Senarai Calon Top 5 Abpbh 35 Tahun 2023



Untuk yang tidak tahu lagi senarai calon TOP 5 ABPBH 35 untuk tahun 2023, anda boleh tengok senarai dibawah. Ianya merangkumi kesemua kategori yang dipertandingkan untuk edisi kali ini.
Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH) merupakan sebuah anugerah berprestij bagi member penghargaan keapda setiap artis dan selebriti dalam seni hiburan. Pemenang ditentukan sepenuhnya daripada undian peminat dan orang ramai.
Kini sudah memasuki edisi ke-35 yang mana sedikit berbeza jika dibandingkan dengan tahun-tahun sudah. Jika sebelum 100 peratus datang daripada undian online orang ramai. Kali ini, hanya 70 peratus daripada undian online dan lagi 30 peratus adalah daripada juri profesional.
Oleh itu, dasar kepopularan seseorang artis atau selebriti ketika itu bukanlah ditentukan oleh peminat sepenuhnya, tetapi berdasarkan juga atas markah yang dinilai oleh juri yang dilantik.
Tahun ini ABPBH 35 bertemakan Ekspresi Legasi Seni dimana mempertandingkan 19 kategori secara keseluruhan iaitu terdiri daripada 12 kategori utama dan 7 kategori sampingan iaitu Ekstra. Siapakah pemenang agaknya bagi setiap kategori?
Daripada kesemua yang disenaraikan dalam kategori yang dipertandingkan ini, mereka yang mempunyai undian tertinggi bakal dinobatkan sebagai Bintang Paling Popular 2023 iaitu sebaris dengan Datuk Seri Siti Nurhaliza, Aaron Aziz, Saiful Apek, Neelofa, Mira Filzah dan ramai lagi.
Pada malam sidang media pelancaran majlis ABPBH 35 yang lalu, pihaknya telah mengeluarkan sepuluh nama atau TOP 10 yang mendapat undian tertinggi setakat ini dan mereka ialah Aina Abdul, Amir Masdi, Anna Jobling, Bell Ngasri, Ben Amir, Ernie Zakri, Khai Bahar, Meerqeen, Sharifah Rose dan Siti Nordiana.
Tayangan Siaran Langsung ABPBH 32 Untuk Tahun 2023Anugerah Bintang Popular Berita Harian, ABPBH 35 akan disiarkan secara langsung dari Istana Budaya, Kuala Lumpur dan dipancarkan menerusi saluran TV3 serta boleh juga live streaming secara online di platform www.tonton.com.my pada 21 Julai 2023, hari Jumaat, mulai jam 9.00 malam.
Malam kemuncak anugerah tersebut akan dikendalikan oleh gandingan terbaru iaitu Johan dan Ain Edruce. Manakala bagi acara karpet merah akan dihangatkan oleh DJ Hot FM iaitu Fizi Ali bersama Riena Diana.

