Shalicious Bb Cushion Tepuk Tepuk Terus Sempurna Tanpa Cela


BB Cushion untuk Semua Jenis Kulit Muka
Shalicious BB Cushion | Anda tahu apa itu BB Cushion? Asalnya ia daripada krim BB yang sering dijual dalam tiub. Kini, ia didatangkan dalam bekas kompak mengandungi kusyen yang mengandungi cecair krim BB dan span yang mampu meresap krim digunakan untuk meratakan krim di muka.

Huruf BB pula datang daripada perkataan 'Beauty Balm' atau 'Blemish Balm'. Krim BB bukan hanya berfungsi untuk memberi litupan sempurna pada kulit wajah, ia juga turut merawat kulit supaya menjadi lebih sihat dan segar. Antara manfaat penggunaan BB Cushion adalah untuk penjagaan kulit seperti perlindungan UV, penghidratan, kawalan pori-pori, pencerahan dan mengandungi bahan-bahan anti-penuaan.

BB Cushion semakin menjadi pilihan ramai kerana bekas kompak tersebut mudah digunakan dan dibawa ke mana saja. Mai juga salah seorang yang gemar menggunakan BB Cushion kerana banyak fungsi. Disebabkan Mai bukan kaki mekap, BB Cushion jadi pilihan. Baru-baru ini, Mai telah diperkenalkan dengan Shalicious BB Cushion. Agak-agak best tak produk ni?




Sejujurnya, Mai baru pertama kali mendengar jenama ini. Tapi hasilnya membuatkan Mai jatuh hati dengannya. Mudah digunakan. Hanya tepuk-tepuk pada kulit muka dengan sekata, terus flawless, bersinar dan ceria sebab BB cushion ini memudahkan kerja Mai. Tidak melekit dan kulit terasa lembut sepanjang hari. Baunya juga wangi. Kini, ia menjadi barang yang wajib ada dalam beg tangan

Cuba lihat gambar di bawah ini. Berbeza kan kiri dan kanan muka Mai ini? Sebelah kiri muka Mai sudah mengenakan Shalicious BB Cushion warna Light Beige*. Sebelah kanan pula tidak menggunakan BB cushion. Gambar ini tidak menggunakan sebarang filter.



Di bawah ini pula gambar Mai setelah menggunakan Shalicious BB Cushion pada keseluruhan wajah. Gambar ini juga tanpa menggunakan filter. Nampak sekata dan tidak bercapuk kan? Sukanya!



Alhamdulillah kulit muka Mai tidak mempunyai masalah kulit yang serius. Cuma ada sedikit pori terbuka di kawasan hidung dan pada pipi di tepi hidung. Bawah mata juga kelihatan sedikit lebam. Jadi, dengan menggunakan Shalicious BB Cushion, ia mampu menutup masalah tersebut.


Fungsi Shalicious BB Cushion
Seronok je rasa bila kulit muka nampak licin dan bersinar. Keyakinan untuk berhadapan dengan orang ramai pun makin bertambah. Betul kan? Mana tidaknya, kesan cela pada kulit muka dapat disorok dengan menggunakan Shalicious BB Cushion yang memberi litupan sempurna.


Shalicious BB Cushion diformulasikan dengan PhytoCellTec™ Malus Domestica, satu persediaan liposomal berasaskan sel stem epal Swiss. Ia membantu kulit untuk mengekalkan ciri-ciri dan keupayaan untuk membina sel baru. Ia juga melambatkan penuaan dan mempunyai kesan anti kedut. BB Cushion ini adalah satu pilihan bagus untuk kita semua tau.

