Penuh Saingan Lebih 20 Penyanyi Akan Comeback Bulan Mac Ini


Siap sedia semua!
Pada bulan Februari lepas, kumpulan seperti NMIXX dan VIVIZ telah berjaya membuat debut mereka dengan lagu “O.O” dan “BOP BOP!”. Pada bulan Mac ini pula, akan ada lebih 20 penyanyi yang akan membuat kemunculan semula dengan konsep pelbagai, yang amat dinanti-nantikan.
Jom lihat senarai kumpulan K-Pop dan penyanyi solo yang akan kembali pada bulan ini:
Kim Wooseok – 7 Mac
Kim Woo-seok telah kembali dengan mini album “3RD DESIRE [Reve]” dengan judul lagu “Switch”. Dengarkan di atas!
WEEKLY – 7 Mac
Selepas lagu hit mereka “After School”, WEEKLY kini kembali dengan konsep baharu dalam album “Play Game:AWAKE”, bersama judul lagu “Ven Para”. Dengarkan di atas!
Sunmi – 8 Mac
Sempena meraikan Hari Wanita Antarabangsa, Sun-mi baru sahaja mengeluarkan single baharunya berkolaborasi bersama Spotify iaitu “Oh Sorry Ya”, yang hanya boleh didengari di laman strim Spotify!
Jay Park – 11 Mac
Kolaborasi yang tidak disangka-sangka! Jay Park akan mengeluarkan single pertamanya “GANADARA” di bawah agensi baharu, yang akan menampilkan penyanyi solo popular IU. Nantikan 11 Mac ini jam 5 petang!
Park Bom – 11 Mac
Park Bom akan kembali dengan lagu “Flower” yang turut menampilkan Kim Min-seok MELOMANCE, akan dikeluarkan secara rasmi pada 11 Mac ini jam 5 petang.
(G)I-DLE – 14 Mac
Setelah lama menyepi, peminat pasti amat menantikan keluaran muzik baharu dari (G)I-DLE. Sudah tidak lama lagi, kumpulan itu akan kembali dengan album penuh “I NEVER DIE” pada 14 Mac ini jam 5 petang. Jangan lupa sokong tau!
BRAVE GIRLS – 14 Mac
Dengan penampilan mereka dalam program Mnet “Queendom 2”, BRAVE GIRLS akan kembali dengan mini album baharu “THANK YOU”!
Kang Seungyoon WINNER – 14 Mac
Kang Seung-yoon atau Yoon dari kumpulan WINNER akan menemui peminat dengan single solonya yang baharu berjudul “Born To Love You”. Sekadar info, single itu telah ditulis dan dikarang bersama Bang Ye-dam TREASURE. “Born To Love You” boleh mula didengari di pelbagai laman muzik pada 14 Mac ini jam 5 petang!
Kihyun MONSTA X – 15 Mac
Ki-hyun MONSTA X akan membuat debutnya sebagai penyanyi solo dengan single album pertama “VOYAGER” pada 15 Mac ini jam 5 petang!
NU’EST – 15 Mac
Menyedihkan apabila album NU’EST akan datang ini “Needle & Bubble” merupakan album terakhir kumpulan itu, selepas agensi mengumumkan bahawa mereka akan dibubarkan, selepas tamatnya kontrak dengan agensi Pledis Entertainment. Jangan lupa sokong album terakhir NU’EST tau pada 15 Mac ini jam 5 petang!
Moonbin x Sanha ASTRO – 15 Mac
Moon-bin & San-ha dari kumpulan ASTRO mengumumkan bahawa mereka akan mengeluarkan album mini kedua “Refuge” pada 15 Mac ini. Walau bagaimanapun, kedua idola itu telah diuji positif COVID-19 hari ini, oleh itu, agensi akan memberi maklumat kemas kini mengenai aktiviti promosi kumpulan unit itu.
WEi – 16 Mac
WEi telah berkongsi teaser bagi muzik video akan datang yang membawa konsep yang sangat cerah, berwarna-warni dan bertenaga untuk “Too Bad”, iaitu lagu utama dalam album mini mereka “Love Pt.1 : First Love”!
Junsu – 16 Mac
Selepas membuka agensinya sendiri PALMTREE ISLAND pada bulan lepas, Kim Jun-su atau juga dikenali sebagai XIA, bekas ahli TVXQ, akan mengeluarkan album baharu pada bulan Mac ini dan akan mengadakan konsert secara bersemuka untuk berkomunikasi dengan peminat di Korea dan di luar negara.
Solar MAMAMOO – 16 Mac
Solar MAMAMOO akan kembali dengan mini albumnya berjudul “FACE”. Album ini mempunyai sejumlah lima lagu, tiga daripadanya digubah oleh Solar, dan empat daripadanya dia menulis lirik untuknya. Lagu-lagu itu termasuk “RAW”, lagu tajuk “HONEY”, “chap chap”, “Big Booty” dan “zinggle zinggle”. Jangan lupa 16 Mac ini jam 5 petang!
STRAY KIDS – 18 Mac
Dengan kemunculan terakhir mereka dengan single “Christmas EveL”, STRAY KIDS akan kembali menemui peminat dengan album “ODDINARY” serta judul lagu “MANIAC”. Selain itu, STRAY KIDS juga telah mengumumkan bahawa mereka akan memulakan jelajah dunia 2022 mereka di beberapa negara. Lihat di sini!
RED VELVET – 21 Mac
REVELUV mesti teruja kan? RED VELVET akan membuat kemunculan semula dengan “The ReVe Festival 2022 – Feel My Rhythm”. Beberapa foto teaser menarik telah didedahkan yang mana telah menambahkan keterujaan peminat untuk keluaran muzik baharu oleh kumpulan itu. Nantikan 21 Mac ini jam 5 petang!
HIGHLIGHT – 21 Mac
HIGHLIGHT, yang juga dikenali sebagai BEAST sebelum ini, turut sertai barisan penyanyi yang akan kembali dengan album baharu pada bulan ini. Kumpulan itu akan mengeluarkan album penuh pertama mereka “DAYDREAM” pada 21 Mac jam 5 petang ini, juga menandakan kemunculan semula pertama mereka dalam lebih 10 bulan.
CRAVITY – 22 Mac
Berikutan penangguhan kemunculan semula CRAVITY yang akan datang selepas beberapa ahli disahkan positif COVID-19, kumpulan itu telah kembali dengan foto teaser yang serba baharu! “LIBERTY: IN OUR COSMOS”, bahagian kedua album pertama mereka akan dikeluarkan pada 22 Mac ini jam 5 petang!
NCT DREAM – 28 Mac NCT DREAM The 2nd Album
〖Glitch Mode〗
➫ 2022.03.28 (KST)#NCTDREAM #GlitchMode#NCTDREAM_GlitchMode pic.twitter.com/RTDSegNjNj
— NCT DREAM (@NCTsmtown_DREAM) February 27, 2022

