Sertai Pgmall Jual Produk Malaysia Ke China


Suka sebenar duk usha-usha emas dekat PGMall ni. Cumanya nak beli macam tak berkenan gan harganya tu lagi hikhik biasalah kita ni, macam-macam sikit kan.


Rangkaian E-dagang PGMallSepertimana yang kita semua tahu, PGMall merupakan satu-satunya platform e-dagang tempatan no.1 di Malaysia yang paling dikunjungi ramai, dipercayai serta diyakini sejak ditubuhkan tahun 2017 lagi. Buktinya setelah hampir menjangkau 4 tahun penubuhannya, ia telah tersenarai dalam top 3 raking IPrice Insights sebagai laman web e-dagang paling dikunjungi ramai.


Apa yang bestnya PGMall ini ia mengumpulkan banyak kategori produk termasuklah barangan kemas, fesyen, sukan, Automotif dan banyak lagi dalam satu platform. 
Platform yang dikendalikan oleh PGMall Sdn.Bhd dan disokong oleh Public Gold Marketing Sdn Bhd ini beroperasi di bawah model perniagaan Sharing Economy yang unik, dimana ia menghubungkan penjual tempatan dan pembeli di platform, yang menyediakan perkhidmatan bersambung ke banyak logistik dan penyediaan perkhidmatan pembayaran.


Sertai PGMall | Jual Produk Malaysia Ke ChinaJual Produk Tempatan Malaysia Ke China PGMall x JD WorldwideOoh ya, korang yang teringin nak menjual dalam PGMall pun boleh ! Sama seperti platform lain juga cumanya sekarang ni lagi untung. Ciktie dapat info, produk kita tu boleh dijual terus ke negara China. Biasa kita yang beli barang diorang sekarang diorang pun boleh direct beli barang kita dah.


Sekarang ini, PGMall telah melancarkan program Sell To China, ushasamanya dengan JD Worldwide, e-dagang terbesar China! Program ini adalah sebagai satu usaha membantu perniagaan yang terjejas kesan daripada pandemik Covid-19 yang berterusan. Gabungan ini juga semestinya membolehkan ramai orang terutamanya pengguna dari negara China menikmati lebih banyak produk tempatan Malaysia.

Bagi menyokong ekonomi tempatan, PGMall sebelum ini telah aktif bekerjasama dengan kerajaan tempatan untuk mendorong aktiviti yang menyokong penjual tempatan dan produk melalui kempen PENJANA seperti Kempen E-Dagang Mikro dan PKS,Belanja Malaysia Online (SMO) dan Kementerian Pembelian Barang Malaysia (KBBM).


Sepertimana tagline nya 'Bridging Local to the World', PGMall kini telah dapat menembusi perniagaan tempatan ke pasaran terbesar di dunia - China, melalui kerjasamanya dengan JD Woridwide.


Selain membantu perniagaan yang terjejas kesan daripada pandemik Covid-19 untuk terus bertahan dan pulih dalam krisis kewangan dengan menawarkan saluran alternatif ke luar negeri, program ini juga melindungi perniagaan mereka daripada ancaman lebih jauh terutamanya kepada Perusahaan Kecil dan Sederhana (PKS) nak-nak pula sejak Perintah Kawalan Pergerakan bulan Mac tahun lalu dikuatkuasa.
Secara rasminya bertempat di Le Meridien Kuala Lumpur Hotel, pada 27 Januari 2021 yang lalu kedua-dua platform ini telah mengadakan satu upacara maya menandatangani usahasama kedua-dua platform nya.
JD Worldwide JD.com adalah platform peruncit dalam talian terbesar di China dengan standard tinggi untuk membeli-belah dalam talian melalui komitmennya terhadap kualiti, keaslian, dan penutup produk yang luas semuanya dari makanan dan pakaian hingga elektronik dan kosmetik.


