Rahsia Bisnis Online Terbongkar Dari Dropship Ke Bisnis 6 Angka Ini Caranya


 




Bagaimana menjana pendapatan serta mengembangkan bisnis online bermula sebagai dropship di marketplace.
Ikuti teknik yang kami amalkan dan anda akan melihat satu frame work yang jelas mencapai cita-cita anda sebagai bisnis online sepenuh masa.
Terdapat 9 bahagian yang akan saya terangkan melalui teknik kami dan kami gabungkan dengan durasi 50 minit untuk memahami tekni yang kami berikan untuk anda.




Part 1 RAHSIA BISNIS ON LINEUntuk memahami perjalanan bisnis online dengan lebih jelas. Platform terbaik yang boleh anda mulakan ialah Shopee. Dan produk yang anda akan akan gunakan ialah sistem dropship auto sync.
Dropship tidak menjanjikan pulangan yang baik tetapi ia merupakan platform terbaik untuk anda memulakan langkah pertama.
Ini anda kena faham bahawa amat sukar tetapi tidak mustahil tetapi bukan untuk menjadi kaya!!!

Kenapa harus bermula dengan Dropship - penerangan penuh 





Part 2 RAHSIA BISNIS ON LINEEbook Shopee Funnel Sales meletup kami adalah buku utama yang harus anda khatam semasa membuat perniagaan bisnis online.
Melalui 5 funnel utama kami iaitu Produk Listing, Produk Winning, Marketing, Maintenance dan Advanced Sales anda melalui satu perjalanan yang cukup kuat bagaimana menguruskan bisnis online dari segi teknik melalui dropship di Shopee.

Ini adalah permulaan yang amat penting anda menguruskan perniagaan anda serta bermian dengan budget, persaingan harga dan mental.





Part 3 RAHSIA BISNIS ON LINEAnda hendak memulakan perniagaan dropship yang mudah. Kami sediakan 3 jenis dropship auto sync untuk anda.
Apa itu auto sync, ianya bermaksud semua produk di dropship akan di masukkan ke dalam kedai Shopee secara auto dan setiap pembelian akan diuruskan secara automatik.
Tugas anda hanyalah mempraktik 5 funnel yang kami berikan dan pastikan mahir dengan setiap metod yang ditunjukkan.
Kami tak mahu anda membuat kerja-kerja non value added dan atas sebab itu kami berikan dropship jenis ini.

Penerangan penuh Save Value
Penerangan Penuh Dropship Murah 
Penerangan penuh Cico


Part 4 RAHSIA BISNIS ON LINESelain mencari produk winning, funnel marketing adalah funnel yang terpenting dimana anda mengunakan baucer, diskaun, bundle deal untuk menarik perhatian pembeli membeli produk anda dan memastikan anda bersaing dengan harga yang kompetatif.
Pemasalahan utama ialah bagaimana untuk memastikan bila anda membuat "OFFER" ini ia tidak memberi kerugian kepada anda.
Kami berikan Excel Calculator Shopee kepada anda untuk menguruskan teknik marketing anda dengan mudah. 





Part 5 RAHSIA BISNIS ON LINEAnda ingin menjana sales dan trafik yang lebih tinggi ke kedai Shopee anda. Kami berikan EBook Facebook Ads serta 2 buku sokongan lagi bagaimana membuat Facebook Ads yang betul dan tidak merugikan anda.
Malah kami juga memberi tunjuk ajar bagaimana menggunakan Facebook CPAS Shopee agar anda boleh membuat targetting buyer di kedai Shopee anda.
Anda tak faham...baca EBook kami ini.





Part 6 RAHSIA BISNIS ON LINEAnda ingin menjana sales yang lebih tinggi selain tidak bergantung pada trafik di Shopee semata-mata. Inilah masanya anda membuat blog atau website!!!
Anda akan mencari trafik tambahan ke kedai Shopee anda melalui Google SEO.