Siap sedia NCTzen, NCT DREAM akhirnya kembali! Kumpulan itu akan kembali dengan album penuh kedua mereka “Glitch Mode” pada 28 Mac ini, menandakan kemunculan semula pertama mereka dalam sembilan bulan.
OH MY GIRL – 28 Mac 𝑶𝑯 𝑴𝒀 𝑮𝑰𝑹𝑳 2𝑵𝑫 𝑨𝑳𝑩𝑼𝑴 [𝑹𝒆𝒂𝒍 𝑳𝒐𝒗𝒆]
우연보다 더 영화 속 한 장면 같은 ‘𝑹𝒆𝒂𝒍 𝑳𝒐𝒗𝒆’#오마이걸 #𝑶𝑯𝑴𝒀𝑮𝑰𝑹𝑳 #𝑹𝒆𝒂𝒍𝑳𝒐𝒗𝒆
𝑪𝒐𝒎𝒊𝒏𝒈 𝑺𝒐𝒐𝒏
2022. 03. 28 𝑷𝑴 6 pic.twitter.com/7F6Rv42X5x
— OHMYGIRL_official (@8_OHMYGIRL) March 6, 2022

Kemunculan terakhir OH MY GIRL adalah dengan lagu “Dun Dun Dance” yang telah meraih perhatian peminat K-Pop seluruh dunia. Pada bulan ini, kumpulan itu akan kembali dengan album kedua mereka “Real Love”.
Younha – 30 Mac
Akhir sekali, penyanyi solo Youn-ha akan kembali dengan “END THEORY: Final Edition” album pembungkusan semula bagi “END THEORY”.
Siapa yang korang paling teruja?
Jom ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram dan Telegram KimchiDaily untuk mendapatkan berita Korea paling latest yang sensasi.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://kimchidaily.my/penuh-saingan-lebih-20-penyanyi-akan-comeback-bulan-mac-ini/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Penyanyi Ayu Ting Ting Sanggup Belanja Lebih Rm1 Juta Untuk Majlis Kahwin Adik

Penyanyi Ayu Ting Ting Sanggup Belanja Lebih Rm1 Juta Untuk Majlis Kahwin Adik

papar berkaitan - pada 3/3/2022 - jumlah : 374 hits
Penyanyi Ayu Ting Ting Sanggup Belanja Lebih RM1 Juta Untuk Majlis Kahwin Adik PENYANYI Indonesia Ayu Ting Ting sanggup menghabiskan wang lebih RM1 juta bagi merealisasikan impian adiknya untuk melangsungkan perkahwinan Bagi penyanyi lagu A...
Raja Ilya Umum Hamil 5 Bulan Rindu Nak Balik Malaysia Kempunan Rindu Tu Lebih Dari Kempunan Makan Masa Mengandung

Raja Ilya Umum Hamil 5 Bulan Rindu Nak Balik Malaysia Kempunan Rindu Tu Lebih Dari Kempunan Makan Masa Mengandung

papar berkaitan - pada 7/3/2022 - jumlah : 287 hits
Pelakon Raja Ilya yang kini menetap di Perth Australia berkongsi berita gembira tentang dirinya yang kini sedang hamil 5 bulan Mengumumkan perkara tersebut melalui akaun Instagram miliknya Ilya akui rasa teruja untuk berkongsi berita gembir...
Kkm Buka Pengambilan Besar Besaran 4 446 Kekosongan Bulan Mac 2022

