Perasmian Arrahnukita Pajak Gadai Emas Patuh Syariah Milik Kopetro


Perasmian ArRahnuKita Pajak Gadai Emas Patuh Syariah Milik KOPETRO  | Tahniah buat KOPETRO atas perasmian cawangan pertama ArRahnuKita, baru-baru ini. ArRahnuKita merupakan premis perniagan pajak gadai emas patuh syariah milik KOPETRO yang telah mula beroperasi pada 3 Ogos 2022.

Cawangan pertama ArRahnuKita milik KOPETRO ini telah dirasmikan oleh Dato' Haji Zazali bin Haron, Pengerusi Eksekutif Suruhanjaya Koperasi Malaysia (SKM), yang terletak di Medan Niaga Tasik Damai, sebuah kawasan perniagaan yang menjadi tumpuan ramai di Sungai Besi.




Perasmian ArRahnuKita Pajak Gadai Emas Patuh Syariah Milik KOPETRO




Turut sama hadir sebagai tanda seokongan terhadap perniagaan baharu yang diusahakan KOPETRO adalah wakil-wakil daripada Suruhanjaya Koperasi Malaysia (SKM) dan Angkatan Koperasi Kebangsaan Malaysia Berhad (Angkasa). Dianggarkan lebih 200 orang pengunjung telah hadir memeriahkan majlis tersebut yang terdiri daripada peniaga-peniaga dan orang ramai sekitar kawasan Medan Niaga Tasik Damai serta jemputan-jemputan khas, termasuklah wakil-wakil koperasi, rakan-rakan niaga dan wakil-wakil Ar-Rahnu yang berada di sekitar kawasan Lembah klang.


Perasmian ArRahnuKita Pajak Gadai Emas Patuh Syariah Milik KOPETRO


Ketua Pegawai Eksekutif KOPETRO, Encik Ahmad Shakir bin Ahmad Ubaidah menzahirkan rasa kesyukuran atas majlis perasmian yang berlangsung dan menganggap ianya sebagai hadiah yang paling bermakna bagi warga KOPETRO sempena ulang tahun penubuhan KOPETRO ke 42 yang disambut pada tarikh yang sama.


"Alhamdulillah, hari ini amat istimewa buat warga KOPETRO kerana setelah 42 tahun KOPETRO ditubuhkan, hari ini kami berjaya mengorak selangkah lagi ke hadapan dengan terasminya perniagaan ArRahnukita,"
 
Perasmian ArRahnuKita Pajak Gadai Emas Patuh Syariah Milik KOPETRO


 
Tambah Ahmad Shakir lagi, kejayaan perniagaan ArRahnukita ini adalah bukti komitmen KOPETRO dalam memberikan pulangan yang menguntungkan kepada anggota-anggota dengan melipat-gandakan pendapatan syarikat seterusnya menyumbangkan kepada ekonomi negara.


Ahmad Shakir memberitahu bahawa selepas cawangan di Sungai Besi, ArRahnukita bakal membuka 3 buah lagi cawangan pada tahun hadapan dengan mensasarkan kawasan perniagaan di Ampang, Bangi dan Shah Alam sebagai kawasan pilihan.
Perasmian ArRahnuKita Pajak Gadai Emas Patuh Syariah Milik KOPETRO


Bersempena dengan perasmian ArRahnukita, sebuah karnival turut diadakan bagi menyemarakkan lagi sambutan dan meraikan tetamu-tetamu dan pelanggan-pelanggan yang hadir. Antara aktiviti yang menarik perhatian para pengunjung adalah ujian dan cucian emas secara percuma dan jualan promosi produk-produk keluaran KOPETRO seperti makanan sedia dimakan jenama LengQuas, minyak pelincir jenama PETRONAS dan pakej percutian dan pelancongan yang ditawarkan KOPETRO Travel.