Pada malam tersebut, penonton dan mereka yang hadir akan dihiburkan dengan persembahan daripada barisan artis popular seperti Datuk Seri Siti Nurhaliza, Sufian Suhaimi, Luqman Podolski, Datuk Ramli Sarip dan ramai lagi.
Manakala antara mereka yang dipertanggungjawabkan untuk penyampai trofi seperti Erra Fazira, Anna Jobling, Beto Kusyairy, Puteri Sarah Liyana, Siti Hariesa dan ramai lagi termasuklah DJ Hot FM terbaru iaitu Khairy Jamaludin.
Senarai Penuh Calon TOP 5 ABPBH 35 Tahun 2023Berikut merupakan senarai penuh calon TOP 5 bagi setiap anugerah yang dipertandingkan sekali gus bakal merangkul gelaran tersebut pada malam kemuncak ABPBH 35 nanti.
KATEGORI UTAMABBNU Lelaki Popular
Amir AhnafDanial ChuerFadhli MasootMeer NashMierul Aiman
BBNU Wanita Popular
Anna JoblingPuteri KhareezaQasrina KarimSiti Khadijah HalimSophia Albarakbah
Penyanyi Lelaki Popular
Amir MasdiHael HusainiHaqiem RusliKhai BaharNaqiu
Penyanyi Wanita Popular
Aina AbdulErnie ZakriNabila RazaliSiti NordianaWany Hasrita
Artis Kolaborasi/Duo/Berkumpulan Popular
Dayang Nurfaizah & Amir MasdiDollaErnie Zakri & SyamelNuha Bahrin & Naufal AzrinSiti Nordiana & Bunga Isme
Aktor Filem Popular
Beto KusyairyDatuk Adi PutraFattah AminZizan RazakZul Ariffin
Aktres Filem Popular
Ahirine AhirudinDiana DanielleJanna NickMaya KarinSophia Albarakbah
Aktor TV Popular
Aedy AshrafBen AmirKamal AdliMeerqeenRedza Rosli
Aktres TV Popular
Anna JoblingPuteri Sarah LiyanaRaysha RizroseSharifah RoseSiti Saleha
Penyampai Radio Popular
DJ LinDJ SonicHaizaJohanTyzo
Pengacara TV Popular
Alif SatarElly MazleinHawa RizwanaJanna NickSherry Alhadad
Artis Komedi Popular
Bell NgasriJaa SuzuranJohanSyahmi SazliZizan Razak
KATEGORI EKSTRACouple TV Popular
Aniq Suhair & Siti Khadijah Halim (Sekali Lagi Cinta Kembali)Aedy Ashraf & Amelia Henderson (Kisah Cinta Kita)Kamal Adli & Uqasha Senrose (Setelah Terlafaznya Akad 2)Meerqeen & Anna Jobling (Melur Untuk Firdaus)Redza Rosli & Raysha Rizrose (Bisik-Bisik Gelora)
Couple Filem Popular
Datuk Aaron Aziz & Nadiya Nisaa (Dekatnya Cinta)Farid Kamil & Ahirine Ahirudin (Rempit 2)Naqiu & Elizabeth Tan (Mat Bond Malaya)Zul Ariffn & Azira Shafinaz (Tablis Iblis)Zizan Razak & Elizabeth Tan (Abang Long Fadil 3)
Drama Popular
Bisik-Bisik GeloraKisah Cinta KitaMelur Untuk FirdausRindu Awak Separuh Nyawa 2Sekali Lagi Cinta Kembali
Lagu Paling Boom Popular
Casablanca (Nuha Bahrin & Naufal)Cinta Sejati (Aiman Sidek & Alin Sidek)Gatal (Janna Nick)Mimpi (Haqiem Rusli)Terus Hidup (Aina Abdul)
Content Creator Popular
Ariedd YongAlieff IrfanDD ChronicleQawiyaroSofyank
Tiktokers Popular
AaabiasAleeya ZailanHafiz MahamadSally WhooUstaz Ahmad Yusof
Lawak Viral Popular
Airiena YahayaAldariya DareesaRyan BakerySatthiya KandiSyahmi Sazli, Hasif dan Yoe Parey
Siapakah yang bakal memenangi bagi setiap kategori yang dipertandingkan ini? Dan pastinya ramai yang tertunggu-tunggu siapakah pula bawal bawa pulang gelaran Bintang Paling Popular pada ABPBH 35 kali ini?
Kalau boleh bagi Bell Ngasri....


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.aimanabdullah.com/2023/07/senarai-calon-top-5-abpbh-35-tahun-2023.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Senarai Contoh Ucapan Pantun Awal Muharram Dan Maal Hijrah 1445h Bersamaan Tahun 2023

Senarai Contoh Ucapan Pantun Awal Muharram Dan Maal Hijrah 1445h Bersamaan Tahun 2023

papar berkaitan - pada 19/7/2023 - jumlah : 418 hits
1 Ucapan Awal Muharram Maal Hijrah 1445HAwali bulan dan tahun yang baik dengan doa yang terbaik Selamat Tahun Baru 1 Muharram 1445 Hijrah 2 Ucapan Awal Muharram Maal Hijrah 1445HSelamat Menyambut Tahun Baru 1445 Hijrah Semoga kita dapat men...
Senarai Pemenang Abpbh 2023

Senarai Pemenang Abpbh 2023

papar berkaitan - pada 22/7/2023 - jumlah : 167 hits
AKTOR FILEM POPULAR Beto KusyairiAKTRES FILEM POPULAR Sophia AlbarakbahAKTRES TV POPULAR Anna JoblingAKTOR TV POPULAR MerqeenPENYANYI LELAKI POPULAR Khai BaharPENYANYI WANITA POPULAR Aina AbdulARTIS KOLABORASI DUO BERKUMPULAN POPULAR DollaB...
Senarai Penuh Pemenang Abpbh 2023 Yang Ke 35 Bagi Setiap Kategori

Senarai Penuh Pemenang Abpbh 2023 Yang Ke 35 Bagi Setiap Kategori

papar berkaitan - pada 22/7/2023 - jumlah : 323 hits
Kini telah berlangsung malam kemuncak ABPBH 35 untuk tahun 2023 Kita juga telah ketahui siapakah pemenang bagi setiap kategori yang dipertandingkan termasuklah anugerah utama iaitu Bintang Paling Popular Anugerah Bintang Popular Berita Hari...
Anugerah Bintang Popular Ke 35 2023 Senarai Calon Dan Pemenang

