Sentiasa Terkini Dengan Jumlah Dolar Modal Ventura Yang Diberikan Kepada Pengasas Yang Tidak Terwakili




Pembiayaan modal ventura belum pernah kukuh bagi wanita atau pengasas hitam dan coklat. Bersama Crunchbase, kami telah mengesan tahap pembiayaan untuk menentukan momen kemajuan dan kemunduran bagi usahawan terpinggir.
Sebagai contoh, pengasas hitam melihat jumlah pembiayaan tertinggi dalam tahun 2021, tetapi jumlah itu merosot secara ketara apabila pasaran mendingin dan banyak langkah DEI (kepelbagaian, kesaksamaan, dan inklusi) berundur. Wanita pula, telah mendapat pembiayaan yang konsisten untuk beberapa tahun terakhir – berada di sekitar 2%. Pembiayaan untuk pasukan campuran jantina, bagaimanapun, terus meningkat, menunjukkan bahawa pengasas wanita mendapat cek yang lebih besar jika mereka membawa pengasas lelaki bersama untuk perjalanan tersebut.
Berikut adalah semua cerita yang anda perlu tahu untuk kekal terkini mengenai kemajuan dan kemunduran pembiayaan untuk komuniti terpinggir.
Baca mengenai pembiayaan untuk pengasas hitam Pembiayaan kepada pengasas hitam telah menurun secara konsisten sejak tahun 2021, menunjukkan bahawa pelabur telah kehilangan minat atau fokus pada sokongan kepada pengasas hitam. Ini adalah perkara besar kerana selepas pembunuhan George Floyd, ekosistem venture dan startup membuat janji untuk lebih menyokong pengasas hitam. Walaubagaimanapun, nampaknya banyak daripada komitmen itu telah dilupakan. Tahun lalu, Crunchbase mendapati bahawa pengasas hitam di Amerika Syarikat menjana 0.48% daripada semua dolar modal ventura yang diperuntukkan tahun lepas – iaitu kira-kira $661 juta daripada $136 bilion.
Sejak tahun 2022, TechCrunch telah berbual dengan pakar untuk mengetahui apa yang diperlukan untuk membantu meningkatkan pembiayaan kepada pengasas hitam. Ternyata, cerita ini tidak berubah dalam lebih dari satu dekad. Selama bertahun-tahun, orang hitam dalam ekosistem itu telah menuntut lebih banyak peluang, lebih banyak wang, lebih banyak kepercayaan, kurang sejarah, dan kurang pola sepadan. Tidak ada daripada ini nampaknya berlaku setakat ini.
Pada tahun 2022, pengasas hitam hanya mendapat 1% daripada keseluruhan pembiayaan ventura, yang, percayalah atau tidak, merupakan penurunan daripada 1.3% yang terkumpul dalam tahun yang mencatat rekor seperti 2021.
Hubungi Kami Adakah anda mempunyai tip atau cerita yang ingin anda kongsi mengenai menjadi wanita, individu berwarna, atau individu terpinggir yang bekerja dalam modal ventura atau startup? Dari peranti bukan kerja, anda boleh menghubungi Dominic-Madori Davis dengan selamat pada Signal di +1 646 831 7565, atau emel. Anda juga boleh menghubungi TechCrunch melalui SecureDrop.
Baca mengenai pembiayaan untuk pengasas wanita Sementara itu, pembiayaan kepada wanita telah kekal – atau terkandas – bergantung kepada sama ada anda melihat segelas air sebagai separuh penuh atau separuh kosong. Berita agak baik adalah pembiayaan kepada pasukan campuran jantina sedang meningkat; hanya pengasas wanita tunggal yang kelihatan menghadapi lebih cabaran apabila datang kepada mengumpul dana dari pelabur.
Pembiayaan tahun lalu juga melihat beberapa titik tertinggi dan terendah, tetapi masih tidak cukup dramatik untuk mengubah keadaan untuk pengasas wanita tunggal.
Baca mengenai pembiayaan kepada kumpulan terpinggir lain Pengasas hitam dan wanita mendominasi perbincangan apabila datang kepada pembiayaan yang tidak saksama, tetapi pada hakikatnya, komuniti lain juga menghadapi cabaran apabila mencari wang pelabur. Pengasas Latino juga menghadapi kesulitan menaikkan modal, dengan pembiayaan yang diperuntukkan kepada kumpulan itu seringkali sama rendahnya seperti kepada komuniti hitam.
Anggota komuniti LGBTQ juga menghadapi cabaran tersendiri apabila mencari modal pelabur. Untuk membantu mengumpul data, tahun lalu, Crunchbase mengumumkan bahawa mereka akan mula secara rasmi menjejaki jumlah dolar modal ventura yang diperuntukkan kepada pengasas LGBTQ+.
Pakar, pelabur, dan pengasas sama-sama mempunyai banyak pendapat mengenai tahap pembiayaan untuk kumpulan terpinggir. Kami telah mengumpulkan beberapa pemikiran yang paling mendesak mengenai perkara yang paling kontroversi mengenai akses yang tidak saksama kepada pembiayaan semasa ini.
Baca pandangan dari luar Amerika Syarikat Namun, wanita dan individu berwarna tidak hanya menghadapi cabaran di Amerika Syarikat. Pengasas terpinggir di seluruh Eropah telah berkongsi cerita mereka mengenai bagaimana rasa untuk mengumpulkan wang. Ramai di antara mereka juga bercakap mengenai impian mereka untuk memasuki pasaran Amerika Syarikat, walaupun kekurangan yang banyak minoriti hadapi di sini.