Diperkayakan dengan formula biji Vitis Venifera (anggur), arbutin semulajadi, Vitamin E, Vitamin C, Gluthathione dan Saccharid Isomerite, BB Cushion ini menjadikan kulit lembut, bebas minyak dan sempurna tanpa cela

Seperti yang telah diperkatakan tadi, Shalicious BB Cushion tidak hanya memberi litupan sempurna pada kulit wajah tetapi ia juga berfungsi sebagai:
Losyen perlindungan daripada UV, mengandungi SPF 35++Krim yang membantu mencerahkan kulitKrim anti penuaan dan anti kedutMemperbaiki kulit wajahPelembap kulit wajah
Siapa yang tidak suka dengan kulit wajah yang licin dan bersinar kan? Kalau anda mahukan kulit wajah nampak licin tanpa cela, apa kata cuba gunakan Shalicious BB Cushion yang sesuai untuk semua jenis kulit ini. 
Cara Menggunakan BB Cushion
Sebelum menggunakan BB Cushion, sapu pelembap ke seluruh wajah. Biarkan ia meresap ke dalam kulit. Kemudian, bolehlah mula memakai BB Cushion.

Tekan sedikit sahaja span pada kusyen supaya tidak membazir krim BB dan tidak mencomotkan bahagian atas span. Tepuk-tepuk span yang sudah ada krim pada kulit wajah dengan lembut sehingga nampak sekata. Dap dap kan ye, jangan seretkan span itu di muka.

HOT: 9 Petua Mencantikkan Wajah

Selepas itu, bolehlah mengenakan bedak pada wajah supaya krim BB tahan lebih lama dan bebas minyak.

Puas Hati dengan Shalicious BB Cushion
Kalau anda nak tahu, ramai pengguna yang berpuas hati dengan hasil pemakaian Shalicious BB Cushion ini. Ramai yang telah memberikan maklum balas positif tentang produk ini. Antaranya:






Best kan? Kalau anda berminat dengan Shalicious BB Cushion, anda boleh ke laman mereka seperti di bawah ini untuk sebarang pembelian dan mengetahui maklumat lanjut tentang produk ini:

Facebook:  Shalicious Empire SDN BHD
Instagram: shalicioushq
Laman web: www.shalicious.my
Nombor telefon: +60 11-5666 4642


* Mai dapat warna BB Cushion yang agak cerah daripada kulit Mai 😁 Lepas ini Mai nak cuba warna Medium Beige pula, yang ini baru lebih padan kulit Mai




Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.maisarahsidi.com/2019/10/shalicious-bb-cushion-tepuk-tepuk-terus-sempurna.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+Maisarahsidicom+(MaisarahSidi.com)

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Demonstran Terus Serang Gedung Bpk Tempat Brimob Bertahan

Demonstran Terus Serang Gedung Bpk Tempat Brimob Bertahan

papar berkaitan - pada 1/10/2019 - jumlah : 145 hits
Hingga pukul 19 00 WIB demonstran yang sebagian besar berseragam pelajar masih menyerbu Gedung Badan Pemeriksa Keuangan di Jalan Gatot Subroto Jakarta Polisi sudah mengimbau mereka untuk pulang
Baby D Mula Pegang Jari Mama Abah Janji Setiap Hari Azan Mengaji Untuk Terus Kuat

Baby D Mula Pegang Jari Mama Abah Janji Setiap Hari Azan Mengaji Untuk Terus Kuat

papar berkaitan - pada 1/10/2019 - jumlah : 288 hits
Umum mengetahui Jumaat lalu Abby Abadi terpaksa menjalani pembedahan untuk melahirkan bayi walaupun usia kandungan ketika itu baru mencecah 24 minggu Ini disebabkan berlaku beberapa komplikasi yang boleh membahayakan Abby dan bayi dalam kan...
Ph Dan Mat Sabu Gagal Terus Perjudikan Kebajikan Warga Atm Hishammuddin

Ph Dan Mat Sabu Gagal Terus Perjudikan Kebajikan Warga Atm Hishammuddin

papar berkaitan - pada 2/10/2019 - jumlah : 305 hits
Ahli Parlimen Sembrong Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein berkata Menteri Pertahanan Mohamad Sabu dan kerajaan Pakatan Harapan perlu telan hakikat bahawa mereka gagal Bidasnya mereka amat gagal mengurus tadbir Kementerian Pertahanan Malays...
Lucinta Luna Terus Pantau Orang Yang Bicarakan Dirinya

