Samsung Umum Ciri Baru Jejak Ubat Dalam Samsung Health Di India Berita Samsung Malaysia




Pengguna kini boleh menggunakan aplikasi Samsung Health untuk menjejaki pengambilan ubat dengan mudah dan menerima petua berguna Ciri Medications ini direka khas untuk memenuhi keperluan pengguna di India.

Samsung, jenama elektronik pengguna terbesar di India, baru-baru ini melancarkan ciri pengesanan ubat dalam aplikasi Samsung Health bagi membantu pengguna menguruskan kesihatan mereka dengan lebih baik.
Ciri ini membolehkan pengguna menjejak pengambilan ubat yang telah dipreskripsi atau ubat tanpa preskripsi, serta memberikan maklumat perubatan penting dan petua. Ini adalah alat yang berguna bagi mereka yang menguruskan penyakit seperti tekanan darah tinggi, diabetes, PCOS, dan penyakit kronik lain yang memerlukan pengambilan ubat yang tepat pada masanya.
“Samsung sentiasa mengutamakan pelanggan dan berusaha untuk meningkatkan kualiti hidup mereka. Dengan penambahan ciri Medications dalam aplikasi Samsung Health, kami percaya pengguna akan lebih mudah untuk menguruskan ubat mereka, memastikan pengambilan ubat yang konsisten, dan seterusnya meningkatkan kesihatan mereka,” kata Kyungyun Roo, Pengarah Urusan, Samsung Research Institute, Noida.
Ciri Medications ini adalah hasil kerjasama antara pasukan R&D, reka bentuk, dan pengalaman pengguna di Samsung, dan ia direka khusus untuk keperluan pengguna di India. Dengan memasukkan nama ubat dalam aplikasi Samsung Health, pengguna akan menerima maklumat terperinci termasuk keterangan, serta kemungkinan kesan sampingan.
Selain itu, pengguna akan mendapat petunjuk tentang interaksi ubat dan panduan keselamatan lain yang berkaitan. Pengguna juga boleh menetapkan amaran untuk mengingatkan mereka bila untuk mengambil ubat dan bila untuk mengisinya semula, semuanya melalui aplikasi Samsung Health.
Amaran ini boleh disesuaikan mengikut keperluan individu, membolehkan pengguna memprioritaskan ubat berdasarkan kepentingannya. Pengguna Galaxy Watch juga akan menerima amaran terus di pergelangan tangan mereka, jadi tiada alasan untuk terlepas jadual pengambilan ubat walaupun jauh dari telefon.
Aplikasi Samsung Health telah pun menawarkan pelbagai ciri kesihatan termasuk pengurusan tidur, program kesedaran, dan pemberitahuan rhythm jantung tidak teratur. Pengenalan ciri pengesanan ubat di India ini akan mengukuhkan lagi komitmen Samsung untuk mencipta pengalaman kesejahteraan yang menyeluruh bagi penggunanya, membolehkan mereka menjalani kehidupan yang lebih sihat dan memuaskan.
Ciri pengesanan ubat ini boleh diakses melalui kemas kini aplikasi Samsung Health di India.
1Ciri Medications dalam aplikasi Samsung Health bertujuan untuk membantu pengguna menguruskan senarai dan jadual pengambilan ubat. Maklumat yang disediakan adalah berdasarkan kandungan berasaskan bukti yang diluluskan oleh Tata 1mg.
2Memerlukan telefon pintar dengan Android 10.0 atau lebih baru dan versi aplikasi Samsung Health 6.28 atau lebih baru. Ketersediaan ciri mungkin berbeza mengikut peranti.
3Ciri tidur adalah untuk tujuan kesihatan dan kecergasan sahaja. Ukuran adalah untuk rujukan peribadi. Sila rujuk kepada pakar perubatan untuk nasihat.
4Ciri IHRN hanya tersedia di pasaran tertentu. Tersedia di peranti Wear OS versi 4.0 atau lebih baru. Ia bukan bertujuan untuk memberikan pemberitahuan pada setiap episod irama tidak teratur yang mencadangkan AFib, dan ketiadaan pemberitahuan tidak bermakna tiada proses penyakit yang hadir. Ciri ini tidak direka untuk pengguna dengan aritmia lain yang dikenal pasti. Ciri ini disokong melalui aplikasi Samsung Health Monitor. Ketersediaan mungkin berbeza mengikut pasaran atau peranti. Disebabkan sekatan pasaran dalam mendapatkan kelulusan/pendaftaran sebagai Software as a Medical Device (SaMD), ia hanya berfungsi pada jam tangan dan telefon pintar yang dibeli di pasaran di mana perkhidmatan itu kini tersedia (walau bagaimanapun, perkhidmatan mungkin terhad apabila pengguna melawat pasar bukan perkhidmatan). Aplikasi ini hanya boleh digunakan untuk pengukuran bagi individu berumur 22 tahun ke atas.


