Piza Homemade Istimewa Dari Jom La Pizzeria


Piza ‘Homemade’ Istimewa dari Jom La Pizzeria Minggu lepas kami decided untuk cuba piza baharu daripada Jom La Pizzeria. Aku tahu mengenai Jom La Pizzeria ni pun melalui media sosial. Kiranya pertama kali untuk cuba dan memang tak silap buat keputusan sebab boleh rasa pizanya ‘homemade’, yang dibuat sama seperti dekat rumah. 
Bila makan tu dapat lah rasa perbezaan piza ni dengan piza-piza yang lain di pasaran. Piza menjadi pilihan makanan kegemaran kami sekeluarga terutamanya pada waktu hujung minggu. Biasanya piza menjadi menu pilihan bila masing-masing dah bosan makan nasi. 
Suami bagi ‘green light’ dan anak-anak pun suka, jadi memang aku tak lepaskan peluang untuk tutup dapur. Jom La Pizzeria terletak di Bandar Sri Damansara dan anda boleh dine in dengan syarat sudah lengkap vaksin dan mereka juga melakukan penghantaran ke rumah dengan perkhidmatan Lalamove. 
Korang juga boleh dapatkan piza ‘homemade’ ini di GrabFood, FoodPanda dan DeliverEat. Nak booked meja untuk dine-in pun boleh, guna je aplikasi Eatigo. Boleh dapat diskaun tau. Bunyi macam menarik bukan?
Jom La Pizzeria menyajikan piza, pasta, salad & sup ‘freshly homemade’ yang lazat dan panas dari oven. Piza mereka hanya menggunakan bahan-bahan segar dan dibakar mengikut pesanan pelanggan. Jadi tak akan timbul isu piza sejuk bila anda menerimanya. 


Piza ‘Best Seller’ daripada Jom La PizzeriaAku cadangkan untuk mencuba piza ‘best seller’ mereka iaitu Texas Smokey BBQ Chicken Pizza. Piza ini adalah satu piza pilihan ramai kerana ‘topping’ piza Texas Smokey BBQ Chicken ni memang tak kedekut. Aku suka rasanya yang smokey dan berempah.

Puas hati semasa makan sebab piza ni ada ‘topping’ ketulan ayam yang besar dan dapat rasa lah sos BBQ Smokey tu dalam setiap kunyahan. Cuma rasa dia agak masin bagi aku (sebab aku tak kuat masin) tapi bagi suami dan anak-anak suka je.


Selain tu, korang juga boleh cuba piza-piza ‘top’ mereka yang lain seperti Aloha Hawaiian Pizza, Margherita Pizza dan Deluxe Pepperoni Pizza. 






3 Piza Baharu Jom La PizzeriaBaru-baru ni Jom La Pizzeria telah memperkenalkan tiga piza baharu iaitu ‘Meat Me in Heaven Pizza’, ‘Oceans’ Bounty Pizza’ dan ‘Just My Veggie Pizza’. Aku dan keluarga dah cuba ‘Meat Me in Heaven Pizza’, dan anak aku approved piza ni.


Pengemar daging boleh la cuba pizza ini. Base piza dilapisi dengan minyak zaitun serta taburan herba Itali sebelum dimasukkan ke dalam oven. Untuk yang tidak gemar makan daging,  boleh cuba Oceans’ Bounty Pizza bagi mereka yang menggemari seafood ataupun Just My Veggie Pizza khas untuk mereka yang vegetarian.






Piza dari Jom La Pizzeria berjaya membuat aku rasa kagum daripada segi rasa ‘homemade’ dia, kerak pizza yang lembut walaupun dah sejuk dan bahan-bahan yang digunakan adalah segar. In sha Allah, jika ada kesempatan boleh lah nak dine-in dekat sana, confirm lagi sedap!

Korang boleh follow sosial media Jom La Pizzeria untuk mendapatkan info menarik mengenai piza dan pasta, serta promosi-promosi terbaharu mereka.

