Pengambilan Guru Jawatan Pegawai Pendidikan Dg41 Mei 2024 Latest


Universiti Malaya kini sedang membuka jawatan Pegawai Pendidikan DG41 Mei 2024 untuk permohonan bagi mereka yang berminat. Universiti Malaya adalah merupakan sebuah Universiti Awam yang merupakan antara Universiti berprestij di peringkat global.
Berdasarkan makluman baharu jawatan Pegawai Pendidikan DG41 Mei 2024, UM akan membuka peluang yang baharu kepada para calon untuk memulakan kerjaya dibawah Universiti Awam yang terkenal dalam Malaysia. Calon juga dapat memperoleh pengalaman berharga sekiranya diterima permohonan.
Rujuk beberapa perkara dan isi lengkap berkenaan syarat-syarat, iklan jawatan kosong dan cara membuat permohonan berkenaan tawaran kerja yang dibuka oleh Universiti Malaya.
Berkenaan Jawatan Pegawai Pendidikan DG41 Mei 2024 Universiti Malaya kini mempelawa mereka yang berkelayakan, bersemangat dan positif untuk berkhidmat di Universiti Malaya bagi jawatan berikut:
GURU (BAHASA/MATA PELAJARAN) DG41 PEGAWAI PENDIDIKAN GRED DG41 – APIUM PEGAWAI PENDIDIKAN GRED DG41 – PASUM Berikut adalah merupakan maklumat dan keperluan jawatan dalam bentuk jadual seperti dibawah:
PerkaraMaklumatGajiMinimum – RM2,188.00 –
Maksimum – RM9,552.00Taraf Jawatan Kontrak
Lokasi dan Kekosongan– Akademi Pengajian Islam
– Pusat Asasi Sains Universiti Malaya (PASUM) Tempoh Permohonan Jawatan Pegawai Pendidikan DG41 Mei 2024 Untuk makluman terkini, permohonan adalah dibuka bermula hari ini iaitu 9 Mei 2024 dan permohonan akan ditutup secara rasminya pada 30-31 Mei dan 30 Jun 2024. Seterusnya, diminta kepada para calon untuk cepat membuat permohonan dan berdasarkan kaedah permohonan yang betul.
Mohon ambil perhatian juga berkaitan penerangan tugas dan syarat kelayakan permohonan jawatan yang ditetapkan oleh pihak Universiti Malaya.
Penerangan Jawatan Pegawai Pendidikan DG41 Mei 2024 Berikut adalah merupakan senarai tugas kerja untuk jawatan bagi jawatan Pegawai Pendidikan DG41 Mei 2024 :
Skop Kerja: Sebagai kakitangan akademik kami, anda diharapkan dapat menjalankan tugas dan tanggungjawab yang digariskan di bawah kriteria berikut:
Mengajar Tugas pentadbiran Pengantarabangsaan dan rangkaian Taraf Lantikan: Terbuka kepada calon tempatan dan antarabangsa untuk jawatan kontrak Faedah: Nikmati pelbagai faedah pekerja yang menarik di UM:
Cuti tahunan Faedah Perubatan Bayaran Balik Tambang Latihan Tangga gaji yang kompetitif dan sepadan dengan kelayakan dan pengalaman. Penerangan jawatan ini telah disediakan oleh pihak Universiti Malaya sendiri. Oleh demikian itu, para calon perlu tahu berkaitan tugasan kerja yang diberikan.
Syarat Kelayakan Permohonan Jawatan KPT Untuk para pemohon yang berminat dalam mengemukakan permohonan jawatan Pegawai Pendidikan DG41 Mei 2024, anda perlu memenuhi beberapa syarat kelayakan permohonan seperti dibawah:
Warganegara Malaysia: Calon mesti memiliki ijazah sarjana muda atau setaraf dalam bahasa atau pendidikan. Calon mestilah sekurang-kurangnya: Tempatan: Berumur 18 tahun dan tidak melebihi 65 tahun semasa permohonan. Antarabangsa: Berumur 27 tahun dan tidak melebihi 65 tahun semasa permohonan. Rujukan Maklumat Penuh Bagi Iklan Jawatan Kosong Perlu untuk para calon mengambil perhatian berkenaan makluman rasmi daripada pihak Universiti Malaya berkenaan tawaran kerja kosong yang diumumkan melalui laman rasmi Universiti Malaysia. Bagi para pemohon, anda boleh membuat semakan lebih lanjut dan terperinci melalui rujukan portal rasmi UM:
Info Penuh jawatan Pegawai Pendidikan DG41 Mei 2024 Cara Mohon Jawatan Kosong KPT Bagi para pemohon yang berminat dalam membuat permohonan, anda boleh ikuti beberapa langkap bagi membuat permohonan seperti dibawah:
Permohonan jawatan kosong Universiti boleh dibuat melalui portal permohonan kerjaya UM. Calon boleh membuat semakan senarai jawatan kosong yang dibuka dan boleh klik butiran lebih lanjut. Untuk mohon anda boleh klik ‘ Apply’. Calon perlu log masuk terlebih dahulu dan boleh daftar baharu jika belum ada akaun portal. Seterusnya, boleh lanjutkan ke permohonan dengan merujuk bahagian Vacancies yang menyenaraikan jawatan kosong. Calon juga akan diminta untuk mengemaskini beberapa maklumat berkenaan maklumat diri dan juga dokumen berkaitan akademik. Jika anda sudah berpuas hati dengan isian maklumat, anda boleh membuat pengesahan segera. Untuk permohonan kali ini, ia adalah ditawarkan berdasarkan kekosongan jawatan di Universiti Malaya dan memerlukan para calon untuk peka dengan maklum balas pihak UM sekiranya permohonan anda berjaya atau diterima bagi urusan seterusnya.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.sistemguruonline.my/2024/05/jawatan-pegawai-pendidikan-dg41-mei-2024.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Makluman Jawatan Kosong Pos Malaysia Mei 2024 Latest