Source link
The post Samsung Umum Ciri Baru Jejak Ubat dalam Samsung Health di India – Berita Samsung Malaysia appeared first on Edisi Viral Plus.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://plus.edisiviral.com/samsung-umum-ciri-baru-jejak-ubat-dalam-samsung-health-di-india-berita-samsung-malaysia/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Lirik Banyak Unsur Negatif Public Health Malaysia Dakwa Lagu Ros Bruno Mars Apt Bawa Pengaruh Buruk

Lirik Banyak Unsur Negatif Public Health Malaysia Dakwa Lagu Ros Bruno Mars Apt Bawa Pengaruh Buruk

papar berkaitan - pada 28/10/2024 - jumlah : 42 hits
Baru baru ini laman Facebook rasmi Public Health Malaysia telah membuat satu hantaran baru mendakwa bahawa lagu baru Ros berkolaraborasi dengan Bruno Mars APT menggalakkan tingkah laku buruk Barat di kalangan rakyat Artikel Berkaitan Khusus...
Why Ammetlife Offers One Of The Best Health Insurance In Malaysia

Why Ammetlife Offers One Of The Best Health Insurance In Malaysia

papar berkaitan - pada 28/10/2024 - jumlah : 80 hits
In a rapidly evolving world safeguarding your health and financial well being is more important than ever With the increasing cost of medical treatments having a reliable health insurance plan is crucial For individuals and families in Mala...
Agensi Umum Jin Bts Akan Comeback Solo Dengan Album Baru

Agensi Umum Jin Bts Akan Comeback Solo Dengan Album Baru

papar berkaitan - pada 14/10/2024 - jumlah : 63 hits
Siap sedia ARMY untuk kemunculan semula Jin sebagai penyanyi solo Artikel Berkaitan Terbaru pada 14 Oktober Big Hit Music mengumumkan bahawa Jin sedang dalam persiapan untuk keluaran album solonya dengan rancangan untuk dilancarkan pada bul...
Video Penjawat Awam Maliney Pohs Dimahkotakan Sebagai Miss Malaysia India Global

Video Penjawat Awam Maliney Pohs Dimahkotakan Sebagai Miss Malaysia India Global

papar berkaitan - pada 22/10/2024 - jumlah : 72 hits
Maliney Pohs seorang penjawat awam berusia 28 tahun telah mencipta sejarah dengan dinobatkan sebagai Miss Malaysia India Global 2024 Bekerja di Kementerian Sumber Asli dan Kelestarian Alam pencapaian ini bukan sahaja membawa kebanggaan kepa...
Ajak Pengantin Baru Pergi Monster Party Kat Legoland Malaysia

Ajak Pengantin Baru Pergi Monster Party Kat Legoland Malaysia

papar berkaitan - pada 24/10/2024 - jumlah : 139 hits
Ajak Pengantin Baru Pergi Monster Party kat Legoland Malaysia Bulan Oktober selalunya keluar Tema Halloween ni Legoland juga turut mengadakan event Monster Party bersempena Tema Halloween Tepat masanya bila diri ini rasa nak have fun sekali...
Samsung Perkenal Era Baru Hebat Dengan Galaxy A06 Samsung Newsroom South Africa