Source link
The post Sentiasa terkini dengan jumlah dolar modal ventura yang diberikan kepada pengasas yang tidak terwakili. appeared first on Edisi Viral Plus.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://plus.edisiviral.com/sentiasa-terkini-dengan-jumlah-dolar-modal-ventura-yang-diberikan-kepada-pengasas-yang-tidak-terwakili/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Mereka Tidak Ingin Menjual Dolar Dan Adakah Seharusnya Mereka Melakukannya

Mereka Tidak Ingin Menjual Dolar Dan Adakah Seharusnya Mereka Melakukannya

papar berkaitan - pada 2/8/2024 - jumlah : 126 hits
Pasaran telah mengambil angan angan sebagai realiti Sememangnya tepat kenyataan yang mengiringi FOMC dan ucapan Pengerusi Rizab Persekutuan Jerome Powell di sidang akhbar mengandungi banyak petunjuk tentang pelonggaran dasar monetari Fed pa...
Dolar Kelihatan Memulakan Pergerakan Palsu

Dolar Kelihatan Memulakan Pergerakan Palsu

papar berkaitan - pada 30/7/2024 - jumlah : 94 hits
Memandangkan inflasi di AS telah perlahan selama beberapa bulan berturut turut dan kadar pengangguran meningkat pasaran telah mula menuntut hampir tiga kali pemotongan kadar dana persekutuan daripada Rizab Persekutuan lebih banyak daripada ...
Dolar Memerlukan Penyelesaian

Dolar Memerlukan Penyelesaian

papar berkaitan - pada 26/7/2024 - jumlah : 69 hits
Paras bawah tidak dapat menolak pasaran ke bawah dan paras atas tidak mahu melakukannya Walaupun penjual EUR USD berusaha untuk menolak harga turun di tengah tengah pembetulan dalam indeks saham AS dan ketegangan perdagangan Trump peningkat...
Ilmuwan Sampai Bingung Ada Bongkahan Logam Aneh Bisa Hasilkan Oksigen Jumlah Besar Di Dasar Laut Dalam

Ilmuwan Sampai Bingung Ada Bongkahan Logam Aneh Bisa Hasilkan Oksigen Jumlah Besar Di Dasar Laut Dalam

papar berkaitan - pada 24/7/2024 - jumlah : 103 hits
Nodul itu terlihat seperti bongkahan batu bara dan diyakini bertanggung jawab untuk memecah molekul H2O
Apa Dah Jadi Tampil Feminin Pakai Skirt Penampilan Terkini Taecyeon 2pm Buat Ramai Tergamam

