Ph Bergolak Gerakan Supaya Mahathir Letak Jawatan Pm Sudah Tersebar


Kain rentang menolak kepimpinan Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad dan mendukung Presiden PKR Anwar Ibrahim muncul di sekitar Kuala Lumpur.


Setakat ini, ia dikesan dipamer di dua tempat, iaitu Bangsar dan Taman Permata, Kuala Lumpur.Di Bangsar ia digantung di jejantas Jalan Bangsar, berdekatan stesen LRT Abdullah Hukum.

Di Taman Permata pula, difahamkan ia digantung di lebuh raya MRR2, berdekatan pasar raya besar Giant.Kain rentang itu bertulis “Mahathir letak jawatan! Anwar Ibrahim PM ke-8 demi selamatkan Malaysia”.

Turut dimuatkan gambar Anwar dan logo PKR.Namun, setakat ini belum terdapat maklumat pihak mana yang bertanggungjawab menggantungnya.


Tun M diserang oleh kawan sendiri.

1. Penentangan DAP dan sekutunya terhadap kepimpinan Tun M semakin jelas sekarang. Mereka sedang merancang untuk menjatuhkan Tun M dan melantik PM baru yang sedang mereka susun.

2. Kita semua tahu ada beberapa movement Tun M seperti mengambil ahli parlimen dari UMNO masuk ke dalam parti beliau bagi memperkukuhkan kedudukan parti itu tidak disenangi oleh DAP kerana ini akan melemahkan dan mengacau strategi DAP.

3. DAP sudah lama tidak mempercayai kepada Tun M namun mereka menganggap Tun M boleh dikawal dan mudah mengikut telunjuk tetapi ia tidak sedemikian. Tun M terus gagah bergerak dan memimpin.

4. Sebab itu tulisan terbaru di Malaysiakini menyatakan bahawa Tun M tidak boleh dipercayai. Sekarang, banyak khabar-khabar buruk telah ditiupkan hatta di dalam group whatsapp PH sendiri tentang keburukan Tun M. Ini semua telah digerakkan oleh RBA DAP.

5. Telah banyak movement-movement oleh DAP seperti pembongkaran kelayakan akademik Menteri adalah untuk memberi signal kepada kepimpinan Tun M jangan melanggar DAP dan jangan mengukuhkan kedudukannya sebagai PM.

6. Sebab itu juga baru-baru ini, Anwar Ibrahim dengan yakinnya menyatakan beliau akan menjadi PM seterusnya dalam masa tidak kurang dari dua tahun. Ini kerana dia telah dijanjikan jawatan tersebut oleh beberapa tokoh khususnya dari kepimpinan DAP.

7. Team Anwar Ibrahim telah bekerjasama dengan DAP agar impian ini tercapai, penglibatan Invoke juga jelas apabila kita membandingkan cara penulisan di kolum-kolum media pro PH serupa dengan kenyataan yang dikeluarkan oleh Invoke.

8. Kini semua telah jelas, DAP mahukan PM yang anti-Melayu dan Pro Liberal dan Anwar Ibrahim adalah calon yang terbaik bagi mereka agar agenda Malaysian Malaysia dapat dilaksanakan.

Sumber MalaysianToday

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.headbomb.net/2019/02/ph-bergolak-gerakan-supaya-mahathir.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Benarkah Desakan Supaya Tun Letak Jawatan Bukan Pandangan Dap

Benarkah Desakan Supaya Tun Letak Jawatan Bukan Pandangan Dap

papar berkaitan - pada 20/2/2019 - jumlah : 255 hits
BENARKAH DESAKAN SUPAYA TUN DR MAHATHIR MELETAKKAN JAWATAN BUKAN PANDANGAN DAP Oleh Dr KamarulMarah sekali nampaknya Ahli Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi BERSATU dan Ahli Ahli Jawatankuasa ARMADA BERSATU Malaysia ke atas kenyataan Ahli Jawat...
Mahathir Boleh Letak Jawatan Segera Kata Pemimpin Dap Johor Viralhancing

Mahathir Boleh Letak Jawatan Segera Kata Pemimpin Dap Johor Viralhancing

papar berkaitan - pada 20/2/2019 - jumlah : 345 hits
PETALING JAYA Pemimpin DAP Johor Dr Boo Cheng Hau hari ini mendesak Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad meletak jawatan kerana memperlekeh manifesto Pakatan Harapan pilihan raya umum ke 14 Boo yang juga ahli jawatankuasa DAP negeri berk...
Tular Nama Nama Ahli Parlimen Ph Yang Inginkan Mahathir Letak Jawatan Mac Ini Viralhancing

