Quantum Metal Tawar Skim Pelaburan Emas Mygoldi Patuh Syariah Yang Terbaik Dipasaran



Orang ramai yang tercar-cari peluang pelaburan emas yang patuh syariah, dipelawa menyertai skim pelaburan emas yang diperkenalkan oleh syarikat Quantum Metal Sdn Bhd.
Skim yang menawarkan produk hebat dan sedang meletup dipasaran ini semakin diminati oleh orang ramai kerana ia tidak melanggar peraturan dan undang-undang negara seperti kebanyakan program SCAM yang telah dimanipulasi oleh beberapa individu untuk mengaut keuntungan peribadi masing-masing.
Mereka buat pelan pelaburan emas jangka pendek (30-45 hari) yang menawarkan imbuhan lumayan berupa Return On Investment (ROI) harian dan bulanan yang cukup luar biasa untuk menarik perhatian orang ramai melabur.
Maka, ramai yang ingin dapat untung cepat dalam masa yang singkat telah terjebak dengan SCAM emas ini. Pulangan yang diharapkan dengan melabur, akhirnya lebur begitu sahaja. Mula-mula mereka kaut untung, lama kelamaan mereka mula sedari telah ditipu apabila imbuhan yang dijanjikan (PO) tidak kunjung tiba.
Akhirnya laman web program SCAM itu sendiri hilang dari radar. Ramai yang menjadi mangsa akibat terjebak dengan pelaburan haram ini. Maka itulah muncul skim pelaburan emas MyGoldi oleh Quantum Metal Sdn Bhd.
PROFAIL SYARIKAT 
Quantum Metal Sdn Bhd adalah sebuah syarikat pengimport dan pembekal emas di Malaysia khasnya dan negara-negara ASEAN amnya. Mula beroperasi pada tahun 2012 dan ibupejabat syarikat terletak di E-Gate Pulau Pinang. 
Quantum Metal ialah pengedar utama emas London Bullion Market Association (LBMA) di Malaysia yang mempunyai pengaruh global dan merintis pertumbuhan kekayaan. 
Founder  dan Pengerusi Eksekutif Quantum Metal ialah Dato' Lim Khong Soon yang berpengalaman lebih 20 dalam industri emas.
Pengerusi dan Ahli Lembaga Pengarah syarikat ialah Tuan Haji Kamari  Zaman. Beliau juga Pengerusi Bank Persatuan (Co-opbank Persatuan) dan Pengarah Bebas Dan Bukan Eksekutif, Permodalan BSN Berhad. (Rujuk sini)
Modal berbayar syarikat ini ialah RM 10,000,00 dan  merupakan peserta Di Dagangan Bursa Malaysia Islamic Servises (BMIS). 
Perniagaan teras syarikat ialah menyediakan produk emas premium 99.9% ke pasaran termasuk badan kerajaan, bank, institusi kewangan, pemborong dan peniaga emas individu.
BANK TEMPATAN
Quantum Metal memulakan hubungan antara bank tempatan dengan pembekal bullion antarabangsa termasuk Perth Mint Gold, Australia. Model perniagaan syarikat ialah mengurangkan risiko bank tempatan  dengan bank tempatan melakukan transaksi langsung dan transaksi sah melalui Quantum Metal

Sebagai pelanggan Quantum Metal, bank tempatan bebas daripada perbelanjaan modal untuk projek ini kerana 100% sistem dan infrastruktur akan dilaburkan oleh syarikat ini. Pulangan pelaburan syarikat adalah melalui model pembahagian hasil dengan bank tempatan. 
Quantum Metal terus melabur dan dan menyediakan model SOP terbaik dan menjamin integrasi dalam talian masa nyata antara bank tempatan dan Quantum Metal
Antara bank tempatan yang berkerjasama dengan Quantum Metal ialah Bank Muamalat, Al-Rajhi Bank, Affin Bank dan Alliance Bank. 