Selain EBook Bina Website kami juga berikan link ke website blog master class SEO dimana anda boleh perkukuhkan SEO blog anda sehingga artikel anda berada di enjin carian pertama.




Part 7 RAHSIA BISNIS ON LINEInilah perbezaan utama kami dengan semua penjual EBook di Malaysia. Anda akan kami what apps dan berikan login serta password ke Membership Diamond kami.
Semu aEbook kami ada didalam dan hanya menunggu anda download sahaja.
Malah kami juga ada membuat pengajaran melalui video-video total berdurasi 40 jam ++ yang dimasukkan ke portal membership ini samada tips Shopee, fab Ads dan juga blogging.  
Anda akan mendapat ilmu tambahan selain membaca eBook kami ni.
Setiap pembelian EBook Shopee Funnel sales Meletup kami anda diberikan konsultasi seumur hidup oleh pihak kami.

Selain itu kami extra tambahan EBOOK dari kami kepada anda secara percuma berkisar teknik marketing seperti membuat copywriting yang betul dan sebagainya.




Part 8 RAHSIA BISNIS ON LINEAnda mahu melihat kejayaan Ebook Shopee Funnel kami dan perkembangannya. Lihat saya artikel dan You Tube Channel kami.
Sistem testomoni kami adalah berdasar real data atau eksperimen secara terus apa yang kami lakukan. SEbagai contoh kami menggunakan Kedai Shopee Shoppermaniac untuk menunjukkan perkembangan kedai ini melalui ekspeimen yang kami lakukan dan ada yang gagal dan berjaya.
Manakala untuk blogging kami mempunyai website khas untuk eksperimen ini iaitu https://shoppermaniac.com yang memberi contoh mendapatkan page view melalui teknik secar terus di website ini.
You Tube Channel hampir setiap hari kami membuat konten untuk membantu anda dengan isu terkini dan tips terkini.
Apa yag kami perolehi ialah Kedai Shopee Shoppermaniac menjana RM3K setiap bulan secara konsisten. Website Shoppermaniac belum mencapai 15K pageview sebulan tetapi hampir dicapai. Kini hanya 9K sebulan sahaja.

You Tube Channel kami kini mempunyai lebih 600 video khas untuk anda!!!




Part 9 RAHSIA BISNIS ON LINEPada tahun 2021 kami telah mencapai KPI pertama kami iaitu mendapatkan sales konsisten RM1000 sebulan melalui Kedai Shopee Shoppermaniac telah berjaya.

Tetapi ia belum berakhir, kini kita akan ke FASA KEDUA pada 2022 dimana:
1. Target Kedai Shopee Shoppermaniac Sales Sebulan RM3000 _ SELESAI DAN SIAP2. You Tube Subsciber 1000 subs - SELESAI 3. Blog pageview sebulan 15K atau 500 pageview sehari ( Funnel Advanced Sales) - MASIH DALAM PROGRESS
Sepanjang perjalanan kami membuat tutorial ini pelbagai tuduhan telah kami diberikan bahawa kami ini penipu dan sebagainya. Namun itulah asam garam dalam dunia bisnis online - KLIK SINI
Dan kini kami menambahkan lagi tips bisnis online kepada anda dengan target baru kami pada Q32022/2023 iaitu :
1. Membuat Kedai Shopee Baru menggunakan DSM ( DROP SHIP MALAYSIA) - Tutorial Membuka Kedai Shopee Homemaniac Part 1 dan Part 22. Membuat YOU Channel Menjual Produk Shopee - On Progress
3. TIK Tok Shoppermaniac - KLIK SINI

