Saya Hampir Mati Nyaris Hilang Nyawa


Saya hampir mati nyaris hilang nyawa!
Disebabkan perbuatan guru-guru yang memetik, menyeru dan memanggil selain daripada Allah. Saya tidak tahu semua itu sebenarnya adalah perkara syirik, saya hampir mati nyaris hilang nyawa!
Ini guru sesat lagi menyesatkan ramai. Fahmy Adam, ke dalam Atomy Gerakan Missionary Kristian  terus. Amir Shahmi Md. Ali ilmu sudah bercampur dengan yang bathil. Pentaksub masih tega ikut mereka berdua walaupun sudah saya berpesan. Ada yang siap block saya sebab taksub melampau batasan.
Seriously saya tidak takut langsung dengan kedua mereka ni ibarat syaithon bertopengkan manusia ini. Report polis pun sudah saya buat. Jika mereka benar, kenapa bila polis telefon Syaithon betopengkan manusia mastermind menjatuhkan saya, Amir Shahmi Md. Ali beliau tidak terus saman saya? 😌😏

Masih terbayang kejadian semuanya. Suami saya memimpin tangan saya pada waktu itu mata saya buta, hati saya celik dan telinga saya mendengar semuanya dengan jelas sekali. Alhamdulillah dengan izin Allah saya selamat akhirnya.
Itulah penipuan (scammer) aqidah. Scammer bukan sahaja berkaitan duit ringgit. Tetapi scam jiwa, minda dan aqidah juga kategori scammer. Orang yang tidak melalui pengalaman hampir tercabut nyawa akibat hasad dengki, syirik, khurafat dan kesesatan tidak akan faham. Mulalah berkata yang bukan-bukan.

Ini kenyataan saya hendak beritahu awam,
"Ada aku kisah?". 🙄
Sebab itu saya suka sebar kongsi perkara berkaitan scammer ni. Mudahan jadi panduan kepada yang melaluinya. Tapi, bila ramai mesej saya tanya macam-macam, takkanlah larat saya hendak entertain seorang-demi seorang. 
Saya minta mereka isi sahaja borang dan tunggu que sampai giliran saya bantu selesaikan apa jua permasalahan. Melalui borang diisi itulah saya siapkan sistem pemfailan saya. Kerja mesti professional beb. 😊
Sekali lagi saya ingin berpesan, jangan berkawan dengan saya, nama pena di SocMed Puteri Nur Cahaya @ Cikgu iEta dan jangan follow saya kerana saya ini suka kongsikan kebenaran, banteras scammer, syirik, khurafat dan kesesatan

Saya tidak suka berbalah dan bergaduh tapi dengan scammer dan mereka yang biadap dan kurang ajar dengan saya, saya paling suka cari gaduh. Caranya? Saya share viralkan hal mereka itu sampailah sebelum qiamat

2021 memang saya bongkarkan semuanya sebab selama ni saya sudah jenuh diamkan dan share dalam channel Telegram sahaja. 2021 ni BONGKAR dan VIRAL terus

Jadi jangan buat hal biadap, kurang ajar, tidak beretika dan buat hal mencari pasal dengan saya. Setakat mesej, 
Tak percaya ke? 
Dan pertikai apa saya tulis, saya tidak layan Dan tidak hairan. Kalau layan, ayat saya tegas dan garang. Ada orang kata kasar. Baik saya abaikan atau saya block terus. Dah kata, tak suka mute atau unfriend sahaja. Skodeng lagi buat apa? Kan? 🤭

Berbalik kepada ramai orang mesej saya, tahukah Tuan Puan, ada orang kehidupannya lebih bermasalah daripada saya. Tetapi dia tiada tempat hendak meluahkan perasaan kepada sesiapa. Bila Allah gerakkan dia membaca tulisan saya, dia ingin bertanya dan banyak terbuku di hatinya Alhamdulillah berkongsi dengan saya dia rasa lega. 


Sebenarnya Tuan Puan, kehidupan saya baik sahaja selepas semua kejadian sudah terjadi ke atas diri saya. Alhamdulillah walau disakiti dan tersakiti, sekejap tidaklah lama sekalipun untuk pulih itu memang ambil masa juga.
Syukur Alhamdulillah saya sihat walafiat. Slipped Disc saya sudah sembuh. Selsema pun sudah sembuh. Itu bukan selsema biasa-biasa. Jika ada lagi selsema berlaku, saya sudah tahu apa solusi. 
Hanya asma tinggal sedikit saki-baki lagi. Memasak yang simple sebagai tanggungjawab dan lakukan kerja rumah sama sahaja seperti orang lain bila kesihatan mengizinkan. 
Saya banyak menulis. Saya suka menulis dan sesekali saya melukis. Saya tidak pernah minta sesen duit pun dari sesiapa. Suka laman sosial saya, follow. Tidak suka dialu-alukan unfriend unfollow. Hidup ini simple. Saya pun buat begitu juga. Jangan tak tahu. 😁


Alhamdulillah,Pada 6/7/2021, selesai kerja saya membasuh tiga orang biadap supaya beradab. Seorang lelaki, dua orang perempuan. Sebelum itu pada 5/7/2021, seorang lelaki telah saya basuh juga. 🤭
Hidup kita ini, jangan biadap (kurang ajar tu kasar sikit bahasanya) dan berlagak tidak tentu arah. Malu nanti kena belasah. Habis semua rahsia diri itu terbongkar. Saya hormat siapa yang hormatkan saya. Itu ajaran Almarhum Abah dan Almarhumah Emak saya.
Jadi, siapa pun kita itu, mesti jaga adab, jangan taksub, jauhi syirik, jangan menipu dan jangan mencarut. Kau buat, kau dapat imbal balasannya balik semula. Tiada belas kasihan saya kerjakan dengan cara saya. Cara logik di akal tidak bergantung dengan Jin khodam dan syaithon. 
Pergantungan kepada Jin khodam dan syaithon itu adalah perbuatan menduakan Allah. Bahasa Arab syirik istilahnya. Beramal apa pun jika ada pergantungan kepada selain daripada Allah adalah sia-sia belaka amalan anda.