Perasmian ArRahnuKita Pajak Gadai Emas Patuh Syariah Milik KOPETRO


Lebih meriah lagi apabila 100 pengunjung pertama yang hadir telah menerima beg saguhati dan 20 penggadai pada hari tersebut turut dihadiahkan dengan barangan eksklusif ArRahnukita sebagai tanda penghargaan atas kepercayaan mereka menggunakan perkhidmatan ArRahnukita.


Istimewa buat Anggota KOPETRO yang ingin mendapatkan pembiayaan kewangan, ArRahnukita menawarkan had pembiayaan harian sehingga 80% atau sehingga RM50,000 (mana-mana yang lebih rendah) dan pembiayaan terkumpul sehingga RM150,000. Perkhidmatan ArRahnukita terbuka kepada orang ramai tanpa mengira bangsa mahupun kewarganegaraan, malah atas sambutan yang memberangsangan sejak mula beroperasi, ArRahnukita turut menawarkan pembiayaan terkumpul sehingga RM350,000, khas buat peniaga-peniaga, broker emas mahupun kedai emas yang memerlukan wang tunai secara segera dengan mengggunapakai barangan emas sebagai cagaran ke atas pembiayaan yang diberikan.


Tuan Haji Shamsudin bin Haron, selaku Ketua Bahagian Keanggotaan dan Perkhidmatan yang bertanggungjawab di dalam menerajui perniagaan ArRahnukita memberitahu bahawa pihaknya berinsipirasi untuk menjadikan ArRahnukita sebuah perkhidmatan pajak gadai emas yang menjadi contoh kepada ArRahnu lain dengan menawarkan perkhidmatan yang mesra pelanggan dan sebuah jenama yang dipercayai.


Untuk mengetahui kadar emas harian dan promosi terkini daripada ArRahnukita, ikuti akaun media sosial @ArRahnukita di Facebook dan Instagram atau hubungi talian 03-90559839 untuk sebarang maklumat lanjut mengenai perkhidmatan ArRahnukita.


Tahniah KOPETRO atas Perasmian ArRahnuKita Pajak Gadai Emas Patuh Syariah Milik KOPETRO .


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.iamfuzy.com/2022/11/perasmian-arrahnukita-pajak-gadai-emas.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Kopetro Rasmi Cawangan Pertama Arrahnukita Di Sungai Besi Kuala Lumpur

Kopetro Rasmi Cawangan Pertama Arrahnukita Di Sungai Besi Kuala Lumpur

papar berkaitan - pada 31/10/2022 - jumlah : 270 hits
Assalamualaikum dan salam sejahteraPada tanggal 30 Oktober 2022 telah berlangsungnya majlis perasmian penuh gilang gemilang cawangan pertama ArRahnukita milik Koperasi Kakitangan PETRONAS Berhad Cawangan ArRahnukita yang pertama ini terleta...
Kemeriahan Karnival Perasmiaan Cawangan Pertama Arrahnukita Dari Kopetro

Kemeriahan Karnival Perasmiaan Cawangan Pertama Arrahnukita Dari Kopetro

papar berkaitan - pada 2/11/2022 - jumlah : 116 hits
Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga kepada rakan rakan yang dikasihi sekalian Siapa tak kenal KOPETRO atau Koperasi Kakitangan PETRONAS Berhad yang telah ditubuhkan sejak tahun 1980 lagi KOPETRO terlibat ...
Cawangan Arrahnukita Pertama Kini Dibuka Karnival Jualan Dan Sambutan Ulangtahun 42 Tahun Kopetro

Cawangan Arrahnukita Pertama Kini Dibuka Karnival Jualan Dan Sambutan Ulangtahun 42 Tahun Kopetro

papar berkaitan - pada 31/10/2022 - jumlah : 248 hits
Hi Korang Ar Rahnu dikenali jugak sebagai Ar Rahn adalah pajak gadai Islam bagi pinjaman bercagar jangka pendek Pembangunan Ar Rahnu kat Malaysia telah memberi perkhidmatan pajak gadai alternatif bagi peminjam yang mematuhi prinsip prinsip ...
Pertumbuhan Platform Smooa Milik Telkom Group Meningkat Empat Kali Lipat

