

papar berkaitan - pada 14/5/2020 - jumlah : 340 hits
Dulu mereka menganggap Dilan lebay bilang rindu itu berat kini mereka merasakannya sendiri karena kelamaan di rumah
Sedang Mabuk Berat Wanita Muda Berguling Dan Tergeletak Di Jalan Pasar Minggu

Sedang Mabuk Berat Wanita Muda Berguling Dan Tergeletak Di Jalan Pasar Minggu

papar berkaitan - pada 16/5/2020 - jumlah : 245 hits
Akibat perbuatannya M mengalami luka atau lecet pada bagian pundak sebelah kiri M bahkan tak ingat apa yang dilakukannya malam itu
Kajian Dapati Anak Tunggal Lebih Cenderung Alami Berat Badan Berlebihan

Kajian Dapati Anak Tunggal Lebih Cenderung Alami Berat Badan Berlebihan

papar berkaitan - pada 17/5/2020 - jumlah : 309 hits
Anak tunggal adalah satu satunya anak yang berada dalam sebuah keluarga Seringkali disifatkan anak tunggal sebagai seorang yang sangat manja dengan ibubapa Berbanding dengan yang mempunyai adik beradik Adik beradik selalunya mempunyai sifat...
Padah Ubat Turun Berat Badan

Padah Ubat Turun Berat Badan

papar berkaitan - pada 17/5/2020 - jumlah : 290 hits
Gambar sekadar hiasan Ubat turunkan berat badan tu agak mahal harganya RM50 sebiji dan hendaklah dimakan 3 biji sehari selama se bulan Siti merayu minta ayahnya belikan Menyedari akan masalah berat badan anaknya ayahnya bersetuju untuk memb...
Kkb Polls Go Out To Vote With Peace Of Mind As Safety Assured Says Selangor Police

Kanak Kanak Usia 3 Tahun Sudah Boleh Diajar Berdikari Tahu Urus Diri Sudah Cukup Baik

Sejarah Hitam Bola Sepak Berulang

Hukuman Masyarakat Sangat Berat Jika Anda Punya Pendapat Berbeza Dari Mereka

Ikan Buntal Risiko Dan Gejala Keracunan

Takut Ditangkap Khalwat Pecut Kereta Hingga Terbabas

Pharmaniaga Komited Pulih Kewangan Keluar Status Pn17

Crisis Management 101



Info Dan Sinopsis Filem Shaitaan 2024 Remake Filem Vash Kini Di Netflix

Biodata Emran Rijal Owner Jenama Emri Vision Suami Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra

Biodata Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra Yang Kahwin Bersuamikan Emran Rijal

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dr Pontianak Astro Warna Sooka

10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3


Untonglah Menantu Zahid Hamidi Dilantik Pengerusi Jiankun

Mad Science A Harley Sportster Grand Prix Racer By A Nuclear Chemist

Sa Tak Pernah Buat Muka

Onigiri

Mobil Brimob Untuk Jemput Satgas Damai Cartenz Di Bandara Sentani Dicuri Pelaku Roboh Ditembak Polisi

Erupsi Gunung Ibu Ciptakan Badai Petir Vulkanik