Persembahan Hebat Bk Fantastic X Karihome Final Peserta Tarian Rangkul Hadiah Utama


20 Ogos 2023, menyaksikan persembahan cukup memukau dari barisan peserta Top 20 BK Fantastic  X Karihome bersempena BK Mini Fest 2023.

Kesemua peserta tampil dengan aksi dan kreativiti tersendiri dalam menzahirkan kemahiran luar biasa serta bakat yang cukup hebat.
Tiga juri yang dijemput hadir iaitu Mark Adam, Dr Tengku Asmadi dan wakil dari Karihome, Miss Jessie sepakat memilih Kumpulan tarian dari Putera Arts Talent Production sebagai juara Fantastic X Karihome 2023.

Kumpulan tarian Putera Arts Talent Production ini berjaya merangkul gelaran juara dengan membawakan persembahan tarian zapin moden yang cukup unik dan memukau. Juara membawa pulang hadiah wang tunai RM1500 beserta barangan dari Karihome.

Tempat kedua pula dimenangi oleh peserta cilik, adik Miika Adam Mikael yang berjaya menambat hati penonton dengan petikan biolanya yang cukup mengasyikkan. Baru berusia enam tahun namun anak kecil ini mempamerkan bakat yang sangat luar biasa.
Tidak hairanlah adik Miika berjaya meraih tempat kedua dengan hadiah kemenangan wang tunai, RM1000 berserta barangan Karihome.

Pemenang tempat ketiga BK Fantastic X Karihome pula dimenangi oleh adik Nurdania Batsisya Adyzunfa membawakan lagu ‘Sampai Bila’ nyanyian asal Misha Omar membuatkan penonton terpegun dengan lontaran suara juga gimik persembahannya. Adik Dania membawa pulang hadiah wang tunai, RM500 beserta barangan Karihome.
Kesemua 20 peserta akhir  memberikan persembahan terbaik, antara yang mencuri tumpuan ialah persembahan drum, gitar elektrik, skateboard, silat, nyanyian dan tarian.


BK Fantastic X Karihome yang dibawakan oleh Karihome ini telah berlangsung hampir sebulan yang lalu di mana peserta perlu menjalani sesi uji bakat secara online  dan berjaya mengumpulkan hampir 500 peserta yang menghantar penyertaan secara, namun hanya 50 peserta sahaja yang layak untuk ke peringkat separuh akhir dan hanya 20 peserta sahaja di pilih ke peringkat akhir.
Kesemua anak-anak yang menghantar penyertaan mempunyai bakat serta potensi yang besar. Sesuai dengan kelebihan KARIHOME yang merupakan susu penuh nutrisi untuk pertumbuhan yang optimum dan mengekalkan sistem imunisasi yang baik.

Karihome merupakan produk susu kambing yang diformulasikan dengan SN-2 palmitate, yang menjadi satu-satunya susu kambing dengan formulasi ini di Malaysia!  Pengambilan susu Karihome ini juga dapat membantu mengurangkan masalah kolik serta meningkatkan kualiti tidur anak.

Selain bagus untuk usus, formulasi ini juga baik untuk menguatkan imuniti serta perkembangan otak dan kemahiran motor.  KARIHOME juga mengandungi 400% lebih DHA yang dapat meningkatkan pembelajaran kognitif serta bagus untuk kesihatan mata.
 
The post Persembahan Hebat BK Fantastic X Karihome Final , Peserta Tarian Rangkul Hadiah Utama! appeared first on Pa&Ma.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.majalahpama.my/persembahan-hebat-bk-fantastic-x-karihome-final-peserta-tarian-rangkul-hadiah-utama/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hadiah Istimewa Kemerdekaan Ke 66 Untuk Rakyat Malaysia

Hadiah Istimewa Kemerdekaan Ke 66 Untuk Rakyat Malaysia

papar berkaitan - pada 26/8/2023 - jumlah : 158 hits
Sempena kemerdekaan Malaysia yang ke 66 tahun Malabar MGD Lifestyle Jewellery menjanjikan sesuatu yang istimewa kepada pelanggan sempena promosi istimewa kemerdekaan yang berlangsung di bilik pameran Malabar MGD Lifestyle Jewellery di Ampan...
Produk Kecantikan Paling Viral Dari Korea Beauty Of Joseon Ada Diskaun Sehingga 50 Siap Ada Hadiah Special

Produk Kecantikan Paling Viral Dari Korea Beauty Of Joseon Ada Diskaun Sehingga 50 Siap Ada Hadiah Special

papar berkaitan - pada 24/8/2023 - jumlah : 141 hits
Bila layan Kdrama ni mesti akan ada rasa nak jadi cantik dan handsome macam diorang Kadang kadang tertanya juga apalah rahsia diorang dapat kulit yang bersih dan anjal Walaupun umur diorang dah berusia tapi tetap wajah nampak muda Sebab tu ...
Terima Hadiah Dari Blogger Rabia Adawiyah

