Prism Memperkenalkan Luna Smart Air Conditioner System Dan Aura Smart Air Purifier


Kuala Lumpur, 26 April 2024 – PRISM+, jenama yang paling terkenal dengan pemantau permainan nilai premium dan TV Google 4K terlaris, hari ini mengumumkan pengembangannya ke dalam peralatan rumah pintar di Malaysia kerana ia kelihatan memperkenalkan dua kategori produk baharu. Menerajui pelancaran terbaharunya, ialah PRISM+ Luna serba baharu – sistem penghawa dingin pintar nilai premium yang menjanjikan pemilik rumah semua keseronokan dan kesejukan peranti moden yang disambungkan tanpa membebankan wang. PRISM+ Luna boleh didapati untuk pra-pesanan bermula daripada harga promosi awal hanya RM799 untuk pilihan 1HP (Kuasa Kuda) dan RM1,099 untuk pilihan 1.5HP.
Sistem penghawa dingin PRISM+ Luna akan dilengkapi dengan bahan gred tinggi seperti penyejuk R32 yang mesra alam, dan Teknologi Sirip Emas jenama sendiri – salutan anti-karat empat lapisan yang direka untuk melindungi kedua-dua unit dalaman dan pemampat. terhadap unsur-unsur yang tidak boleh memaafkan seperti haba, air dan asid.
Selain itu, PRISM+ menawarkan waranti standard selama 2 tahun untuk unit dalamannya, dan 5 tahun untuk unit luarnya. Jenama itu juga akan berusaha untuk melancarkan perkhidmatan dalaman, yang disepadukan dengan aplikasi rumah pintarnya, secara berperingkat – dan pemilik rumah di Lembah Klang akan menjadi orang pertama yang mempunyai pilihan untuk melanggan pakej perkhidmatan tahunan jenama itu. Mereka yang melanggan pakej servis tahunan jenama secara automatik didaftarkan ke dalam pakej jaminan lanjutan jenama, yang menawarkan perlindungan waranti penuh selama 7 tahun kepada pemilik rumah.
PRISM+ juga akan berusaha untuk melancarkan Pembersih Udara Pintar PRISM+ Aura, dilengkapi dengan teknologi penapisan gred perubatan HEPA H13 terkini dalam kedua-dua Alpine White dan Space Grey. Padat, anggun dan cekap tenaga – PRISM+ Aura direka dengan sempurna untuk menghapuskan zarah bawaan udara berbahaya dalam ruang tamu seperti bilik tidur dan bilik belajar dengan bijak. PRISM+ Aura akan dilancarkan pada 1 Mei 2024, dan akan dijual pada harga RM379 untuk model Alpine White dan RM399 untuk model Space Grey.
Untuk melengkapkan kemasukannya ke dalam industri perkakas rumah pintar, jenama itu juga akan melancarkan aplikasi telefon pintar proprietarinya, The PRISM+ Connect, di Malaysia. Direka bentuk untuk menyokong kemasukannya ke dalam automasi rumah, apl ini menawarkan ketersambungan kepada rangkaian perkakas rumah pintar PRISM+ – membenarkan pemilik rumah akses jauh dan cerapan ke peranti mereka.
Eric Kam, Pengarah Negara PRISM+ Malaysia, berkata, “Kami teruja kerana berpeluang akhirnya memperkenalkan rangkaian peralatan rumah pintar kami kepada penonton Malaysia kami. Penganalisis telah lama meramalkan kadar penggunaan rumah pintar berkembang di negara ini, tetapi tanda harga premium yang dilampirkan pada peralatan dalam kategori pintar kekal sebagai penghalang besar untuk masuk bagi kebanyakan pemilik rumah.”
Eric meneruskan, “Dengan pengenalan PRISM+ Luna dan Aura, kami berharap dapat membawa kefungsian dan kemudahan penuh peralatan rumah pintar premium pada sebahagian kecil daripada kos – sambil mengekalkan semangat standard perkhidmatan dan kualiti yang sama yang telah kami sediakan. untuk dikenali dengan skrin paparan kami.”
Aplikasi Telefon Pintar PRISM+ Connect: Gerbang kepada Ketersambungan Mampu Milik
Perkakas rumah hari ini dibina berdasarkan tema yang sama – untuk menawarkan kemudahan melalui inovasi. Apl PRISM+ Connect yang menerajui pasaran direka bentuk dengan mengambil kira perkara ini, dan menawarkan pelbagai kemudahan dan ciri kebolehcapaian untuk menjadikan PRISM+ Luna dan Aura perkakas rumah mampu milik paling pintar di pasaran.
Selain daripada akses jauh, PRISM+ Connect juga akan memperkasakan pemilik rumah dengan ciri berikut:
Rutin (Luna): Sediakan rutin berdasarkan sama ada pada masa atau kenaikan suhu bilik ambien untuk memastikan rumah anda sejuk dan selesa tanpa berfikir panjang.
Penyejukan Berbantukan Sensor (Luna): Jalankan dan biarkan penyaman udara pintar anda menentukan suhu berdasarkan alat kawalan jauh terbina dalam untuk mengesan suhu bilik
