Prn Melaka Bn Fokus Kempen Positif


SHAH ALAM – Jentera Barisan Nasional (BN) sudah digerakkan sepenuhnya untuk menghadapi Pilihan Raya Negeri (PRN) Melaka termasuk mendapat bantuan daripada jentera negeri-negeri angkat. Ketua Pemuda UMNO, Datuk Dr Asyraf Wajdi Dusuki berkata, BN meneruskan kempen bersendirian dengan memfokuskan ‘kempen positif’ meskipun menyedari pertembungan dengan Perikatan Nasional (PN) tidak dapat dielakkan kerana Pas memilih untuk terus mempertahankan PN.
Menurutnya, dalam menghadapi kempen kali ini, BN akan menawarkan khidmat bakti dan berusaha meyakinkan rakyat Melaka akan keupayaan BN mentadbir urusan rakyat serta negeri.
 
 
“Ia berasaskan rekod prestasi yang cemerlang selama lebih 60 tahun mengemudi negara dan negeri dengan stabil, aman serta makmur.
“Sebab itulah motto kami untuk PRN Melaka kali ini ialah ‘Kestabilan Demi Kemakmuran’ yang menjadi asas kepada kesejahteraan rakyat yang majmuk dan melihat perlunya kerajaan stabil selepas pilihan raya demi kepentingan rakyat,” katanya kepada Sinar Harian.
Mengulas lanjut mengenai persiapan jentera parti, Asyraf Wajdi berkata, jentera BN Melaka telah digerakkan sejak dua minggu lalu dengan dibantu jentera dari negeri-negeri angkat.
Beliau berkata, pendekatan jentera BN lebih kepada ‘sasaran mikro’ yang menyasarkan setiap individu pengundi yang telah dikenal pasti berasaskan senarai pemilih yang terbaharu.
“Selain itu, kita juga menggunakan media sosial yang akan menjadi wahana utama untuk mendekati setiap pengundi setelah mengambil kira prosedur operasi standard (SOP) yang telah ditetapkan.
“Jika ada pun kelonggaran dari segi SOP yang bakal diumumkan kelak oleh Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR), keutamaan kempen pastinya dalam ruang lingkup SOP yang ditetapkan.
“Ia demi memastikan keselamatan dan kesihatan semua pihak terpelihara dalam suasana pandemik yang belum berakhir sepenuhnya,” ujarnya.
BN membuat keputusan untuk bergerak secara solo dalam PRN Melaka pada 20 November ini dengan bertanding di kesemua 28 kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN).
Daripada jumlah itu, sebanyak 20 kerusi akan ditandingi UMNO, selain tujuh kerusi untuk MCA dan satu kerusi diwakili MIC dengan penampilan sebanyak 86 peratus muka baharu.
PRN Melaka: BN fokus kempen positif
Baca Artikel Menarik:
Dos penggalak COVID-19: ‘Pergi klinik, klinik tutup’, KKM perkukuh MySejahtera Anak arwah Vanessa masih di rawat Siakap kayangan, Restoren Terapung Sas Rimba tak terjejas Kerajaan gagal lucut hak barangan milik Najib, Rosmah PAS tidak boleh bermain ‘Dua Kolam’ PRN Melaka: Serangan peribadi tidak melunturkan semangat Dira untuk berkhidmat Tak terkelip tengok Nabila Huda bertinju Sebak tengok ‘baby bump’ Neelofa Mike Tyson bidas pemimpin Melayu UMNO, Bersatu dan PAS Bekas YB ‘Juara Penambak Babi’ yakin menang walaupun bertanding bebas PRN Melaka: PH suka katak, pengkhianat hawau Layari Laman Facebook MYKMU.NET
Rauf dan Mas Ermieyati bakal berentap di Dun Tanjung Bidara

 
The post PRN Melaka: BN fokus kempen positif appeared first on MYKMU.NET.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://mykmu.net/2021/11/08/prn-melaka-bn-fokus-kempen-positif/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hiburan Lahabau Melaka Teo Nie Ching Mohon Maaf Guna Perkataan Tidak Baik Dalam Kempen Prn Melaka

Hiburan Lahabau Melaka Teo Nie Ching Mohon Maaf Guna Perkataan Tidak Baik Dalam Kempen Prn Melaka

papar berkaitan - pada 9/11/2021 - jumlah : 176 hits
Teo Nie Ching yang merupakan Ahli Parlimen Kulai tampil memohon maaf di atas keterlanjurannya menggunakan perkataan yang kasar dan tidak baik dalam kempen mengundi sempena pilihan raya negeri Melaka yang akan diadakan tidak lama sahaja lagi...
Prn Melaka Individu Positif Dalam Kuarantin Tidak Dibenarkan Mengundi

