Produk Ab Bites Choco Jar Dengan 2 Perisa White Chocolate Dark Chocolate Viral


Produk AB Bites: Choco Jar Dengan 2 Perisa White Chocolate & Dark Chocolate Viral 12 Haii, anda peminat tegar chocolate? Nak sentiasa bertenaga mestilah kena sarapan pagi, betul tak? Tapi, anda mesti mahu sarapan yang paling mudahkan tambah lagi di hujung minggu.
Mari dapatkan sarapan AB Bites dengan AB Choco Jar yang padu ni. Tinggal buka penutup dan terus ngap! Sebelum itu mari kita lihat dan pilih dahulu produk AB Bites ini. Banyak kategori produk AB Bites yang sedap-sedap mengaburi mata kita.
Tentang AB Bites Produk AB Bites: Choco Jar Dengan 2 Perisa White Chocolate & Dark Chocolate Viral 13 ​Nama Chokoreto Hunter diambil dari perkataan jepun yang bermaksud pemburu coklat. AB Bites memfokuskan penjualan product AB Chocojar yang merupakan produk di bawah syarikat AB Asia yang beralamat No 33, Jalan Nilai 7/3 ,Nilai Inland Port,71800 Nilai,Negeri Sembilan Malaysia. AB Chocojar ditubuhkan pada tahun 2019.
Product ini diasaskan oleh Mohd Zulfaqar Rosli ketika beliau menjadi mahasiswa USIM .Terdapat 2 perisa AB Chocojar iaitu “white chocolate” dan “dark chocolate”.
Antara bahan-bahan yang terkandung dalam AB chocojar adalah “palm oil, milk chocolate (sugar, vegetable fat, white powder, cocoa powder, full cream powder, natural vanilla), mini coco crunch, chocolate chips, white chips, butter chips” dan lain-lain. Berat bersih product adalah ±300g. 
Chokoreto hunter dibina oleh 4 orang ahli yang terdiri dari 1lelaki dan 3 perempuan.
CEO AB Asia Usahawan Mahasiswa 2021 Produk AB Bites: Choco Jar Dengan 2 Perisa White Chocolate & Dark Chocolate Viral 14 Mohd Zulfaqar Rosli berusia 21 tahun yang bergelar sebagai seorang pelajar universiti menjadikan ia bukan halangan untuk berjaya di dalam dunia perniagaan dan juga akademik demi keselesaan dan kebahagiaan keluarga beliau.
Keluarga terutama ibu bapa Zulfaqar, menjadi titik tolak seorang mahasiswa Universiti Sains Islam Malaysia sebagai usahawan industri makanan. Katanya ia bukan sahaja untuk keselesaan keluarga, malah dia juga mahu berikan orang di sekeliling bebas daripada masalah kewangan, mencapai impian dan mendapat masa yang banyak untuk keluarga.
Keputusan yang dibuat Mohd Zulfaqar Rosli pada tahun 2019 untuk menjual kudapan AB Choco Jar sangat lancar kerana dapat meraih sambutan di luar jangkaan. Kini lebih 2,000 ejen AB Bites di seluruh Malaysia telah berdaftar di bawah syarikatnya.
Produk AB Bites Choco Jar Produk AB Bites: Choco Jar Dengan 2 Perisa White Chocolate & Dark Chocolate Viral 15 AB Bites menjual chocojar kesukaan orang ramai iaitu AB Chocojar yang mempunyai 2 perisa AB Chocojar iaitu “white chocolate” dan “dark chocolate”. AB Chocojar mempunyai 3 Double Topping yang berbeza seperti oreo, milo dan biskut chip coklat.
​Berikut merupakan detail produk AB Bites:
Double Topping dalam setiap balang AB Chocojar Menggunakan Mini Koko Crunch yang rangup Coklat Premium yang mudah cair dengan kuantiti yang banyak Dua pilihan flavor iaitu Dark Chocolate & White Chocolate 3 double topping berbeza yang mampu memukau jiwa anda Product ini bertahan selama 4-6 Bulan Cara Beli Choco Jar AB Bites Produk AB Bites: Choco Jar Dengan 2 Perisa White Chocolate & Dark Chocolate Viral 16 Choco Bites menjual AB Chocojar dengan coklat premium 100%, saiz balang besar, topping berperisa penuh dan coklat yang melimpah juga dengan nilai yang berpatutan. Jadi teringin nak makan Choco Jar AB Bites ini? Anda boleh saja beli di Shoppe atau website AB Bites HQ Choco Jar
Semak halaman Facebook dan Instagram AB Bites untuk sebarang pertanyaan & maklumat lanjut! Cepat dapatkan sekarang dan selamat membeli kepada anda.
Review Terbaik Pelanggan AB Bites Produk AB Bites: Choco Jar Dengan 2 Perisa White Chocolate & Dark Chocolate Viral 17 Walaupun banyak choco jar yang dijual di pasaran, namun AB Choco Jar tetap di hati pelangan tetap. Dengan double topping di atas dan bawah AB Choco Jar ini menjadi sangat special. Tambahan pula coklat yang premium dan melimpah membuatkan hati pelangan terasa cair juga.
Banyak sangat kelebihan yang ada pada Choco Jar ini tau. Antaranya Choco Jar ini tahan lama, tidak mudah lemau, rasa yang tidak terlalu manis, mudah dimakan begitu saja dan tidak perlu dipanaskan. Yang paling penting ianya Halal.
Mari saksikan sedikit sedutan review AB Bites Choco Jar ini.
Jana Pendapatan Bersama AB Bites Produk AB Bites: Choco Jar Dengan 2 Perisa White Chocolate & Dark Chocolate Viral 18 Berminat nak sertai team AB Bites? Kepada anda yang ingin menjana pendapatan sehingga 1k dalam masa sebulan? Mari sertai Team AB Bites ini. Jangan risau sebab AB BITES akan bantu ajar anda step by step dan AB Bites telah sediakan gambar, video, katalog dan marketing semua untuk anda.
Nak tahu apa kelebihan Team AB Bites? Banyak kelebihan sertai Team AB Bites ini antaranya:
Tidak perlu pegang stock Untung besar cecah RM3.50-RM8 sebalang Pendedahan rahsia profit 10K pertama Ada circle (Group) supported yang sangat aktif Full-Access sistem order 24 Boleh rekrut team tanpa had Top sales reward Duit Travel Kereta