Samsung Perkenal Era Baru Hebat Dengan Galaxy A06 Samsung Newsroom South Africa

papar berkaitan - pada 22/10/2024 - jumlah : 69 hits
Samsung dengan gembira mengumumkan pelancaran Galaxy A06 yang merupakan penyertaan terkini dalam siri A direka untuk mereka yang mencari kebolehpercayaan dan prestasi tanpa menguras poket Dengan gabungan ciri ciri terkini dan harga yang ber...
Terkejut Pasar Tani Di Hawaii Jual Nasi Lemak Malaysia

Terkejut Pasar Tani Di Hawaii Jual Nasi Lemak Malaysia

papar berkaitan - pada 22/10/2024 - jumlah : 122 hits
Bukan biasa biasa pemuda terkejut pasar tani di Hawaii jual nasi lemak MalaysiaSITI NUR ZAWANISeorang pengguna TikTok terkejut selepas melihat makanan tradisi rakyat Malaysia iaitu nasi lemak dijual di pasar tani di Honolulu Hawaii Pemuda b...
Karnival Cuti Cuti Malaysia 2024

Karnival Cuti Cuti Malaysia 2024

papar berkaitan - pada 21/10/2024 - jumlah : 107 hits
Karnival Cuti Cuti Malaysia 2024 yang akan berlangsung dari 25 hingga 27 Oktober di Kompleks Kraf menjanjikan pelbagai tawaran menarik dengan diskaun sehingga 50 untuk lebih 100 pakej pelancongan Karnival yang julung kali diadakan ini merup...
Have Cheap Flights To Peninsular Malaysia All Year Round Say Sarawak Mps

Have Cheap Flights To Peninsular Malaysia All Year Round Say Sarawak Mps

papar berkaitan - pada 23/10/2024 - jumlah : 103 hits
Putrajaya has set a RM599 ceiling price for one way trips between East and Peninsular Malaysia during festive seasons KUALA LUMPUR A Sarawak MP has called on the government to introduce cheap flights between East Malaysia and the peninsula ...
Resume Bahasa Melayu Template Tips Penting

Beli Kenderaan Lelong Dengan Harga 30 70 Lebih Murah Dari Harga Pasaran

Selekeh Pegi Mall Sebab Mall Dekat Dengan Rumah

Ais Sihatkan Wajah Ini Dia Rahsianya

Kalau Saya Nak Pakai Saya Akan Pakai Sampai Bila Bila Tak Mahu Buka Lagi Ameera Khan Jawab Soalan Bila Mahu Bertudung

Secret Mother Dinner Special

Baru Cuba Bihun Segera Tomyam Jenama Mama

Bumi Menangis Dihadapan Allah Swt


echo '';
10 Fakta Filem Kahar Kapla High Council Yang Ramai Tak Tahu Prekuel Drama Project Projek High Council

Anugerah Seri Angkasa 2024 Senarai Keputusan Pemenang Calon Top 5 Kategori Hadiah Persembahan Penyampai Trofi Dan Segala Info ASA 36

Biodata Tengku Natasha Natasya Puteri Tengku Adnan Isteri Tengku Muhammad Iskandar Ri ayatuddin Shah Perkahwinan Diraja

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Luruhnya Bunga Cinta Musim 2 Versi Malaysia Autumn In My Heart Slot Akasia TV3

5 Kelemahan Utama Pakai Kereta EV Yang Rakyat Malaysia Perlu Tahu


Earth Symphony Green Cirque Fest 2024 Yang Pertama Di Asia Tenggara

Kotak Pembungkusan T Shirt Mengapa Ia Penting Untuk Perniagaan Anda

Percetakan Banner Roll Up Cara Memilih Dan Reka Bentuk Yang Tepat

Shawarma Kunafa Habibi Portload

Transform Your Body With The Proven Methodologies Of Delta Fitness In Canary Wharf

Wanita Warga Emas Didakwa Miliki 38 Buku Berkaitan Abuya