Realisasikan Impian Anak Dengan Hadiah Istimewa Ini Hasilnya Sangat Berbaloi


Ibu bapa perlu menyedari kepentingan kemahiran berbahasa Inggeris dan matematik dalam kalangan anak-anak untuk menghadapi era revolusi yang semakin mencabar sekarang ini.
Kemahiran berbahasa Inggeris dan matematik perlu dikuasai sejak kecil sebagai persediaan melanjutkan pelajaran ke peringkat universiti dan apabila sudah bekerja kelak. Malah dalam bidang pekerjaan yang melibatkan sains dan lain-lain bidang teknologi turut menggunakan bahasa Inggeris sebagai bahasa utama.
Kemahiran berbahasa Inggeris dan matematik perlu dikuasai sejak kecil sebagai persediaan apabila sudah melanjutkan pelajaran ke peringkat universiti dan sudah bekerja kelak.
Lagi cepat ibu bapa perkenalkan anak-anak dengan kemahiran bahasa Inggeris dan matematik, makin cerah sebenarnya harapan anak-anak untuk menguasainya.
Tapi bagaimana persediaan yang harus dilakukan? Cukupkah hanya belajar di sekolah sahaja dengan mengharapkan guru semata-mata? Mungkin anda rasa sudah memadai tetapi sekiranya anak diberi peluang untuk mengukuhkan lagi konsep pembelajaran mereka dengan latihan intensif, tak mustahil kejayaan milik mereka.
Anda sebagai ibu bapa pun boleh rasa bangga dan harapan untuk melihat anak berjaya akan lebih cerah. Orang kata jika kita melabur untuk anak-anak demi kepentingannya, ia dianggap satu pelaburan yang berbaloi.
Hadiahkan sesuatu yang istimewa untuk anak
Sebagai ibu bapa yang bertanggungjawab anda boleh pastikan anak-anak bersedia dengan kemahiran pembelajaran kendiri demi masa depannya. Anda boleh realisasikan konsep pembelajaran ini dengan menggalakkan anak mengikuti kelas yang boleh memantapkan pemahamannya dan skil menjawab soalan. Paling penting dapat memberi keyakinan dan motivasi pada diri sendiri.
Apa kata daftarkan anak anda mengikuti Program Kumon Matematik dan Bahasa Inggeris?
Di Kumon, anak anda dapat mengasah kemahiran mereka untuk masa depan yang lebih cemerlang, di samping meningkatkan keyakinan ketika belajar di sekolah.
Kumon lahirkan pelajar yang progresif
Di Kumon, setiap pelajar akan diuji keupayaannya. Pelajar akan memulakan pembelajaran secara berperingkat dan maju ke hadapan mengikut tahap yang sesuai dengan keupayaan individu tersebut. Keunikan kaedah ini terletak kepada kaedah pembelajaran kendiri.
Yang lagi menarik Kumon akan membimbing pelajar untuk memahami setiap kesalahan yang dilakukan serta memikirkan penyelesaian alternatif untuk membetulkan kesilapan.
Disiplin dan kecekalan yang ditekankan di Kumon bukan saja boleh diguna pakai di dalam kelas, malah nilai ini dapat membantu melengkapkan jati diri pelajar di luar bilik darjah seterusnya dalam mengecapi kejayaan dalam kehidupan.

Paling penting ibu bapa perlu tahu Kumon dapat membantu anak anda menjadi pelajar yang hebat, yakin dan mampu bersaing! Mulakan perjalanan pembelajaran anak anda dengan menyertai Kelas Percubaan PERCUMA Kumon.
Untuk menyertai, daftarkan anak-anak anda untuk Program Matematik atau Bahasa Inggeris sebelum 16 Mac 2020. Untuk maklumat lanjut layari www.kumonmalaysia.com atau hubungi 1800-88-1010.
Daftar di sini: sini
Facebook: Kumon Malaysia
Website: www.kumonmalaysia.com
The post Realisasikan Impian Anak Dengan Hadiah Istimewa Ini. Hasilnya Sangat Berbaloi! appeared first on Pa&Ma.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.majalahpama.my/realisasikan-impian-anak-dengan-hadiah-istimewa-ini-hasilnya-sangat-berbaloi/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Isteri Kita Sangat Hebat Boleh Jadi Macam Macam Jadi Mak Cik Van Sekolah Anak Pun Boleh

Isteri Kita Sangat Hebat Boleh Jadi Macam Macam Jadi Mak Cik Van Sekolah Anak Pun Boleh

papar berkaitan - pada 21/2/2020 - jumlah : 495 hits
Kehebatan seorang isteri dalam menyelesaikan segala tugasan rumah memang tak boleh dinafikan lagi ya Dalam pada si isteri memasak di dapur dia masih sempat ambil pakaian kotor untuk dibasuh Betapa lajunya otak wanita berhubung Pada kaum lel...
Umur Baru 6 Tahun Tapi Sangat Biadap Bahaya Kalau Tak Pernah Tegur Anak Langsung