Prn Melaka Individu Positif Dalam Kuarantin Tidak Dibenarkan Mengundi

papar berkaitan - pada 8/11/2021 - jumlah : 210 hits
Oleh Gambar hiasan KUALA LUMPUR Individu yang positif COVID 19 atau perlu menjalani kuarantin di rumah atau hospital tidak dibenarkan mengundi dalam Pilihan Raya Negeri Melaka pada 20 November ini Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya Datuk Ab...
Kempen Secara Bersemuka Tidak Dibenarkan Dalam Prn Melaka

Kempen Secara Bersemuka Tidak Dibenarkan Dalam Prn Melaka

papar berkaitan - pada 9/11/2021 - jumlah : 168 hits
Calon digalakkan berkempen secara dalam talian bagi mengekang penularan Covid 19 Pengerusi Suruhanjaya Pilihanraya Abdul Ghani Salleh bercakap ketika sidang media mengenai Pilihan Raya Negeri Melaka di Menara Persekutuan hari ini Aktiviti b...
Jangan Halang Kempen Prn Melaka Sarawak

Jangan Halang Kempen Prn Melaka Sarawak

papar berkaitan - pada 5/11/2021 - jumlah : 249 hits
Hujung tahun ini Malaysia akan menyaksikan dua proses Pilihan Raya Negeri dalam keadaan yang amat tidak demokratik dari segi kempen Larangan berkempen secara tradisional mencacatkan proses pemilihan apabila rakyat dinafikan maklumat dan taw...
Sop Kempen Prn Melaka Akan Diumum Pada Hari Penamaan Calon Spr

Sop Kempen Prn Melaka Akan Diumum Pada Hari Penamaan Calon Spr

papar berkaitan - pada 6/11/2021 - jumlah : 241 hits
AGENDA DAILY Suruhanjaya Pilihan Raya Prosedur operasi standard khas bagi Pilihan Raya Negeri Melaka akan dikeluarkan pada hari sama penamaan calon Isnin ini kata Suruhanjaya Pilihan Raya SPR berkata buat masa ini belum ada sebarang SOP yan...
Pkr Minta Ahli Sebarkan Bahan Kempen Prn Melaka

Pkr Minta Ahli Sebarkan Bahan Kempen Prn Melaka

papar berkaitan - pada 10/11/2021 - jumlah : 275 hits
Pilihan Raya Negeri Melaka merupakan medan perjuangan demokrasi yang paling mencabar dalam sejarah Malaysia Menurut Pengarah Strategi KEADILAN Sim Tze Tzin peraturan berkempen yang terlampau ketat kali ini sedangkan pengundi Melaka telah be...
Senarai Sop Untuk Calon Sepanjang Tempoh Kempen Prn Melaka

Senarai Sop Untuk Calon Sepanjang Tempoh Kempen Prn Melaka

papar berkaitan - pada 8/11/2021 - jumlah : 186 hits
BH ONLINE Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya Datuk Abdul Ghani Salleh pada sidang media sempena Proses Penamaan Calon Pilihan Raya Dewan Undangan Negeri Melaka ke 15 hari ini foto BERNAMA TIDAK DIBENARKAN Penganjuran ceramah syarahan kempen...
The Evolution Of Adult Entertainment

Berjalan Bersama Pengguna Inovasi Pengalaman Interaktif Zuhyx

Epf Account 3 Can Help Contributors During Emergencies Expert

Menambat Selera Rakyat Malaysia Dengan Kebaikan Berasaskan Tumbuhanterbaharu Dari Nestl

Pm Akan Umum Sspa Terbaik Pernah Diperkenalkan Kerajaan

Work Harder At Communicating Achievements On Reforms Govt Told

Apabila Sang Profesor Datang Melawat

Pemilik Kereta Tertekan Hon Kerana Panik Polis



10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan


Data Drives Dollars How Competitive Intelligence Optimizes Sales Marketing Roi

Tanya Hadi Mengapa Tak Bantah Akta Laut Wilayah Mb Terengganu Diberitahu

Cabaran Getir Menanti Ph Di Kkb

Nga S Aide Chosen For Kuala Kubu Baharu After Dap Abandoned Hope Of Malay Vote

World Bank Report Says Malaysian Children Not Learning Enough In Schools

Zus Ice Watermelon Latte