Si Manja Saya Selesa Sepanjang Hari Dengan Huggies Dry Pants


Hoyey! Happynya sebab sekarang ni sepanjang malam saya dan Ammar akan tidur dengan lena tanpa perlu bangun malam untuk tukar diaper. Sebelum ni mesti Ammar akan terjaga sebab kebasahan, mana taknya basahnya, sebelum tidur mesti minum susu at least 2 botol!! So memang beratlah diaper dia di waktu malam.
Bila dah basah, sure dia akan bangun sebab kesejukan dan tak selesa seluarnya lencun. Kita ni dengan pisat-pisat mata meraba-raba diaper untuk ditukar. Hmm mengantuk mak nak sebab saya adalah sejenis yang susah nak tidur semula kalau dah terjaga.
Kadang-kadang kalau dah terlena, sampai tak tukar lampin hingga ke pagi. Sejuk punggung budak tu macam air batu. Lepas tu dah jadi ruam lampin pulak, dan surelah Ammar nangis waktu kita basuhkan punggungnya sebab pedih.
Huggies Dry Pants

Dan sekarang dah tak perlu tukar diaper lagi di waktu malam dan tiada lagi ruam selepas saya bertukar kepada Huggies Dry Pants ;). Kiranya pakai sekeping boleh tahan sampai pagi, hmm baguih jimat duit hihi. Nak pakai pun senang, hanya sarungkan pada bayi tanpa perlu ada adegan kejar mengejar bagi anak yang dah pandai berlari. Ish jenuh aih nak pujuk pakai diaper hahaha.

Memang pilihan lampin Huggies Dry Pants adalah pilihan terbaik. Waktu menonton demo video di atas ni, dah boleh nampak keberkesanan Huggies Dry Pants menyerap dengan pantas serta bagaimana Huggies Dry Pants memastikan kulit bayi selesa. Dan selepas mencubanya sendiri, sememangnya ia mempunyai kuasa menyerap yang terbaik. Orang kata “value for money”
Ciri-ciri lampin bayi Huggies® Dry Pants
Nak tahu ciri-ciri lampin bayi Huggies Dry Pants? Saya nak share dengan korang kenapa korang patut pilih lampin bayi Huggies Dry Pants ni. Orang kata benda baik mesti dikongsi, bila anak saya sendiri dah cuba dan nampak kesannya, barulah saya boleh ceritakan pengalaman tu kan.

Ianya diiktiraf sebagai pantas diaper pants serapan terpantas di Malaysia. Jadi semestinya ianya akan memastikan kulit bayi kekal selesa dan kering tanpa kebasahan. Makanya mereka akan bermain dengan lebih lama dan tidur pun lebih lena.
Lubang mikro serap pantas
Ia juga mempunyai 1,000 lubang mikro pantas serap yang akan menyerap dengan cepat dan menyekat cecair dari keluar seterusnya memastikan kulit anak selesa. Kalau nak tahu ia mampu menyerap untuk 10 jam lamanya, hmm lama kan. Kalau pergi travel sure memudahkan sebab tak perlu kerap nak tukar lampin bayi.

Dengan ciri 5-way comfort fit, ia sangat fleksibel dan muat dengan selesa terutamanya di bahagian perut, pinggang, dua belah kaki dan kelangkang bayi. Tiada lagi kebocoran bila mana ianya melekap cantik di pinggang dan punggung si anak. Ia juga mempunyai pelapik luar beraliran udara 100% yang memudahkan pengaliran udara dan yang bestnya ia boleh mencegah dari ruam lampin.
Saiz dan harga Huggies Dry Pants
Huggies Dry Pants ni ada 5 saiz iaitu S (4 – 8kg), M (6 -12kg), L (9 – 14kg), XL (12 – 17kg) dan XXL (15 – 25kg). Hmm macam Ammar sekarang ni pakai saiz L. Senang kerja ibu, sarung je dah siap. Bolehla sarung sambil berdiri dan tak perlu nak baringkan dia. Mudah sangat :).
Dan kalau nak tahu harga promosi terkini sila klik di sini —->>http://bit.ly/2LgcBwt Nak pakai pun ada cara ya macam kat bawah ni, tapi mudah je caranya. Even si kakak atau abangnya pun boleh sarungkan diaper si adik. Sarung-sarung, terus siap!!
CARA PEMAKAIAN LANGKAH 1
Dipakai seperti seluar bayi dengan perkataan “FRONT” di bahagian depan. Pelindung peha hendaklah dipadankan dan tidak terlipat bagi mengelakkan kebocoran.
LANGKAH 2 Setelah digunakan, anda hanya perlu koyakkan kedua-dua bahagian tepi untuk menanggalkannya.