Insights (Luna): Ketahui Insights tentang penggunaan PRISM+ Luna Smart Aircon anda, dan bantu isi rumah anda mengenali corak penggunaan untuk mengoptimumkan kecekapan tenaga melalui rutin
Geofencing (Luna): Tetapkan parameter jarak untuk sistem penghawa dingin mereka dihidupkan dan dimatikan berdasarkan kedekatan anda untuk memastikan anda tidak perlu risau tentang kembali ke rumah yang terlalu panas atau bimbang tentang penggunaan tenaga kerana terlupa mematikan peranti anda .
Menservis (Luna): Jangan takut tentang kerosakan penghawa dingin lagi. Jadualkan servis anda melalui ciri penyelenggaraan bersepadu apl melalui sentuhan butang dan terima peringatan segera pada servis peranti anda yang seterusnya. Hanya terdapat di Lembah Klang semasa fasa satu.
Pengguna juga tidak perlu bimbang tentang kesihatan peranti mereka, dengan ciri Penyelenggaraan apl, yang akan menggesa pengguna untuk menempah penyelenggaraan suku tahunan mereka, dan membolehkan pengguna menjadualkan janji temu servis seterusnya melalui perkhidmatan penyaman udara dalaman jenama itu.
Tetapan Klon (Tersedia untuk Luna dan Aura): Pemilik rumah hanya perlu memasangkan perkakas ke satu peranti telefon pintar dan berkongsi tetapan dengan penghuni rumah yang lain – memastikan persediaan sekali untuk setiap perkakas rumah pintar PRISM+.
Rutin (Aura): Pengguna boleh menyediakan rutin bila hendak mengaktifkan pembersih udara mereka – berdasarkan sama ada pada masa atau apabila kualiti udara bilik menurun melebihi tahap yang boleh diterima untuk memastikan kesegaran pada autopilot.
Insights (Aura): Kaji Insights of PRISM+ Aura Smart Air Purifier anda yang berfungsi seiring dengan penderia inframerah peranti untuk mengesan kualiti udara di rumah
Jenama itu merancang untuk melancarkan lebih banyak peralatan rumah pintar akhir tahun ini, dan berjanji bahawa Aplikasi PRISM+ Connect akan memainkan peranan penting dalam rancangannya untuk membangunkan ekosistem produk rumah pintar percuma. Eric berkata, “Apl PRISM+ Connect mewakili manifestasi cita-cita kami untuk membina pengalaman holistik untuk peminat kami. Kami akan terus membina ciri apl, menambah keserasian dengan produk PRISM+ masa hadapan sambil kami membina ekosistem PRISM+.”
Sebagai bukti lanjut usahanya untuk membina kepercayaan pengguna, PRISM+ menyokong jaminan paling komprehensif untuk penghawa dingin di pasaran. Selepas pembelian, pengguna semua berhak mendapat liputan dua tahun unit penghawa dingin mereka – berikutan itu mereka boleh memilih untuk ikut serta bagi menservis penghawa dingin mereka setiap suku tahun dengan PRISM+ melalui sistem bayar setiap penggunaan atau langganan. Menservis suku tahunan unit mereka akan melayakkan pengguna dengan serta-merta mendapat jaminan 7 tahun lanjutan pada kedua-dua unit dalaman dan pemampat luaran mereka. Harga servis telah dikekalkan kompetitif dengan harga pasaran dan termasuk perkhidmatan tambahan seperti tambah nilai gas dan pertukaran penapis dwi-tahunan secara percuma.
Alami masa depan penghawa dingin dengan Penyaman Udara Pintar PRISM+ Luna, kini tersedia untuk pembelian. Untuk maklumat lanjut, layari www.prisplus.my
Harga, Promosi Pelancaran dan Ketersediaan
Sistem Penyaman Udara Pintar PRISM+ Luna: PRISM+ Luna akan tersedia untuk prapesanan mulai 1 Mei 2024 di tapak web PRISM+, dan pada 15 Mei 2024 melalui Shopee, Lazada, kedai runcit luar talian. Pelanggan yang membeli dalam tempoh ini akan menikmati harga runcit masa terhad RM799 (NAIK RM999) untuk model 1HP dan RM1,099 (NAIK RM1,299) untuk model 1.5HP.
Pembersih Udara Pintar PRISM+ Aura: Aura PRISM+ boleh didapati untuk jualan di laman web PRISM+, runcit luar talian, Lazada, Shopee mulai 1 Mei 2024. Aura akan dijual pada harga RM379 (NAIK RM429) dan RM399 (NAIK RM449) untuk Alpine White dan Model Kelabu Angkasa masing-masing pada pelancaran.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://omghackers.com/prism-memperkenalkan-luna-smart-air-conditioner-system-dan-aura-smart-air-purifier/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Prism Memperkenalkan Pemanas Udara Luna Pintar Bermula Dari Rm999