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.sistemguruonline.my/2024/01/produk-ab-bites.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Viral Ban Mobil Presiden Jokowi Bocor Istana Itu Ada Ibu Negara Makanya Paspampres Jongkok

Viral Ban Mobil Presiden Jokowi Bocor Istana Itu Ada Ibu Negara Makanya Paspampres Jongkok

papar berkaitan - pada 25/1/2024 - jumlah : 71 hits
Narasi yang beredar ban mobil RI 1 ditumpangi bocor sehingga membuat Jokowi menunggu di luar
Viral Pose Dua Jari Dari Mobil Kepresidenan Begini Reaksi Gibran

Viral Pose Dua Jari Dari Mobil Kepresidenan Begini Reaksi Gibran

papar berkaitan - pada 25/1/2024 - jumlah : 100 hits
Menurut dia tidak masalah ketika dirinya maupun pasangan lain mendatangi tempat yang sama di hari yang sama untuk berkampanye
Caleg Di Bondowoso Viral Ingin Jual Ginjal Untuk Modal Kampanye Ternyata Pernah Jadi Kades

Caleg Di Bondowoso Viral Ingin Jual Ginjal Untuk Modal Kampanye Ternyata Pernah Jadi Kades

papar berkaitan - pada 24/1/2024 - jumlah : 113 hits
Erfin Dewi Sudanto caleg PAN untuk DPRD Bondowoso viral karena ingin jual ginjal untuk biaya kampanye
Akhir Pelarian Dpo Kasus Robot Trading Viral Blast Global Putra Wibowo Dibekuk Di Bangkok

Akhir Pelarian Dpo Kasus Robot Trading Viral Blast Global Putra Wibowo Dibekuk Di Bangkok

papar berkaitan - pada 27/1/2024 - jumlah : 102 hits
Kerugian dalam kasus tersebut kurang lebih Rp1 8 triliun Sementara jumlah korbannya mencapai 11 930 orang
Fact Check Viral Teresa Anti Islam Article Found Defamatory In 2020

Fact Check Viral Teresa Anti Islam Article Found Defamatory In 2020

papar berkaitan - pada 29/1/2024 - jumlah : 93 hits
A blog post from 2019 claiming that DAP s Seputeh MP Teresa Kok is anti Islam is still circulating on social media and instant messaging applications even though the content was found defamatory in the High Court in 2020 Earlier this month ...
Sarapan Di Hillside Cafe Jemapoh Kuala Pilah Yang Tengah Viral

Sarapan Di Hillside Cafe Jemapoh Kuala Pilah Yang Tengah Viral

papar berkaitan - pada 30/1/2024 - jumlah : 114 hits
Hari Ahad hari tu balik Kuala Pilah kejap alang alang tu jomlah kita sarapan dulu di Hillside Cafe Jemapoh Kuala Pilah yang tengah viral sekarang ni Sarapan ala ala berada di Cameron Highland katanya sebab cafe ni terletak di atas bukit Dul...
Panduan Lengkap Tentang Brand Perlindungan Pendaftaran Dan Penegakan

Cabinet To Address Najib S House Arrest Bid With Transparency Urges Zaid

Zaid Urges Cabinet Transparency On Najib House Arrest Bid

Polis Cari Waris Lelaki Maut Kemalangan

Celebrating Mother S Day With Legumes Dining With The Queens

Ceo Badan Berkanun Ditahan Sprm Disyaki Seleweng Dana Projek Rm1 2 Bilion

Lirik Lagu Dari Jauh Alyph

Kerajaan Lulus Pemanjangan Landasan Ltsip



Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya

Biodata Zubir Khan Penyanyi Lagu Yennode Macha Macha Macha Pemuda Bertangan Kudung Yang Menginspirasikan

Info Penuh Senarai Peserta Juri Hadiah Cara Undi The Hardest Singing Show Astro Ria Sooka Program Realiti Mingguan Terbaru Malaysia

Info Dan Sinopsis Filem Shaitaan 2024 Remake Filem Vash Kini Di Netflix


Apa Itu Berkat

Mesothelioma Attorney Assistance A Beacon Of Hope For Victims Of Asbestos Exposure

Cara Tambah Akaun Admin Page Facebook 2024

Apa Nasib Veteran Tentera Malaysia

Mudahnya Jadi Cikgu Sekolah

Coklat Ketupat Matcha