Roborock Siri S8 Produk Robot Vacuum Cleaner Revolusi Teknologi Terkini



Baru-baru ini AlongMurni (AM) berkesempatan untuk hadir ke Pelancaran ROBOROCK SIRI S8. Sempena Hari Raya AidilFitri yang akan datang, ROBOROCK telah melancarkan barisan produk baharunya yang dijangka akan meningkatkan lagi permintaan di pasaran Malaysia.

PERIHAL ROBOROCK

ROBOROCK memberi komited terhadap inovasi dalam menyelidik, membangun dan menghasilkan pembersihan rumah peranti, terutamanya ROBOT VACUUM CLEANER, tanpa wayar dan basah/kering. Setiap produk ROBOROCK ada telah direka bentuk dengan fokus untuk menyelesaikan masalah yang tulen, supaya pelanggan ROBOROCK boleh menjalani kehidupan yang lebih baik. Pada masa ini, ROBOROCK tersedia di lebih 40 negara, termasuk Malaysia, A.S., Jerman dan Perancis. Syarikat itu beroperasi di empat lokasi, dengan pejabat di Beijing, Shanghai, Shenzhen, dan Hong Kong.


“Apabila ROBOROCK pertama kali dilancarkan di Malaysia pada 2019, matlamat kami adalah untuk menyediakan kemudahan penyelesaian untuk mereka yang menghabiskan banyak masa di rumah dan memerlukan produk yang membantu mereka dengan mudah dan kurangkan jumlah pembersihan yang perlu mereka lakukan,” kata ENCIK ELVIS WANG, PENGARAH JUALAN LUAR NEGARA ROBOROCK.

“Kami menjangkakan industri ini akan terus berkembang pada tahun-tahun akan datang, didorong oleh peningkatan pembandaran, peningkatan pendapatan boleh guna, dan trend yang semakin meningkat ke arah rumah pintar. Sebagai jenama yang menawarkan produk pembersih vakum mewah dengan harga berpatutan, ROBOROCK akan terus mempertimbangkan mata harga, menggalakkan kesedaran pengguna, dan menyediakan perkhidmatan pelanggan yang lebih daripada memuaskan.


Dengan pengenalan siri S8, yang merupakan satu lagi yang benar-benar revolusi produk daripada ROBOROCK, ia sudah pasti akan menawarkan lebih banyak fungsi dan keupayaan. Saya tidak ada keraguan bahawa kami boleh menawarkan produk yang boleh bersaing dengan antarabangsa yang lain jenama,” tambah Encik Elvis Wang.



“Kami yakin dengan pertumbuhan pasaran kami di Malaysia kerana kami tahu permintaannya produk kami. Kami berterima kasih kepada rakan kongsi kami Lazada, Shopee dan TikTok kerana mereka adalah platform e-dagang utama yang membolehkan kami mengembangkan jualan kami dengan pesat. Tahun ini, kami merancang untuk membuka kedai runcit kami sendiri untuk menyediakan pelanggan membeli-belah yang lebih lengkap pengalaman. Kami berharap dapat mengembangkan strategi perniagaan utama kami untuk memanfaatkan Pasaran Malaysia," kata Cik JOAN HU, PENGARAH ASIA-PASIFIK ROBOROCK.

ROBOROCK telah mencipta nama sebagai ROBOT VACUUM CLEANER inovatif yang sangat tinggi dipuji oleh penggunanya di seluruh dunia. Perkara penting yang menjadikan jenama berdaya saing dan menonjol dalam pasaran ialah mereka disokong oleh penyelidikan dan pembangunan yang kukuh pasukan, di mana mereka melabur banyak, dan yang terdiri daripada jurutera mahir, saintis, pakar pembuatan, dan pereka bentuk.

Pelancaran produk 2021, yang diadakan secara dalam talian menerusi pertunjukan langsung, menampilkan atlet negara Datuk Wira Lee Chong Wei dan Tan Boon Heong sebagai tetamu istimewa. Kali ini, ROBOROCK bekerjasama dengan selebriti Daphne Iking, yang berkongsi pengalamannya dengan produk itu sebagai seseorang yang mempunyai keluarga sibuk yang ingin membuat pembersihan lebih mudah, dan yang menguruskan rumah tangga dengan anak-anak yang mahu rumahnya bersih selepas tiada di tempat kerja.