Apa Dah Jadi Tampil Feminin Pakai Skirt Penampilan Terkini Taecyeon 2pm Buat Ramai Tergamam

papar berkaitan - pada 15/7/2024 - jumlah : 147 hits
Selain merupakan seorang idola dan pelakon berbakat Taec yeon juga sering mendapat perhatian kerana penampilannya yang maskulin Artikel Berkaitan Namun baru baru ini Taec yeon telah terlibat dengan penggambaran khas bersama majalah Kitto me...
Untuk Filem Terkini Elok Dibuat Filem Bertajuk Lebai Tak Bohong

Untuk Filem Terkini Elok Dibuat Filem Bertajuk Lebai Tak Bohong

papar berkaitan - pada 15/7/2024 - jumlah : 110 hits
Zuwairi Md Yusof Mohon Shafiq Yusof Haslam buat filem Anak Menantu Hantu PN nanti kompem pecah panggung sambutannya Kalau tidak di pecahkan ruyung manakan dapat sagunya bukan sagon IDRIS AHMAD kehkehkeh Abang dia Syamsul kan buat filem KAWA...
Hari Tu Diorang Suruh Peminat Terkejut Penampilan Terkini Penyanyi Shima Tidak Lagi Berhijab

Hari Tu Diorang Suruh Peminat Terkejut Penampilan Terkini Penyanyi Shima Tidak Lagi Berhijab

papar berkaitan - pada 15/7/2024 - jumlah : 105 hits
Penyanyi yang terkenal dengan lagu Teringin Shima mencetuskan tanda tanya dalam kalangan peminat apabila dia tampil dengan imej terbaru di media sosialnya Shima yang sebelum ini tampil dengan imej bertudung labuh mengejutkan netizen apabila...
Pilihan Raya As Bagaimana Ketidakpastian Mempengaruhi Pasaran Dan Bertrilion Dolar Melarikan Diri Dari Saham

Pilihan Raya As Bagaimana Ketidakpastian Mempengaruhi Pasaran Dan Bertrilion Dolar Melarikan Diri Dari Saham

papar berkaitan - pada 25/7/2024 - jumlah : 150 hits
Pasaran mempunyai keegganan yang kuat terhadap ketidakpastian dan dengan undian hampir 50 50 ini adalah setakat mana ketidakpastian boleh berlaku kata Ross Yarrow pengarah urusan ekuiti AS di bank pelaburan Baird S P 500 Wall Street jatuh 2...
Filem Reeza Gtr

Ringgit Opens Slightly Lower Against Us Rises Vs Other Major Currencies

Sains Rangkaian Dan Penggunaannya Dalam Bidang Pertanian

Berjumpa Sahabat Lama Numismatik Di Muzium Negara Kuala Lumpur

Demam Denggi Demam Panas Yang Tiba Tiba

Kl Bird Park

4 Resipi Sarapan Mudah Boleh Masak Guna Air Fryer Je

Zus Coffee With Ceo Latte


echo '';
Biodata 30 Peserta Muzikal Lawak Superstar 2024 Musim 4 Astro Warna

Biodata Ojen Aiwah Usahawan Kunafa Terkenal Personaliti TikTok Dan Penyanyi Lagu Hubb

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Hai Cinta Dengarkanlah Slot Akasia TV3

10 Drama Melayu Terbaru TV3 2024 Best Mesti Tonton Juga Tersedia Online

Biodata Acap S Peserta Muzikal Lawak Superstar 2024 Musim 4 Yang Juga Personaliti Tiktok Live Viral


Cengkih Rempah Berharga Dengan Manfaat Kesihatan

Novendy Chen Sosok Anak Siantan Pontianak Yang Menjadi Co Founder Olsera

How Precision Mold Components Improve Manufacturing Accuracy In The Electronics Industry

Dua Anggota Polis Digantung Kerja Berkaitan Kes Ketum Dadah

Ni Namanya Hate Stalking

Pendakwaan Sangat Bergantung Pada Keterangan Dengar Cakap Kata Peguam Najib