Lokasi Jom La Pizzeria

Facebook

Instagram

Isnin hingga Sabtu


12:30 tengahari – 9:30 malam


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.rodiahamir.com/2021/11/piza-homemade-istimewa-dari-jom-la.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Jom Melombong Wang Crypto I Pi Network

Jom Melombong Wang Crypto I Pi Network

papar berkaitan - pada 11/11/2021 - jumlah : 166 hits
Berlambak ni nak mining Pernah dengar perlombongan Bitcoin Mesti pernah kan Barubaru ini dalam TV pun ada kisah serbuan disebuah rumah kedai yang mencuri elektrik untuk menjana mesin lombong Bitcoin ini Kos melombong Bitcoin ini tinggi la j...
Rumput Kucing Jom Tanam

Rumput Kucing Jom Tanam

papar berkaitan - pada 11/11/2021 - jumlah : 131 hits
Jom tanam rumput kucingAku ada beli online rumput kucing baru baru ini tujuan beli nak bagi kucing main la dengan rumput ini Boleh kucing cuci mulut dia dan juga bagus bagi kucing kurang stress Kalau kucing yang kita beli tu bulu pun banyak...
Jom Sihat 3

Jom Sihat 3

papar berkaitan - pada 11/11/2021 - jumlah : 103 hits
untuk Jom Sihat 2 2018 Wokey kita sambung journey aku dari saiz 3XL ke S Nak kurusni kita kenalah Istiqa mah dan bertahan Tahan perlian tahan nafsu tahan apa lagi ek hmm kena rajin jawab soalan cepumas macammana ko boleh kurus Orang ni berm...
Jom Sihat 2

Jom Sihat 2

papar berkaitan - pada 11/11/2021 - jumlah : 80 hits
Aku Yang Dahulu Dan Aku Yang Kini Post Kali ni aku nak ceritakan mengenai perubahan aku dari seorang yang bersaiz 3XL ke saiz aku yang terkini saiz M L Korang percaya tak Tak percaya Moh Baca Kisah aku ni Masa berjalan dengan sangat pantas ...
Jom Beli Crypto Dengan Luno Malaysa

Jom Beli Crypto Dengan Luno Malaysa

papar berkaitan - pada 11/11/2021 - jumlah : 147 hits
Promotional article Jom aku nak sembang sikit pasal crypto Pernah dengar pasal Bitcoin Mesti pernah kan Memang pening kepala dulu dulu bitcoin nI betul ka benda atau nak scam duit orang ramai Ternyata setelah beberapa tahun akhirnya kita ta...
Sejarah Balik Pulau Pulau Pinang Jom Belajar Sejarah

Sejarah Balik Pulau Pulau Pinang Jom Belajar Sejarah

papar berkaitan - pada 11/11/2021 - jumlah : 158 hits
Pernah pergi Balik Pulau Ok jom baca kisah Balik Pulau terkenal dengan durian yang sedap sedap SEJARAH BALIK PULAUBalik Pulau merupakan kawasan semakin membangun di Kawasan Barat Daya Pulau Pinang Nama Balik Pulau adalah sempena dengan perl...
Jom Subscribe Eyma Balkish Youtube Channel

Jom Subscribe Eyma Balkish Youtube Channel

papar berkaitan - pada 11/11/2021 - jumlah : 116 hits
Assalamualaikum dan selamat malam semua Apa khabar Semoga semua sihat sejahtera dan dijauhkan dari wabak Covid 19 Hari ini masih tidak bekerja kerana kilang terletak di Pulau Pinang belum masuk Fasa 2 berbanding lima negeri lain Sebenarnya ...
Jom Makan

Jom Makan

papar berkaitan - pada 11/11/2021 - jumlah : 145 hits
Simple2 saja makan ngan hubby dan ANAK2
Jom Bercukur

Jom Bercukur

papar berkaitan - pada 11/11/2021 - jumlah : 98 hits
Haaa ni bkn mama ajak bercukur ye ni kisah si qhaliff ye mula2 plan nak bercukur kepala si qhaliff neh pada hari ke 7 tp sebabkan hari ke 7 tuh tup2 kena stay sepital terpaksalah mama tangguhkan cukur kepala si qhaliff neh yg bestnya kan pu...
Politikus Merosakkan Nama Raja Raja Melayu

Pesanan Datin Thalia Kepada Wanita Jadilah Wanita Yang Mahal

Thousands Rally On Labour Day Demand Better Rights

Set Up Gig Workers Commission Quickly Says Anwar

Pengangguran Hilang Kerja Dan Kerja Luar Bidang

Awak Solat Tak 5 Waktu Jika Tidak Awak Balik Saja

The Hardest Singing Show

Beyond Pregnancy And Weight Loss Maryland Breast Augmentation Solutions



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah


6 Bulan Sudah Berlalu

Kenapa Media Takut Sebut Gomo Kini Rapat Dengan Mahathir

Di Mana Letaknya Negeri Syam Sekarang

Influencer Marketing For Businesses

Konsert Cinta Di Awan Siti Nurhaliza Tambah Lagi Sehari

Contoh Inspirasi Poster Ucapan Selamat Hari Pekerja 2024