Selain Lisa Blackpink 4 Bintang Korea Ini Pernah Menjadi Mangsa Gangguan Seksual



Gangguan seksual adalah salah satu perkara yang paling ditakuti oleh semua orang. Hal ini boleh menyebabkan trauma untuk jangka masa yang panjang.
Beberapa K-Pop idol pernah menjadi mangsa gangguan seksual. Anda ingin tahu siapakah K-Pop idol yang dimaksudkan? Scroll sampai habis okay!
Nancy Momoland
Pada Januari 2021, foto Nancy Momoland sedang menukar pakaian telah tersebar di atas talian. Perkara itu dengan segera telah dinafikan oleh agensi Nancy dan mengatakan bahawa foto itu telah diedit.

Foto itu diambil ketika Nancy Momoland menjadi emcee untuk Asia Artist Awards 2019 di Vietnam. Pelaku yang mengambil gambar Nancy secara rahsia merupakan kakitangan agensinya sendiri. Hal itu juga menyebabkan Nancy mengalami deep trauma secara mental.
Lisa Blackpink
Lisa Blackpink dan rakan-rakannya menjalani photoshoot di MQQN Cafe, Bangkok, Thailand pada Januari 2019. Selepas Lisa Blackpink menghabiskan photoshoot, pemilik kafe tersebut menyatakan bahawa dia ingin menjual kerusi yang diduduki oleh artis YG Entertainment.
via Khaosod English Bukan itu sahaja, pemilik kafe itu juga mahu menjual gelas, sudu, pisau, napkin, dan sisa makanan yang ditinggalkan oleh Lisa Blackpink di atas talian.
Hal ini menyebabkan peminat Lisa bertindak mengecam dan memboikot kafe tersebut kerana menimbulkan gangguan seksual secara lisan.
Goo Hara
Kes gangguan seksual yang dialami oleh bekas ahli kumpulan KARA ini telah menimbulkan kemarahan orang ramai. Hal ini kerana bekas teman lelaki Goo Hara mengugut untuk menyebarkan video intim mereka kepada orang ramai. Bukan itu sahaja, Bekas teman lelakinya juga mengugut sejumlah wang dari Goo Hara.
Namun, Goo Hara ditemui mati pleh pembantu rumahnya pada 24 November 2019. Ramai yang menduga bahawa kematian penyanyi kelahiran 1991 ini adalah disebabkan oleh tekanan yang diterima dari teman lelakinya dan juga orang ramai.
Jang Ja Yeon
Salah seorang pelakon drama Boys Over Flowers, didapati membunuh diri pada tahun 2009. Jang Ja Yeon juga menulis surat yang mendedahkan kisah hitam mengenai agensinya di Korea Selatan.
Jang Ja Yeon turut menyebut 31 nama agensi pengurusan tertinggi The Contents Entertainment, agensi tempatnya berlindung, yang melakukan gangguan seksual terhadapnya.
Pada April 2019, sebuah rakaman suara Jang Ja Yeon tersebar yang mengakui trauma dengan dengan gangguan yang menimpanya, dan juga ugutan lain yang mengejutkannya.-Murai.my
“DIA MEMANGGIL SAYA TERLEBIH DAHULU DAN MENYATAKAN BAHAWA MEREKA AKAN DATANG UNTUK MEMBUNUH SAYA.”- KATA JANG JA YEON MELALUI RAKAMAN YANG DIRAKAM LIMA HARI SEBELUM KEMATIANNYA. Baru 4 jam dilancar, ‘How You Like That’ daripada Blackpink raih 20 juta tontonan(Video)

The post Selain Lisa Blackpink, 4 Bintang Korea Ini Pernah Menjadi Mangsa Gangguan Seksual appeared first on MYKMU.NET.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://mykmu.net/2021/04/07/selain-lisa-blackpink-4-bintang-korea-ini-pernah-menjadi-mangsa-gangguan-seksual/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Polis Percaya Pembunuh Upahan Tembak Mati Bomoh Mungkin Berpunca Daripada Dendam Gangguan Seksual

Polis Percaya Pembunuh Upahan Tembak Mati Bomoh Mungkin Berpunca Daripada Dendam Gangguan Seksual

papar berkaitan - pada 10/4/2021 - jumlah : 339 hits
82 total views 82 views today Susulan pembunuhan seorang pengamal perubatan di Kuantan Pahang pada malam 6 April lalu polis percaya jenayah itu dilakukan oleh pembunuh upahan Dalam kejadian itu mangsa ditembak beberapa das tembakan ketika s...
Dakwaan Gangguan Seksual Anggota Polis Nafi Keluar Ayat You Perah Sendiri Ke Susu Tu