Alhamdulillah pada 7/7/2011. Selesai sesi Life Coaching 4/2021 kali ke 2 untuk peserta dari Johor. Selesai siapkan RESIT online. Selesai emailkan kesemuanya. Semuanya online belaka hanya di hujung jariku jua. Gambar tak ada. Syukur Alhamdulillah Puteri Nur Cahaya @ Cikgu iEta ini sihat seadanya. 🥰

Jadikan iktibar kisah saya ini. 
PART 1 : MAKLUMAN UGUT, FITNAH DAN PENGANIAYAAN. 
Ini report polis berkaitan 2 scammer, Doktor Perawat, Amir Shahmi Md. Ali dan Coach Fahmy Adam hackers gila isim. Ternyata kedua-duanya gila. Gila harta, gila kuasa, gila pangkat dan gila nama. Teruskan membaca mudahan kalian faham apa maksud saya.

Saya ditemani suami saya semasa buat report. Terpulanglah apa tanggapan kalian. Saya hanya menjelaskan untuk bersihkan nama saya. Mereka berdua telah fitnah, tohmah dan ajak orang ramai pulau saya melalui group whatsapp.
Suami saya telah mengharamkan saya berhubung dengan kedua penjahat ini. Saya telah block keduanya since mereka remove dan block saya, tuduh dan fitnah saya macam-macam di dalam whatsapp group dan facebook mereka. 
Nampak sangat mereka takut kecut perut dengan saya yang bukan-bukan sehingga umpama meroyan, sejak itulah suami saya telah haramkan saya dari berhubung dengan mereka dan saya juga telah putuskan hubungan komunikasi dengan mereka. 
Amir Shahmi Md. Ali dan Fahmy Adam bukan lagi guru saya dan saya bukan lagi murid mereka berdua. Saya sudah tiada hubung kait dengan mereka semua yang biadap kepada pada saya.
Saya tidak halalkan video dan gambar saya yang diambil samada dengan senghaja semasa saya di alam paranormal dek alam ghaib yang dipetik (seru/panggil) oleh Amir yang saya sendiri tidak inginkan sewaktu kursus dan sesi rawatan. Saya juga tidak halalkan gambar saya yang diambil secara curi oleh Amir dan telah disebarkan untuk tujuan sebarang fitnah. 
Jika mereka berdua ni jujur, berani dan ikhlas, mereka tidk akan remove saya dari group berbayar dan block saya di media sosial. Fahmy Adam siap padam semua conversation di Telegram. Takut lah tu. Takut rahsia mereka  terbongkar. Hendak buat press conference pun saya tidak takut. Suami saya pesan, jangan jentik, berperang pun dia sanggup.
Moga tidak ada yang terjebak dengan scammer ini.
Maklumbalas manusia yang berakal


Selepas saya dikeluarkan dari group VIP Ebook Akhir Zaman  atas sebab saya menyeru ahli jangan taksub, jauhi syirik dan jangan menipu, saya terus kongsikan semuanya secara broadcast kepada 500 lebih ahli group.
Ini antara maklum balas manusia yang berakal.

[9/20, 2:04 AM] +60 13-656 ****: Waalaikumussalam.. Moga dimudahkan sgala urusan puan ya. Slip disc puan ok dah?" Tanya Salah seorang dari ahli group. 


Aamiin. Terima kasih Tuan. 😊
Alhamdulillah Slipped Disc saya sudah pulih sepenuhnya Dengan Izin Allah. Pendamping saya dari kecil itu telah kembali ke tempat asalnya selepas Amir pasang lagi lagu Majapahit. Tetapi bukan Amir yang berjaya keluarkan. Selepas dia panggil Kakaknya bernama Linda datang, kakaknya itu berada di hadapan saya barulah dampingan saya itu berjaya keluar. Amir tiada ilmu mana pun. Tin kosong sahaja." Jawab saya.
Masa ni, malah saya tahu perkara ini adalah perkara mistik dan bukan boleh cerita kepada semua orang. Manalah saya tahu pendamping itu sebenarnya adalah Qarin. Saya jujur sahaja beritahu kisah saya. 


Usah taksub dan dengar sebelah pihak.

Saya cerita kejadian yang sudah berlaku. Tuan Suami saya ada saksikan semua ya. Usahlah taksub sangat. Fahamkan cerita. Saya ini mangsa. Usah mudah percaya terpedaya kata Amir Shahmi Md. Ali dan Fahmy Adam scammer tu. Fahamkan cerita baru sibuk hendak suruh saya belajar balik sifat 20. Saya belajar di sekolah pondok dan kitab saya belajar adalah yang sama dengan si Fahmy pengecut dan bongkak tidak boleh menerima teguran itu. Cuma saya menadah kitab dalam bahasa Arab. 



Kronologi ringkas

Saya belajar hal ehwal marketing sebelum kejadian ini dengan Fahmy Adam yang merupakan salah seorang  Admin dalam Group VIP Ebook Akhir Zaman dan saya juga Peserta Kursus Perubatan Melayu Nusantara Quantum Sufi Islamik, Amir Shahmi Md. Ali.


Semasa berkursus ada sesi diminta seru leluhur di alam ghaib dan dibawa ke alam ghaib. Tidak salah meminta bantuan leluhur di alam ghaib kata Amir Shahmi Md. Ali.


