Percaya Atau Tidak 6 Artis Berbakat Ini Berhenti Belajar Demi Capai Cita Cita Mereka


Ramai artis Korea berpeluang melanjutkan pelajaran ke institut pengajian tinggi.

ARTIKEL BERKAITAN "Tiada Kebebasan" - Seawal 13 Tahun, Kenapa Idola K-Pop Debut Pada Usia Terlalu Muda? Walaubagaimanapun, tidak semua peluang itu diterima baik oleh mereka kerana terdapat pengecualian di mana sesetengahnya menolak demi mengejar impian mereka.
Kang Daniel 
Semasa rancangan TV, Kang Daniel menjelaskan bahawa dia memutuskan untuk berhenti sekolah kerana dia percaya bahawa ada rezeki yang terbaik untuknya walaupun dia tidak berjaya di sekolah. Disebabkan oleh ingin mengejar impian untuk menjadi seorang penyanyi, Kang Daniel tidak merasakan bahawa dia perlu ke kolej untuk sambung belajar.
Bagaimanapun, dia akhirnya mengambil GED selepas muncul dalam rancangan “Produce 101” dan kini belajar di Universiti Siber Kyunghee.
Yoo Jae-suk
Yoo Jae-suk membuat penampilan sulungnya sebagai pelawak pada tahun 1991 ketika dia masih baru di kolej. Yoo Jae-suk menjelaskan semasa dalam percubaan akademik, dia menerima panggilan daripada kolejnya. Mereka bertanya sama ada Yoo Jae-suk mahu berhenti atau mereka mengusir dia keluar.
Kerana mempunyai minat yang lebih untuk komedi daripada belajar, Yoo Jae-suk membuat keputusan berhenti untuk lebih fokus pada kerjayanya.
Mark GOT7
Mark bersekolah di Arcadia High School di California semasa dia dijemput untuk menyertai uji bakat di JYP Entertainment tetapi pada mulanya dia tidak berminat. Kemudian apabila rakan dan keluarganya meyakinkannya untuk mengambil menyertai peluang itu, dia mengikuti uji bakat dan berjaya menjadi JYPE. Dia berhenti sekolah dan memulakan hidupnya sebagai pelatih, berpindah ke Korea Selatan di mana dia mengambil pelajaran akrobatik, seni mempertahankan diri, nyanyian, tarian dan rap.
Doyoung NCT
Semasa remaja, Doyoung menyertai kumpulan kebudayaan sekolahnya dan bermain seruling dalam pelbagai acara kebudayaan. Pada 2013, dia memenangi tempat pertama di Festival Seni Belia Gyeonggi, dan telah dilamar oleh S.M. Entertainment pada tahun yang sama.
Dia pernah mendedahkan bahawa dia telah berbohong kepada rakan-rakannya di sekolah menengah, memberitahu mereka bahawa dia akan berpindah ke Belanda sedangkan dia sebenarnya akan berhenti sekolah untuk mengejar impiannya sebagai ahli muzik dan penyanyi.
Liz IVE
Liz sebelum ini bersekolah di Sekolah Tinggi Cheongdam, tetapi dia memutuskan untuk berhenti sekolah dan mengambil GED. Sebelum penampilan sulungnya, dia muncul dalam muzik video ‘This Christmas’ Taeyeon pada tahun 2017. Selain mempunyai kemahiran vokal yang sangat baik, dia juga mempunyai kemahiran tarian yang luar biasa.
Dia menyertai Starship Entertainment ketika berusia 16 tahun.
Rosé BLACKPINK
Sama seperti yang lain, Rosé berhenti belajar kerana ingin fokus sepenuhnya kepada karier nanyian. Namun ada segelintir netizen berasa kesal kerana Rose tidak dapat menamatkan zaman sekolahnya. Tetapi ada juga netizen yang memahami dan mengagumi keputusan berani Rose untuk meninggalkan pembelajaran demi memenuhi impiannya.
Pilihan masing-masing….
Jom ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram dan Telegram KimchiDaily untuk mendapatkan berita Korea paling latest yang sensasi.
The post Percaya atau Tidak 6 Artis Berbakat Ini Berhenti Belajar Demi Capai Cita-Cita Mereka first appeared on KimchiDaily.my.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://kimchidaily.my/percaya-atau-tidak-6-artis-berbakat-ini-berhenti-belajar-demi-capai-cita-cita-mereka/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=percaya-atau-tidak-6-artis-berbakat-ini-

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Demi Berbakti Jaga Mak Ayah Sakit Anak Sanggup Berhenti Kerja

Demi Berbakti Jaga Mak Ayah Sakit Anak Sanggup Berhenti Kerja

papar berkaitan - pada 10/8/2023 - jumlah : 143 hits
Selepas 5 bulan ibu meninggal bapa pula menyusul Bahagialah bersama cinta hati abah DUGAAN bertimpa timpa Selepas satu ujian satu ujian lain pula yang datang Selepas kira kira lima bulan pemergian ibu tercinta bapa wanita ini pula meninggal...
Percaya Lagi Kah Pada Mereka