Dakwaan Gangguan Seksual Anggota Polis Nafi Keluar Ayat You Perah Sendiri Ke Susu Tu

papar berkaitan - pada 29/3/2021 - jumlah : 607 hits
Dakwaan gangguan seksual Anggota polis nafi keluar ayat You perah sendiri ke susu tu kes akan disiasat tanpa kompromiAhad 28 Mac 2021 3 45 PMOleh SHUHANIZA SAIDPolis telah membuka kertas siasatan bagi menyiasat dakwaan seorang wanita yang m...
Jelajah Korea Dari Marrybrown 5 Bintang Untuk Set Ayam Gangjeong

Jelajah Korea Dari Marrybrown 5 Bintang Untuk Set Ayam Gangjeong

papar berkaitan - pada 12/4/2021 - jumlah : 604 hits
Kita kembali lagi dalam rancangan Makan apa kat Marrybrown hari ini Hahahaha Disebabkan Marrybrown keluarkan menu baharu lagi kakak tak lepaskan peluang untuk mencuba sebab KATANYA menu kali ni khusus untuk mereka yang tak dapat nak pegi Ko...
Wanita Pkr Dakwa Mangsa Serangan Seksual Tampil Beri Kenyataan

Wanita Pkr Dakwa Mangsa Serangan Seksual Tampil Beri Kenyataan

papar berkaitan - pada 25/3/2021 - jumlah : 204 hits
Wanita yang menuduh seorang ahli politik melakukan serangan seksual terhadapnya menggesa satu siasatan yang telus dijalankan ketika wujud beberapa dakwaan mengatakan ada agenda politik dalam laporannya kepada polis Aktivis PKR Yuslaini Azmi...
Lamunan Melampau Boleh Menjadi Gangguan Mental

Lamunan Melampau Boleh Menjadi Gangguan Mental

papar berkaitan - pada 8/4/2021 - jumlah : 127 hits
Sejak kecil kita sudah terbiasa menggunakan daya imaginasi yang tinggi dalam kehidupan seharian Boleh dikatakan berangan itu merupakan satu perkara yang normal terhadap semua orang Akan tetapi masih ramai yang belum sedar tentang kewujudan ...
Reaksi Minyak Terhadap Keputusan Opec April Ternyata Menjadi Permulaan Yang Salah

Reaksi Minyak Terhadap Keputusan Opec April Ternyata Menjadi Permulaan Yang Salah

papar berkaitan - pada 7/4/2021 - jumlah : 192 hits
Kenaikan kutipan Brent dan WTI sebagai tindak balas terhadap keputusan OPEC untuk meningkatkan pengeluaran minyak disebabkan oleh optimisme aliansi mengenai prospek permintaan global tetapi peristiwa selanjutnya menunjukkan bahawa ini lebih...
Imf Menyokong Prakiraan Pertumbuhan Kdnk Malaysia Pada 2024 Kepada 4 4

Standby Guys Pengurangan Subsidi Petrol Bakal Bermula

Filem Sheriff

Sustainable Weekend Villa By Kanopea Architecture Studio And T3 Architects In Vietnam

Afidavit Zahid Mungkin Jejas Hubungan Dengan Anwar

Senarai Wakil Piala Thomas Uber Cup Finals 2024 Chengdu

Cara Claim Towing Kereta Dengan Etiqa Auto Assist Care

15 Timeless Rustic Shed Designs With Unmatched Outdoor Versatility



Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia

10 Filem Seram Thailand Berhantu Terbaru Mesti Tonton Juga Tersedia Online

10 Drama Thailand Thai Drama Terbaru Best Juga Tersedia Online


Buasir Otak Tv Bahasa Malaysia Jadi Ibu English Jadi Daddy Be Like

Cerita Aidilfitri 2024 Teamrayakedah

Resepi Ayam Masak Lemak Tak Pedas

Skeletal Remains Found At Abandoned Teachers Quarters In Membakut

Ex Judge Urges Govt To Apologise For Ops Lalang

Nep Influenced Policies In South Africa Created A Minority Elite Says Envoy