Pengalaman Pembikinan Video Galaxy Buds2 Bersama Charli Xcx Dan Rahsia Di Sebalik Fine Tuned Equalizer


Bunyi adalah pilihan peribadi, yang bermaksud bahawa walaupun pengalaman mendengar lagu yang sama dapat memberikan kepuasan kepada orang yang berbeza-beza. Walaupun tujuannya adalah untuk mencerminkan ketepatan sesuatu melodi, fitur equalizer akan menyesuaikan frekuensi dengan pilihan pengguna. Agar ia dapat menghasilkan pengalaman mendengar dengan lebih hebat.


Tahun ini, Samsung melancarkan Galaxy Buds2, yang dilengkapi dengan kemampuan prestasi yang optimum selain ringkas dan ringan.  Penyesuaian equalizer dalam Galaxy Buds2 dilakukan dengan kerjasama pemuzik terkenal Charli XCX untuk memastikan ia memberi pelbagai pilihan suara yang benar-benar halus.


Pengalaman Pembikinan Video Galaxy Buds2 Bersama Charli XCX Dan Rahsia Di Sebalik Fine-tuned Equalizer
Bilik berita Samsung bertemu dengan pemaju Galaxy Buds2 untuk mengetahui tentang kerjasama mereka dengan Charli XCX dan melodi menarik yang disesuaikan dengan earbud terbaru Samsung

Keaslian Bunyi - Mesej Dari Galaxy Buds2 Kepada Pengguna

Dari kiri, Byungmin Lee, Kihun Kim, Yunjin Ham, dan Saejin Cha, pemaju dan pemasar untuk Galaxy Buds2 dari Samsung’s Mobile Communications Business

Samsung telah menetapkan standard baru untuk prestasi earbud tanpa wayar canggih dengan pelancaran setiap produk baru dalam siri Galaxy Buds. Ia juga berusaha untuk memberikan spesifikasi canggih lain yang khas untuk earbud yang hebat. Berkat usaha ini, siri Galaxy Buds telah menerima ulasan kualiti suara yang hebat dari peminat audio

"Selain dirancang untuk memberikan kualiti suara yang sangat baik secara tetapan biasa, Galaxy Buds2 juga dirancang dengan cermat agar sesuai dengan pilihan pengguna yang bervariasi," kata Kihun Kim. 

"Kami mahu orang semakin luas mendapat manfaat daripada kelebihan tersebut."

Yunjin Ham dari Kumpulan Pemasaran Digital di Samsung’s Mobile Communications Business

Pembangun Galaxy Buds2 bekerjasama dengan artis terkenal, Charli XCX, yang kehebatan muziknya dan kehadiran media sosial yang kuat menjadikannya calon yang ideal untuk projek ini. "Kami ingin membawa pemuzik yang benar-benar terhubung dengan orang ramai," kata Yunjin Ham. "Kami juga berpendapat bahawa getaran Charli XCX yang bergaya dan kreatif sangat sesuai dengan suara Buds2."
Secara amnya, pakar mengkaji produk selepas pelancarannya. Namun kali ini, para pembangun berunding dengan artis dari peringkat pembangunan. "Kami meminta artis untuk mencuba Galaxy Buds2 pada tahap awal dan kemudian bekerjasama dengannya untuk memperbaiki produk sedemikian rupa sehingga mereka akan melakukan muzik yang mereka mainkan dengan adil," jelas Saejin Cha

Kerjasama Dengan Charli XCX Untuk Menyempurnakan ‘Bass Boost’ Dan Fine-Tuned Equalizer

Kihun Kim dari Kumpulan Audio; Samsung Electronics’ Mobile Communications Business
Orang mempunyai keutamaan mereka sendiri ketika mendengar muzik, ada yang lebih suka treble yang tajam dan yang lain lebih mengutamakan bass yang hebat. Oleh itu, ciri penyamaan membawa pengalaman mendengar yang lebih menggembirakan kepada pengguna dengan membenarkan mereka menekankan bahagian suara kegemaran mereka