Kkm Buka Pengambilan Besar Besaran 4 446 Kekosongan Bulan Mac 2022

papar berkaitan - pada 3/3/2022 - jumlah : 339 hits
KKM Buka Pengambilan Besar Besaran 4 446 Kekosongan Bulan Mac 2022 Khas kepada anda yang sedang mencari pekerjaan dan berminat untuk menjawat jawatan kosong terkini yang tertera pada halaman Mingguan Kerja Buat makluman pengambilan jawatan ...
Harga Minyak Petrol Dan Diesel Bulan Mac 2022

Harga Minyak Petrol Dan Diesel Bulan Mac 2022

papar berkaitan - pada 4/3/2022 - jumlah : 1026 hits
Harga minyak petrol dan diesel bulan Mac 2022 Disini ada perkongsian mengenai harga minyak petrol RON95 RON97 dan diesel terkini yang diumumkan pada setiap minggu bagi bulan Mac tahun 2022 Untuk makluman jika sebelum ini KERAJAAN PH telah m...
Hiburan Laptop Mac Atau Windows Lebih Baik Ikuti Panduan Pakar Mengenai Pilihan Terbaik Mengikut Penggunaan

Hiburan Laptop Mac Atau Windows Lebih Baik Ikuti Panduan Pakar Mengenai Pilihan Terbaik Mengikut Penggunaan

papar berkaitan - pada 26/2/2022 - jumlah : 152 hits
Pening untuk membeli komputer riba terbaik bagi kegunaan kerja atau sekadar pengunaan harian Pastinya anda akan membuat penyelidikan atau mencari info info berkaitan komputer riba yang diingini terlebih dahulu sebelum membelinya kerana terd...
Jawatan Kosong Terkini Tenaga Nasional Berhad Bulan Mac 2022 Minima Spm Layak Mohon

Jawatan Kosong Terkini Tenaga Nasional Berhad Bulan Mac 2022 Minima Spm Layak Mohon

papar berkaitan - pada 14/3/2022 - jumlah : 171 hits
Jawatan Kosong Terkini Tenaga Nasional Berhad Bulan Mac 2022 Kekosongan Seluruh Malaysia Khas kepada anda yang sedang mencari pekerjaan dan berminat untuk menjawat jawatan kosong terkini yang tertera pada halaman Mingguan Kerja Buat makluma...
22 Bulan Bawah Ph Konon Rakyat Serik Adakah Bawah Bn Pn Lebih Baik

22 Bulan Bawah Ph Konon Rakyat Serik Adakah Bawah Bn Pn Lebih Baik

papar berkaitan - pada 8/3/2022 - jumlah : 233 hits
Tohmahan BN dan PN dalam kempen Pilihan Raya Negeri Johor kononnya rakyat serik dengan 22 bulan pentadbiran Pakatan Harapan dibalas persoalan adakah rakyat bahagia dengan kerajaan selepas itu Soalan berkenaan diutarakan oleh Setiausaha Agun...
Highlight Akan Comeback Mac Ini

Highlight Akan Comeback Mac Ini

papar berkaitan - pada 3/3/2022 - jumlah : 97 hits
HIGHLIGHT sedang bersiap sedia untuk kepulangan mereka yang sangat dinanti nantikan Salah satu sumber dari Around Us Entertainment menyatakan HIGHLIGHT akan mengeluarkan album baharu pada bulan Mac Persiapan kemunculan semula mereka sedang ...
Sambung Pula Ke Bulan Mac

Sambung Pula Ke Bulan Mac

papar berkaitan - pada 1/3/2022 - jumlah : 106 hits
SAMBUNG PULA KE BULAN MAC Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Pengasih Assalammualaikum wbt ALHAMDULILLAH mula hari pertama lagi tapi kali ini di bulam Mac pula Syukur sangat sangat Sehingga kini detik ini masih lagi Allah izin PC...
Mahalini Dah Peluk Islam

Tahap Empat Babitkan Keseluruhan Kulit Otot Dan Tulang Ini Gambaran Lecur Mengikut Tahap

Repressive Laws Killing Press Freedom Say Activists

Kenyataan Cukai Jalan Oleh Bjak

Nak Beriadah Tapi Malas Hadap Jammed Ini 5 Taman Rekreasi Terletak Di Kl Selangor Boleh Diakses Guna Lrt Amp Mrt

Anniversary 4 Tahun Sebagai Ghostwriter

Friction Over Candidate Threatening Ph S Kkb Campaign

Pertumbuhan Berterusan Wall Street Hijau Untuk Hari Ketiga Berturut Turut



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dr Pontianak Astro Warna Sooka

10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3


218 Fibonaci

219 Makna 99 Allah Pecahan

217 Kajian Surah Ad Dukhan The Smoke

This Is Drink Green Mango

Guideline Needed For Maintenance Of Old Trees In Kl Ft Minister

Five Secrets For The Best Way To Study