Umur Baru 6 Tahun Tapi Sangat Biadap Bahaya Kalau Tak Pernah Tegur Anak Langsung

papar berkaitan - pada 29/2/2020 - jumlah : 303 hits
Pepatah Melayu iaitu melentur buluh biarlah dari rebungnya sesuai untuk menggambarkan bahawa setiap didikan anak anak harus bermula sejak dari kecil Jika sudah terbiasa ditegur untuk melakukan perkara yang betul di usia kanak kanak kebiasaa...
Anak No 4 Sukar Difahami Tapi Sangat Setia Dan Berhati Lembut

Anak No 4 Sukar Difahami Tapi Sangat Setia Dan Berhati Lembut

papar berkaitan - pada 16/2/2020 - jumlah : 257 hits
Gambar Sekadar HiasanTidak dinafikan setiap individu dan anak yang dilahirkan ke dunia mempunyai personaliti tersendiri dan unik yang tidak sama di antara satu sama lain Namun tahukah anda mengikut pakar psikologi kedudukan dalam adik berad...
Ibu Bapa Yang Mempunyai Anak Penghidap Kanser Sangat Kuat Perjalananya Ibarat Larian Maraton

Ibu Bapa Yang Mempunyai Anak Penghidap Kanser Sangat Kuat Perjalananya Ibarat Larian Maraton

papar berkaitan - pada 17/2/2020 - jumlah : 328 hits
Kanser adalah satu diagnosis penyakit kesan daripada ketidakseimbangan replikasi dan tindak balas sel dalam badan Ia bukanlah satu diagnosis yang mudah diterima oleh pesakit jika dibandingkan dengan penyakit lain seperti masalah jantung dan...
Ibu Yang Rajin Berdoa Hasilnya Anak Mendengar Kata Lembut Hati

Ibu Yang Rajin Berdoa Hasilnya Anak Mendengar Kata Lembut Hati

papar berkaitan - pada 23/2/2020 - jumlah : 532 hits
Kehebatan air tangan ibu bukan sekadar memasak makanan atau mengemas rumah tetapi hal menguruskan anak termasuk mandi dan memakaikan anak pakaian Bagi ibu yang tidak bekerja ia memang rutin harian Berbeza dengan ibu yang bekerjaya Memang pe...
Ya Allah Abam Sangat Baik Mak Akan Jaga Anak Abam Sampai Akhir Hayat

Ya Allah Abam Sangat Baik Mak Akan Jaga Anak Abam Sampai Akhir Hayat

papar berkaitan - pada 11/2/2020 - jumlah : 419 hits
Mak dah maafkan abam Dah tiada dosa Abam pun dengan mak Sepatutnya mak yang pergi dulu dan bukan Abam bangunlah tak kesian ke kat mak Itu yang pertama sekali keluar dari mulut ibu kepada allahyarham Abam Sabariah Arshad 63 sambil menangis s...
Tangan Bukan Untuk Pukul Tangan Untuk Belai Anak Yang Selalu Dipukul Akan Suka Memukul

Tangan Bukan Untuk Pukul Tangan Untuk Belai Anak Yang Selalu Dipukul Akan Suka Memukul

papar berkaitan - pada 16/2/2020 - jumlah : 353 hits
Sebagaimana yang Ibu kerap kongsikan kekerapan memukul anak bagi membetulkan anak adalah cara yang sangat merbahaya Ibu sangat sangat suka perkongsian Puan A yang kisahnya telah dikongsikan kepada Ibu Asalnya Puan A ini pernah dibesarkan de...
218 Fibonaci

Pentingnya Muhasabah Diri

Persediaan Awal Haji

Wanita Dikenakan Bayaran Rm9 55 Untuk Nasi Putih Dan Telur Goreng Bungkus

Malaysia Asserts Claim For Portion Of Goldman Sachs Fines In 1mdb Case

Forest City Casino Misreporting Pas Leader Wants Brave Pmx To Teach Bloomberg A Lesson At Qatar Economic Forum

Anwar Ibrahim Terima Mandat Rakyat

2 Direman Kemuka Butiran Palsu Pelaburan Rm38 Juta



Biodata Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra Yang Kahwin Bersuamikan Emran Rijal

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dr Pontianak Astro Warna Sooka

10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri


Pembukaan Akaun Kanak Kanak Tabung Haji

Ge14 S Impact On State Federal Relations

Ptptn Invites Stakeholders To Collaborate In New Scheme

Cerita Awan

Jangan Pandang Belakang 2

Bukan Sekadar Penyeri Masakan Ini Potensi Daun Sup Untuk Kesihatan