Sell To ChinaTidak seperti pasaran online lain yang memasarkan produk dari China, PGMall adalah sebaliknya memasarkan produk tempatan Malaysia ke sana bagi membantu perusahaan kecil (peruncit talian) memperluaskan pasaran mereka. Ia adalah sebagai satu objektif utama untuk membantu perniagaan tempatan berkembang sepenuhnya dan juga membolehkan penjual tempatan mempamerkan dengan bangganya produk buatan Malaysia kepada dunia semasa mereka berkembang dan membina empayar perniagaan yang kukuh. 
Program PGMall Sell to China ini turut menyediakan penyelesaian sehenti untuk memenuhi kesemua keperluan penjual termasuklah :

Perkhidmatan pendaftaran jenama di JD,Terjemahan perincian produk ke bahasa Cina, Bahan pemasaran dan kempen, sertaPerkhidmatan pelanggan tempatan. 

Dengan sokongan rasmi JD Worldwide, program jualan ini meningkat lebih besar berbanding kaedah konvensional menjual ke China. Dalam beberapa tahun je PGMall telah mengalami pertumbuhan pesat dari hanya RM300,000 GMV pada tahun 2017, ia berkembang 200 kali ganda kepada RM60 juta pada tahun 2020. Dengan pertumbuhan luar biasa yang dilihat sehingga kini, PGMall akan mencapai sasaran GMV sebanyak RM 600 juta menjelang hujung tahun. 


Dan sehingga kini, PGMall telah berjaya menarik lebih daripada 1 juta pembeli dari lebih 25,000 penjual disertakan dengan sekitar 2 juta produk mulai dari bahan makanan, kecantikan, elektronik, untuk produk gaya hidup. Selain China, PGMall juga sedang memperluaskan lagi platformnya ke Indonesia, pusat e-dagang terbesar di Asia Tenggara.


Untuk maklumat lanjut mengenai PGMall dan produk atau perkhidmatan lainnya, korang boleh layari

Website : www.pgmall.my
Facebook : www.facebook.com/PGMallMalaysia
Instagram : www.instagram.com/pgmall.my
Tiktok : https://vt.tiktok.com/ZSJW1T1yG/


Atau sekiranya korang berminat untuk menyertai program jual-ke-China, boleh mendaftar melalui


>>> https://pgmall.my/JD-Worldwide



#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #shopnew #shoponline #Selltochina #PGMallxJDWorldwide


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.ciktie.com/2021/09/sertai-pgmall-jual-produk-malaysia-ke.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Pgmall Bantu Pasarkan Produk Tempatan Ke Pasaran China

Pgmall Bantu Pasarkan Produk Tempatan Ke Pasaran China

papar berkaitan - pada 28/9/2021 - jumlah : 242 hits
Hai korang Korang pernah shopping kat tak PGMall adalah satu satunya platform online shopping yang mengangkat jenama atau barangan tempatan dari offline business kepada online sejak 2017 lagi Kalau nak tahu PGMall mendapat tempat ketiga onl...
Program Sell To China Kolaborasi Antara Pg Mall Dan Jd Worldwide Bantu Pasarkan Produk Malaysia Ke China

Program Sell To China Kolaborasi Antara Pg Mall Dan Jd Worldwide Bantu Pasarkan Produk Malaysia Ke China

papar berkaitan - pada 28/9/2021 - jumlah : 400 hits
Program Sell To China Kolaborasi Antara PG Mall Dan JD Worldwide Bantu Pasarkan Produk Malaysia Ke China Gaya hidup cara bekerja dan berbelanja telah banyak berubah sejak pandemik Covid 19 Perbelanjaan dan pembelian dalam talian menjadi pil...
China Govt Vessel In Malaysia S Eez Nears Petronas Contracted Ship Off Sabah

China Govt Vessel In Malaysia S Eez Nears Petronas Contracted Ship Off Sabah

papar berkaitan - pada 27/9/2021 - jumlah : 369 hits
A Chinese government ship has entered Malaysia s exclusive economic zone and is around 140km away off the coast of Labuan The presence of the Da Yang Hao owned by Beijing s Natural Resources Ministry was first highlighted by Vietnamese obse...
Buku Teks Sejarah Uec Berkiblatkan China Tak Ajar Kehebatan Malaysia