Percaya Lagi Kah Pada Mereka

papar berkaitan - pada 4/8/2023 - jumlah : 100 hits
PN janji akan tangani masalah kenaikan kos sara hidup dan inflasi Aku nak tanya korang kalau korang bela ayam nak tak korang letak musang untuk jaga reban ayam tu Atau kalau orang jual ikan berani tak letak kucing di kawasan jualan orang tu...
Belajar Dengan Sifu

Belajar Dengan Sifu

papar berkaitan - pada 1/8/2023 - jumlah : 94 hits
Shahir punya sambut cabaran pada Rafizi saya terkejut sb mana ada pemimpin PAS berani berdebat Mereka hanya berani di hadapan penyokong mereka yg ternganga mulut mendengar khayalan dan propa2 mereka sambil ketawa bersetuju tanpa berfikir Se...
Saya Panik Nangis Ju Jihoon Kongsi Kesukaran Belajar Bahasa Arab Untuk Filem Baru

Saya Panik Nangis Ju Jihoon Kongsi Kesukaran Belajar Bahasa Arab Untuk Filem Baru

papar berkaitan - pada 3/8/2023 - jumlah : 167 hits
Bukan mudah untuk belajar bahasa baru selain dari bahasa ibunda kita kan ARTIKEL BERKAITAN Terbaru Ju Ji hoon telah terlibat dengan satu temu bual khas susulan tayangan filemnya Ransomed Dalam filem ini Ju Ji hoon akan memainkan watak sebag...
Simpan Challenge Hunt Pa Ma X Simpan Sspn Meriah Beri Impak Positif Peserta Seronok Belajar Banyak Benda Baru

Simpan Challenge Hunt Pa Ma X Simpan Sspn Meriah Beri Impak Positif Peserta Seronok Belajar Banyak Benda Baru

papar berkaitan - pada 6/8/2023 - jumlah : 142 hits
Bagi memberi pendedahan tentang manfaat menyimpan kepada anak anak Pa Ma dengan kerjasama Simpan SSPN telah menganjurkan Simpan Challenge Hunt yang berlangsung pada 29 Julai 2023 yang lalu Acara tersebut telah berlangsung di The Bentong Far...
Hiburan Saya Digantung Tak Bertali Dah 10 Tahun Dia Tak Hargai Nd Lala Buang Anak Isteri Demi Penyondol

Hiburan Saya Digantung Tak Bertali Dah 10 Tahun Dia Tak Hargai Nd Lala Buang Anak Isteri Demi Penyondol

papar berkaitan - pada 10/8/2023 - jumlah : 183 hits
Datin Fauziah iaitu merupakan isteri kepada penyanyi veteran ND Lala memaklum bahawa dirinya sudah cuba berjuang sehabis mungkin untuk menyelamatkan rumah tangga namun gagal kerana hanya dia saja berusaha Katanya dia sudah tiada masa untuk ...
Khairuddin Mahu Kekal Brutal Demi Pembangunan Paya Jaras Sg Buloh

Khairuddin Mahu Kekal Brutal Demi Pembangunan Paya Jaras Sg Buloh

papar berkaitan - pada 8/8/2023 - jumlah : 153 hits
Pilihanraya bagi enam negeri di Malaysia bakal berlangsung pada 12 Ogos 2023 maka rakyat pun bakal keluar beramai ramai menunaikan tanggungjawab untuk mengundi termasuklah Misz ella sendiri Bakal mengundi di Sg Buloh sebuah daerah dalam neg...
Hiburan Berbaiklah Demi Anak Anak Datuk Yusof Haslam Amp Datin Patimah Gembira Lihat Sikap Syamsul

Hiburan Berbaiklah Demi Anak Anak Datuk Yusof Haslam Amp Datin Patimah Gembira Lihat Sikap Syamsul

papar berkaitan - pada 7/8/2023 - jumlah : 165 hits
Penerbit dan pengarah filem terkenal Datuk Yusof Haslam menzahirkan rasa gembira apabila anak lelakinya Syamsul Yusof meluangkan masa untuk bersama anak anaknya menyertai acara hari sukan di sekolah di sebalik kesibukannya bekerja Ujar Yuso...
Airasia Santan Menu Baru Harga

Ulu Tiram Attack Suspect Not Ji Member Initial Link Made Due To Father S Past Says Igp

Muslims Rebuke Rais Yatim S No No To Sarawak S Proposal Of Conducting Friday Sermons In English

Apa Jadi Serangan Balai Polis Johor S Pura Ini Komen Pas

Resepi Sos Hijau Vietnamese Rolls

Syafiq Kyle Transisi Dari Ustaz Adam Ke Meth Killer

Isu Isteri Cikgu Buang Hadiah Rm2 Pemberian Murid

Drama Mihrab Cinta Zulaikha Lakonan Elisya Sandha Azrel Ismail



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Anggun Mikayla Viu Malaysia

Keputusan Markah Mingguan Senarai Lagu Tugasan The Hardest Singing Show Astro Malaysia

Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya


Pet Expo Midvalley 2024

Drama Lara Kasih

Goh Sze Fei Naib Juara Kejohanan Asia 2024

Luvia Band Lelah Dan Kalah Chord

Berkuasa Di Dunia Kuasai Pertambangan By Dr Haji Mura Riau Dosen Adi

Cara Buat Kad Guru Malaysia Online Dan Cara Dapatkan Sijil Guru Malaysia