Prism Memperkenalkan Pemanas Udara Luna Pintar Bermula Dari Rm999

papar berkaitan - pada 28/4/2024 - jumlah : 154 hits
Pada tahun lalu syarikat Singapura PRISM mengumumkan bahawa ia akan memperluas ke dalam pasaran rumah pintar di Malaysia Kini jenama telah memperkenalkan penghawa dingin pintar baru bernama Luna yang direka khas untuk pasaran Malaysia Luna ...
Jiran Simbah Air Panas Pemuda Oku Sindrom Down Melecur

Jiran Simbah Air Panas Pemuda Oku Sindrom Down Melecur

papar berkaitan - pada 20/4/2024 - jumlah : 126 hits
Zuhainy Zulkifflibhnews bh com myTangkap layar CCTV memaparkan seorang wanita menyimbah air panas ke arah pemuda OKU dalam lif sebuah pangsapuri di Bayan Lepas hari ini BAYAN LEPAS Seorang lelaki berstatus orang kurang upaya sindrom down me...
Rebus Ubi Kayu Kena Air Bersih

Rebus Ubi Kayu Kena Air Bersih

papar berkaitan - pada 20/4/2024 - jumlah : 144 hits
Iswardy MordanP Berkongsi makan ubi kayu kelapa dan sambal bersama Tan sri Johari speaker dewan rakyat dan Tengku Laksamana selangor tengku Sulaiman adik kepada Duli Yang Maha Mulia Sultan Sharafuddin Idris Shah Ibni Almarhum Sultan Salahud...
Mount Ruang Eruption Air Quality In Sarawak Good To Moderate

Mount Ruang Eruption Air Quality In Sarawak Good To Moderate

papar berkaitan - pada 20/4/2024 - jumlah : 113 hits
Mount Ruang volcano erupts in Sitaro North Sulawesi April 19 2024 The eruption of Mount Ruang in Indonesia has not adversely affected the air quality in Sarawak AFP picKUCHING April 19 The eruption of Mount Ruang in Indonesia has not advers...
Clear Air Over Najib S Supplementary Order Anwar And Ag Told