Amir Shahmi Md. Ali dan Fahmy Adam telah berpakat. 
Selepas menyertai Kursus Amir Shahmi Md. Ali, saya jatuh sakit Slipped Disc semula. Sebab pernah sakit pada tahun 2017 dahulu, jadi saya putuskan kali ini buat rawatan Islam pula. Saya ikutlah pendapat Fahmy Adam, dapatkan rawatan dengan Amir Shahmi Md. Ali.
Semasa sesi rawatan ada dipasang lagu Majapahit. Rupanya Muzik Majapahit itu kaedah petik iaitu memanggil dan menyeru alam ghaib. Jelas sudah ada jin khadam dan syirik. 🤦‍♂


Kenapa muzik Majapahit itu syirik?

Kerana Amir Shahmi Md. Ali memasang Muzik Majapahit itu setiap kali sesi rawatan. Muzik Majapahit itu adalah memetik, menyeru dan memanggil Jin. Ini perlakuan syirik.
Cubalah kalian lihat wajah semua penari-penari yang menarikan tarian Majapahit di Indonesia. Wajah mereka sangat garang dan pergerakan mereka semua dikuasai oleh Jin. Apabila dipanggil memanglah semua Jin yang mari merasuk asyik menari masing-masing. 
Saya pernah baca cerita, Pelakon Maya Karin antara penari yang automatik menari bila Muzik dialunkan. Dia sangat cantikkan? Itulah anugerah Allah kepadanya.
Berbalik kepada kisah saya,  bila dipasang Muzik Majapahit, maka terpanggillah pendamping yang bermustautin sudah lama dari kecil lagi ke dalam jasad saya ketika itu. Apabila diperdengarkan kepada saya maka saya bersilat dan menarilah jari-jemari saya mengikut rentak alunan Muzik Majapahit itu. 


Sekarang tidak adalah lagi. Saya sudah berada di alam nyata. Sudah tiada pengaruh alam mistik.
Kisahnya bermula pada 26/8/2020, Amir mula whatsapp saya lagu Majapahit dan meminta saya menghayati Muzik itu. Amir memasangnya setiap kali sesi rawatan. 
Sewaktu rawatan, saya dalam keadaan paranormal (separa sedar). Waktu inilah Amir bertanya macam-macam tentang salasilah keturunannya. Antara soalan, rujuk report polis tertera.
Amir owner Kursus yang merawat saya tu kerap ajak ahli group ke Melaka dan Johor. Kononnya bermuzakarah. Sebenarnya itulah sesi menjemput Jin dari alam ghaib. Saya ni mangsa. Sebab itu saya marah sangat pada Fahmy Adam dan Amir Shahmi gila ni.
Bila saya dapat kesan mereka ini mempergunakan saya yang sakit slipped disc dan ahli group VIP Ebook Akhir Zaman untuk mengetahui Rahsia kerajaan nusantara lama dan perkara ghaib. Mereka berdua goyah. Terus mereka remove saya dari group, block dan mulakan kerja fitnah dan tohmah saya.
Sudah Amir petik, seru alam ghaib memanglah yang dari alam ghaib yang muncul. Alhamdulillah yang mendamping saya sedari kecil keluar. Mereka berdua itu menuduh saya sesat walhalnya maaf cakap, Amir dan Fahmy Adamlah yang semakin sesat lagi menyesatkan orang ramai.
Logikkah saya minta Amir bertanggungjawab supaya tutup balik apa yang Amir sudah petik, seru dan panggil, dituduh, difitnah dan ditohmahnya saya ni  sebagai sesat dan Bipolar disorder mood? Sebenarnya Amir takut dan tidak ada ilmu berkaitan alam ghaib. Memang sungguh kurang ajar Amir dan Fahmy ini.