KESIMPULAN RAHSIA BISNIS ON LINEEBOOK SHOPEE FUNNEL SALES MELTUP KAMI bukanlah satu sistem yang hanya boleh digunakan di kedai Shopee anda sahaja. 
Tetapi juga untuk semua produk dan kami tidak mahu anda kekal sebagai seller Shopee sebagai dropship sahaja.
Paling kurang pun anda sudah mempunyai produk anda sendiri dan anda gunakan funnel kami untuk menjual produk anda sendiri atau menjadi pemborong produk Cina yang lebih murah dan jual di kedai Shopee.
Atau anda sudah mula membuka website anda sendiri dan menjual produk melalui website, menjadi affiliate serta menjana pendapatan pasif dai blogging.
Berapa lama nak berjaya sebagai Bisnis On Line
Atau jika anda sudah yakin dengan diri anda dan ikuti sistem kami ini dimana anda sudah mula membina branding anda sendiri di FB pages, Kedai Shopee, Tik Tok , You Tube Channel, Printerest serta memahami iklan berbayar FB  Ads. Maka anda boleh menjual branding anda sebagai konsultasi dan sebagainya.
Ini yang saya mahukan untuk anda dan EBook Shopee Funnel Sales Meletup rahsia terbesar kami ialah memberi tunjuk ajar sistem bisnis online bukan untuk Shopee sahaja tetapi kesemuanya. 
Saya bukan menjual kekayaan tetapi menjual ilmu dan setiap manusia mempunyai luck, usaha dan kesabaran masing-masing dan itu yang membezakan anda dengan semua orang!!!..
Setiap orang mempunyai cara yang tersendiri, cara saya ialah anda harus bermula dengan Shopee dan kemudian follow next step dengan perlahan.. Anda boleh setuju atau tidak setuju...



KESEMUANYA HANYA RM100 SAHAJA!!!!!!!!


KAMI FAHAMI MASALAH ANDA HENDAK MENGELUARKAN RM100 SEKALIGUS 

DAN jika anda tidak mampu membayar harga sebanyak RM100 ini. Anda boleh sahaja join membership You Tube Channel kami dimana anda membayar ansuran selama RM5 sebulan
Dapatkan maklumat disini:JOIN MEMBERSHIP KAMI 









Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://hanifidrus.blogspot.com/2022/07/rahsia-bisnis-online-terbongkar-dari.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Man In Mukah Duped Of Rm210 850 In Online Car Sale Fraud

Man In Mukah Duped Of Rm210 850 In Online Car Sale Fraud

papar berkaitan - pada 7/7/2022 - jumlah : 148 hits
DSP Muhamad Rizal Alias MUKAH A 37 year old man here lodged a police report after having lost RM210 850 to an online vehicle scam Mukah police chief DSP Muhamad Rizal Alias who confirmed the case today said the victim had allegedly paid a t...
Tata Cara Membuat Sim Online Yang Mudah Dan Cepat

Tata Cara Membuat Sim Online Yang Mudah Dan Cepat

papar berkaitan - pada 8/7/2022 - jumlah : 219 hits
Pilih mobil idaman sudah menyiapkan uang untuk cicilan mobil baru sudah tandanya saatnya mengurus SIM Bagian ini kadang terasa berat Artikel ditulis oleh dan dipublikasikan pertama kali di Hak cipta oleh
Sembunyikan Amp 039 Online Amp 039 Whatsapp Sudah Mula Bangunkannya

Sembunyikan Amp 039 Online Amp 039 Whatsapp Sudah Mula Bangunkannya

papar berkaitan - pada 7/7/2022 - jumlah : 106 hits
Laporan baru baru ini mengatakan WhatsApp telah bangunkan ciri untuk pengguna menyembunyikan status online mereka daripada pengguna lain Benar ini bermakna anda dapat membalas perbualan rakan adik jiran dan penjual bergedel sementara terus ...
Cara Tukar Kad Debit Maybank Online

Cara Tukar Kad Debit Maybank Online

papar berkaitan - pada 7/7/2022 - jumlah : 241 hits
Tahukah anda boleh tukar kad debit Maybank yang hampir luput secara online Mudah kan Dah tak perlu lagi nak beratur panjang di kaunter Maybank Cara Tukar Kad Debit Maybank Online Langkah 1 Log in akaun Maybank2u anda Langkah 2 Pergi ke SETT...
Cara Nak Remove Tabung Haji Melalui Maybank2u Online