Buku Teks Sejarah Uec Berkiblatkan China Tak Ajar Kehebatan Malaysia

papar berkaitan - pada 20/9/2021 - jumlah : 187 hits
Dinasti Ming diagungkan kesultanan Melayu Melaka dilindungi BANGI Fungsi utama buku teks Sejarah untuk membina negara bangsa mengagungkan Perlembagaan serta kesultanan namun malang sekali apabila semua itu langsung tidak dimasukkan dalam si...
Dlynd Gold Tawar Produk Sacha Inchi Original Lulus Kkm Halal Jakim Terbaik Di Malaysia

Dlynd Gold Tawar Produk Sacha Inchi Original Lulus Kkm Halal Jakim Terbaik Di Malaysia

papar berkaitan - pada 21/9/2021 - jumlah : 793 hits
Produk Sacha Inchi iaitu sejenis tumbuhan yang berasal dari Hutan Amazon Peru Amerika Selatan kini semakin mendapat tempat dikalangan pengemar pemakanan kesihatan Apa tidaknya selepas viral kenyataan daripada pakar kesihatan profesional Dr ...
Produk Kecantikan Dari China Okey Ke

Produk Kecantikan Dari China Okey Ke

papar berkaitan - pada 28/9/2021 - jumlah : 289 hits
Produk kecantikan dari China Ishhh boleh caya ke Hah Meh k fiezz share Sebelum ni k fiezz pun was was kalau namanya produk dari China ni Tapi anggapan k fiezz pada produk kecantikan dari China ni berubah bila k ffiezz terjebak dengan shopee...
Malaysia Won T Compromise If There Is Threat In South China Sea Says Pm

Malaysia Won T Compromise If There Is Threat In South China Sea Says Pm

papar berkaitan - pada 4/10/2021 - jumlah : 244 hits
Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob said there would be no compromise on the matter of the South China Sea Picture by Firdaus LatifKUALA LUMPUR Oct 3 Malaysia will not compromise with any country if there is a threat in the South China Sea said ...
Produk 1malaysia Yang Digemari Rakyat Boleh Ditukar Kepada Nama Keluarga Malaysia Najib

Produk 1malaysia Yang Digemari Rakyat Boleh Ditukar Kepada Nama Keluarga Malaysia Najib

papar berkaitan - pada 29/9/2021 - jumlah : 193 hits
Produk 1Malaysia yang digemari rakyat boleh ditukar kepada nama Keluarga Malaysia Najib Umum mengetahui produk produk seperti Klinik 1Malaysia UTC RTC KR1M BRiM dan lain lain adalah begitu dekat dengan hati rakyat Jutaan rakyat mendapat fae...
Pgmall Satu Satunya Platform E Dagang No 1 Di Malaysia Penghantaran Cepat Dan Boleh Dipercayai

Pgmall Satu Satunya Platform E Dagang No 1 Di Malaysia Penghantaran Cepat Dan Boleh Dipercayai

papar berkaitan - pada 4/10/2021 - jumlah : 205 hits
Setiap hari kalau tak membeli secara online memang tak sah Paling tidak pun cuci mata add to cart dulu Gaji nanti baru bayar Bagi Fiza ia macam satu terapi untuk rasa tenang walaupun hanya masuk dalam cart Antara platform shopping online ya...
High Court Fixes 3 Additional Trial Dates To Complete 1mdb Case

Norjuma Didakwa Lima Pertuduhan Mencederakan Tiga Individu Lakukan Khianat

Sabah Peroleh Rm580 Juta Hasil Jualan Minyak Mentah

Since Mic Pointless Pn Confident Of Marginalised Indian Votes

The Evolution Of Adult Entertainment

Berjalan Bersama Pengguna Inovasi Pengalaman Interaktif Zuhyx

Menambat Selera Rakyat Malaysia Dengan Kebaikan Berasaskan Tumbuhanterbaharu Dari Nestl

Ministers Hit Out At Us Academic S Safety Claim



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


Lunch Di Restoran Saffani Ipoh Perak

Mentafsir Pilihan Raya Kecil Kkb

Sarapan Apom Manis Bubur Campur Di Padang Speedy Teluk Intan

Apakah Berhijab Harus Dari Hati

Cerita Hari Jumaat

Time Sensitive Recognizing And Reacting To Infantile Spasms