Perserta Big Stage Kriitikal Ini Keadaan Terkini Yg Mengejutkan Ramai


HINGGA kini penyanyi dan peserta program Big Stage 2020 iaitu Sandra Dianne yang terlibat dalam kem4langan pada Sabtu masih dalam keadaan krti1kal dan tidak sedarkan diri.
Bagaimanapun maklumat terpeinci mengenai situasi Sandra masih tidak dapat dipastikan oleh wakil syarikat rakaman Sony Music iaitu Bella.
Katanya buat masa ini hanya ibu penyanyi itu sahaja dibenarkan berada di Unit Raw4tan Rapi (ICU) Hospital Putrajaya.
“Keadaan Sandra masih kritikal dan tidak sedarkan diri. Dia masih diraw4t di ICU sejak semalam (Sabtu). Sehingga kini, kami belum dapat maklumat sepenuhnya daripada doktor.

Keadaan di bahagian hadapan kereta yang dipandu Sandra.
“Sebab hanya ibu Sandra sahaja dibenarkan masuk ke bilik ICU. Pihak kami nak cakap lebih lanjut pun tak berani sebab takut salah beri info. Harap semua orang dapat doakan Sandra,” katanya kepada mStar.
Menerusi laporan mStar pada Sabtu, Sandra dikejarkan ke wad kecemasan di Hospital Putrajaya selepas terlibat dalam kemalangan ketika dalam perjalanan ke Putrajaya.
Difahamkan ketika itu Sandra yang ditemani sepupunya dalam perjalanan ke sesi latihan konsert mingguan Big Stage di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC).
Dalam pada itu, Bella memberitahu sepupu Sandra yang turut terlibat dalam kemalangan itu mengalami kecederaan di tangan dan masih dirawat di hospital yang sama.

Tiada maklumat lanjut mengenai keadaan Sandra sehingga kini.
“Ketika insi1den itu berlaku, Sandra bersama sepupunya nak ke sesi latihan konsert mingguan Big Stage. Sandra yang memandu kereta ditemani sepupunya.
“Sepupu Sandra hanya mengalami kece3deraan di tangan dan masih diraw4at di hospital yang sama,” ujarnya.
Sandra antara salah seorang peserta yang akan membuat persembahan di pentas Big Stage 2020 minggu keempat yang diadakan di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC) pada Ahad.
Selain Sandra, peserta lain yang turut layak ke minggu seterusnya ialah Hafiz Zainal, Dinie Rashid, Yamani Abdillah, Qody Rani, Fadh Majid dan Nana Sheme.
Sementara itu, Pengurus Saluran Astro Ria, Emarina Kamal berkata pihak produksi bersepakat untuk mengecualikan penyertaan Sandra untuk minggu ini.
Sandra di ICU, dikecualikan dari Big StagePENYANYI dan peserta program realiti Big Stage 3, Sandra Dianne yang masih belum sedarkan diri dan ditempatkan di Unit Raw4tan Rapi (ICU), Hospital Putrajaya selepas terbabit dalam kem4langan di Lebuhraya Utara Selatan Hubungan Tengah (Elite), petang semalam diberi pengecualian untuk tidak beraksi di konsert Big Stage minggu keempat, malam ini.
Pengurus Saluran Astro Ria, Emarina Kamal berkata, pihaknya amat bersimpati dengan insi1den yang menimpa penyanyi itu dan berharap dia segera sembuh.
“Kami masih menanti maklumat terbaru daripada doktor. Namun, melihat keadaan dirinya yang masih tidak sedarkan diri, pihak produksi bersepakat untuk mengecualikan penyertaan Sandra untuk minggu ini.
“Pihak kami juga akan maklumkan perkembangan terkini Sandra dalam program Big Stage dari semasa ke semasa. Tiada penyingkiran terhadap Sandra akan dibuat walaupun dia tidak membuat persembahan malam ini,” katanya.
Konsert Minggu Keempat Big Stage ditayangkan secara langsung dari Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC), jam 9 malam ini.
Emarina berkata, tema minggu keempat konsert Big Stage adalah Baby Bash di mana setiap peserta akan menyanyikan lagu mengikut tahun kelahiran mereka.
“Sepatutnya konsert malam ini Sandra akan mengalunkan lagu Nuri nyanyian asal Ella. Apapun saya dan seluruh pasukan produksi Big Stage memohon doa peminat dan seluruh rakyat Malaysia supaya Sandra segera sembuh,” katanya.
Kemal4ngan membabitkan penyanyi yang popular dengan lagu Hey Kau itu dipercayai berlaku ketika dia dan sepupunya dalam perjalanan ke PICC untuk latihan penuh konsert Big Stage, semalam.
 
 
Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 
Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Sinar Viral Press
Sumber : Mstar


via Sinar Viral NetworkBaju Kurung Edisi 2016 ni terlajak laris.

Baju Kanak-Kanak Harga Murah

Jubah raya cantik dan murah !!

Green Hijab memang Ohsem memang cair.