Salah rupanya ajak orang jauhi syirik


Pada 15/9/2020, saya telah menyeru, ajak ahli group VIP Ebook Akhir Zaman menjauhi dosa syirik. Saya telah dikeluarkan dari semua group Fahmy Adam. Saya diugut, dituduh, difitnah, ditohmah sebagai sesat, wahabi, Jin Siti Jenar  dan dikeluarkan dari group dan Fahmy Block Facebook saya. Dia takut sebenarnya guys. Sejenis kuat meroyan rupanya bila diminta jauhi syirik. 🤭😌
LOGIKKAH saya minta Fahmy dan ahli group menjauhi syirik tapi dituduhnya saya ni sesat siap ugut saya ini?
LOGIKKAH saya seru jauhi syirik dituduh sebagai sesat dan Bipolar disorder mood?
Sebab tu saya kata mereka berdua ni aniaya dan fitnah saya hidup-hidup.
BANTERAS AMALAN SYIRIK SALAH?
=============================
Fikir-fikirlah kenapa saya begitu berani banteras perkara syirik? Kenapa polis sendiri suruh saya jauhkan diri dari mereka berdua? Saya sihat molek je ha. Solat ngaji masak semua saya buat. Yang mengaku Doktor, Amir Shahmi Md. Ali dan yang mengaku Guru, Fahmy Adam yang gila. Mereka yang takut dan kecut perut dengan saya. Saya ni perempuan. Depa jantan takut dengan saya. Kelakar yakmat. 🤭
Asalnya buka sesi perbincangan sebaliknya menuduh saya yang bukan-bukan. Taksubnya amat berlampauan.
Elok orang tak tahu dah jadi semua tahu apa itu Tauhid 3 serangkai.
📣 BANTERAS SYIRIK 📣
وَمَا خَلَقْتُ الْجِنَّ وَالْإِنْس إِلَّا لِيَعْبُدُونِ
“Dan tidaklah Aku menciptakan jin dan manusia melainkan untuk beribadah kepada-Ku (saja)” Adz-Dzaariyaat: 56.
Takut dengan Freemason, Iluminati dan Dajjal. Tuduh orang sesat, wahabi dan jin Syeikh SitiJenar. Syirik dan Syiah dia kompromi? Ramai pula tu taksubiyyahnya. Golongan professional pula tu. LOL. 🤭🙄
APA ITU TAUHID 3 SERANGKAI?
Tauhid 3 yang dibawa oleh Syeikh SitiJenar itu lebih kepada untuk membanteras Syirik. Sifat 20nya tetap sama cuma dibahagikan kepada 3 sahaja. Kerana zaman itu banyak perkara khurafat dan syirik berlaku. Syirik ini yang melibatkan aqidah. Malangnya Syeikh SitiJenar  dan saya ni dituduh sesat dan Wahabi.
Saya telah difitnah oleh Guru-Guru saya sendiri. Mereka siap provoke ahli group Ebook Akhir Zaman dan group Kursus, jangan layan saya dan kalau boleh block sahaja. Sangat biadap mereka berdua itu. Walhal Ebook Fahmy semua saya bayar. Kursus dan rawatan dengan si Dr. Amir Shahmi Md. Ali pun saya bayar. Tiada yang percuma pun.
Sesen pun tidak dipulangkan. Saya telah haramkan sesen duit beli Ebook dari Fahmy Adam atas apa telah diugut dan difitnahkan. Semua screenshot dan feedback ahli yang baik saya simpan sebagai bukti
PENAFIAN!
=========
Saya tidak menyebarkan pun Tauhid 3 serangkai kepada awam. Semasa saya di alam paranormal dek perkara syirik yang dilakukan oleh Amir Shahmi Md Ali di dalam group Rahsia Nusantara yang dicreate oleh Fahmy Adam yang saya adalah admin ada saya kongsikan tetapi saya tidak tahu langsung pun itu adalah Tauhid 3 Serangkai. Kenapa Amir dan Fahmy Adam tidak menegur saya terus pada masa itu???
Ini mainan PERANGKAP JAHAT mereka berdua sebenarnya mahu menganiaya saya. Sehingga ahli group Ebook Akhir Zaman yang mengarut itu whatsapp saya bahawa Fahmy Adam sendiri yang share ke dalam group Ebook Akhir Zaman itu berkenaan Tauhid 3 serangkai.
Amir sendiri merapu memfitnah dan menuduh saya Bipolar Disorder Mood. Beginikah orang yang hendak kalian (ahli Ebook Akhir Zaman) semua ikut? Kalian ini tidak berfikirankah bila mana diajak jauhi syirik terus diremove sebenarnya mereka itu takut. Takut saya ni akan bongkarkan cerita mereka, lantas ditohmah dan difitnahnya saya.
INGAT!!!
=======
Sekali lagi saya pesan, Jika mereka jujur, berani dan ikhlas, mereka tak akan remove saya dari group berbayar dan block saya di media sosial. Sebenarnya mereka takut. Takut rahsia kejahatan komplot mereka berdua terbongkar. Takut saya ini melebihi dan mengatasi mereka. Nak buat press conference  saya tidak takut. Suami saya pesan, jangan jentik, berperang pun dia sanggup.
Keterangan bergambar di komen. Usah dengar cakap orang yang tidak jadi mangsa.
==============================
GURU MURSYID TIDAK PERLU DICARI.
==============================
Akan datang sendiri bila sampai masanya nanti. Samada melalui makluman atau dijumpai sendiri. Jadi sebelum ketemu Guru Mursyid, belajarlah dengan sesiapa sahaja. Tapis ambil yang baik sahaja.
BUANG syirik, sesat, khurafat dan menipu. ❌

Jika ada yang merepek asyik sebut cari Guru Mursyid atau berbangga akan Gurunya, ketahuilah orang itu samada dia masih belum cukup ilmu atau dia itu gila isim atau dia tiada dan kurang pengalaman kehidupan. 😣🤭


Kenapa share lagi?Kenapa share lagi kisah diremove sebab ajak jauhi syirik tu? Tak sudah-sudah lagi ke?" Ini antara soalan ahli gang akhir zaman kepada saya.
Mari saya hendak jawab.
Sebab nyawa. Nyawa saya hampir hilang. Faham? Amir dan Fahmy itu hanyalah penunggang agama dan bawa orang ke arah kesesatan. Sesat lagi menyesatkan. Tin kosong. Tak ada ilmu langsung berkaitan alam ghaib. Tapi bodohnya petik seru alam ghaib. Saya beritahu yang lain. JAUHI SYIRIK! Kalau tidak melibatkan nyawa dan maruah saya, saya diam. Ni sudah melibatkan nyawa dan maruah saya. Saya mesti beritahu awam. Biar mereka tidak terjebak dengan si biadap Fahmy Adam dan Amir Shahmi lagi. Faham?" Kan dah kena marah. Spoil my mood this eveninglah.🤦🏻‍♀️

Amir Shahmi Md. Ali Doktor Perawat scammer.
Amir Shahmi Md. Ali ni, Doktor Perawat, guru silat dan pengasas Akademi Nur Sufi mengajar ilmu yang bathil. 
Ada yang tanya saya lagi,
Amir Shahmi Md Ali (Ahli MOFA, Guru silat, pemilik Akademi Nur Sufi, Doktor Poliklinik Zainee) dan Fahmy Adam dah buat apa?
Suami saya arahkan block Mamat gila ni. Polis pun minta saya jauhi Amir Shahmi Md. Ali Doktor Perawat tin kosong ni.
Begini kisahnya

Amir Shahmi bin Mohd Ali gila isim ni beroperasi di Poliklinik Zainee. Boleh google cari. Serbu dan bagi penyepak kepada dia bagi pihak saya ya. Saya sudah banyak kali sepak dia dah cara senyap. 🤭
Saya pernah berkursus dengan Amir Shahmi bin Mohd Ali ni, tajuk kursus, 'Kursus Perubatan Islam Nusantara Quantum Sufi Islamik'. Pergh! Nama Kursus sikit punyalah gempak? 
Dia pernah beritahu kepada saya, nama Kursus tu belasah bagi je nama apa. Biar nampak gah. Tidak salah meminta tolong leluhur (makhluk ghaib). Ini antara ajarannya dalam Kursus.
Selepas berkursus dengan Amir Shahmi bin Mohd Ali ni sakit slipped disc saya berulang semula dan Fahmy Adam rekmen dalam group Ebook Akhir Zaman minta saya dapatkan rawatan dengam Amir Shahmi bin Mohd Ali ni pada bulan 8 tahun 2020

