Pengambilan Jawatan Bank Rakyat Bagi Kemasukan Oktober 2023


Pekerjaan merupakan satu kewajipan kepada kita orang muslim untuk bekerja kerana agama mengajar begitu agar kita tidak menjadi orang yang malas. Oleh itu, maklumat Pengambilan Jawatan Bank Rakyat Bagi Kemasukan Oktober 2023 telah dikeluarkan oleh pihak bank rakyat sendiri. Permohonan merupakan satu peluang keemasan untuk anda semua yang masih belum bekerja dan mahu bekerja.
Sertai telegram kami yang menyalurkan info kerja kosong Malaysia kerajaan dan swasta. Untuk itu anda boleh tekan pautan dibawah:
Telegram Info Kerja Di Malaysia Deskripsi Pengambilan Jawatan Bank Rakyat Bagi Kemasukan Oktober 2023 Maklumat Lengkap Jawatan Berikut adalah senarai jawatan kosong yang dibuka oleh Bank Rakyat beserta penerangan ringkas:
JAWATAN KOSONGLOKASIClerkJohor, Kedah, Kuala Lumpur, Kelantan, Melaka, Negeri Sembilan, Penang, Pahang, Perak, TerengganuRetail Sales AdvisorJohor, Kedah, Kuala Lumpur, Kelantan, Melaka, Negeri Sembilan, Penang, Pahang, Perak, TerengganuExecutiveJohor, Kedah, Kuala Lumpur, Kelantan, Melaka, Negeri Sembilan, Penang, Pahang, Perak, Terengganu Tarikh Tutup Permohonan Untuk makluman kepada semua calon yang berminat untuk memohon kekosongan jawatan yang dibuka oleh pihak bank rakyat ini anda mesti rujuk pada iklan tarikh tutup permohonan kerana tidak nyatakan secara spesifik tarikh tutup permohonan.
Syarat Lantikan Jawatan di DBKL Untuk permohoan jawatan kali ini, mestilah para calon mengikut kepada kriteria kelayakan yang telah ditetapkan. Perlu untuk pemohon cakna akan syarat permohonan seperti dibawah:
Calon-calon bagi lantikan hendaklah memiliki kelayakan seperti berikut:-
Clerk Sijil Pelajaran Melayu (SPM) dengan sekurang-kurangnya: Bahasa Melayu : Kredit Matematik/Perakaunan Perdagangan/Ekonomi Asas (sama ada satu): Kredit Bahasa Inggeris: Lulus Kemahiran komputer (MS Word / MS Excel) jawatan bank rakyat Retail Sales Advisor Ijazah yang diiktiraf dalam mana-mana disiplin dengan sekurang-kurangnya PNGK 2.5 & ke atas atau Diploma yang diiktiraf dalam mana-mana disiplin dengan sekurang-kurangnya PNGK 2.5 & ke atas tetapi mesti mempunyai sekurang-kurangnya dua (2) tahun pengalaman jualan (sebaik-baiknya dalam bidang perbankan). Berorientasikan jualan. Kemahiran interpersonal yang sangat baik. Keupayaan untuk bekerja secara berdikari dan sebagai satu pasukan. Kemahiran menjaga pelanggan yang baik. jawatan bank rakyat Executive Ijazah yang diiktiraf dalam Perbankan / Pengajian Perniagaan / Perakaunan / Ekonomi / Pentadbiran Awam atau setaraf dengannya dan mendapat sekurang-kurangnya: PNGK 3.00 ke atas (Perakaunan & Kewangan). CGPA 3.25 & ke atas (berkaitan dengan Perbankan / Perbankan Islam). Kemahiran komunikasi bertulis & interpersonal yang sangat baik.
jawatan bank rakyat Tugas Bagi Setiap Jawatan Diiklankan JawatanTugasClerk• Kemahiran komputer (MS Word / MS Excel)

• Memberikan jawaban atas pertanyaan pelanggan, memberikan sebuah informasi, menerima, memproses pesanan dan juga menangani segala keluhan.

• Menerima panggilan telepon dari customer atau menerima panggilan customer, atau vendor untuk menindaklanjuti janji temu dan pengiriman.Retail Sales Advisor• Mencapai sasaran jualan yang ditetapkan untuk produk dan perkhidmatan runcit khusus/pelbagai.

• Untuk mengenal pasti alternatif dan memasarkan produk dan perkhidmatan runcit khusus/pelbagai untuk memenuhi keperluan dan keperluan pelanggan/kapasiti peribadi.

• Mewujudkan dan mengekalkan hubungan yang baik dengan pelanggan dengan membina hubungan, menyediakan bantuan yang boleh dipercayai, dan menawarkan ciri-ciri terkini dan terbaik bagi produk dan perkhidmatan yang terdapat di Bank.Executive• Fokus kepada jualan yang menyasarkan pelanggan individu,pasukan jualan yang menjual kereta, keahlian gim atau kad kredit. Langkah Pengambilan Jawatan Bank Rakyat Iklan Rami Jawatan Sebelum memulakan urusan permohonan kerja adalah lebih baik untuk anda melihat terlebih dahulu siaran iklan yang dikeluarkan secara rasminya oleh pihak majikan. Penting untuk anda ketahui iklan yang dibuka dan akan ditutup untuk mengelakkan anda terlepas pandang. Berikut adalah iklan yang disiarkan:
IKLAN JAWATAN BANK RAKYAT Langkah Cepat Permohonan untuk Para Calon Bagi para pemohon yang bersedia dan berminat membuat permohonan anda boleh ikuti langkah dan tatacara yang kami sediakan.Makluman untuk pemohon bagi langkah dan cara untuk memohon, kelayakan dan syarat permohonan jawatan kosong ini boleh didapati dengan melayari laman web rasmi Jobstreet iaitu dahulu seperti dibawah:
PORTAL JOBSTREET jawatan bank rakyat • Untuk memohon, sila log masuk (login) atau jika anda belum mendaftar sebagai pencari kerja, sila daftar terlebih dahulu.
• Harap lengkapkan borang dalam talian dengan maklumat yang tepat dan pastikan anda memenuhi syarat kelayakan yang tertera dalam iklan sebelum menghantar permohonan.
• Sila pastikan bahawa maklumat dalam borang permohonan anda adalah tepat dan sesuai dengan syarat yang diberikan sebelum menghantar permohonan.
• Permohonan perlu diserahkan kepada pihak berkuasa sebelum atau pada tarikh tutup. Selepas tarikh tersebut, permohonan tidak akan diterima.
• Jika tiada maklum balas dari majikan dalam tempoh 3 hingga 6 bulan, maka permohonan anda mungkin dianggap tidak berjaya.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.sistemguruonline.my/2023/10/jawatan-bank-rakyat.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Permohonan Kerja Dibawah Kolej Mara 2 Jawatan Ditawarkan Bagi Bulan Oktober 2023