Mudah kan? Ha itulah rahsia saya menjaga dan memastikan si manja saya kekal aktif sepanjang hari dan tidur lena sepanjang malam. Tak perlu nak berjaga malam 2 3 kali untuk tukar diaper, dan kita pun tidur lena jugak. Budak ni biasanya akan menangis jika tak selesa dan kita sebagai ibu bapa mesti nak buat yang terbaik untuk mereka kan.
Sangat disarankan untuk anak korang pakai dry pants ni. Jadi kalau ibu-ibu nak cuba produk Huggies, boleh juga mendaftar sebagai ahli dan dapat kan sampel percuma di sini —>Dapatkan Sampel Huggies Dry Pants
(26)
The post Si manja saya selesa sepanjang hari dengan Huggies Dry Pants appeared first on Ajumohit.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.ajumohit.com/2018/12/si-manja-saya-selesa-sepanjang-hari-dengan-huggies-dry-pants.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Huggies Dry Pants Diaper Seluar Cepat Serap Dan Selesa Untuk Anak Kami

Huggies Dry Pants Diaper Seluar Cepat Serap Dan Selesa Untuk Anak Kami

papar berkaitan - pada 22/12/2018 - jumlah : 685 hits
Huggies Dry Pants Diaper Seluar Cepat Serap dan Selesa Untuk Anak Kami Bila ada anak sememangnya segala pasal barang baby dan anak kita akan survey di pasaraya sama ada online atau offline Salah satunya lampin pakai buang Orang kita biasa p...
Huggies Dry Pants Untuk Anak Anak Yang Aktif

Huggies Dry Pants Untuk Anak Anak Yang Aktif

papar berkaitan - pada 22/12/2018 - jumlah : 290 hits
Huggies Dry Pants Untuk Anak Anak Yang Aktif Sudah semestinya Umi mencari lampin pakai buang yang bersesuaian untuk Naura Bukan sahaja dari segi nilai wang ringgit keutamaan Umi adalah keselesaan Naura memakai Nak mencari lampin pakai buang...
Huggies Dry Pants Diapers Paling Pantas Menyerap

Huggies Dry Pants Diapers Paling Pantas Menyerap

papar berkaitan - pada 22/12/2018 - jumlah : 400 hits
Ingat lagi masa baru bergelar mommy Serba tak tahu tentang produk baby penjagaan baby dan asyik harapkan kepada mak MIL saudara rakan rakan dan juga Mr Google Apa yang orang beritahu elok yang itulah elok untuk kami Sampailah satu tahap mom...
Huggies Dry Pants Kini Lebih Pantas Menyerap Dengan Teknologi Rapid Absorb

Huggies Dry Pants Kini Lebih Pantas Menyerap Dengan Teknologi Rapid Absorb

papar berkaitan - pada 23/12/2018 - jumlah : 286 hits
Huggies Dry Pants Kini Lebih Pantas Menyerap Dengan Teknologi Rapid Absorb l Assalamualaikum Macam biasa kalau shopping groceries mesti Ana akan singgah dekat bahagian diapers Kebetulan masa tu tengah ada demo tentang Huggies Dry Pants Kini...
Harraz Nak Try Huggies Dry Pants Malaysia S Fastest Absorbing Diaper Pants