Saya tak adalah hendak ke doktor lagi sebab masa sakit pada tahu  2017 tu, saya sudah ke Hospital dan berjumpa Doktor pakar Ortopedik HKL yang mengesahkan saya ni Slipped Disc. Saya menerima rawatan fisioterapi di HKL tetapi sakit tidak juga sembuh. 
Alhamdulillah akhirnya saya self healing (pulih sendiri). Dengan izin Allah, bulan 11 saya sembuh. Kali ini kononnya hendak dirawat secara Islamlah pula. Atas rekmen Fahmy Adam, saya pun dapatkan rawatan dari Mamat bernama Amir Shahmi bin Mohd Ali ni. 
Semasa sesi rawatan memang Amir Shahmi bin Mohd Ali pasang muzik Majapahit. Muzik ni Tuan, Puan, Cik, Encik Dato' dan Datin semua, adalah Muzik menyeru dan memanggil alam ghaib disebut juga alam kayangan. Ala, macam muzik tarian kuda kepang dan ulik mayang tu lah. 
Amir Shahmi bin Mohd Ali ni selalu share  muzik Majapahit personally kepada saya. Hendak korek rahsia Majapahit sebenarnya


Mulakan pembongkaran 
Kisah ini saya sudah tulis di Social Media saya sebenarnya. Rujuk kisahnya DI SINI ya

Saya akan salin semula kesemuanya ke dalam Blog ini sedikit demi sedikit. Akan saya videokan juga. 
Mungkin ada yang tidak percaya atau anggap saya Puteri Nur Cahaya @ Cikgu iEta ni merepek. Saya berusaha membersihkan kembali nama saya yang telah difitnah. Ianya tak akan pernah selesai selagimana mereka tidak padam posting fitnah mereka di media sosial dan dalam group facebook, telegram dan group whatsapp. InShaaAllah saya akan Blogkan juga. 
Semoga semua followers saya ambil iktibar dari apa telah terjadi pada saya dan saya amat berharap kalian jauhilah perkara syirik. Sebab syirik merbahayakan minda dan jiwa. Berlaku pada saya hingga hampir hilang nyawa saya
Makluman ugut dan fitnah oleh Amir Shahmi dan Fahmy Adam.Pengertian gila isim.Jika tidak dapat kembali ke alam nyata bagaimana?Bersihkan nama di instagram pula
Selepas itu saya ada kongsikan pula DI SINI. Banyak gila pautannya. Sebab itulah saya suka menulis dalam Blog. Boleh menulis banyak sekaligus. Rajin saya muatkan ke dalam Blog ini perlahan-lahan ya. Ini penjelasan saya

Mohon bertenang kisah ini agak mistik. Tujuan saya agar anda semua jauhi syirik dan syiah. syirik merbahaya dan pernah hampir meragut nyawa saya. Syiah pula pemahaman bukan Ahlus Sunnah Wal Jama'ah. 
SOALAN : Antara freemason, iluminati, dajjal dan syiah dengan Syirik, mana satu lebih patut dijauhi

JAWABAN : Syirik. Syirik kena jauhkan dulu. Ia melibatkan aqidah. 
Kisahnya, malam 28/9/2020 jam 12:48 pagi, seorang Doktor Perawat aliran Syiah bernama Ruzilawati (Ila) Zawawi serang saya di whatsapp personal saya. Walhalnya sebelum beliau serang saya, saya tidak pernah lagi menyebut nama beliau pun berkaitan Garam Syiah

Rujuk voice note saya di bawah supaya semua boleh lebih jelas. Rujuk posting berkaitan Syiah ni
1) t.me/PanjiAlamNusantara/172) t.me/PanjiAlamNusantara/213) t.me/PanjiAlamNusantara/1014) t.me/PanjiAlamNusantara/1025) t.me/PanjiAlamNusantara/1256) t.me/PanjiAlamNusantara/1267) t.me/PanjiAlamNusantara/1278) t.me/PanjiAlamNusantara/1289) t.me/PanjiAlamNusantara/131

Beliau tanya,
Mana bukti saya Syiah?"
Eh eh... Kau yang cerita mesin quantum kau guna tu ownernya Syiah, Kau yang serang posting saya di facebook tanya 
Kenapa tak minum air ECPI? Sebab Syiah?" 
Kau yang bocor rahsia, kau pula lupa? Itulah. Terlampau mencari Tuhan, Syiah pula jadi pilihan. Lepastu  nak meroyan. Ish ish ish... Kan dah kena ceramah? Blue tick terus. 🤦🏻‍♀️😅
Sebab itu jugalah saya buat channel ni 👉🏻 T.me/PanjiAlamNusantara Khusus untuk mudahkan saya bercerita tentang kisah-kisah berkaitan Islam, Alam, Nusantara, Pendedahan tentang penipuan (Scammer), Banteras Perawat yang guna kaedah syirik dan unsur kesesatan

Matlamat saya satu sahaja. mohon JAUHI SYIRIK dan perkara berkaitan scammer dan yang melanggar aqidah

