Sertai Peraduan Malaysia Di Hatiku Dan Menangi Galaxy A32





Sertai Peraduan Malaysia Di Hatiku Dan Menangi Galaxy A32 | Assalammualaikum semua! Bersempena bulan kemerdekaan ini, Ruby ingin kongsikan dengan anda satu peraduan yang best untuk anda join. Seiring dengan viral penggunaan aplikasi TikTok, Ruby bersetuju apabila peraduan Malaysia Di Hatiku dilaksanakan melalui video TikTok. Mesti lebih meriah dan kreatif. Jadi, buat anda yang ingin menyertai, jom siap sedia.



Sertai Peraduan Malaysia Di Hatiku Dan Menangi Galaxy A32 
Samsung Menyeru Untuk Perpaduan dan Pandangan Positif Dengan Kempen Malaysia Di Hatiku. Samsung Malaysia Electronics dengan kerjasama Universal Music Malaysia melancarkan lagu dan kempen media social untuk menyatupadukan negara pada masa yang mencabar
Dengan dorongan untuk meningkatan perpaduan pada masa mencabar, Samsung Malaysia Electronics mengumumkan pelancaran Malaysia Di Hatiku, sebuah kempen bertema Hari Merdeka dan Hari Malaysia dengan kerjasama Universal Music Malaysia. 
Kempen ini akan menampilkan lagu terbaru Malaysia Di Hatiku dan akan menyeru rakyat Malaysia untuk berkongsi hasrat dan keinginan mereka untuk negara yang lebih berpadu. Hari Merdeka dan Hari Malaysia merupakan hari-hari yang penting yang melambangkan pembangunan negara. 
Disebabkan ini, kempen Malaysia Di Hatiku ingin mengembalikan semangat muhibah rakyat Malaysia, terutamanyanya dengan cabaran semasa yang dilalui oleh semua.

“Sudah lebih setahun rakyat Malaysia dan sedunia telah menghadapi cabaran. Namun begitu, masih ada peluang untuk kita mengembalikan semangat muhibah dan ‘Malaysia Boleh’. Kami ingin memupuk semangat cinta akan negara dan menyeru rakyat memupuk semula tekad untuk menjayakan negara ini semula, kata Elaine Soh, Ketua Pegawai Pemasaran Korporat Samsung Malaysia Electronics. 


Muat Naik Video Di Media Sosial TikTok
Kempen Malaysia Di Hatiku akan disasarkan kepada seluruh rakyat Malaysia, tidak mengira generasi, kaum atau agama, sama ada penduduk di bandar atau di kampung, melalui lagu dan kempen yang akan berjalan di atas platform media sosial TikTok. 


Menyatukan Rakyat Malaysia Melalui Muzik 
Universal Music Malaysia dan Samsung hari ini, telah mengumunkan pelancaran lagu Malaysia Di Hatiku, menampilkan bakat artis tempatan hip-hop Yonny Boii, Tabby daripada ahli kumpulan pop wanita Dolla, dan artist muzik rap Kmy Kmo dan Luca Sikta. 
Malaysia Di Hatiku boleh digambarkan sebagai lagu cinta akan negara. Selama kita hidup, kita akan sentiasa mencintai negara kita. Disebabkan ini, kita akan tetap taat kepada negara kita, walau susah dan senang mana sekalipun. 

“Satu ciri manusia adalah kebolehan untuk bersatu, berkomunikasi dan berkait antara satu sama lain melalui muzik. Dengan apa yang telah dilalui pada tahun ini, sekarang adalah masanya untuk memupuk sikap positif antara satu sama lain. Kami rasa berbesar hati untuk menjalin kolaborasi bersama Samsung untuk menyokong selebriti tempatan dan memberikan inspirasi kepada rakyat,” kata Kim Lim, Pengarah Urusan Universal Music Malaysia. 
Lagu Malaysia Di Hatiku kini dimainkan di kesemua pelantar penstriman digital. Jom tonton video muzik rasmi Malaysia Di Hatiku.




 


#MalaysiaDiHatiku
Menyeru rakyat Malaysia untuk berkongsi rasa cinta akan negara. Bermula dari 20 Ogos sehingga 2 September 2021, Samsung juga melancarkan kempen #MalaysiaDiHatiku di atas platform media social TikTok. Untuk menyertai, perserta hanya perlu merakamkan diri mereka berduet dengan artis Yonnyboii atau Tabby. Atau jika mereka ingin duet yang lebih mencabar, perserta boleh cuba pertempuran rap dengan duo rapper Kmy Kmo dan Luca Sickta. Setelah selesai, perserta boleh muat naik video tersebut ke TikTok dengan memasukkan #MalaysiadiHatiku. 



Menang Samsung Galaxy A32
Tiga (3) video yang paling kreatif akan berpeluang untuk memenangi sebanyak satu unit Samsung Galaxy A32 bagi setiap pemenang. Pemenang akan diumumkan pada hari terakhir kempen, iaitu pada Hari Malaysia, bertarikh 16 September 2021. 
All the best buat semua peserta!