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://kotakkopek.blogspot.com/2020/09/perserta-big-stage-kriitikal-ini.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Terbabit Kemalangan Sandra Big Stage Di Icu Masih Tak Sedar Diri

Terbabit Kemalangan Sandra Big Stage Di Icu Masih Tak Sedar Diri

papar berkaitan - pada 6/9/2020 - jumlah : 555 hits
Pada petang Sabtu penyanyi dan peserta program Big Stage iaitu Sandra Dianne dilaporkan terbabit dalam kemalangan jalan raya ketika dalam perjalanan ke Putrajaya source
Masih Kritikal Sandra Dikecualikan Dari Big Stage Tiada Penyingkiran Terhadapnya

Masih Kritikal Sandra Dikecualikan Dari Big Stage Tiada Penyingkiran Terhadapnya

papar berkaitan - pada 6/9/2020 - jumlah : 569 hits
Kami masih menanti maklumat terbaru daripada doktor Namun melihat keadaan dirinya yang masih tidak sedarkan diri pihak produksi bersepakat untuk mengecualikan penyertaan Sandra untuk minggu ini Pihak kami juga akan maklumkan perkembangan te...
Lakukan Pelbagai Kerja Demi Sara Hidup Ini Keadaan Terkini Boy Iman Selepas Diisytihar Mufiis

Lakukan Pelbagai Kerja Demi Sara Hidup Ini Keadaan Terkini Boy Iman Selepas Diisytihar Mufiis

papar berkaitan - pada 31/8/2020 - jumlah : 322 hits
Terkini pelakon dan ahli perniagaan Datuk Boy Iman 40 mengakui dia kini terbabit melakukan beberapa pekerjaan untuk menyara hidup selepas diisytihar mufIis oleh Mhkamah Tinggi Kuala Lumpur pada 1 Julai lalu Boy atau nama sebenarnya Norulima...
Big Stage Tiada Minggu Ini

Big Stage Tiada Minggu Ini

papar berkaitan - pada 11/9/2020 - jumlah : 299 hits
Produksi Big Stage 2020 memutuskan tidak akan mengadakan konsert kelima program itu pada Ahad ini sebagai tanda penghormatan buat Allahyarham penyanyi Sandra Dianne yang meninggal dunia pada jam 1 pagi di Hospital Putrajaya hari ini Penguru...
Ajai Tampil Mohon Maaf Kepada Hafiz Zainal Big Stage 2020

Ajai Tampil Mohon Maaf Kepada Hafiz Zainal Big Stage 2020

papar berkaitan - pada 24/8/2020 - jumlah : 343 hits
Korang masih ingat lagi tak dengan penyanyi dan komposer Ajai yang memberikan markah terendah dalam sejarah kepada Hafiz Zainal Fuh Masa tu memang kecoh di media sosial Mana taknya netizen sampai membuat petition bagi menyingkirkan Ajai seb...
Diharap Segera Pulih Bayaran Elaun Sandra Dianne Di Big Stage Diteruskan

Diharap Segera Pulih Bayaran Elaun Sandra Dianne Di Big Stage Diteruskan

papar berkaitan - pada 7/9/2020 - jumlah : 800 hits
Berita kemalangan jalan raya yang menimpa penyanyi dan peserta program realiti Big Stage musim ke 3 iaitu Sandra Dianne pihak Astro dan seluruh warga produksi bersimpati source
Markah Penuh Big Stage 2020 Juri Tetap Sebak Persembahan Usop Yamani Abdillah Tersingkir Pada Konsert Keempat

Markah Penuh Big Stage 2020 Juri Tetap Sebak Persembahan Usop Yamani Abdillah Tersingkir Pada Konsert Keempat

papar berkaitan - pada 7/9/2020 - jumlah : 697 hits
Konsert Big Stage 2020 membuka panggung minggu keempat dengan tema baby bash Sembilan bintang membuat persembahan bertenaga menerusi lagu lagu lama yang popular sekitar tahun kelahiran mereka Yamani Abdillah menjadi bintang ketiga tersingki...
Bintang Big Stage 2020 Sandra Dianne Meninggal Dunia

Bintang Big Stage 2020 Sandra Dianne Meninggal Dunia

papar berkaitan - pada 11/9/2020 - jumlah : 1073 hits
14 total views 14 views today Awal pagi ini kita dikejutkan dengan berita penyanyi dan juga peserta rancangan program realiti Big Stage Musim 3 Sandra Dianne musim ketiga dilaporkan meninggal dunia di Hospital Putrajaya Maklumat tersebut di...
Ph Must Safeguard Its Voter Base To Land Second Term For Anwar Says Analyst

Drama Anggun Mikayla

Honor Pad 9 Tablet Terbaik Untuk Berhibur Dan Kerja Mula Dijual Seluruh Negara Pada 28 Mac

Tetaplah Beriadah Di Bulan Ramadan

Arul Rasheed Feat Shana Abella Gemersik Aidilfitri Chord

Hukum Berbuka Puasa Di Bulan Ramadhan Dan Cara Bayar Fidyah

Perumahan Izara Bayu Sutera Kediaman Idaman Tepi Tasik Dengan Ciri Smart Home

Di Ambang Inflasi Bagaimana Dow Jones Dan S P Bertindak Untuk Sesi Ketiga Berturut Turut



Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo

Biodata Abdul Qawiy Aro Qawiyaro Personaliti TikTok Islamik

10 Fakta Biodata Siti Khadijah Halim Pelakon Drama Berepisod Wanita Syurga TV3 Gandingan Redza Rosli


Ceo Flutter 2023

Hari Ini 3 Lucu Di M Sia K Jaan Gagal Sayur Kisah Cinta

Boikot Kk Mart Bukan Speedmart

Bersahur Dengan Sup Ayam Simple Tapi Sedap

The Ultimate Home Cycling Adventure Beaches Mountains And Music

Potong Ikan Keluar Api