Penumpang Mas Terkandas Lebih Dua Hari Di New Zealand

pada 28/3/2017 - jumlah : 288 hits
Penerbangan pesawat Malaysia Airlines MH132 dari Auckland ke Kuala Lumpur ditangguhkan selama lebih 48 jam akibat mengalami masalah teknikal di Lapangan Terbang New Zealand Syarikat penerbangan itu dalam kenyataannya memohon maaf kepada sem...

New Zealand 2016 Day 9 The Hobbiton

papar berkaitan - pada 4/4/2017 - jumlah : 355 hits
Day 9 4th September 2016Trip ke Hobbiton ni antara sebab utama aku nak terjah New Zealand aku adelah big fan Lord of The Rings movies jadiknye ni adelah tempat yg paling wajib masuk itineraryAkan tetapi cost utk ke sini boleh kate agak kach...
New Zealand 2016 Day 8 Last Day In Queenstown

papar berkaitan - pada 4/4/2017 - jumlah : 328 hits
3rd September 2016Harini last day kat Queenstown petang nanti dah nak terbang balik ke Auckland macam tak puas lak dok sini aku dah nekad next time nak pi NZ and spend masa kat Queenstown and surronding area jer takmo pi tempat lain dah ewa...
New Zealand 2016 Day 10 Devonport Bubbye New Zealand

papar berkaitan - pada 4/4/2017 - jumlah : 335 hits
Day 10 5th September 2016Last day in New Zealand sob sob sob pagi ni aku breakfast dengan meggi jer pastu kemas2 barang then check out tinggalkan beg kat hostel pastu menapak pi ferry terminal untuk last day ni aku nak terjah Devonport pusi...
Terpaksa Tidur Di Atas Kerusi Balai Menunggu Akibat Penerbangan Mas Ditunda 2 Hari

papar berkaitan - pada 29/3/2017 - jumlah : 488 hits
Tahukah anda perasaan bila waktu untuk menaiki pesawat tetapi tiba tiba terdengar pengumuman mengatakan penerbangan anda ditunda untuk beberapa jam Bayangkan jika penerbangan anda ditunda selama 2 hari pula tu Mesti perasaaan kecewa dan mar...
Kereta Api Di Jepun Ini Masih Kekalkan Operasi Berhenti Di Sebuah Stesen Yang Cuma Ada Seorang Penumpang Setiap Hari

papar berkaitan - pada 17/3/2017 - jumlah : 425 hits
Bayangkan demi memastikan seorang pelajar perempuan dapat berulang alik ke sekolahnya sebuah stesen kereta api di Jepun masih beroperasi walaupun hanya ada seorang penumpang sehari di kawasan utara Hokkaido lapor Global News Semua bermula s...
New Zealand 2016 Day 7 Milford Sound

papar berkaitan - pada 4/4/2017 - jumlah : 352 hits
2nd September 2016Hari ni pagi2 lagi aku dah bangun sebabnye aku dah book bus tour ke Milford Sound and bas akan gerak pukul 6 50am gile awal dah la kene naik bas nun kat town sana gigih la aku kluar hostel kul 6 30amTour ke Milford Sound n...
New Zealand 2016 Day 6 Skyline Queenstown

papar berkaitan - pada 4/4/2017 - jumlah : 338 hits
Lepas rehat2 kat bilik petang tu aku menapak pi Skyline station untuk amik gondola naik ke Bob s Peak tujuan utama sebab nak tengok birds eye view of Queenstown pastu mlm tu pulak aku ade Stargazing tour kat situ and tiket cable car dah ter...
Seronoknya Cerita Pengalaman Setelah Dua Hari Hidup Bermadu Dengan Kawan Baik Sendiri

papar berkaitan - pada 30/3/2017 - jumlah : 1470 hits
Kisah dua orang sahabat baik yang membuat keputusan untuk berkongsi suami atau hidup bermadu telah menjadi viral Ramai yang memuji nilai persahabatan dan semangat setiakawan Ida Nirwana yang ikhlas untuk menjadikan kawan baiknya sendiri unt...
New Zealand 2016 Day 5 From Christchurch To Queenstown

papar berkaitan - pada 4/4/2017 - jumlah : 301 hits
31st August 2016Harini aku akan bertolak ke Queenstown Bas bertolak pukul 8 30am tapi pagi tu aku bangun awal sebab target nak pi area Cathedral Square lagi skali sebelum naik bas Lupe dah kul brape aku jaga tapi around kul 7am lebih2 gitu ...