Aggrement PDF antara Bank Mualamat dengan Client dan Supplier Emas adalah Quantum Metal. 
AR-RAHNU DAN KOPERASI  
Quantum Metal juga adalah pembekal sistem emas  kepada Ar-Rahnu Tekun.
        
Koperasi ANGKASA dan Organisasi Koperasi Asean (ACO) turut jalinkan kerjasama dengan Quantum Metal. (Klik sini). 

ACO Gold Sdn Bhd telah ditubuhkan hasil usahasama MyAngkasa Holding, Organisasi Koperasi Asean (ACO) dan Quantum Metal. 
ACO Gold didaftarkan pada 8 Februari 2018 untuk meningkatkan perdagangan dan transaksi antara koperasi di negara-negara ASEAN melalui perdagangan emas. 
MyAngkasa Holdings, dimiliki 100% oleh Angkasa merupakan organisasi APEX untuk 10 ribu koperasi. (ACO Gold). Klik kerjasama Quantum Metal bersama Koperasi Angkasa dan ACO)
PATUH SYARIAH
Syarikat turut mendapat Pengiktirafan patuh syariah dari ISRA’ (International Shariʽah Research Academy for Islamic Finance) yang dikawal selia oleh Bank Negara Malaysia (BNM).
(Sijil patuh syariah ISRA). Quantum Metal juga teraenarai di World Gold Council, klik http://shariahgold.com/products
PERTH MINT DAN PANDA GOLDQuantum Metal juga telah dilantik sebagai pengedar sah kepada Perth Mint Gold iaitu sebuah syarikat emas yang terbaik di dunia.(Quantun Metal Distributor Perth Mint Gold) dan juga ABC Bullion. (Quantum Metal Distributor ABC Bullion) / video. 


Selain daripada itu Quantum Metal juga dilantik sebagai pengedar Panda Gold, kerjasama dengan ICBC Bank Malaysia. (Video majlis menandatangani perjanjian kerjasama ICBC dan Quantum Metal)


Klik di aini Video majlis menandatangani perjanjian kerjasama antara ICBC Bank dan Quantum Metal Sdn Bhd
SIMPANAN DAN INSURAN
Anda tidak perlu risau melabur emas dengan skim MyGoldi Quantum Metal kerana emas anda diinsurankan oleh Llyod's Of London, 100% terjamin. 





Emas pula disimpan di tempat penyimpanan emas pihak ketiga yang selamat dan terjamin iaitu Brinks Singapura.
PRODUK YANG DITAWARKAN 
Melalui skim MyGoldi, Quantum Metal Sdn Bhd telah merancang sistem dalam talian 24/7 dan lestari yang akan menguntungkan setiap pengguna akaun simpanan emas. Dengan sistem yang selamat, mudah dan mesra pengguna kini semua orang dapat bergabung di pasar emas dan berkongsi kegembiraan bersama. Tiga produk terbaik yang ditawarkan ialah :-
1. Gold Storage Account (GSA)
Ini adalah Akaun Simpanan Emas dan anda boleh mula menyimpan serendah RM20, Urusan jual beli emas boleh dibuat pada  bila-bila masa. 
2. Gold Advance Account (GAA)
Ini ialah akaun pendahuluan emas atau pajak gadai. Anda simpan wang ke dalam akaun ini dan boleh keluarkan 80% untuk kegunaan. Keuntungan dikira atas jumlah 100% wang yang anda simpan. 
3. Gold Leverage Asset (GLA) 
Laverage Asset Emas yang juga dikira sebagai Fixed Deposit anda. GLA adalah produk terbaik yang tiada di tempat lain. 


Ia menggunakan instrumen kewangan, konsep Tawarruq.

