Santai Di Hotel Citizenm Kuala Lumpur Bukit Bintang Dekorasi Modern Koleksi Seni Kontemporari Dan Teknologi Inovatif


hai assalammualaikum



Santai Di Hotel CitizenM Kuala Lumpur, Dekorasi Modern Koleksi Seni Kontemporari dan Teknologi Inovatif - Walaupun kau orang KL, tak semestinya kau tak boleh stay hotel dekat KL kan..hahaha..Yela, kadang, jalan-jalan area KL, malas balik ke, atau nak jumpa kawan, lepak dengan kawan tempat yang selesa, apa salahnya stay dekat hotel. Hotel yang nad nak kongsi ni, bukan hotel yang selalu kita nampak tu, tapi hotel ni memang menarik sangat..seriussss!!! dekorasi dia modern dan minimalist, more english macam tu, dan penting tempat untuk mereka yang suka bergambar (instaworthy 100% )..memang nampak santai sangat. Jadi sesiapa yang nak stay hotel dekat Kuala Lumpur ni, bolehla stay di Hotel citizenM Kuala Lumpur. Lokasi pun startegik di Bukit Bintang..


Siapa yang biasa travel, mesti pernah dengar tentang hotel citizenM ni. Mulanya hotel ni ada di Amsterdam. sekarang dah ada di banyak negara. Di Asia, selain Shanghai dan Taipei, Kuala lumpur tempat ketiga di Asia untuk hotel ni..Pergh dengar pun dah hebat kan..Belum tengok dalamnya lagi..hehehee..sebenarnya Hotel citizenM ni baru dibuka sebulan di Kuala Lumpur..

Santai Di Hotel CitizenM Kuala Lumpur, Dekorasi Modern, Koleksi Seni Kontemporari Dan Teknologi InovatifMeh nad kasi tunjuk sikit bagaimana rupa dalam dia..huhuhu..

Ruang Lobby Yang Mengagumkan

Masuk je terus cakap " Wahhhhhhh"..Suasana dia sungguh menyenangkan dan relaks sangat.


Selalunya, kita tengok lobby setiap hotel, ada kaunter untuk check in dan check out dan ada seat sahaja. Tapi Hotel citizenM ni, lobby dia penuh dengan ruang tempat duduk, ada canteen untuk minum dan makan. Setiap tempat dekorasi dia lain-lain..Nampak macam colourful giler tempat dia. Perabot yang dia guna pun bukan biasa-biasa. Suasana dia macam dekat dalam rumah kann..Dah macam dekat luar negara pun ada..hehee..









Kalau korang jalan-jalan KL, dah penat nak cari port rehat sambil beronline, citizenM hotel la sesuai. Dahla beraircond, sejuk je, lepak sini. Ya, korang boleh lepak, duduk sahaja pun dekat sini tau..hehee....Free Wifi.. Wifi dia laju, tanpa guna pasword. ada TV lagi untuk menonton dan banyak buku dan koleksi seni kontemporari yang luar biasa untuk memastikan korang rasa terinspirasi. Ada tempat cas telefon atau laptop lagi..

Check In Check Out 1 Minit je!!!




Bukan tu sahaja, yang paling bestnya, korang boleh check in, check out sendiri..Nad memang jakun sikit bab ni..hahaa,..Kalau rasa malas balik, atau korang yang bercuti dekat Kuala Lumpur, nak stay hotel, check in terus dekat citizenM hotel ni. Boleh juga book dekat website dia.


Nak senang check in sendiri je..Semua ada. Bayar guna credit card, paywave dengan satu lagi i tak berapa dengar..huhu..Korang boleh tengok video di atas ye.


Ni dia kunci korang..korang yang sendiri buat tau. Kunci ni boelh bawak balik tau..

Bilik di Hotel citizenM Kuala Lumpur

Jom kita tengok bilik pulakkkk....Dekat sini, ada saiz bilik sederhana dan besar untuk keluarga.



Paham-paham jela, bila nampak katil hotel ni, memang rasa nak terus baring dan tidur je..Katil dia empuk sangat..bukan biasa-biasa punya katil..ehhee..Walaupun hotel ni di tengah bandar yang sibuk, tapi tak dengar langsung..Lena je kalau tidur ni.





Setiap bilik dilengkapi dengan katil saiz besar king XL yang mewah, selimut dan bantal, serta pancuran mandian dan tuala yang tebal. Selain itu, terdapat juga keperluan penting seperti TV pintar, tirai gelap,  dan perabot Vitra. Hah, ok takk..Tempat simpan barang pun elok je bawah katil..