Galaxy Buds2 menyediakan enam mod penyamaan - ‘Normal’ (yang memberikan kesan yang hampir dengan suara asli), ‘Bass boost’, ‘Soft’, ‘Dynamic’, ‘Clear’ dan ‘Treble boost’. Mod peningkatan bass, khususnya, dioptimumkan melalui kerjasama dengan Charli XCX. "Charlie XCX sangat berpuas hati dengan Galaxy Buds2," kata Kihun Kim. "Dia mengatakan bahawa dia sangat menyukai suara yang kuat dari mod penguat Bass, tetapi alangkah baiknya jika setiap suara dapat dibezakan dengan lebih jelas. Kami mengambil maklum balasnya dan menyempurnakan penyamaan sehingga suara Charli XCX menonjol dan dilengkapi dengan bass yang kaya. "

Charli XCX memakai Galaxy Buds2 sambil merakam video muzik untuk lagu barunya 'Good Ones'

Baru-baru ini, Samsung dan Charli XCX telah meneruskan kerjasama mereka dari jauh. Charli XCX juga memberikan masukan mengenai warna dan reka bentuk earbud, dan telah menyarankan agar dia ingin memakai Galaxy Buds2 dalam video musik barunya, yang akan dirilis pada 2 September. "Bass dan vokal memukau di Charli XCX's lagu baru 'Good Ones', "kata Yunjin Ham. "Saya ingin mengesyorkan agar pengguna mengaktifkan mod peningkatan Galaxy Buds2 Base ketika mendengar lagu ini."
Dan pembangun telah berkongsi petua penyamaan lain untuk membantu pengguna memperkayakan pengalaman mendengar mereka. Mereka mengesyorkan agar pengguna menggunakan mod Normal ketika mendengarkan kebanyakan jenis musik, termasuk lagu-lagu pop, dan mereka menggunakan mod peningkatan Treble ketika mereka ingin menonjolkan suara penyanyi. Apabila pengguna mendengarkan muzik ruang atau ingin memusatkan perhatian pada satu instrumen selama solo, mereka harus mencuba mod Hapus, sementara mod Dinamik disarankan untuk muzik orkestra. "Suara adalah mengenai selera setiap individu," kata Kihun Kim. "Jadi, daripada menetapkan standard lalai untuk mod mana yang harus didengarkan pengguna, lebih baik membiarkan pengguna memilih mod kegemaran mereka. Adalah idea yang baik bagi pengguna untuk mendengar pelbagai lagu dalam satu mod untuk mengetahui lagu mana yang mereka sukai juga. "
Rahsia Kualiti Suara Luar Biasa: Harman Target dan Pembesar Suara 2 Hala
Peranan asas earbud adalah menyampaikan audio sedekat mungkin dengan suara asli yang mereka mainkan. Untuk siri Galaxy Buds, syarikat audio terbesar di dunia Harman International menetapkan standard sejauh kualiti suara dengan keluk sasaran Harman dalam telinga. Matlamat sasaran Harman adalah memberikan kualiti yang setara dengan apa yang akan disampaikan oleh pembesar suara kelas atas dalam persekitaran pendengaran yang ideal. "Sasaran Harman adalah hasil penelitian yang dilakukan dalam jangka waktu yang panjang untuk mencari spektrum suara yang ideal untuk pengguna," jelas Kihun Kim. "Galaxy Buds2 memberikan pengalaman mendengarkan sistem audio Hi-Fi dengan faktor bentuk earbud."

Byungmin Lee dari Advanced TWS Lab di Samsung Electronics’ Mobile Communications Business
Pemacu 2 arah di Galaxy Buds2 membolehkan mereka memberikan suara yang sangat seimbang - dari bass dinamik hingga treble yang jelas. Para pembangun hadir dengan pemacu 2-arah ringkas untuk mengekalkan prestasi pemandu dan juga menjadikan penyelesaiannya cukup kecil untuk dimasukkan ke earbud padat. "Biasanya, anda memerlukan pemandu yang hebat untuk prestasi yang sangat baik," kata Byungmin Lee. "Tetapi kami dapat mempertahankan kinerja sementara tidak hanya menggunakan komponen kecil, tetapi juga mencapai keseimbangan antara reka bentuk dan fungsi."

Selain memberikan kualiti suara yang halus, ini juga menjadikan suara video lebih jelas. Para pembangun juga memeriksa seberapa baik isi kandungan buku audio yang disampaikan oleh Galaxy Buds2, dengan Byungmin Lee memberikan beberapa petua berguna. "Adalah idea yang baik untuk menggunakan mod peningkatan Treble ketika mendengarkan kandungan yang terutama terdiri dari berbicara, seperti TV dan rancangan pelbagai, dan video YouTube," kata Lee. "Untuk media yang terdiri terutama dari suara efek khas, seperti ASMR, pengguna harus menggunakan mod Clear atau Dynamic untuk meningkatkan pengalaman mereka."

