Rentas Negeri Beli Karpet Pulak Neelofa Suami Merentas Negeri Beli Karpet Di Nilai 3 Undang Kemarahan Netizen




Bulan April 2021 baru saja melabuhkan tirai, yang menyaksikan pengacara popular, Neelofa, mengatakan dia redha dikenakan kompaun oleh pihak berkuasa kerana kesalahan melanggar SOP ketika menganjurkan majlis perkahwinan dan menyalahgunakan kebenaran merentas negeri di Langkawi, Kedah. 


Dalam kenyataannya, Neelofa berkata, "saya menerima dengan hati yang terbuka dan menjadikan kompaun ini sebagai satu pengajaran untuk menggunakan kebenaran merentas negeri atas tujuan yang telah dipersetujui oleh pihak berkuasa..." 


Baru-baru ini, pengacara berkenaan sekali lagi mencetuskan kekecohan di media sosial di mana dia dan suaminya baru-baru ini merentas negeri untuk membeli karpet, seolah-olah kata-katanya yang sebelum ini hanyalah sekadar kata-kata-sahaja. 


Neelofa sendiri memuat naik video di Instastorynya yang menunjukkan dia dan suami berada di sebuah kedai karpet yang dipercayai di pusat perniagaan Nilai 3, Negeri Sembilan. 




Video yang dikongsikan oleh Neelofa telah dipadamkan dari akaun Instagramnya, namun sempat dirakam netizen dan diviralkan meluas di media sosial. 


Sedangkan pasangan selebriti itu diketahui tinggal di kawasan Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) di mana penduduknya tidak dibenarkan merentas negeri. Perkara itu turut disahkan oleh netizen yang mendakwa ternampak kelibat pasangan itu di Nilai 3.


"Officemate aku nampak diorang tadi dekat Nilai 3. Member aku send gambar tadi dekat group, habis semua tadi was-was akan pahala puasa masing-masing. Sebab sebab Lofa," tulis netizen di Twitter menggunakan nama Qila. 




"Rentas negeri beli carpet pulak. Rasa macam baru semalam je dia kelentong konon jadikan kesalahan (sebelum) sebagai iktibar dan pengajaran yadda yadda. Kh***** punya ninja," tulis @Arxxxxmand. 


Sementara itu, ada individu terpaling kental tampil mempertahankan pasangan selebriti itu. Individu berkenaan menulis teguran yang panjang lebar membidas netizen yang mengecam Neelofa dan suaminya. 


"Jangan nak fitnah, dosa besar, tambah malam Ramadan ke-21 ni. Orang cari pahala, hampa cari dosa. Dia pergi yang KL punyalah. Owner tu cuma sembang beritahu ada juga cawangan di beberapa tempat termasuk di Nilai. 


"Dia delete post sebab ramai yang salah faham dan kecam. Jangan nak mengumpat dan memfitnah orang kalau tak tahu perkara itu sahih. 


"Ustaz Haris pun tahulah bahaya Covid sebab dia bekas pesakit Covid-19. Diap ernah kena masa kluster tabligh Sri Petaling masa pergi solat di situ," katanya yang juga menyedarkan netizen bahawa Neelofa dan suaminya banyak membuat sumbangan kepada mereka yang memerlukannya termasuklah bantuan ke negara jiran. 




Tetapi, penjelasan panjang lebar individu berkenaan dibidas semula oleh netizen yang mengesahkan pasangan itu sememangnya berkunjung ke premis Naeem Carpet di Nilai 3. 




Ditambah pula dengan posting dari boss Naeem Carpet itu sendiri di Facebook, yang jelas mengatakan pasangan itu sememangnya datang ke premisnya di Nilai 3. Mereka turut merakam gambar bersama sebelum gambar itu dipadamkan.



Sumber: Harian Metro, Forum Cari


source https://www.thereporter.my/2021/05/video-rentas-negeri-beli-karpet-pulak.html

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://kongsibro.blogspot.com/2021/05/video-rentas-negeri-beli-karpet-pulak.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Neelofa Suami Buat Hal Lagi Rentas Negeri Beli Karpet Di Nilai 3

Neelofa Suami Buat Hal Lagi Rentas Negeri Beli Karpet Di Nilai 3

papar berkaitan - pada 4/5/2021 - jumlah : 245 hits
FMT ReportersNoor Neelofa Mohd Noor dan suaminya Haris Ismail mencetuskan kontroversi terbaharu kerana dikatakan memuat naik video menunjukkan seolah olah mereka merentas negeri ke Negeri Sembilan PETALING JAYA Belum pun reda isu nilai komp...
Hiburan Rentas Negeri Ke Nilai 3 Neelofa Dan Suami Dikhabarkan Beli Karpet Hingga Capai Nilai Rm10 000

Hiburan Rentas Negeri Ke Nilai 3 Neelofa Dan Suami Dikhabarkan Beli Karpet Hingga Capai Nilai Rm10 000

papar berkaitan - pada 6/5/2021 - jumlah : 257 hits
Didakwa merentas negeri ke Nilai 3 Negeri Sembilan untuk membeli karpet pastinya ramai tertanya tanya karpet hebat manakah yang dibeli sehingga memerlukan pasangan Neelofa dan PU Riz membelinya sekarang dan tidak boleh menunggu sehingga lar...
Beli Karpet Di Nilai Neelofa Dan Suami Dipanggil Polis