Syirik itu, bila kau percaya selain daripada Allah dan melakukan perbuatan menyamakan peribadatan atau menyamakan Islam menyamakan Allah kepada ibadah selain Islam, itulah  SYIRIK. 
Syirik itu merbahaya! Boleh meragut nyawa! Saya ini pernah menjadi mangsa. Perawat guna rawatan kaedah syirik hingga saya termasuk ke alam ghaib (mistik/paranormal) hampir mati! 
Rujuk sini berkaitan SYIRIK1) t.me/SocialMediaExpertCoach/43182) t.me/PanjiAlamNusantara/803) t.me/PanjiAlamNusantara/854) t.me/PanjiAlamNusantara/905) t.me/PanjiAlamNusantara/916) t.me/PanjiAlamNusantara/947) t.me/PanjiAlamNusantara/998) t.me/PanjiAlamNusantara/1019) t.me/PanjiAlamNusantara/10210) t.me/PanjiAlamNusantara/11111) t.me/PanjiAlamNusantara/11412) t.me/PanjiAlamNusantara/11513) t.me/PanjiAlamNusantara/11914) t.me/PanjiAlamNusantara/12215) t.me/PanjiAlamNusantara/12616) t.me/PanjiAlamNusantara/12717) t.me/PanjiAlamNusantara/13118) t.me/PanjiAlamNusantara/13219) t.me/PanjiAlamNusantara/13320) t.me/PanjiAlamNusantara/13421) t.me/PanjiAlamNusantara/13522) t.me/PanjiAlamNusantara/13623) t.me/PanjiAlamNusantara/13724) t.me/PanjiAlamNusantara/13825) t.me/PanjiAlamNusantara/13926) t.me/PanjiAlamNusantara/14027) t.me/PanjiAlamNusantara/14128) t.me/PanjiAlamNusantara/14229) t.me/PanjiAlamNusantara/163
Dosa besar syirik menduakan allah

Malam ni dapat soalan pula dah. Memang kena marahlah. Sebab sudah tahu lagi hendak tanya. Orang dari group Ebook si Fahmy Adam yang penakut remove saya selepas saya seru ahli group jauhi syirik itu lah yang beritahu saya kamu tu Syiah. Kamu juga ada beritahu saya. Lupa? 🤦‍♂
SOALAN : 
Suami akk, selalu pening... Sakit kepala.. Dah malas mkn ubt. Ri tu ada sebut pasal Dr amir.. Dia Tanya, tak nk g situ ke? Akk kata Dr tu berubat cara Islam.. Mcm dlm cerita China kung-fu... Letak tgn blkg pesakit.Tu Tanya ita, klu kita sakit biashe biashe, org biashe biashe... 😂😂😂😂 Boleh g berubat cara Islam dgn Dr tu? Takut dia pasang lagu gamelan plak
JAWABAN : 
JANGAN BERURUSAN DENGAN DIA! BUKANKAH SAYA SUDAH CERITA DIA MERAWAT GUNA KAEDAH SYIRIK? TAK BACA SEMUA SAYA DAH SHARE? LAGI NAK TANYA. INI BUKAN PERKARA MAIN-MAIN DAN KELAKAR. FAHAM

SOALAN : Faham... Faham.. Mmg tak nk bawa.. Tapi tak tahu nk ckp apa kat suami.. Klu akk cerita apa yg berlaku pada ita kpd suami akk boleh?Akk tak cerita lagi kat dia.

JAWABAN : Silakan ceritalah. Jangan jadi macam saya. Hampir putus nyawa saya Puteri Nur Cahaya @ Cikgu iEta. Tolong jauhi syirik kerana syirik merbahayakan nyawa.


Amir Shahmi bin Mohd Ali Dan Fahmy Adam buat apa?
Apa Amir Shahmi bin Mohd Ali Dan Fahmy Adam sudah buat kepada saya hingga saya marah sungguh dengan mereka kan? Ini kisahnya
 1) Amir telah aniaya, fitnah, tohmah dan mengaibkan saya

2) Amir merawat dengan cara petik (panggil dan seru) Katanya leluhur di alam ghaib. 
Tidak salah meminta bantuan dari leluhur. Tidak syirik" katanya.
Kalian fikir sendirilah. Bolehkah kita minta bantuan selain dari Allah sehingga mengkucar-kacirkan kita? Sedangkan kita sepatutnya minta bantuan hanya dari Allah S.W.T. 
3) Amir ni bukan sahaja Guru dan perawat gila merepek tetapi telah menuduh minda saya ni  rosak. Tuduh pula saya ni Bipolar dan ajak orang ramai pulau saya pula. 
4) Walhalnya Amir takut saya bongkarkan rahsia dia dan isterinya dan ahsia dia mengajar ilmu bathil. Walhalnya juga dia ni tidak tahu pun kaedah merawat sakit slipped disc saya. Sudahlah tu, biadapnya dia buat posting di Facebooknya pula beritahu awam saya ni Bipolar. Memang kurang ajar! 🙄
5) Amir BIADAP! Kerana dia telah memperalatkan saya yang sedang sakit kronik Slipped Disc waktu itu untuk mencuri tahu rahsia keturunan dan susur galur dia. 
6) Amir guna kaedah keji, pasang muzik Majapahit (seru alam ghaib) untuk korek rahsia kisah dan sejarah kuno zaman purbakala lama sewaktu merawat sakit Slipped Disc saya. Sudahlah BIADAP‼️ Ambil gambar curi saya sedang berjalan dengan Tuan Suami saya dan ambil video curi sewaktu berkursus‼️ Saya minta padam dan buang dia buat bodoh. Memang dia ni berniat jahat dari awal lagi sebenarnya terhadap saya

7) Amir hanya petik (seru) melalui lagu Majapahit yang dia whatsapp secara peribadi kepada saya tetapi TIN KOSONG kerana tidak berani tutup balik hingga selesai. Saya ni hampir hilang nyawa! bersusah-payah saya dan suami saya selesaikan sendirian

Antara soalan semasa rawatan, Betul ke Puteri Gunung Ledang cintakan Hang Tuah?" Rujuk report polis di bawah ni.
Sila zoom out untuk bacaan yang jelas.