Setiap bilik, menggunakan monopad ( berbentuk seperti ipad )  yang mengawal seluruh bilik untuk menetapkan sebarang suasana di dalam bilik, termasuk pencahayaan berwarna, suhu bilik ( aircond) dan televisyen.

Nampak tak tingkap boleh buka, dengan hanya menggunakan monopod tu. Bolehla tengok pemandangan Kuala Lumpur. Tapi jangan buka sembarangan..hahaah..Ada setengah bilik, mengadap pemandangan Kl, ada setengah bilik hadap koridor..hahaa..so pandai-pandaila..

Ada sesetengah bilik yang lampunya boleh bertukar-tukar ikut mood korang..ehhee..



Yang ni bilik besar sikit. Sesuai la untuk yang bawa keluarga, ada anak kecil. Bilik ni, ada bilik mandi tempat untuk orang OKU. Jarang kan kita nampak hotel sediakan untuk orang OKU ni..




Ada juga tempat untuk iron baju. Tapi dekat satu bilik je. Bilik solat pun ada..

3 Meeting Room

Hah!!, dekat sini ada meeting room tau. Bukan satu, tapi tiga bilik meeting room. Tengok bilik meeting room pun dah wow kan..




Ni dua bilik meeting room yang sederhana. Sesuai la untuk meeting kecil macam tu. Meeting room siap dengan papan tulis yang memang woww..dinding warna hitam tu sebenarnya papan tulis ye. Siap dengan pen maker semua, lengkap la..So korang yang nak buat meeting datang bawak kertas kerja korang je..sebab dekat sini dah lengkap semuanya..hehe..


Yang ni pulak, meeting room yang besar. Hah, nak buat bengkel kecantikan ke, atau apa-apa, boleh ke sini..

Meeting room ni sediakan free coffee dan tea ye..Takyah susah-susah kan..Semua ada..



Ni Ruang luar dibahagian meeting room. Banyak kan tempat duduk untuk istirehat..

Canteen Hotel citizenM Kuala Lumpur, buka 24 jam


Dekat sini ada canteen, ala macam cafe, eh entahla nak cakap ape..hahahaha. Kalau korang lapar, haus, boleh order makanan atau minuman dekat sini. CanteenM menyajikan makanan, makanan ringan dan minuman yang lazat, sihat dan tempatan. Semua jenis makanan ada, makanan melayu dan  western.









Ni antara menu yang nad cuba makan dan rasa. Lamb tu yang sedap..hehee..


So korang rasa macam mana. Ok tak. Mana yang ada meeting dekat Kuala Lumpur, bercuti ke Kuala Lumpur, nak stay hotel, boleh masukkan dalam list hotel citizenM ni.




Untuk keterangan lebih lanjut,korang boleh layari
Website: https://www.citizenm.com/destinations/kuala-lumpur/kuala-lumpur-bukit-bintang-hotel
Facebook; https://www.facebook.com/citizenMMY
Instagram: https://www.instagram.com/citizenm/
Youtube: https://www.youtube.com/user/citizenmobile
Twitter: https://twitter.com/citizenM

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.miszrockers.com/2019/07/santai-di-hotel-citizenm-kuala-lumpur.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Central Market Pasar Seni Kuala Lumpur Kini 131 Tahun

Central Market Pasar Seni Kuala Lumpur Kini 131 Tahun

papar berkaitan - pada 11/7/2019 - jumlah : 237 hits
Hits 13Ramai yang mungkin tak tahu Central Market Pasar Seni Kuala Lumpur Kini 131 Tahun Orang Kuala Lumpur yang ada di sini pada tahun 1980 pasti akan kenal Central Market atau Pasar Seni Kuala Lumpur Kalau di Osaka Jepun ia umpama Dotonbo...
5074 Perjumpaan Dengan Pengarah Kpdnhep Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur Ppim 15 07 2019

5074 Perjumpaan Dengan Pengarah Kpdnhep Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur Ppim 15 07 2019

papar berkaitan - pada 15/7/2019 - jumlah : 335 hits
Satu perbincangan diantara Persatuan Pengguna Islam Malaysia dengan Pengarah Kementerian Perdagangan Dalam Negeri Dan Hal Ehwal Pengguna Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur Puan Ummi Nasrah binti Othman telah belangsung pagi ini Perbincangan t...
Juara Liga Super Jdt Kekal Momentum Tewaskan Kuala Lumpur 4 0

Juara Liga Super Jdt Kekal Momentum Tewaskan Kuala Lumpur 4 0

papar berkaitan - pada 14/7/2019 - jumlah : 271 hits
JOHORTIMES MY Please Subscribe to JohorTimes Youtube https www youtube com channel UCBGyB6bgPwLLTOahiWTGuFQ Facebook https www facebook com johortimes my Twitter https www twitter com JohorTimes Instagram https www instagram com JohorTimes ...
4 Bintang Seni Bela Diri Campuran Tanah Air Bakal Bertarung