Harraz Nak Try Huggies Dry Pants Malaysia S Fastest Absorbing Diaper Pants

papar berkaitan - pada 22/12/2018 - jumlah : 384 hits
HARRAZ NAK TRY HUGGIES DRY PANTS MALAYSIA S FASTEST ABSORBING DIAPER PANTSSebagai Ibu tiada apa yang lebih penting melainkan sentiasa memastikan anak kita selesa tenang dan happy dengan segala keperluan yang sempurna untuk tumbesaran mereka...
Huggies Dry Pants Dengan 5 Kali Ganda Penyerapan Terbaik

Huggies Dry Pants Dengan 5 Kali Ganda Penyerapan Terbaik

papar berkaitan - pada 25/12/2018 - jumlah : 429 hits
Huggies Dry Pants Dengan 5 Kali Ganda Penyerapan Terbaik Hi readers tersayang Jom kita bersembang sikit Bila kita bakal menjadi ibu dan ayah buat kali pertama apa agaknya yang kita akan risaukan Dan Nak tanya juga la kan lagi lagi kengkawan...
Huggies Dry Pants Serapan Basahan Terpantas Untuk Keselesaan Anak Anda

Huggies Dry Pants Serapan Basahan Terpantas Untuk Keselesaan Anak Anda

papar berkaitan - pada 22/12/2018 - jumlah : 276 hits
Menjadi seorang ibu pastinya kita semua mahukan yang terbaik untuk anak anak kan Kalau yang masih kecil tu banyak yang ibu ibu nak fikirkan Makan minum pakai kesihatan keselesaan dan semualah penting ye semua ni supaya anak anak kecil tak m...
Huggies Dry Pants Lampin Pakai Buang Pilihan Ibu Ibu Malaysia

Huggies Dry Pants Lampin Pakai Buang Pilihan Ibu Ibu Malaysia

papar berkaitan - pada 22/12/2018 - jumlah : 317 hits
Assalamualaikum semua Khas untuk ibu dan ayah yang masih dalam dilemma nak memilih lampin pakai buang anak anak Meh sini rapat rapat Ummi nak kongsikan lampin pakai
Lzs Buka Semua Cawangan Perkhidmatan Tujuh Hari Seminggu Sepanjang Disember

Lzs Buka Semua Cawangan Perkhidmatan Tujuh Hari Seminggu Sepanjang Disember

papar berkaitan - pada 26/12/2018 - jumlah : 344 hits
OLEH ZAREEF MUZAMMIL SHAH ALAM Lembaga Zakat Selangor membuka kaunter perkhidmatan tujuh hari seminggu termasuk hujung minggu dan cuti umum di kesemua 27 cawangan sepanjang Disember ini Jurucakap LZS menerusi kenyataan memaklumkan waktu ope...
8 Karakter Di Drama Korea Ini Bisa Jadi Contoh Bahwa Emansipasi Bukan Cuma Cita Cita Wanita Indonesia

Bukan Ulama Lantikan Politik Sendiri Tu Ular Dalam Semak

La Dolce Vita Cranking The Vespa Gt 200 Up To Eleven

Filem Mustaqim

8 Kelebihan Daun Pudina Untuk Kesihatan Dalaman Dan Luaran

April 18 2024 Pesan Orang Alim

Wee Barking Up The Wrong Tree

Bersih Slams Hulu Selangor Funds Ahead Of Kuala Kubu Baharu Polls



Kisah Restoran Colonel Sanders Selain KFC Yang Tidak Boleh Dikembangkan

Info Dan Sinopsis Filem J2 J Retribution J2 J Retribusi Filem Malaysia 2021 Di Netflix Sekuel J Revolusi

Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia


Insider Tricks Stylists Use To Make Clothes Fit Perfectly

Mobile Friendly Free Money The Community Has You Covered

Pelajar Lelaki 14 Tahun Meninggal Dunia Ketika Merentas Desa

Umur 7 Tahun Sudah Bergelar Tunangan Orang

Zus Coffee Ice Green Tea Latte

Bila Kau Rajin Nak Tolong Kerja Orang