Semua soalan ni diajukan di hadapan Tuan Suami saya. Dan saya masih ingat semua soalan diajukannya itu sehingga ke hari ini. 
8) Amir Shahmi bin Mohd Ali memang BIADAP sebab soalan ditanya tiada kaitan langsung dengan saya yang sedang sakit kuat Slipped Disc. Amir Shahmi Md. Ali,  Guru Doktor Perawat gila, pencuri rahsia kerajaan yang sudah lama runtuh dengan caranya yang KEJI‼️ 
9) Amir Shahmi bin Mohd Ali sudah buat saya ni hampir hilang nyawa kerana muzik digunakan telah buatkan saya ni berada di alam paranormal selama saya dirawatnya sehingga hampir 2 bulan lamanya. SUNGGUH BIADAP‼️
10) Semasa di Gunung Ledang, mereka semua tu kononnya hendak bermuzakarah, saya pergi ke sana untuk meneruskan sesi rawatan sebenarnya tapi bila dijemput oleh Amir Shahmi bin Mohd Ali saya Dan suami pun joinlah sekali. Anak saya yang bersekolah Tahfiz pun ada menjadi saksi. 
Manalah saya ni ada ilmu tahu kejadian masa akan datang pada masa tu. Selepas saya sedar dari pengsan (kembali ke alam nyata), sebentar sahaja. Selepas tu saya sedar tidak sedar lagi. 
Amir tanya saya lagi sambil melihat handphonenya

Jambatan emas tu di mana?Apa yang ada di Gunung Ledang tu?Bila Kerajaan Majapahit bermula? 
Gambar bukti pertemuan di Gunung Ledang nanti saya update.
11) Amir gunakan kursus dan title Doktor Perawat dia tu untuk korek rahsia Kerajaan Majapahit dan rahsia susur galur keturunan dia melalui peserta dan pesakit dia. Saya ni antara mangsa dia

12) Amir ajar peserta semasa kursus perubatan, tidak salah meminta bantuan dari leluhur dan tidak syirik dan Solat cukup dengan berselawat

13) Saya sudah pun buat report polis kerana Amir telah fitnah, aib tuduh saya. Saya juga tidak takut membongkarkan cara dan kaedah rawatan syirik Amir ni kepada jabatan agama jika dipanggil. 
14) Begitu juga dengan Fahmy Adam yang telah ugut saya, tuduh saya sesat, tuduh saya Jin Siti jenar dan menuduh saya Wahabi sedangkan saya ini berpegang kepada Al-Quran, Hadith, Ijmak Ulamak dan sunnah Nabi. Sangat kurang ajar

15) Rujuk bukti tuduhan di sini1) t.me/PanjiAlamNusantara/101 2) t.me/PanjiAlamNusantara/1323) t.me/PanjiAlamNusantara/1334) t.me/PanjiAlamNusantara/1344) t.me/PanjiAlamNusantara/1355) t.me/PanjiAlamNusantara/1366) t.me/PanjiAlamNusantara/137
16) Amir Shahmi Md. Ali, Guru, Doktor Perawat dan Guru Silat yang tidak beradab, SCAMMER telah berpakat dengan Fahmy Adam yang gila isim jual dadah (ganja) dan garam Syiah telah menganiaya dan menjatuh kredibiliti dan mengaibkan saya

17) Mereka juga curi rahsia keturunan ahli-ahli group WhatsApp VIP ebook akhir zaman yang merepek tidak berilmiah. (Sekarang group itu atas nama VVIP Panji Akhir Zaman di Telegram). 
18) Ebook Akhir Zaman bukan Fahmy tulis tetapi mengaku dia yang tulis. Duit berkepuk hasil penipuan selama ini rupanya. 😳
Kalian, usah terima rawatan dan ilmu sebarangan. Apa pun tolonglah. JAUHILAH SYIRIK. Syirik lebih dahsyat kesannya dari freemason, iluminati, syiah bagai. Boleh bawa maut. Bagaimana hendak hadap Dajjal kalau bab apa syirik dan mana yang syirik pun tidak lepas? Bila ditegur marah. Kelakarlah. 🤭

FAKTA. Mastermind gang akhir zaman ini seorang penulis buku Estakologi, ilmu fitan teori akhir zaman juga teori konspirasi. 
Nanti ada masa saya sambung kongsikan semua perbualan saya dengan mamat ini tau. 🤭

Tiga hari tiga malam saya beri tiga belas soalan berkaitan Hadith palsu Panji Hitam tidak dapat dia ni menjawabnya. Saya memang suka provoke orang-orang jahat scammer ni. Biar dia tahu usah bermain api dengan saya.
Bukti semuanya ada. Conversation masih wujud lagi semuanya. 👹
Bila saya sudah menegur. Masih berdegil hendak juga jadi scammer aqidah orang ramaikan? Yang lain tu, siapa suruh berbuat jahat tidak beradab dan biadap kepada saya kan? Padan muka glamour viral. 🤭
InShaaAllah saya sedang proses sekali lagi  laporan khusus berkaitan ketiga mereka ini kepada Jabatan Agama. Kamu sekalian tunggu. Usah main-main dengan aku. 
Artikel 'Saya hampir mati nyaris hilang nyawa! ini Artikel Blog kali ke dua selepas Aqidah bukan perkara mainan berkaitan coach scammer gila isim Fahmy Adam. Artikel ini saya kongsikan beserta sekutunya Amir Shahmi Md. Ali (mastermind menganiaya saya) dan ini pertama kali saya menulis bongkar terus berkaitan gang akhir zaman.