Tular Nama Nama Ahli Parlimen Ph Yang Inginkan Mahathir Letak Jawatan Mac Ini Viralhancing

papar berkaitan - pada 21/2/2019 - jumlah : 576 hits
TERKINI Senarai Ahli Parlimen sokong Mahathir letak jawatan tularDari senarai itu dapat dilihat 3 parlimen dari Parti Pribumi Bersatu Malaysia 4 dari Pertubuhan Kebangsaan Melayu Bersatu dan selebihnya Parti Keadilan Rakyat 40 parlimen dan ...
Audio Siti Kasim Ag Mesti Letak Jawatan Bercuti Pemuda Pas

Audio Siti Kasim Ag Mesti Letak Jawatan Bercuti Pemuda Pas

papar berkaitan - pada 17/2/2019 - jumlah : 374 hits
KOTA BHARU 16 Feb Dewan Pemuda Pas negeri ini mendesak Peguam Negara Tommy Thomas supaya meletakkan jawatan atau sekurang kurangnya bercuti daripada melaksanakan tugas kerana dikatakan terbabit merancang konspirasi dengan peguam pro kerajaa...
Lapan Ketua Bahagian Bersatu Perak Desak Ahmad Faizal Letak Jawatan

Lapan Ketua Bahagian Bersatu Perak Desak Ahmad Faizal Letak Jawatan

papar berkaitan - pada 18/2/2019 - jumlah : 315 hits
Lapan Ketua Bahagian Parti Pribumi Bersatu Malaysia di negeri ini enggan menerima notis pembuburan bahagian masing masing sambil mendesak Pengerusi Bersatu negeri Datuk Seri Ahmad Faizal Azumu meletak jawatan Ketua Bahagian Gerik Ibrahim Ha...
Hamid Letak Jawatan Timbalan Presiden Safa I

Hamid Letak Jawatan Timbalan Presiden Safa I

papar berkaitan - pada 11/2/2019 - jumlah : 388 hits
Hamid letak jawatan Timbalan Presiden SAFA I Ahli perniagaan tempatan Haji Hamid Apdal secara rasmi mengumumkan peletakan jawatannya sebagai Timbalan Presiden Persatuan Bola Sepak Sabah dalam satu kenyataan yang dikeluarkan pada Khamis Adik...
Letak Jawatan Atau Tun M Singkir

Letak Jawatan Atau Tun M Singkir

papar berkaitan - pada 10/2/2019 - jumlah : 347 hits
Praba Ganesan KUALA LUMPUR Sebuah pertubuhan bukan kerajaan Kuasa mendesak Timbalan Menteri Luar Datuk Marzuki Yahya meletakkan jawatan kerana telah memalukan kerajaan Pakatan Harapan dengan pemalsuan sijil pengajian Ketua Eksekutifnya Prab...
Usah Pertaruh Integriti Timbalan Menteri Luar Wajar Ph Letak Jawatan

Usah Pertaruh Integriti Timbalan Menteri Luar Wajar Ph Letak Jawatan

papar berkaitan - pada 8/2/2019 - jumlah : 325 hits
Pendedahan mengenai status sijil ijazah Universiti Cambridge YB Senator Datuk Marzuki Yahya yang didakwa palsu sebelum diubah kepada nama universiti lain yang tidak diiktiraf oleh mana mana badan akreditasi pendidikan adalah amat memalukan ...
Pengalaman Menarik Menaiki Langkawi Skycab Menuju Ke Langkawi Skybridge

Perunding Berdaftar Harta Pusaka Islam Hans Legacy Sdn Bhd

Pembangkang Perlu Ketepi Ego Contohi Langkah Ph Meterai Mou Bersama Kabinet Ismail Sabri

A Triple Somersault Wearing A Sarong In C Wealth Games 2026

Penurunan Wall Street Didorong Oleh Sektor Teknologi Dan Kadar Fed

Indonesia Perkenal Insentif Tingkat Jualan Kereta Elektrik

Ibis Styles Iskandar Puteri Buffet Berbuka Puasa

Rawatan Urutan Badan Chiropractic Dan Acupressure Dari Tukang Urut Skudai



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Hero Seorang Cinderella Musim 2 Astro Ria

10 Filem Drama Seram Melayu Berhantu Terbaru 2024 Mesti Tonton

5 Budaya Barat Yang Dah Jadi Ikutan Pasangan Melayu

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Wanita Syurga Slot Akasia TV3

5 Fakta Tentang Dragonball Mutiara Naga Yang Anda Perlu Tahu


Lebuhraya Wce Beruas Ke Changkat Jering

Resepi Sambal Terung

Naik Lrt Mrt Kl Central Ke Star Hill Pavilion 2024

Jangan Pernah Berhenti

Resepi Kfc Double Down

Lokasi Tapak Bazar Ramadan Sekitar Shah Alam 2024