Permohonan Kerja Dibawah Kolej Mara 2 Jawatan Ditawarkan Bagi Bulan Oktober 2023

papar berkaitan - pada 4/10/2023 - jumlah : 153 hits
Dikhabarkan kepada kita semua bahawasanya Permohonan Kerja Dibawah Kolej MARA 2 Jawatan Ditawarkan Bagi Bulan Oktober 2023 telah diwar warkan secara terbuka kepada rakyat Malaysia Permohonan kini boleh dimohon di laman rasmi jawatan kosong ...
Jawatan Kosong Ukm Dibuka Sehingga 15 Oktober 2023

Jawatan Kosong Ukm Dibuka Sehingga 15 Oktober 2023

papar berkaitan - pada 4/10/2023 - jumlah : 124 hits
Jawatan Kosong UKM Dibuka Sehingga 15 Oktober 2023 19 Pengumuman penting bagi mereka yang sedang mencari peluang pekerjaan untuk bulan Oktober Universiti Kebangsaan Malaysia dengan sukacitanya mengumumkan bahawa terdapat pelbagai jawatan ko...
1 Oktober 2023 Jerebu Di Johor

1 Oktober 2023 Jerebu Di Johor

papar berkaitan - pada 2/10/2023 - jumlah : 186 hits
Jerebu di Johor Persoalan yang bermain di minda Cik Rose Dalam seminggu dua ni Cik Rose perasan macam berbau asap pagi pagi Bila petang dah mendung semacam Tapi sebenarnya ianya bukanlah mendung nak hujan Keadaan tersebut adalah kerana penc...
1 Oktober 2023 Selamat Hari Lahir Dear Self

1 Oktober 2023 Selamat Hari Lahir Dear Self

papar berkaitan - pada 2/10/2023 - jumlah : 201 hits
1 Oktober 2023 Selamat Hari Lahir Dear Self Syukur Alhamdulillah 1 Oktober datang lagi Syukur Ya Allah untuk usia hari ini Allah masih berikan umur yang panjang rezeki yang mencukupi kesihatan yang baik dan cerita terindah dalam hidup KakYa...
Analisis Teknikal Eur Usd Untuk 2 Oktober 2023

Analisis Teknikal Eur Usd Untuk 2 Oktober 2023

papar berkaitan - pada 2/10/2023 - jumlah : 219 hits
Analisis Pasaran Teknikal Pasangan EUR USD telah menguji rintangan teknikal yang terletak pada tahap 1 0616 dan membuat penarikan semula lebih rendah Tahap anjakan semula Fibonacci 50 terlihat pada 1 0613 dan anjakan semula Fibonacci 61 ter...
Roti Gardenia Naik Harga Senarai Harga Baru Mulai 1 Oktober 2023

Roti Gardenia Naik Harga Senarai Harga Baru Mulai 1 Oktober 2023

papar berkaitan - pada 26/9/2023 - jumlah : 288 hits
ROTI GARDENIA NAIK HARGA MULAI 1 OKTOBER 2023 Ini Senarai Harga Baru Produk Terlibat Tular di laman sosial memo baharu dikeluarkan oleh pihak Gardenia Bakeries Sdn Bhd berkenaan harga peruncit dan harga pengguna baharu bagi 30 produk di baw...
Nicol David Wanita Asia Pertama Digelar Ratu Skuasy Dunia

More Than Genetics How Life Experiences Shape Our Health

E Jamin Judiciary Bar Agree On Proposal To Reinstate Similar E Bail System

Video Suspek Serang Balai Polis Ulu Tiram Maut Ditembak

Is Anwar Ever Going To Release Najib

Adakah Batuk Membatalkan Solat Ust Azhar Idrus

Kelebihan Berpuasa Hari Putih

Ppim Sedia Bantu Cari Penyelesaian Harian Metro 17 05 2024



Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya

Biodata Zubir Khan Penyanyi Lagu Yennode Macha Macha Macha Pemuda Bertangan Kudung Yang Menginspirasikan

Info Penuh Senarai Peserta Juri Hadiah Cara Undi The Hardest Singing Show Astro Ria Sooka Program Realiti Mingguan Terbaru Malaysia


Govt To Continue Using E Jamin Bail System

Kdn Fc Berputih Mata Di Laman Sendiri

Gulai Udang Nenas

T18c24 Bayi Aina Muntah Susu Beku Macam Keju

Harris Alif Dari Idola Kecil Ke Selebriti Serba Boleh

Kerajaan Pahang Sumbang Rm8 000 Kepada Keluarga Allahyarham Konstabel Muhamad Syafiq