Pertumbuhan Platform Smooa Milik Telkom Group Meningkat Empat Kali Lipat

papar berkaitan - pada 31/10/2022 - jumlah : 132 hits
Sejak diluncurkan pada Oktober 2020 yang lalu Smooa platform berbagi kuota internet Telkomsel untuk keluarga dari Telkom Indonesia mendapat sambutan baik dari masyarakat Dalam kurun waktu dua tahun jumlah pelanggannya meningkat empat kali l...
Rafizi Ginie Buat Bising Kerusi Alor Gajah Bukan Milik Pkr

Rafizi Ginie Buat Bising Kerusi Alor Gajah Bukan Milik Pkr

papar berkaitan - pada 29/10/2022 - jumlah : 117 hits
Malaysiakini PRU15 Pengarah pilihan raya PKR Rafizi Ramli membidas bekas ADUN Machap Jaya Ginie Lim kerana berkeras mahu bertanding di kerusi Parlimen Alor Gajah pada pilihan raya umum bulan depan Bercakap kepada pemberita selepas PKR mengu...
Changkat Jong Tetap Milik Dap Kata Loke

Changkat Jong Tetap Milik Dap Kata Loke

papar berkaitan - pada 29/10/2022 - jumlah : 165 hits
freemalaysiatoday com October 29 2022 12 00 PMAnthony Loke berkata Amanah mengisytiharkan Changkat Jong adalah milik mereka kerana salah faham IPOH Setiausaha Agung DAP Anthony Loke berkata pertembungan tidak akan berlaku antara parti itu d...
Mobil Milik Polisi Disapu Air Bah Di Aceh Utara Keluarga Selamat

Mobil Milik Polisi Disapu Air Bah Di Aceh Utara Keluarga Selamat

papar berkaitan - pada 1/11/2022 - jumlah : 358 hits
Satu unit mobil terseret air bah di Sungai Krueng Tuan Desa Alue Dua Kecamatan Nisam Antara Aceh Utara Minggu Peristiwa itu terjadi saat pemilik mobil yang merupakan anggota kepolisian piknik bersama keluarganya di sungai itu
Emas Penurunan Kekal Di Bawah 1 645 Hari Ini

Emas Penurunan Kekal Di Bawah 1 645 Hari Ini

papar berkaitan - pada 21/10/2022 - jumlah : 123 hits
Harga emas jatuh dengan mendadak pada masa penulisan Ia didagangkan pada tahap 1 635 di bawah tahap 1 645 paras tertinggi pada hari ini Harga jatuh apabila Indeks Dolar cuba melantun dan pulih selepas penjualan hari ini Secara teknikal loga...
Azmin Pledges To Tell All On May 11

Selepas Menjadi Penumpang Umno Bakal Terkubur Pada Pru16

Nga S Aide Chosen For Kuala Kubu Baharu After Dap Abandoned Hope Of Malay Vote

What Is The Lifespan Of Vinyl Windows And How Can You Prolong It

Utilizing Crowdfunding For Business

Ramai Netizen Dan Rakyat Teruja Gembira Bila Dimaklumkan Tun Mahathir Antara Yang Sedang Disiasat Sprm

Malaysia S Ex Pm Mahathir Faces Anticorruption Probe

World Bank Report Says Malaysian Children Not Learning Enough In Schools



Info Dan Sinopsis Restu Drama Melayu Berepisod Platform Online iQIYI Malaysia

10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi


Ask Your Idol About Ops Lalang Don T Be A Hypocrite Fahmi To Saddiq

How Much Longer For Mou On Allocations For Opposition Mps Says Syed Saddiq

Kemeriahan Aidilfitri Bila Anak Anak Pulang Beraya Bersama Keluarga

Beraya Di Kuantan Dan Melaka

Lirik Lagu Katakan Saja Nabila Razali

Jadual Dan Keputusan Piala Thomas Piala Uber 2024