Makluman Jawatan Kosong Pos Malaysia Mei 2024 Latest

papar berkaitan - pada 14/5/2024 - jumlah : 154 hits
Info terbaru POS Malaysia kini sedang membuka jawatan kosong POS Malaysia Mei 2024 dalam permohonan oleh para calon yang berminat POS Malaysia adalah merupakan sebuah sebuah syarikat Nasional dalam bidang logistik Melalui perkhabaran jawata...
Tawaran Jawatan Kosong Fama Mei 2024

Tawaran Jawatan Kosong Fama Mei 2024

papar berkaitan - pada 6/5/2024 - jumlah : 105 hits
Pengumuman mengenai tawaran jawatan kosong FAMA Mei 2024 yang dibuka khas oleh pihak badan berkanun Lembaga Pemasaran Pertanian Persekutuan yang dibuka untuk permohonan bulan 5 Bagi para pemohon perlu mengetahui beberapa perkara sebelum mem...
Ganjil Genap Di Jakarta Ditiadakan Saat Libur Nasional 9 10 Mei 2024

Ganjil Genap Di Jakarta Ditiadakan Saat Libur Nasional 9 10 Mei 2024

papar berkaitan - pada 6/5/2024 - jumlah : 41 hits
Pemprov DKI Jakarta meniadakan aturan ganjil genap pada libur nasional memperingati Hari Kenaikan Yesus Kristus pada 9 10 Mei 2024
Gaji Mei 2024 Tarikh Pembayaran Gaji Penjawat Awam

Gaji Mei 2024 Tarikh Pembayaran Gaji Penjawat Awam

papar berkaitan - pada 4/5/2024 - jumlah : 234 hits
Penjawat awam yang menunggu gaji Mei 2024 mereka bakal menerima mereka pada tarikh yang ditetapkan Tarikh pembayara gaji tersebut telah dikeluarkan oleh Jabatan Akauntan Negara Malaysia Mengenai e Penyata Gaji Penjawat awam yang ingin menda...
Analisis Teknikal Pergerakan Harga Intraday Mata Wang Kripto Doge Jumaat 3 Mei 2024

