Senarai Peserta The Last Trio Standing 2022



Sebuah lagi rancangan muzik realiti terbaru diperkenalkan oleh pihak Astro dan kali ini menerusi program The Last Trio Standing (TLTS) dan yang pastinya banyak pilihan program yang boleh ditonton selepas ini pada hujung minggu.
TLTS 2022 merupakan sebuah program yang bakal memaparkan gabungan trio yang terdiri daripada nama-nama tersohor dan terkenal dalam industri muzik tanah air bersama nama-nama yang sedang naik dan meniti dunia popoulariti.
Format PertandinganSebanyak 10 kumpulan trio yang terdiri daripada seorang komposer, seorang penyanyi dan seorang pendatang baru dalam industri (newcomer).
Setiap minggu, setiap kumpulan perlulah mengolah semula sebuah lagu popular yang akan dijadikan cover song serta menggubah sebuah lagi bersama. Setiap tugasan adalah berpandukan tema yang ditetapkan setiap minggu. Kemudian trio ini perlu menyanyikan salah sebuah lagu yang disediakan tersebut.
Salah satu lagu yang bakal dinyanyikan tersebut akan ditentukan oleh sebuah kumpulan juri yang dipanggil Squad Elite yang terdiri daripada penyanyi popular seperti Aina Abdul, Syamel, Hazama, Erra Fazira, Black, Datin Alyah dan ramai lagi.
Barisan Panel JuriKemudian setiap persembahan akan diadili oleh barisan panel juri yang terdiri daripada 2 juri tetap iaitu Ajai dan Jennifer Thompson serta seorang juri undangan yang dibawa setiap minggu. Antaranya Dato' M. Nasir, Datuk Syafinaz, Dato Yusry Abdul Halim, Dato Siti Nurhaliza, Misha Omar dan ramai lagi.
Markah adalah seratus peratus daripada pihak juri. Tiada undian online. Jadi trio yang mendapat markah terendah setelah diadili oleh kesemua juri pada setiap minggu akan tersingkir. 
Hadiah Wang TunaiThe Last Trio Standing menawarkan hadiah wang tunai sebanyak RM100,000 kepada juara beserta trofi. Manakala Naib Juara akan membawa pulang RM25,000 dan trofi dan tempat ketiga menerima RM15,000 juga bersama trofi.
Bagi pemenang tempat keempat dan kelima hanya peroleh trofi pertandingan. Pemenang trio mingguan pula bakal menerima RM10,000.
Senarai Peserta The Last Trio Standing 2022Seperti yang diberitahu, terdapat 10 trio yang terlibat dan setiap daripadanya terdiri daripada trio iaitu seorang komposer, penyanyi dan pendatang baru dalam industri. Berikut merupakan senarai peserta:

CHOP! (Altimet | Sophia Liana | Malik Abdullah)ADAM (AG Coco | Amir Jahari | Fidi)DARMi (Hafiz Hamidun | Asmidar | Syahmi Irfan)MOLUV (Cat Farish | Azan Addin | Cinta)XIN (Zimi Sofazir | Ara Johari | Manzack)BRIGADE (Tomok | Amir Masdi | Ariff Sany)TRILOGI (Aepul Roza | Sharul Kamal | Syamimi Makhetar)SENATRA (Mawi Masdo | Ali Sariah | Heidi Moru)TRIVOCE (Asfan Shah | Lah Ahmad | Erin CTJ)UTAMA (Tam Spider | Afif Tirmizie | Maria Effendi)
Hos RancanganUntuk musim pertama, pengacara tersohor, Awal Ashaari dan penyanyi popular, Zizi Kirana akan bertindak sebagai hos dan pengacara program.
Tayangan Program The Last Trio Standing 2022Jadi jangan terlepas untuk saksikan The Last Trio Standing 2022 selama 8 minggu secara eksklusif mulai 17 Disember 2022, setiap hari Sabtu, pukul 9.00 malam di saluran Astro Ria 104 atau boleh juga strim secara online di Astro Go.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.aimanabdullah.com/2022/12/senarai-peserta-last-trio-standing-2022.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
The Masked Singer Malaysia 3 Senarai Peserta Dan Keputusan Konsert Mingguan

The Masked Singer Malaysia 3 Senarai Peserta Dan Keputusan Konsert Mingguan

papar berkaitan - pada 24/12/2022 - jumlah : 199 hits
The Masked Singer Malaysia kembali untuk musim ketiga Tonton secara lansung rancangan The Masked Singer Malaysia 3 2022 2023 bersiaran mulai hari Jumaat 23 Disember 2022 pukul 9 00 malam di saluran saluran Astro Warna HD Juga boleh distrim ...
Genting Winter Wonderland 2022 Experience A White Christmas Above The Clouds

Genting Winter Wonderland 2022 Experience A White Christmas Above The Clouds

papar berkaitan - pada 4/12/2022 - jumlah : 176 hits
Genting Winter Wonderland makes a comeback this Christmas season and it is snowier and more magical than ever Resorts World Genting has created an exciting line up of festive offerings for families couples and friends to enjoy and escape fr...
Makluman Senarai Penting Bantuan Kerajaan Disember 2022 Semak Kelayakan Mengikut Bantuan Yang Diberikan