Beli Karpet Di Nilai Neelofa Dan Suami Dipanggil Polis

papar berkaitan - pada 4/5/2021 - jumlah : 178 hits
Oleh SEOLAH OLAH tidak serik dikecam dan dilihat tidak mengendahkan undang undang selebriti popular Neelofa dan suaminya PU Riz sekali lagi mencabar netizen apabila dikesan merentas negeri Kali ini pengacara dan usahawan itu telah berkongsi...
Hiburan Neelofa Dan Suami Didakwa Merentas Negeri Sekali Lagi

Hiburan Neelofa Dan Suami Didakwa Merentas Negeri Sekali Lagi

papar berkaitan - pada 3/5/2021 - jumlah : 259 hits
Pengacara popular Neelofa sekali lagi mencetuskan isu sensasi yang membuatkan warganet berdebat di media sosial apabila beliau didakwa sekali lagi merentas negeri ke Pusat Perniagaan Nilai 3 di Negeri Sembilan AdvertisementBaru baru ini Nee...
Didakwa Rentas Negeri Dengan Suami Kesalahan Berulang Neelofa Tak Sesuai Dikompaun

Didakwa Rentas Negeri Dengan Suami Kesalahan Berulang Neelofa Tak Sesuai Dikompaun

papar berkaitan - pada 4/5/2021 - jumlah : 280 hits
Oleh SELEBRITI pengantin baru Neelofa dan suaminya PU Riz mengundang kontroversi sekali lagi Selepas didenda kerana melanggar prosedur operasi standard ketika majlis pernikahan mereka kali ini mereka merentas negeri pula Pasangan tersebut s...
Beli Karpet Sampai Ke Nilai 3 Polis Akan Panggil Neelofa Haris Ismail Untuk Bantu Siasatan

Beli Karpet Sampai Ke Nilai 3 Polis Akan Panggil Neelofa Haris Ismail Untuk Bantu Siasatan

papar berkaitan - pada 4/5/2021 - jumlah : 441 hits
Susulan tersebar video dan gambar pasangan selebriti Neelofa dan Haris Ismail yang dipercayai merentas negeri sehingga ke Nilai 3 untuk membeli karpet polis akan memanggil pasangan itu dalam masa terdekat untuk diambil keterangan Ketua Poli...
Hiburan Didakwa Rentas Negeri Ke Nilai 3 Neelofa Dan Pu Riz Bakal Dipanggil Polis

Hiburan Didakwa Rentas Negeri Ke Nilai 3 Neelofa Dan Pu Riz Bakal Dipanggil Polis

papar berkaitan - pada 4/5/2021 - jumlah : 292 hits
Baru sahaja didenda bayar kompaun kerana tidak mematuhi prosedur operasi standard ketika majlis pernikahannya Neelofa dan suami iaitu Muhammad Haris sekali lagi menjadi perhatian netizen apabila ditangkap merentas negeri ke Nilai 3 Negeri S...
Hiburan Buat Video Alasan Rentas Negeri Instafamous Hafiz Mahamad Undang Kecaman Netizen

Hiburan Buat Video Alasan Rentas Negeri Instafamous Hafiz Mahamad Undang Kecaman Netizen

papar berkaitan - pada 3/5/2021 - jumlah : 337 hits
Buat hal lagi personaliti media sosial Hafiz Mahamad kembali mengundang kecaman netizen apabila dia tampil dengan sebuah video baharu yang melibatkan tiga orang barisan petugas hadapan Dalam video tersebut yang tular semalam di media sosial...
Polis Akan Panggil Neelofa Dan Suami Selepas Video Di Premis Perniagaan Di Nilai 3 Tular

Polis Akan Panggil Neelofa Dan Suami Selepas Video Di Premis Perniagaan Di Nilai 3 Tular

papar berkaitan - pada 4/5/2021 - jumlah : 242 hits
667 total views 667 views today SEREMBAN 3 Mei Selebriti Neelofa Mohd Noor dan suaminya Haris Ismail akan dipanggil memberi keterangan di Ibu Pejabat Polis Daerah Nilai dalam masa terdekat berkaitan penularan video pelanggaran prosedur oper...
The Evolution Of Adult Entertainment

Epf Account 3 Can Help Contributors During Emergencies Expert

Work Harder At Communicating Achievements On Reforms Govt Told

Pm Akan Umum Sspa Terbaik Pernah Diperkenalkan Kerajaan

Pelepasan Cukai Sukan 2024 Senarai 103 Sukan Tersenarai

Apabila Sang Profesor Datang Melawat

Pemilik Kereta Tertekan Hon Kerana Panik Polis

Cara Guna Cimb Dan Cara Check Status Loan Cimb



10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan


Data Drives Dollars How Competitive Intelligence Optimizes Sales Marketing Roi

Tanya Hadi Mengapa Tak Bantah Akta Laut Wilayah Mb Terengganu Diberitahu

Cabaran Getir Menanti Ph Di Kkb

Nga S Aide Chosen For Kuala Kubu Baharu After Dap Abandoned Hope Of Malay Vote

World Bank Report Says Malaysian Children Not Learning Enough In Schools

Zus Ice Watermelon Latte