Nikmati Suara Hebat untuk Lebih Lama Dengan Keselesaan dan Kesambungan yang Luar Biasa.



Saejin Cha dari Wearable Product Planning Group di Samsung Electronics’ Mobile Communications Business
Fakta bahawa pengguna sering memakai earbud tanpa wayar untuk jangka masa yang panjang bermakna keselesaan adalah perkara yang sangat penting. Oleh itu, para pembangun telah berusaha untuk menjadikan earbud Galaxy Buds2 ringan dan senyaman mungkin sehingga pengguna tidak akan mengalami sebarang ketidakselesaan, walaupun ketika memakai earbud untuk jangka masa yang panjang. "Fitur 'Galaxy Earbud Fit Test' baru-baru ini ditambahkan ke aplikasi Galaxy Wearable," lapor Saejin Cha. "Ini memungkinkan pengguna untuk memeriksa sama ada mereka memakai earbud mereka dengan betul atau tidak."

Dengan kekerapan perjumpaan dan kuliah dalam talian yang semakin meningkat, prestasi mikrofon juga harus berkembang. Pembangun memanfaatkan pembelajaran mesin untuk menghilangkan bunyi statik dan membolehkan mikrofon menyampaikan suara pengguna dengan lebih jelas. Kesambungan telah ditingkatkan di Galaxy Buds2 juga, dengan earbud yang serasi dengan semua jenis peranti, termasuk telefon pintar, PC dan tablet.

Galaxy Buds2 juga memberikan reka bentuk yang padat tanpa menjejaskan prestasi mereka. Dengan memberikan sejumlah mod penyamaan yang disempurnakan, earbud ini disiapkan untuk menaikkan bar sejauh pengalaman mendengar yang luar biasa. Mengenai aspirasinya mengenai Galaxy Buds2, Yunjin Ham berkata, "Kami akan terus bekerja keras untuk menjadikan Galaxy Buds sebagai standard penyampaian suara di kalangan artis yang membuat muzik."

Artis dan kolaborator global Charli XCX juga telah mengetengahkan bagaimana Galaxy Buds2 membolehkan pengguna menyesuaikan tetapan audio mereka sendiri dan semakin tertarik dengan muzik

Untuk maklumat lanjut mengenai kerjasama dengan Samsung, lihat temu ramah di sini: 


Untuk maklumat lebih lanjut mengenai Galaxy Buds2, sila lawati:

 Samsung Galaxy Buds2 | Samsung Malaysia

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.ruby.my/2021/09/galaxy-buds2-charlie-xcx.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Perkongsian Pengalaman Mereka Yang Sudah Beralih Ke Samsung Galaxy

Perkongsian Pengalaman Mereka Yang Sudah Beralih Ke Samsung Galaxy

papar berkaitan - pada 4/9/2021 - jumlah : 238 hits
Perkongsian Pengalaman Mereka Yang Sudah Beralih Ke Samsung Galaxy Assalammualaikum semua Selalu kalian semua mendengar pengalaman Ruby seronok sangat menggunakan siri Samsung Galaxy Kali ini Ruby ingin berkongsi tentang 4 orang pengguna ya...
Samsung Galaxy A52s 5g

Samsung Galaxy A52s 5g

papar berkaitan - pada 21/9/2021 - jumlah : 227 hits
Yang terbaik dari kelasnya katakan Hello kepada Galaxy A52s 5G Next Level anda Semua dilengkapi dengan kamera OIS beresolusi tinggi paparan AMOLED yang sangat halus dengan kadar penyegaran 120Hz kelajuan pengecasan yang sangat pantas 25W da...
Samsung Galaxy Tab S7 Fe

Samsung Galaxy Tab S7 Fe

papar berkaitan - pada 21/9/2021 - jumlah : 293 hits
Samsung Malaysia Electronics telah mengumumkan Galaxy Tab S7 FE menyatukan ciri kegemaran peminat termasuk paparan besar untuk hiburan karya kreatif dan pelbagai tugas dengan harga yang berpatutan Tablet telah menjadi norma rumah tangga bag...
Galaxy Week Deals Diskaun Sehingga 70