Makluman Senarai Penting Bantuan Kerajaan Disember 2022 Semak Kelayakan Mengikut Bantuan Yang Diberikan

papar berkaitan - pada 12/12/2022 - jumlah : 172 hits
Makluman Senarai Penting Bantuan Kerajaan Disember 2022 Semak Kelayakan Mengikut Bantuan Yang Diberikan Makluman buat seluruh rakyat Malaysia bulan Disember ini beberapa senarai penting bantuan kerajaan yang perlu anda mengambil perhatian d...
Selepas Bts Blackpink Dipilih Sebagai 2022 Entertainer Of The Year Oleh Majalah Time

Selepas Bts Blackpink Dipilih Sebagai 2022 Entertainer Of The Year Oleh Majalah Time

papar berkaitan - pada 6/12/2022 - jumlah : 253 hits
BLACKPINK sekali lagi telah membuktikan mereka sebagai kumpulan popular seluruh dunia ARTIKEL BERKAITAN Terbaru BLACKPINK telah dipilih sebagai 2022 Entertainer of the Year oleh majalah TIME membuktikan kedudukan mereka sebagai kumpulan sup...
Senarai Aktor Dengan Pendapatan Tertinggi Pada 2022

Senarai Aktor Dengan Pendapatan Tertinggi Pada 2022

papar berkaitan - pada 6/12/2022 - jumlah : 346 hits
Tidak dinafikan bintang filem Hollywood memperoleh antara pendapatan paling tinggi di dunia Bagaimanapun bukan semua pelakon mempunyai bakat luar biasa yang sama Sesetengah daripada mereka mampu meraih pendapatan jauh lebih tinggi dengan au...
Dirut Bri Dinobatkan Sebagai Best Of The Best Marketeer Of The Year 2022

Dirut Bri Dinobatkan Sebagai Best Of The Best Marketeer Of The Year 2022

papar berkaitan - pada 13/12/2022 - jumlah : 151 hits
Di bawah kepemimpinannya BRI sukses melakukan terobosan pemasaran dan bisnis sehingga menghasilkan kinerja terbaik
Filem The Tomorrow War Ramal Pasukan Bola Sepak Yang Bakal Ke Final Piala Dunia Qatar 2022 Tapi

Filem The Tomorrow War Ramal Pasukan Bola Sepak Yang Bakal Ke Final Piala Dunia Qatar 2022 Tapi

papar berkaitan - pada 13/12/2022 - jumlah : 404 hits
Demam Piala Dunia Qatar kini masih melanda Pusingan demi pusingan ada yang tumpas dan ada yang berjaya Namun jika korang nak tahu siapa yang akan ke final sebelum final Piala Dunia yang sebenar korang boleh pergi ke Amazon Prime dan tonton ...
Senarai Penuh Menteri Amp Timbalan Menteri 2022

Senarai Penuh Menteri Amp Timbalan Menteri 2022

papar berkaitan - pada 10/12/2022 - jumlah : 106 hits
PETALING JAYA Perdana Menteri Anwar Ibrahim mengumumkan 27 timbalan menteri dalam kerajaan perpaduannya Tiga individu yang bukannya Ahli Parlimen perlu dilantik sebagai senator sebelum boleh memegang jawatan timbalan menteri Mereka ialah Fu...
Dirut Asdp Ira Puspadewi Raih The Best Industry Marketing Champion 2022

Dirut Asdp Ira Puspadewi Raih The Best Industry Marketing Champion 2022

papar berkaitan - pada 10/12/2022 - jumlah : 107 hits
Direktur Utama PT ASDP Indonesia Ferry Ira Puspadewi meraih penghargaan The Best Industry Marketing Champion 2022 kategori Transportation dari perusahaan konsultan pemasaran terkemuka MarkPlus Inc
Panduan Lengkap Tentang Brand Perlindungan Pendaftaran Dan Penegakan

Zaid Urges Cabinet Transparency On Najib House Arrest Bid

Polis Cari Waris Lelaki Maut Kemalangan

Celebrating Mother S Day With Legumes Dining With The Queens

Ceo Badan Berkanun Ditahan Sprm Disyaki Seleweng Dana Projek Rm1 2 Bilion

Lirik Lagu Dari Jauh Alyph

Kerajaan Lulus Pemanjangan Landasan Ltsip

Langkawi Welcomes The World Residences At Sea And Celebrates Tourism Resurgence



Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya

Biodata Zubir Khan Penyanyi Lagu Yennode Macha Macha Macha Pemuda Bertangan Kudung Yang Menginspirasikan

Info Penuh Senarai Peserta Juri Hadiah Cara Undi The Hardest Singing Show Astro Ria Sooka Program Realiti Mingguan Terbaru Malaysia


Unlock Level 99 Chinese Mastery Gamifying Hanzi With On Screen Adventures

Resepi Sambal Ikan

Sambal Bilis Tempoyak Travel Pack

Kelebihan Menggunakan Paperbag Berbanding Plastik Pilihan Lebih Mesra Alam

Bufet Buka Puasa Kat Hotel Excelsior Ipoh

Hasil Tanaman Dalam Pasu