Cara Nak Remove Tabung Haji Melalui Maybank2u Online

papar berkaitan - pada 7/7/2022 - jumlah : 1260 hits
Baru baru ni saya cari cara nak remove Tabung Haji melalui Maybank2u online Antara reasonnya ialah sebab bila kita link Tabung Haji dengan Maybank2u ia membahayakan kesihatan akaun Tabung Haji Mudah bocor je kerjanya Sebelum ni saya link ak...
Permohonan Online Bantuan Baiki Rumah Mengikut Negeri Seluruh Malaysia

Permohonan Online Bantuan Baiki Rumah Mengikut Negeri Seluruh Malaysia

papar berkaitan - pada 8/7/2022 - jumlah : 604 hits
Bantuan Baiki Rumah ini diwujudkan adalah untuk membantu golongan miskin dan miskin tegar dengan menyediakan kemudahan asas dan kediaman yang selesa bagi mereka yang memerlukan Syarat KelayakanSyarat kelayakan baiki rumah di setiap negeri K...
10 Online Businesses In 2022

10 Online Businesses In 2022

papar berkaitan - pada 9/7/2022 - jumlah : 336 hits
Top 10 Online Business Trends In 2022 Businesses need to change with the times in order to remain competitive and satisfy customers needs Business owners should therefore prepare for some industry changes that started in the run up to 2021 ...
Where Can You Bet On Sic Bo Casino Game Online In Malaysia

Where Can You Bet On Sic Bo Casino Game Online In Malaysia

papar berkaitan - pada 13/7/2022 - jumlah : 163 hits
Where Can You Bet On Sic Bo Casino Game Online In Malaysia There has been a significant boom in the number of games a bettor can play when betting online It translates to bettors who love dice games are never short of options when they want...
Cara Top Up Atau Tambah Nilai Kredit Digi Melalui Aplikasi Mydigi Reload Prepaid Online

Cara Top Up Atau Tambah Nilai Kredit Digi Melalui Aplikasi Mydigi Reload Prepaid Online

papar berkaitan - pada 13/7/2022 - jumlah : 201 hits
Aplikasi MyDigi memudahkan anda untuk membeli pelan internet dan panggilan serta menyemak baki terkini kredit Selain itu juga anda boleh membuat tambah nilai terus menggunakan aplikasi ini Jadi dalam video ini kami tunjukkan cara mudah untu...
Panduan Lengkap Tentang Brand Perlindungan Pendaftaran Dan Penegakan

Polis Cari Waris Lelaki Maut Kemalangan

Zaid Urges Cabinet Transparency On Najib House Arrest Bid

Celebrating Mother S Day With Legumes Dining With The Queens

Ceo Badan Berkanun Ditahan Sprm Disyaki Seleweng Dana Projek Rm1 2 Bilion

Lirik Lagu Dari Jauh Alyph

Kerajaan Lulus Pemanjangan Landasan Ltsip

Langkawi Welcomes The World Residences At Sea And Celebrates Tourism Resurgence



Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya

Biodata Zubir Khan Penyanyi Lagu Yennode Macha Macha Macha Pemuda Bertangan Kudung Yang Menginspirasikan

Info Penuh Senarai Peserta Juri Hadiah Cara Undi The Hardest Singing Show Astro Ria Sooka Program Realiti Mingguan Terbaru Malaysia

Info Dan Sinopsis Filem Shaitaan 2024 Remake Filem Vash Kini Di Netflix


Bufet Buka Puasa Kat Hotel Excelsior Ipoh

Hasil Tanaman Dalam Pasu

More Than Genetics How Life Experiences Shape Our Health

Disyaki Seleweng Rm8 Juta Dalam Akaun Amanah 2 Firma Guaman Disiasat

Agc Rejects Sanusi Bid To Dismiss Sedition Charges

Is Anwar Ever Going To Release Najib