Galaxy Week Deals Diskaun Sehingga 70

papar berkaitan - pada 21/9/2021 - jumlah : 251 hits
Galaxy Week Deals Diskaun Sehingga 70 Assalammualaikum semua Buat anda yang menantikan promosi dari Samsung Masanya sudah tiba Ayuh lihat peranti yang anda idam kan Galaxy Week Deals kembali dengan tawaran terbaik dengan potongan diskaun se...
Galaxy Tab S7 Fe

Galaxy Tab S7 Fe

papar berkaitan - pada 21/9/2021 - jumlah : 194 hits
Mengumumkan Galaxy Tab S7 FE di Malaysia Samsung Malaysia Electronics telah mengumumkan Galaxy Tab S7 FE menyatukan ciri kegemaran peminat termasuk paparan besar untuk hiburan karya kreatif dan pelbagai tugas dengan harga yang berpatutan Ta...
Dalam Poket Galaxy Z Flip3 Saiz Kecil Tapi Performance Power

Dalam Poket Galaxy Z Flip3 Saiz Kecil Tapi Performance Power

papar berkaitan - pada 22/9/2021 - jumlah : 245 hits
Pasti ramai yang tak sangka telefon lipat dalam poket Galaxy Z Flip3 Saiz Kecil Tapi Performance Power Peranti terbaru dari Samsung ini kini menjadi semakin viral dan pilihan ramai peminat smartphone dengan rekaan lipat kapasiti penambahbai...
Make The Galaxy Z Flip3 5g Your Top Smartphone Choice For Capturing And Sharing Best Moments

Make The Galaxy Z Flip3 5g Your Top Smartphone Choice For Capturing And Sharing Best Moments

papar berkaitan - pada 24/9/2021 - jumlah : 447 hits
Capturing photos of everyday life and sharing them online is now a trending social activity that is said to be able to improve one s well being It encourages people to indulge in every moment and appreciate the little things in life Little ...
Realisasikan Impian Anda Sebagai Seorang Content Creator Dengan Kamera Serba Boleh Galaxy A03s

Realisasikan Impian Anda Sebagai Seorang Content Creator Dengan Kamera Serba Boleh Galaxy A03s

papar berkaitan - pada 22/9/2021 - jumlah : 270 hits
Realisasikan Impian Anda Sebagai Seorang Content Creator Dengan Kamera Serba Boleh Galaxy A03s Assalammualaikum semua Kamera sangat penting bagi seseorang ingin menceburi bidang content creator Ramai pencipta kandungan berhabis duit untuk m...
Samsung Galaxy Z Flip3 5g Ulasan Penuh

Samsung Galaxy Z Flip3 5g Ulasan Penuh

papar berkaitan - pada 21/9/2021 - jumlah : 260 hits
Samsung Galaxy Z Flip3 5G Ulasan Penuh Assalammualaikum semua Kali ini Ruby ingin berkongsi ulasan penuh tentang telefon pintar yang futuristics ini dengan lebih menyeluruh Ulasan untuk bahagian bahagian tertentu di Galaxy Z Flip3 5G yang R...
Can Forest City Be Country S Economic Lifeboat

Memikirkan The Unknown

Najib Razak Mangsa Atau Pemangsa

Dah Viral Baru Nak Terhegeh Hegeh Tak Tahu Buat Kerja Ke

Jenis Pelaburan Terbaik Di Malaysia

Kenaikkan Harga Hotel Bajet Bakal Jejaskan Industri Pelancongan Negara

Datin Thalia Terkilan Dengan Sikap Buruk Pembantu Rumahnya

Pm Political Stability Making Malaysia Valued Investment Destination



8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023

Biodata Dan Umur Adik Tantari Penyanyi Lagu Viral Rindu Hatiku Rindu Pesilat Cilik


Is Now A Good Time To Buy Property In 2024

Dilaporkan 10 Orang Terkorban 2 Helikopter Atm Bertembung Di Udara

Pjd Link Cancellation Fahmi Tells Govt Critics To Read Pwd Statement

Kadir Jasin Warns Pmx Ph Against Falling Into The Trap To Free Najib

Dap Leader Unsurprised By Mca S Decision To Not Campaign For Its Candidate

Lateefa Koya Negara Sudah Jadi Banana Republic Ketika Kamu Dedah Bualan Pemimpin Negara