Lucinta Luna Terus Pantau Orang Yang Bicarakan Dirinya

papar berkaitan - pada 29/9/2019 - jumlah : 147 hits
Lucinta Luna nampaknya sadar betul bahwa ada orang yang suka membicarakan dirinya Ia pun hanya bisa memantaunya saja
Jokowi Tak Segera Keluarkan Perppu Eks Aktivis 98 Nilai Demo Akan Terus Terjadi

Jokowi Tak Segera Keluarkan Perppu Eks Aktivis 98 Nilai Demo Akan Terus Terjadi

papar berkaitan - pada 28/9/2019 - jumlah : 135 hits
Kalau ada partai yang kelihatan menolak Perppu itu mereka mendapat sanksi politik pada Pilkada 2020
Gelombang Pengungsi Asal Wamena Terus Bertambah 100 Orang Ditampung Di Lanud Timika

Gelombang Pengungsi Asal Wamena Terus Bertambah 100 Orang Ditampung Di Lanud Timika

papar berkaitan - pada 28/9/2019 - jumlah : 166 hits
25 orang berencana melanjutkan perjalanan menuju Semarang Jawa Tengah 51 orang menuju Biak dan 19 orang menuju Makassar Sulawesi Selatan
Nak Travel Bukan Terus Jalan Saja Makanan Bayi Wajib Kena Sedia Persiapan Ibu Ni Memang Mantap

Nak Travel Bukan Terus Jalan Saja Makanan Bayi Wajib Kena Sedia Persiapan Ibu Ni Memang Mantap

papar berkaitan - pada 28/9/2019 - jumlah : 523 hits
Bercuti atau travel dalam pelbagai urusan memang menyeronokkan Namun tak semudah itu bagi semua ibu ibu Malam sebelum bertolak ibulah orang yang paling sibuk mempersiapkan segala kelengkapan seperti pakaian dan sebagainya Bukan itu bahkan m...
Ananda Badudu Karena Bukan Pinokio Saya Akan Terus Menyuarakan Kebenaran

Ananda Badudu Karena Bukan Pinokio Saya Akan Terus Menyuarakan Kebenaran

papar berkaitan - pada 2/10/2019 - jumlah : 125 hits
Dia menegaskan tidak akan kabur Sebab Ananda mengungkapkan apa yang disampaikannya merupakan kebenaran
Dampak Mengerikan Jika Unjuk Rasa Terus Berlanjut Ke Sektor Ekonomi

Dampak Mengerikan Jika Unjuk Rasa Terus Berlanjut Ke Sektor Ekonomi

papar berkaitan - pada 3/10/2019 - jumlah : 185 hits
Jika rangkaian aksi unjuk rasa terus terjadi maka akan berpotensi mengganggu minat investor untuk masuk ke Indonesia
Nicol David Wanita Asia Pertama Digelar Ratu Skuasy Dunia

E Jamin Judiciary Bar Agree On Proposal To Reinstate Similar E Bail System

Video Suspek Serang Balai Polis Ulu Tiram Maut Ditembak

Adakah Batuk Membatalkan Solat Ust Azhar Idrus

Kelebihan Berpuasa Hari Putih

Buasir Otak Tv Hadiah Hari Guru Ikut Kerja Bapa Be Like

Ppim Sedia Bantu Cari Penyelesaian Harian Metro 17 05 2024

More Than 20 Ji Members In Johor Igp



Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya

Biodata Zubir Khan Penyanyi Lagu Yennode Macha Macha Macha Pemuda Bertangan Kudung Yang Menginspirasikan

Info Penuh Senarai Peserta Juri Hadiah Cara Undi The Hardest Singing Show Astro Ria Sooka Program Realiti Mingguan Terbaru Malaysia


10 Tips Untuk Meningkatkan Rekaan Kad Perniagaan Anda

Xiaomi Pad 6s Pro 12 4 Idea Besar Pada Skrin Yang Lebih Besar

Honor Menawarkan Program Beta Android 15 Kepada Pembangun Untuk Honor Magic6 Pro Dan Honor Magic V2

Lebih Gempar Dua Ditahan Cuba Masuk Istana Negara Bawa Parang Dalam Kereta

Apa Aku Buat Sekarang Ni

Pas Showing It Should Lead Pn Says Analyst