4 Bintang Seni Bela Diri Campuran Tanah Air Bakal Bertarung

papar berkaitan - pada 30/6/2019 - jumlah : 343 hits
JOHORTIMES MY Please Subscribe to JohorTimes Youtube https www youtube com channel UCBGyB6bgPwLLTOahiWTGuFQ Facebook https www facebook com johortimes my Twitter https www twitter com JohorTimes Instagram https www instagram com JohorTimes ...
Gangguan Air Dijangka 3 Hari Minggu Depan Pengguna Di Selangor Dan Kuala Lumpur Dinasihat Untuk Simpan Air Secukupnya

Gangguan Air Dijangka 3 Hari Minggu Depan Pengguna Di Selangor Dan Kuala Lumpur Dinasihat Untuk Simpan Air Secukupnya

papar berkaitan - pada 16/7/2019 - jumlah : 330 hits
Syarikat Pengurusan Air Selangor Sdn Bhd sebentar tadi telah mengeluarkan satu pengumuman mengenai kerja kerja penambaikan di Loji Rawatan Air Sungai Selangor Fasa 1 mulai 9 pagi 23 Julai ini Pelaksanaan kerja penambahbaikan ini perlu dilak...
11 Ogos 1963 Seribu Pembantu Rumah Dan Pekerja Domestik Berdemo Di Kuala Lumpur

11 Ogos 1963 Seribu Pembantu Rumah Dan Pekerja Domestik Berdemo Di Kuala Lumpur

papar berkaitan - pada 13/7/2019 - jumlah : 208 hits
11 Ogos 1963Pada hari itu lebih 1 000 orang amah telah berhimpun di ibu kota Kuala Lumpur dalam sebuah perarakan protes untuk menuntut hak mereka sebagai pekerja Pekerja pekerja domestik dari seluruh Malaya yang menjalankan protes ini beker...
Gangguan Bekalan Air Di Selangor Kuala Lumpur Minggu Depan

Gangguan Bekalan Air Di Selangor Kuala Lumpur Minggu Depan

papar berkaitan - pada 17/7/2019 - jumlah : 206 hits
Gangguan bekalan air di Selangor Kuala Lumpur minggu depan Dikemas kini 1 jam yang lalu Diterbitkan pada 16 Jul 2019 10 37PM
Terasa Bagai Bersalin Di Hotel Lima Bintang Meriah Habis Pa Ma Hospital Tour Di Avisena

Terasa Bagai Bersalin Di Hotel Lima Bintang Meriah Habis Pa Ma Hospital Tour Di Avisena

papar berkaitan - pada 30/6/2019 - jumlah : 888 hits
Pada 29 Jun 2019 Pa Ma telah mengadakan Pa Ma Mom To Be Hospital Tour dengan kerjasama Avisena Women s Children s Specialist Hospital kepada bakal ibu daripada Pa Ma Mom To Be Community Hospital Tour yang bermula sedari jam 9 00 pagi hingga...
Erwin Dawson Mabuk Di Bukit Bintang

Erwin Dawson Mabuk Di Bukit Bintang

papar berkaitan - pada 14/7/2019 - jumlah : 339 hits
Pelakon dan penyanyi Erwin Dawson menafikan dirinya dalam keadaan mabuk dan berjalan seperti orang gila di tengah Jalan Bukit Bintang Kuala Lumpur Ia berikutan munculnya video berdurasi 37 saat yang menunjukkan pelakon asal Singapura itu ke...
Court Allows Forfeiture Of Rm1 1mil From Illegal Deposit Taking Scheme Investors

Wanita Mca Calls On Govt To Tackle Brain Drain Generate Job Opportunities

Keningau Fa Buat Kejutan Gol Awal

Gsk Raya Open House Dan Minggu Imunisasi Sedunia

Muda Slams Pro Israel Us Professor S Remark At Local Varsity Talk

The Dab 1a A Limited Edition Electric Production Motorcycle From France

Beli Rak Rempah 3 Tingkat

Nearly 500 Lawsuits Filed Against Sabah Govt Hajiji



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan


Golden Lounge International Kuala Lumpur International Airport An Overview

Karakteristik Generasi Z Memahami Cara Mereka Mendapatkan Informasi

Pertama Kali Guna Servis Cuci Karpet

Kmum Dakwa Insiden Syarahan Pro Israel Disengajakan

Kronologi Serangan Israel Terhadap Iran

Of Second Rate White People And Malaysia Pushing For Genocide