Modal 1 unit hanya 4 gram tetapi kita mendapat akaun GLA 10 kali ganda iaitu 40 gram. Keuntungan kenaikan emas dikira atas 40 gram.
CIRI-CIRI MENARIK
Terdapat beberapa ciri-ciri menarik skim MyGoldi Quantum Metal, diantaranya ialah:
Sistem Transaksi Harian 24/7Pengeluaran ke dalam akaun anda atau emas fizikal dan tiada had pengeluaran

100% Di Dukung Oleh Emas Fizikal 99.9%Boleh buat belian dengan kadar serendah RM20 sahaja. Ketulenan emas mendapat pengesahan antarabangsa daripada London Bullion Market Association (LBMA)

Di Jamin Harga Emas RendahHarga terbaik dipasaran dan dikemaskini setiap hari

Kemudahan Kredit PusinganKadar faedah rendah sehingga 80% dari nilai emas anda

Pengeluaran Emas FizikalPusat pengeluaran cepat dan mudah serta disokong oleh International Bullion House

Pengeluaran Dalam Mata Wang AndaMata wang asing diterima, pemindahan wang ke seluruh dunia (antarabangsa)
Di Sokong Oleh Bank TempatanBank tempatan sebagai ejen. Konsep patuh syariah. dipantau Bank Negara Malaysia

Sistem Mesra PenggunaAda Apps MyGoldi untuk  buat urusan mudah dan pantas guna telefon pintar. Perdagangan dalam talian yang selamat

Brinks Sebagai Vault Emas Billion RasmiEmas disimpan di Brinks Singapura 100% dijamin dan diinsuranskan oleh Llyod's Of London

Anda yang berminat untuk membuat pelaburan emas dengan Quantum Metal Sdn Bhd, boleh taip EMAS_ NAMA_LOKASI dan hantarkan ke talian hotline 012-3854400. (Agen / Dealer sah diperlukan seluruh negara)http://www.pahangdaily.blogspot.com

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://pahangdaily.blogspot.com/2020/11/quantum-metal-tawar-skim-pelaburan-emas_25.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+blogspot%2FLWFdy+%28Pahang+Daily+Online%29

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
B4u Trades Investment Platform Pelaburan Terbaik Dan Patuh Syariah Di Malaysia

B4u Trades Investment Platform Pelaburan Terbaik Dan Patuh Syariah Di Malaysia

papar berkaitan - pada 19/11/2020 - jumlah : 298 hits
B4U Trades Investment Platform Pelaburan Terbaik Dan Patuh Syariah Di Malaysia Anda ingin membuat pelaburan dan inginkan pendapatan pasif setiap The post appeared first on
Bersama Kita Jana Dividen Buat Duit Patuh Syariah Di B4u Trades Investment

Bersama Kita Jana Dividen Buat Duit Patuh Syariah Di B4u Trades Investment

papar berkaitan - pada 21/11/2020 - jumlah : 219 hits
Bersama Kita Jana Dividen Buat Duit Patuh Syariah Di B4U Trades Investment Anda mahu menjana pendapatan pasif jana dividen secara The post appeared first on
B4u Group Of Companies Jalankan Perniagaan Atau Bisnes Patuh Syariah

B4u Group Of Companies Jalankan Perniagaan Atau Bisnes Patuh Syariah

papar berkaitan - pada 21/11/2020 - jumlah : 273 hits
B4U Group of Companies Jalankan Perniagaan Atau Bisnes Patuh Syariah B4U Group of Companies merupakan syarikat milikan orang Islam yang The post appeared first on
Kah Longkang Patuh Syariah

Kah Longkang Patuh Syariah

papar berkaitan - pada 23/11/2020 - jumlah : 257 hits
SHAH NAZLI ISHAKLONGKANG PATUH SYARIAH Marang Seumur hidup ambe ini pertama kali dpt lihat longkang timbul semula setelah di tanam ini la kesan apabila cuba melawan Olamak bertaraf Duta Salah satu perkara ajaib di Terengganu yang patut di B...
Pusat Pemindahan Banjir Patuh Syariah Bakal Diwujudkan