Anugerah Bintang Popular Ke 35 2023 Senarai Calon Dan Pemenang

papar berkaitan - pada 22/7/2023 - jumlah : 261 hits
Anugerah Bintang Popular Berita Harian Anugerah Bintang Popular Berita Harian anugerah berprestij ini merupakan anugerah pilihan peminat yang akan diadakan setiap tahun sejak tahun 1987 lagi Pada masa itu ABPBH dikenali sebagai Anugerah Pen...
Senarai Smartphone 5g Yang Murah Tapi Padu Di Malaysia Tahun 2023

Senarai Smartphone 5g Yang Murah Tapi Padu Di Malaysia Tahun 2023

papar berkaitan - pada 17/7/2023 - jumlah : 230 hits
Teknologi 5G semakin berkembang di Malaysia dan ramai pengguna yang ingin menikmati kelajuan internet yang tinggi dan lancar Namun tidak semua smartphone menyokong rangkaian 5G dan kebanyakan daripadanya mempunyai harga yang tinggi Jadi ada...
Senarai Penuh Top 5 Finalis Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2023

Senarai Penuh Top 5 Finalis Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2023

papar berkaitan - pada 17/7/2023 - jumlah : 321 hits
Undian Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2023 atau ABPBH 35 bagi 12 kategori utama dan 7 kategori Ekstra yang dipertandingkan telah pun ditutup pada hari Sabtu 15 Julai jam 11 59 malam Daripada 20 pencalonan dalam setiap kategori telah...
Senarai Ucapan Hari Asyura Untuk Tahun 1445h 2023

Senarai Ucapan Hari Asyura Untuk Tahun 1445h 2023

papar berkaitan - pada 27/7/2023 - jumlah : 330 hits
Ungkapkan dengan perkataan dan ucapan ucapan yang baik sempena Hari Asyura yang merupakan antara hari yang penting dalam bulan Muharram 1445H untuk tahun 2023 Hari Asyura adalah hari yang kesepuluh dalam bulan Muharram yang mulia dimana beg...
Maal Hijrah 2023 1445h Awal Muharam 100 Tahun Kejatuhan Kerajaan Islam Uthmaniah

Maal Hijrah 2023 1445h Awal Muharam 100 Tahun Kejatuhan Kerajaan Islam Uthmaniah

papar berkaitan - pada 17/7/2023 - jumlah : 341 hits
Maal Hijrah 2023 1445H Awal Muharam Menurut kalendar takwim JAKIM tarikh Awal Muharram atau Maal Hijrah di Malaysia adalah pada 19 Julai 2023 Tema Maal Hijrah Tahun 1445H adalah Perpaduan Teras Malaysia Madani 1 Muharam Khalifah Umar Al Kha...
Senarai Filem Baru Menarik Di Pawagam Untuk Bulan Julai 2023

Senarai Filem Baru Menarik Di Pawagam Untuk Bulan Julai 2023

papar berkaitan - pada 11/7/2023 - jumlah : 243 hits
Tak sabar sabar dah ni kan Bukan bulan baru pastinya kita akan disajikan dengan senarai filem filem baru yang hebat dan menarik untuk ditonton di pawagam Jadi nak tahu filem apa yang akan ditayangkan di pawagam sepanjang bulan Julai 2023 in...
Syafiq Kyle Transisi Dari Ustaz Adam Ke Meth Killer

Drama Mihrab Cinta Zulaikha Lakonan Elisya Sandha Azrel Ismail

Apa Itu Kwsp Akaun 3

15 Breathtaking Mediterranean Powder Room Ideas From Classic To Modern

Lirik Lagu Satu Selamanya Twins

Pet Expo Midvalley 2024

Bercinta Ke Keluar Makan Malam Bersama Netizen Jumpa Kelibat Byun Wooseok Dalam Gambar Hyeri

Lunch Date Di Torii Teppanyaki



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bunga Salju Slot Tiara Astro Ria

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Anggun Mikayla Viu Malaysia

Keputusan Markah Mingguan Senarai Lagu Tugasan The Hardest Singing Show Astro Malaysia

Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia


Kenapa Bini Aku Tak Cantik

Onew Bertemu Peminat Pada 27 Julai 2024

Hentikan Kerja Gila Hiburan Ekstrim Lihat K Tan

Late Lunch

Breathe Easy Indoors Exploring Air Conditioner Installation

Aneh Lelaki Kahwini Ibu Mentua Selepas Kematian Isteri Dengan Restu Bapa Mentuanya