Analisis Teknikal Pergerakan Harga Intraday Mata Wang Kripto Doge Jumaat 3 Mei 2024

papar berkaitan - pada 3/5/2024 - jumlah : 119 hits
Pada carta 4 jam mata wang kripto Doge penjual masih kelihatan mendominasi Ini ditunjukkan melalui MA 20 yang berada di bawah MA 200 Namun dengan pergerakan harga yang telah berjaya melepasi MA 20 ini memberikan peluang untuk Doge untuk dip...
Pilkada Jakarta Batas Penyerahan Syarat Dukungan Cagub Cawagub Independen 8 12 Mei 2024

Pilkada Jakarta Batas Penyerahan Syarat Dukungan Cagub Cawagub Independen 8 12 Mei 2024

papar berkaitan - pada 6/5/2024 - jumlah : 32 hits
Cagub cawagub harus memperoleh dukungan dari pemilih yang termuat dalam Daftar Pemilih Tetap Pemilihan Umum terakhir yakni sebanyak 618 968 dukungan
Bab 5 Mei 2024

Bab 5 Mei 2024

papar berkaitan - pada 2/5/2024 - jumlah : 123 hits
Hari kedua bulan Mei baru muncul seketul post blog Semalam kan cuti Hari pekerja Kita pun ambil peluang cuti kerja blog juga Alasan Padahal sibuk menyiapkan persiapan majlis kahwin adik ipar hujung minggu ni Alhamdulillah baru selesai siapk...
Ramalan Penting Untuk Eur Usd Pada 6 Mei 2024

Ramalan Penting Untuk Eur Usd Pada 6 Mei 2024

papar berkaitan - pada 6/5/2024 - jumlah : 115 hits
Baru beberapa hari yang lalu Pengerusi Rizab Persekutuan Amerika Syarikat Jerome Powell menyatakan ketidakpastian mengenai masa untuk pemotongan kadar faedah disebabkan oleh kekuatan ekonomi Amerika Walau bagaimanapun sekiranya keadaan mero...
Dari Rekod Kepada Kemelesetan Bagaimana Cip Dan Ekonomi Membentuk S P 500

Gigi Coffee Dark Choco Latte With Doughnut And Chocolate Danish

Pemuda Umno Soal Pm Kalau Tiada Blackrock Adakah Mahb Bankrap

Ada Udang Disebalik Batu

Perempuan Pakai Legging Masa Joging Menyakitkan Mata Menjjikkan

Sijil Halal Bantu Kembangkan Perniagaan Kedai Makan India Kata Timbalan Menteri

Rekomendasi Sabun Muka Untuk Pria Kulit Berminyak Dan Berjerawat Dari Kahf

Uefa Larang Topeng Muka Khas Mbappe



Kahwin Beristerikan Bella Hanna Bella Luna Ini 10 Fakta Biodata Pelakon Redza Rosli Yang Ramai Tak Tahu

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Terjerat iQIYI Malaysia Gandingan Aliff Aziz Dan Ruhainies

8 Fakta Biodata Aisyah Hijanah Azhari Penulis Buku Isteri Kepada Alif Teega

5 Kes Jenayah Melibatkan Kanak Kanak di Malaysia Yang Tak Boleh Kita Lupakan

Biodata Ezra Kairo Penyanyi Gandingan Zubir Khan Dalam Lagu OMK Oh My Kadhale


Inilah Hasilnya Tanam Bawang Merah Di Pasu Selepas Sebulan

Kesihatan Mental Jangan Ambil Mudah

Doa Jodoh Yang Baik Untuk Lelaki Dan Perempuan

Teori Big Bang Rahsia Alam Semesta

Dulu Pm7 Jumpa Blackrock Minta Masuk Melabur Sekarang Dia Pula Tanya

Dua Beranak Dijel Denda Rm240 000 Seleweng Lpg