Pusat Pemindahan Banjir Patuh Syariah Bakal Diwujudkan

papar berkaitan - pada 21/11/2020 - jumlah : 226 hits
Disedia bagi kemudahan ibu menyusu ibu bersalin pesakit terlantar REMBAU Pusat pemindahan banjir patuh syariah khusus bagi kebajikan umat Islam seperti ibu menyusu ibu bersalin dan pesakit terlantar yang terjejas akibat bencana itu akan diw...
B4u Global Adalah Company Investment Patuh Syariah Di Malaysia

B4u Global Adalah Company Investment Patuh Syariah Di Malaysia

papar berkaitan - pada 21/11/2020 - jumlah : 435 hits
B4U Global Adalah Company Investment Patuh Syariah Di Malaysia B4U Global adalah syarikat milik orang Islam adalah company investment patuh The post appeared first on
Tak Patuh Sop Orang Ramai Serbu Kedai Emas Dikompaun Premis Mungkin Diarah Tutup

Tak Patuh Sop Orang Ramai Serbu Kedai Emas Dikompaun Premis Mungkin Diarah Tutup

papar berkaitan - pada 30/11/2020 - jumlah : 260 hits
KOTA BHARU Polis akan mengambil tindakan tegas terhadap pemilik kedai emas termasuk mengarahkan premis berkenaan ditutup sekiranya dikesan masih gagal mematuhi prosedur operasi standard ditetapkan Ketua Polis Kelantan Deputi Komisioner Shaf...
Cara Untuk Buat Pendapatan Pasif Patuh Syariah Di Malaysia Bersama B4u Global Investment

Cara Untuk Buat Pendapatan Pasif Patuh Syariah Di Malaysia Bersama B4u Global Investment

papar berkaitan - pada 21/11/2020 - jumlah : 264 hits
Cara Untuk Buat Pendapatan Pasif Patuh Syariah Di Malaysia Bersama B4U Global Investment B4U Global Investment sentiasa memastikan halal haram The post appeared first on
Pelaburan Emas Cimb E Gold Investment Account

Pelaburan Emas Cimb E Gold Investment Account

papar berkaitan - pada 15/11/2020 - jumlah : 604 hits
Pelaburan emas CIMB yang dikenali sebagai e Gold Investment Account merupakan salah satu kemudahan menyimpan emas secara elektronik tanpa emas fizikal yang terdapat di Malaysia Akaun pelaburan emas CIMB atau dikenali sebagai e Gold Investme...
Jenis Pelaburan Terbaik Di Malaysia

Kenaikkan Harga Hotel Bajet Bakal Jejaskan Industri Pelancongan Negara

Datin Thalia Terkilan Dengan Sikap Buruk Pembantu Rumahnya

Pm Political Stability Making Malaysia Valued Investment Destination

Kadir Jasin Warns Pmx Ph Against Falling Into The Trap To Free Najib

Honor Lancar Empat Peranti Baharu Honor Pad 9 5g Honor X7b 5g Honor Magicbook X 16 Honor Band 9

Either You Are For The Working Class Or Against It Anwar You Can T Both Run With The Foxes And Hunt With The Hounds

Persatuan Hotel Bajet Sarankan Penggunaan Pekerja Asing Untuk Industri Perhotelan



8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023

Biodata Dan Umur Adik Tantari Penyanyi Lagu Viral Rindu Hatiku Rindu Pesilat Cilik


Lirik Lagu Kembali Pulang Feby Putri Ft Suara Kayu

Filem Memoir Seorang Guru

Puasa Tarwiyah 2024 Maksud Hari Tarwiyah Hukum Berpuasa

Stpm Ulangan Tarikh Stpm Ulangan 2024

Himpunan Resepi Ayam Goreng Tepung Mudah

Why Choose Private Hire In London A Traveler S Perspective