"Teknologi pembersihan canggih ROBOROCK memastikan setiap sudut rumah anda adalah dibersihkan dengan teliti, menjadikan anda ruang hidup yang segar dan sihat. Ini terutamanya penting semasa musim perayaan seperti Hari Raya apabila keluarga berkumpul untuk meraikan. Dengan ROBOROCK, keluarga Malaysia perlu menghabiskan lebih sedikit masa untuk membersihkan dan lebih banyak masa menikmati percutian bersama keluarga. Terima kasih kepada kecekapan dan keberkesanannya, ROBOROCK memberi keluarga lebih banyak masa bersama," kata Encik HENRY ZHU, PENGARAH ROBOROCK GTM LUAR NEGARA.

Selama bertahun-tahun, ROBOROCKtelah memperkenalkan ROBOROCK S5, ROBOROCK S6, DAN ROBOROCK S7 kepada pasaran Malaysia. Tahun ini, jenama itu bersedia untuk meningkatkan tahap dengan SIRI ROBOROCK S8, yang mempunyai kuasa sedutan yang dipertingkatkan dan berus penggelek dwi.

Siri ini boleh didapati dalam tiga model, iaitu ROBOROCK S8 PRO ULTRA, ROBOROCK S8+, dan ROBOROCK S8. Model teratas, S8 Pro Ultra menampilkan RockDock Ultra baharu sistem, yang menyediakan pembersihan mop automatik, pengosongan dan pengisian semula habuk, dan pembersihan diri. Pengeringan udara panas juga menghalang acuan dan bau pada pad mop dan dok.


Sistem Mop VibraRise 2.0 pada S8 Pro Ultra dan S8+ bergetar 3,000 kali setiap minit untuk menghilangkan kotoran dari lantai. S8 Pro Ultra juga menawarkan dua mod getaran untuk pembersihan sebaik mungkin. Semua model baharu juga menampilkan sistem baharu dengan dua berus penggelek getah, manakala sebelumnya Model ROBOROCK hanya mempunyai satu berus.

Sistem dwi baharu ini juga mampu menambah baik pengambilan kotoran sambil menangani kusut dengan lebih berkesan rambut. Ini adalah berita baik untuk sesiapa sahaja yang mempunyai haiwan peliharaan yang kandang di sekitar rumah. Apabila S8 PRO ULTRA berada dalam mod mengemop dan vakum robot kembali ke dok stesen, sistem berus dwi secara automatik menaikkan 6 mm untuk mengelakkan pencemaran silang.

Ketiga-tiga model dalam SIRI ROBOROCK S8 meningkatkan kuasa sedutan kepada 6,000Pa, menghasilkan prestasi pembersihan yang unggul. Tawaran berkualiti tinggi dari ROBOROCK ini adalah cara yang hebat untuk menjaga kebersihan rumah.

SIRI ROBOROCK S8 boleh didapati di kedai AiHome di IOI City Mall, One Utama, Mid Valley Megamall, Setapak Central Mall, Sunway Velocity, dan iGadgets Pavilion Bukit Jalil, sebagai serta di Shopee dan Lazada mulai Mac 2023. Roborock S8 Pro Ultra berharga RM5,599, Roborock S8+ berharga RM3,999 dan Roborock S8 berharga RM2,699.

Untuk maklumat lanjut, layari

FB: www.facebook.com/RoborockMY

IG: www.instagram.com/roborock_my





Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.alongmurni.com/2023/03/Roborock-Siri-S8-Produk-Robot-Vacuum-Cleaner-Revolusi-Teknologi-Terkini.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Roborock Lancar Robot Vacuum Siri S8 Terbaru Memang Canggih

Roborock Lancar Robot Vacuum Siri S8 Terbaru Memang Canggih

papar berkaitan - pada 27/3/2023 - jumlah : 240 hits
Assalamualaikum dan salam sejahteraMembersihkan rumah pastinya antara rutin harian yang perlu dilakukan Kadangkala kerja kerja pembersihan ini agak memenatkan Tapi degan adanya robot vacuum kerja seperti menyapu rumah dan sebagainya dapatla...
Ri Raup Transaksi Rp47 Miliar Dari Pameran Produk Rumah Tangga Di Amerika

Ri Raup Transaksi Rp47 Miliar Dari Pameran Produk Rumah Tangga Di Amerika

papar berkaitan - pada 12/3/2023 - jumlah : 148 hits
Transaksi dagang Indonesia pada pameran perabotan rumah tangga di Amerika mencapai USD3 04 juta atau Rp47 12 miliar Nilai transaksi pada pameran tahun ini meningkat 30 persen dibandingkan transaksi tahun 2022
Video Bingung Bayar Zakat Jokowi Dibantu Robot Baznas