Clear Air Over Najib S Supplementary Order Anwar And Ag Told

papar berkaitan - pada 19/4/2024 - jumlah : 159 hits
Former law minister Zaid Ibrahim said Prime Minister Anwar Ibrahim and Attorney General Ahmad Terrirudin Salleh should call for a press conference to answer all questions PETALING JAYA Former law minister Zaid Ibrahim has called on the prim...
Netizen Pokes Fun At Air Travellers Who Misread Airasia S Past Midnight Departure Time

Netizen Pokes Fun At Air Travellers Who Misread Airasia S Past Midnight Departure Time

papar berkaitan - pada 19/4/2024 - jumlah : 119 hits
AN understandable mistake or pure ignorance This was what netizens were debating when X user saya cj chided another netizen s post regarding a missed flight The latter had claimed his sibling a university student along with scores of other ...
Netizen Geli Warga Asing Jaja Makanan Ala Mumbai Di Kl Air Tangan Asli Ni

Netizen Geli Warga Asing Jaja Makanan Ala Mumbai Di Kl Air Tangan Asli Ni

papar berkaitan - pada 20/4/2024 - jumlah : 134 hits
Netizen geli warga asing jaja makanan ala Mumbai di pusat bandar Kuala Lumpur selepas melihat video tular di media sosial sejak semalam Video berdurasi 23 saat itu memaparkan warga asing menjaja jualan makanan ala street food dari negara In...
Tegas Pernyataan Tni Soal Kkb Papua Sebut Militer Indonesia Kirim Jet Tempur Bebaskan Pilot Susi Air

Tegas Pernyataan Tni Soal Kkb Papua Sebut Militer Indonesia Kirim Jet Tempur Bebaskan Pilot Susi Air

papar berkaitan - pada 19/4/2024 - jumlah : 125 hits
Pengakuan Egianus pengerahan pasukan militer Indonesia dalam misi pembebasan Kapten Philips Mark Marthens melalui jalur udara
Bot Kereta Air Dubai Menjadi Viral Di Internet

Bot Kereta Air Dubai Menjadi Viral Di Internet

papar berkaitan - pada 21/4/2024 - jumlah : 213 hits
DUBAI baru baru ini mengalami ribut yang bersejarah yang terburuk dalam 75 tahun Sementara bandar itu berhadapan dengan cabaran hujan lebat suatu fenomena yang menarik telah menarik perhatian internet Baca juga Lapangan terbang Dubai mengal...
Optimizing Gold Trading With The Moving Average Convergence Divergence Indicator

Walkie Talkie Serangan Teknologi Baru Pbb Israel As Kalah

Aeon Mall Bukit Tinggi Klang Meriah Dengan Pameran Transformers One

Investment Grade 5 Lots From Bonhams 2024 Autumn Stafford Sale

Bufet Hari Ahad Dengan Harga Bawah Rm100 Di Hotel Lima Bintang Parkroyal Collection Kuala Lumpur

Apa Maknanya Jika Mengalami Kencing Berbuih

Menu Dinner Pak Zain Discharged

Baru Draf La Benggong Rupanya


echo '';
10 Fakta Biodata Ustaz Wadi Annuar Wadi Anuar Termasuk Kisah Kahwin Bercerai Dan Bekas Isteri

Biodata 30 Peserta Muzikal Lawak Superstar 2024 Musim 4 Astro Warna

Biodata Ojen Aiwah Usahawan Kunafa Terkenal Personaliti TikTok Dan Penyanyi Lagu Hubb

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Hai Cinta Dengarkanlah Slot Akasia TV3

10 Drama Melayu Terbaru TV3 2024 Best Mesti Tonton Juga Tersedia Online


Khasiat Jus Tembikai Rahsia Awet Muda Dan Ceria Sepanjang Hari

Resepi Mooncake Halal

Spinning The Wheel Of Fortune A Deep Dive Into Online Roulette Strategies

Penyelewengan Akidah Pemimpin Gisb Dakwa Mampu Hubungi Nabi Dalam Sedar Bekas Ahli

Gadis Diarah Tanggal Pakaian Sebagai Bukti Bukan Lelaki

Perlis Issues Fatwa First State To Declare Gisbh A Deviant Group