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.ruby.my/2021/08/sertai-peraduan-malaysia-di-hatiku-dan-menangi-galaxy-a32.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
The Best Things Come In Three New Prices For The Galaxy A32 Galaxy S20 Fe And Galaxy Note20

The Best Things Come In Three New Prices For The Galaxy A32 Galaxy S20 Fe And Galaxy Note20

papar berkaitan - pada 13/8/2021 - jumlah : 286 hits
The best things come in threes from movie trilogies to top three winners and now amazing new prices to stay on three amazing Samsung devices Three powerful innovative tools that can easily be yours now at an affordable price And if you want...
Harga Baru Kekal Hebat Untuk Galaxy A32 Galaxy S20 Fe Dan Galaxy Note20

Harga Baru Kekal Hebat Untuk Galaxy A32 Galaxy S20 Fe Dan Galaxy Note20

papar berkaitan - pada 14/8/2021 - jumlah : 365 hits
Harga Baru Kekal Hebat untuk Galaxy A32 Galaxy S20 dan Galaxy Note20 Assalammualaikum semua Yang dinantikan telah tiba Harga terkini telefon pintar Samsung lebih berbaloi baloi telah diumumkan Jadi buat anda tercari cari telefon pintar baru...
Unboxing Samsung Galaxy Tab A7 Lite Tablet Harga Rm699 Malaysia

Unboxing Samsung Galaxy Tab A7 Lite Tablet Harga Rm699 Malaysia

papar berkaitan - pada 13/8/2021 - jumlah : 366 hits
Minggu ini kami berpeluang untuk kongsi gajet terbaru dari Samsung Ini perkongsian kami Unboxing Samsung Galaxy Tab A7 Lite Tablet dengan harga jualan retail sekitar RM699 Peranti tablet model terbaru ini sememangnya gajet yang sesuai untuk...
Samsung Seeks Unity And Positivity This Merdeka With The Malaysia Di Hatiku Campaign

Samsung Seeks Unity And Positivity This Merdeka With The Malaysia Di Hatiku Campaign

papar berkaitan - pada 17/8/2021 - jumlah : 383 hits
Samsung Malaysia Electronics and Universal Music Malaysia launch song and social media campaign to unite the nation amidst challenging times In a bid to reunite Malaysians and bring about positivity as the nation faces a challenging period ...
Rahsia Menjana Income Pasif Di Malaysia Antara 6 12 Setiap Bulan Yang Perlu Anda Tahu Sertai

Rahsia Menjana Income Pasif Di Malaysia Antara 6 12 Setiap Bulan Yang Perlu Anda Tahu Sertai

papar berkaitan - pada 6/8/2021 - jumlah : 313 hits
Jom Mulakan Pelaburan Anda Untuk Pasif Income Setiap Hari Di Platform Terbaik Dan Selamat Bersama B4U Trades Investment Dari B4U Global MalaysiaPeluang Menjana Income Pasif Untuk Semua Tanpa Perlu Menaja Sesiapa Jika Mahu Dan Minat Untuk Me...
Lirik Malaysia Di Hatiku Yonnyboii Luca Sickta Kmy Kmo Tabby Dolla

Lirik Malaysia Di Hatiku Yonnyboii Luca Sickta Kmy Kmo Tabby Dolla

papar berkaitan - pada 16/8/2021 - jumlah : 477 hits
selamanya pasti akan ku bawadidalam hati tetap disiniakan ku jaga demi tercintasatu satunya takkan terganti bumi kelahiran yang ku sanjung tinggi sentiasa didalam jiwakukan ku
Kmy Kmo Luca Sickta Yonnyboii Tabby Malaysia Di Hatiku Chord

Kmy Kmo Luca Sickta Yonnyboii Tabby Malaysia Di Hatiku Chord

papar berkaitan - pada 16/8/2021 - jumlah : 293 hits
A A mSelamanya pasti akan ku bawa D Didalam hati tetap disiniA mAkan ku jaga demi tercinta D Satu satunya takkan terganti F G CmBumi kelahiran yang ku A A sanjung tinggi D Sentiasa didalam jiwakuA Kan ku pertahan sepenuh jiwaku G Malaysia C...
Tokyo Olympics Silver Medallist Azizulhasni Arrives In Malaysia To Warm Welcome

Tokyo Olympics Silver Medallist Azizulhasni Arrives In Malaysia To Warm Welcome

papar berkaitan - pada 10/8/2021 - jumlah : 267 hits
Tokyo 2020 Olympic silver medalist Datuk Mohd Azizulhasni Awang accompanied by Youth and Sports Minister Datuk Seri Reezal Merican Naina Merican arrived at Kuala Lumpur International Airport August 9 2021 Picture by Hari AnggaraSEPANG Aug 9...
Kkb Polls Go Out To Vote With Peace Of Mind As Safety Assured Says Selangor Police

Bnm Fines Habib Jewels Rm96 250 For Anti Money Laundering Breach

Business Community Heaves Sigh Of Relief At Stable Opr

Are Malaysian Consumers Missing The Target In Anti Israel Boycotts Of Western Brands

Pharmaniaga Komited Pulih Kewangan Keluar Status Pn17

Siri Iqoo Z9 Yang Dikuasakan Oleh Snapdragon 7 Gen 3 Kini Dilancarkan Di Malaysia

Uitm Ijn Gave Assurance On Surgery Course S Diversity Say Foreign Advisers

Hantar Anak Ke Sekolah Tidak Pakai Topi Keledar



Info Dan Sinopsis Filem Shaitaan 2024 Remake Filem Vash Kini Di Netflix

Biodata Emran Rijal Owner Jenama Emri Vision Suami Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra

Biodata Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra Yang Kahwin Bersuamikan Emran Rijal

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dr Pontianak Astro Warna Sooka

10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3


Minat Sejak Sekolah Namun Tak Berpeluang Ke Konsert Memori Berkasih Siti Nordiana

Aktiviti Majlis Sambutan Hari Raya Pptmn Ppim 11 05 2024

Hari Ibu 2024 Contoh Ucapan Hari Ibu Hadis Berkenaan Ibu

Teks Bacaan Surah Al Mulk Pdf Dan Kelebihan Baca Surah Al Mulk

Beli Lattechino Di Coolblog Rasa Kopi Terbaik

Kereta Itu Hilang