Video Bingung Bayar Zakat Jokowi Dibantu Robot Baznas

papar berkaitan - pada 29/3/2023 - jumlah : 119 hits
Presiden Jokowi melaksanakan pembayaran zakat hari ini di istana negara kepada Badan Amil Zakat Nasional Prosesi pembayaran zakat Jokowi cukup unik sebab dibantu oleh sebuah robot Jokowi terlihat sempat kesulitan saat memindai kode QR Sebab...
Kevin Aprilio Pernah Jadi Korban Kasus Robot Trading Dan Punya Utang Rp17 Miliar

Kevin Aprilio Pernah Jadi Korban Kasus Robot Trading Dan Punya Utang Rp17 Miliar

papar berkaitan - pada 24/3/2023 - jumlah : 98 hits
Bisnis Most Viral Project merupakan bisnis yang dimiliki Kevin pada tahun 2019 Bisnis ini merupakan bisnis yang berbasis multi level marketing yang menyediakan jasa pembayaran seperti pulsa tiket pesawat token listrik asuransi dan lain seba...
Cara Mencari Produk Laris Beserta Supplier Untuk Jualan Online

Cara Mencari Produk Laris Beserta Supplier Untuk Jualan Online

papar berkaitan - pada 15/3/2023 - jumlah : 250 hits
Zaman dahulu internet sekadar mencari info dan maklumat biasa Internet sudah berada di tahap Web3 dimana bukan semata mata satu hala sahaja interaksi cara lariskan produk bisnes onlineRamai sudah jana wang dan pendatan lumayan di internet C...
Kali Pertama Guna Produk Milagro

Kali Pertama Guna Produk Milagro

papar berkaitan - pada 17/3/2023 - jumlah : 138 hits
Penggunaan produk yang baik inshaAllah akan membantu memberikan hasil kebun terbaik Ada kiriman produk dari Milagro untuk di cuba test pada tanaman di kebun bandar Jom Tanam Sayur Semoga produk dari Milagro ini iaitu Baja Milagro Organik Pr...
Produk Geografi 11 Ips 462 Membuat Infografis Objek Pemajuan Budaya

Produk Geografi 11 Ips 462 Membuat Infografis Objek Pemajuan Budaya

papar berkaitan - pada 17/3/2023 - jumlah : 118 hits
Infografis berisiDeskripsi singkat suku wilayah asal dan foto orangnya Terdapat 10 objek pemajuan budaya deskripsi singkat contoh dan foto sesuai suku yang dipilih Nama logo sekolah dan tahun pembuatan Disimpan dalam format foto dengan nama...
Produk Infografis 11 Mipa 461 Membuat Infografis Objek Pemajuan Budaya

Produk Infografis 11 Mipa 461 Membuat Infografis Objek Pemajuan Budaya

papar berkaitan - pada 17/3/2023 - jumlah : 247 hits
Infografis berisi Deskripsi singkat suku wilayah asal dan foto orangnya Terdapat 10 objek pemajuan budaya deskripsi singkat contoh dan foto sesuai suku yang dipilih Nama logo sekolah dan tahun pembuatan Disimpan dalam format foto dengan nam...
Lengan Robot Ini Mampu Dikontrol Otak Begini Cara Kerjanya

Lengan Robot Ini Mampu Dikontrol Otak Begini Cara Kerjanya

papar berkaitan - pada 14/3/2023 - jumlah : 109 hits
Perkembangan teknologi brain computer interface yang memungkinkan manusia mengontrol mesin menggunakan otak Kini ada inovasi baru terkait BCI atau antarmuka otak yaitu lengan robot yang mampu memahami sinyal otak tanpa perlu masukan dari pa...
Court Allows Forfeiture Of Rm1 1mil From Illegal Deposit Taking Scheme Investors

Wanita Mca Calls On Govt To Tackle Brain Drain Generate Job Opportunities

Keningau Fa Buat Kejutan Gol Awal

Gsk Raya Open House Dan Minggu Imunisasi Sedunia

Malayia S Forex Trading Landscape Opportunities And Challenges

Tukar Kanta Mata Untuk Melihat Seni Politik Anwar

The Dab 1a A Limited Edition Electric Production Motorcycle From France

Muda Slams Pro Israel Us Professor S Remark At Local Varsity Talk



Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023


Of Second Rate White People And Malaysia Pushing For Genocide

Malaysia Weighs Casino Licence To Revive Forest City

Menu Tengahari Ikan Talang Goreng Bawang Bendi Tumis Air

Terkahwin Adik Beradik Sendiri Tanpa Sengaja Apa Status Anak Sumbang Mahram

6 Ciri Harimau Jadian

Nearly 500 Lawsuits Filed Against Sabah Govt Hajiji