Terima Hadiah Dari Blogger Rabia Adawiyah

papar berkaitan - pada 17/8/2023 - jumlah : 177 hits
AssalamualaikumBismillahHari ini aku terima hadiah dari Blogger Rabia sempena hari jadi aku yang dah lama berlalu Malu sebenarnya hahaha Tetapi aku hargai sangat setiap pemberian daripada rakan rakan blogger semua Rabia hadiahkan Dried Baby...
Hiburan Selalunya Dapat Pujian Melambung Tapi Hadiah Birthday Hafiz Mahamad Tahun Ini Buat Ramai Cringe

Hiburan Selalunya Dapat Pujian Melambung Tapi Hadiah Birthday Hafiz Mahamad Tahun Ini Buat Ramai Cringe

papar berkaitan - pada 30/8/2023 - jumlah : 205 hits
Dikenali sebagai pasangan suami isteri yang sweet dan memberi inspirasi kepada ramai dengan kebaikan yang mereka lakukan Syafiqah Aina dan Hafiz Mahamad raih perhatian baru baru ini Berkongsi video yang dirakam ketika memberikan kejutan bua...
Tarian Goyang Gerudi Di Port Fest 2023 Penganjur Mohon Maaf

Tarian Goyang Gerudi Di Port Fest 2023 Penganjur Mohon Maaf

papar berkaitan - pada 25/8/2023 - jumlah : 201 hits
Muhammad Zulsyamini Sufian Suriam hmetro com myRAKAMAN tarian penonton yang tular di media sosial FOTO tularIpoh Pihak pengurusan agensi kreatif kerajaan Perak PORT yang terpalit kontroversi konsert di depan Dataran Majlis Bandaraya Ipoh se...
Penganjur Mohon Maaf Tarian Goyang Gerudi Ekstrem Di Perak Luar Kawalan Mereka

Penganjur Mohon Maaf Tarian Goyang Gerudi Ekstrem Di Perak Luar Kawalan Mereka

papar berkaitan - pada 25/8/2023 - jumlah : 118 hits
Ipoh Pihak pengurusan agensi kreatif kerajaan Perak PORT yang terpalit kontroversi konsert di depan Dataran Majlis Bandaraya Ipoh sempena program PORT FEST 2023 Ahad lalu tampil memohon maaf susulan insiden 8216 t
Hadiah Murid Kepada Dosen Atau Guru

Hadiah Murid Kepada Dosen Atau Guru

papar berkaitan - pada 10/8/2023 - jumlah : 150 hits
Pertanyaan Bolehkah memberi hadiah untuk guru di sekolah atau dosen di kampus ketika masih menjadi murid atau mahasiswa Jawaban Alhamdulillahi rabbil alamin ash shalatu wassalamu ala Nabiyyina Muhammadin wa ala alihi wa shahbihi ajma in amm...
Manakah Amal Yang Lebih Utama

Manakah Amal Yang Lebih Utama

papar berkaitan - pada 27/8/2023 - jumlah : 92 hits
Assalamuaikum wbtsama sama kita ingat mengingati Hadith Dari Ibnu Mas ud r a bahawa seorang lelaki bertanya kepada Rasulullah s a w Manakah amal yang lebih utama Beliau menjawab Sembahyang dalam waktunya berbakti kepada ibu bapa dan berjuan...
Panduan Lengkap Tentang Brand Perlindungan Pendaftaran Dan Penegakan

Polis Cari Waris Lelaki Maut Kemalangan

Zaid Urges Cabinet Transparency On Najib House Arrest Bid

Celebrating Mother S Day With Legumes Dining With The Queens

Ceo Badan Berkanun Ditahan Sprm Disyaki Seleweng Dana Projek Rm1 2 Bilion

Lirik Lagu Dari Jauh Alyph

Kerajaan Lulus Pemanjangan Landasan Ltsip

Langkawi Welcomes The World Residences At Sea And Celebrates Tourism Resurgence



Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya

Biodata Zubir Khan Penyanyi Lagu Yennode Macha Macha Macha Pemuda Bertangan Kudung Yang Menginspirasikan

Info Penuh Senarai Peserta Juri Hadiah Cara Undi The Hardest Singing Show Astro Ria Sooka Program Realiti Mingguan Terbaru Malaysia

Info Dan Sinopsis Filem Shaitaan 2024 Remake Filem Vash Kini Di Netflix


Bufet Buka Puasa Kat Hotel Excelsior Ipoh

Hasil Tanaman Dalam Pasu

More Than Genetics How Life Experiences Shape Our Health

Disyaki Seleweng Rm8 Juta Dalam Akaun Amanah 2 Firma Guaman Disiasat

Agc Rejects Sanusi Bid To Dismiss Sedition Charges

Is Anwar Ever Going To Release Najib