Berkaitan aqidah :
Aku semakin seram nak suntik vaksin : https://bit.ly/34kvvfXAdakah wabak covid 19 ini benar? : https://bit.ly/3v79Q6EAqidah bukan perkara mainan : https://bit.ly/3w7gOIF
Inilah saya
Ramai mesej saya tanya macam-macam : https://bit.ly/3cmUXps


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.blogieta.com/2021/07/saya-hampir-mati-nyaris-hilang-nyawa.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Diraba Pekerja Seks Punya Pasal Terus Hilang Hampir Rm2 000

Diraba Pekerja Seks Punya Pasal Terus Hilang Hampir Rm2 000

papar berkaitan - pada 9/7/2021 - jumlah : 280 hits
Diraba Pekerja Seks Punya Pasal Terus Hilang Hampir RM2 000 PATTAYA THAILAND Gara gara menolak godaan seorang pekerja seks untuk melakukan hubungan intim seorang pelancong dari Jerman mengalami kerugian berjumlah 15 000 baht lapor laman ber...
Teruk Kena Azmin Kecut Perut Diligan Bertubi Tubi Rakyat Hilang Sabar

Teruk Kena Azmin Kecut Perut Diligan Bertubi Tubi Rakyat Hilang Sabar

papar berkaitan - pada 11/7/2021 - jumlah : 199 hits
Rakyat Malaysia melepaskan rasa geram terhadap cara Azmin Ali dalam menangani wabak pandemik pada laman media sosial Menteri Hal Ehwal Digital dan Ekonomi Austria Ini selepas ruang komen media sosial beliau ditutup di tengah tengah komen ke...
Hiburan Jadi Penyanyi Kena Nyanyi Bagus Tak Mahu Tular Sekejap Dan Terus Hilang Ramlah Ram

Hiburan Jadi Penyanyi Kena Nyanyi Bagus Tak Mahu Tular Sekejap Dan Terus Hilang Ramlah Ram

papar berkaitan - pada 12/7/2021 - jumlah : 295 hits
Penyanyi veteran Ramlah Ram berkata bahawa dia berharap agar industri muzik tanah air terutamanya buat penyanyi baharu terdiri daripada penyanyi yang berkualiti tinggi dan yang betul betul boleh bernyanyi meskipun citarasa setiap orang berb...
Remaja Paksa Netizen Tidur Hilang 500k Pengikut Akaun Tiktok Kena Banned

Remaja Paksa Netizen Tidur Hilang 500k Pengikut Akaun Tiktok Kena Banned

papar berkaitan - pada 12/7/2021 - jumlah : 309 hits
Sebelum ini tular video TikTok tak tidur lagi di media sosial yang dilakukan seorang remaja lelaki dengan perwatakan comel dan manja sehingga mengundang rasa meluat segelintir netizen Namun siapa sangka akaun TikTok milik remaja berkenaan y...
Gelap Tak Hilang Terang Tak Timbul

Gelap Tak Hilang Terang Tak Timbul

papar berkaitan - pada 14/7/2021 - jumlah : 188 hits
Al Abror Mohd YusufDari semasa ke semasa ada saja hal hal gelap disuapkan kepada kita dengan bersahaja lalu ia menerima dengan hati yang lapang dan jiwa yang tenang Antara wadah yang digunakan ialah seni lagu Disulam dengan irama lunak seni...
Dah Dapat Jawatan Hilang Keraguan Pada Umno

Dah Dapat Jawatan Hilang Keraguan Pada Umno

papar berkaitan - pada 13/7/2021 - jumlah : 144 hits
HAMDAN TAHAMasa saya dulu ceramah atas pentas pas dan bersama pemimpin pas termasuk bersama ustaz Fadhil Noor Masa tu ketika kami minum minum yang selalu di bincangkan ialah tentang perangai pemimpin umno dan penyokongnya juga pegawai pegaw...
Bursa Merudum Berbilion Ringgit Hilang Angkara Ahli Politik

Bursa Merudum Berbilion Ringgit Hilang Angkara Ahli Politik

papar berkaitan - pada 10/7/2021 - jumlah : 255 hits
PETALING JAYA Indek Bursa Malaysia yang jatuh 21 44 mata sekali gus mengkibatkan kehilangan berbilion ringgit pada 8hb Julai adalah reaksi serta merta pelabur ekoran terkesan dengan ketidakstabilan suasana politik semasa negara Pada pukul 5...
Filem P Ramlee Yang Hilang Sitora Bakal Dapat Adaptasi Hollywood

Filem P Ramlee Yang Hilang Sitora Bakal Dapat Adaptasi Hollywood

papar berkaitan - pada 9/7/2021 - jumlah : 311 hits
Filem seram thriller arahan P Ramlee yang sudah hilang terbitan 1964 bakal mendapat adaptasi daripada sebuah studio Hollywood yang diasaskan anak tempatan Fangoria Filem ini bakal menampilkan pelakon Wan Hanafi Su yang bakal terlibat sebaga...
Towards More Comprehensive Pension Reform

3 Sebab Kenapa Kashmir Menjadi Pilihan Traveler Malaysia

Polis Jerman Sita Bugatti Rare Dalam Siasatan Berkait 1mdb

Makanan Perlis Paling Popular

Tafsir Mimpi Gajah

Laporan Bank Dunia Mengeluarkan Isyarat Bahaya Terhadap Sistem Pendidikan Malaysia

Should Stakeholders Sue Bloomberg To Prove 2nd Casino Licence Claim For Johor S Forest City Is Sheer Slander

Sungai Muda Sempadan Pulau Pinang Kedah



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Leha Leya Lawa Tonton

Info Dan Sinopsis Restu Drama Melayu Berepisod Platform Online iQIYI Malaysia

10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3


Logo Autentik Untuk Produk Asli Madu

Ucapan Hari Jadi Ucapan Lawak Untuk Kawan Islamik

Hadiah Hari Guru 40 Idea Hadiah Yang Menarik

Gara Gara Al Bani Menuduh Iamam Bukhari Kafir Karena Takwil

Kerajaan Umum Kenaikan Gaji Penjawat Awam Pada 1 Mei 2024

Petua Hilangkan Rekahan Pada Tumit Kaki