Penduduk Tanah Merah Terima Washable Silk Hasil Sumbangan Yb Datuk Sri Ikmal Hisham


Hello pembaca kesayangan,


Baru-baru ini Misz-ella ke Jakel Shah Alam. Siapalah yang tak kenal Jakel yang telah mencantikkan seisi keluarga kita dari tahun 1985 lagi dan kini telah memiliki Jakel Online Store nya sendiri, kan. 

Misz-ella memang pelanggan setia Jakel. Jakel sentiasa jadi pilihan bukan sahaja ketika hari raya tetapi juga untuk lain-lain acara - nak cari kain untuk kenduri kahwin? kenduri bertunang? nak cari kain yang sesuai untuk dipakai harian atau untuk Malam Gala yang memerlukan anda hadir serba glam? You name it ..  you got it at Jakel guys!
Kali ini Misz-ella ke Jakel untuk sidang media Majlis menandatangani kontrak membekal 67,000 pasang kain washable silk kepada penduduk di dalam kawasan parlimen Tanah Merah oleh YB Datuk Sri Ikmal Hisham Bin Abdul Aziz dan pihak Jakel.


Majlis memeterai kontrak membekal 67,000 pasang kain washable silk tersebut telah disempurnakan oleh YB Datuk Sri Ikhmal Hisham dan Tuan Haji Mohamed Izani Bin Mohamed Jakel, Pengarah Urusan Jakel Shah Alam. 
Sumbangan kain washable silk oleh YB Datuk Sri Ikhmal ini bukanlah perkara baru malah ini adalah kali ke tujuh beliau menyumbang kepada penduduk di kawasan parlimen Tanah Merah ini. Semua penduduk yang berdaftar di dalam kawasan parlimen Tanah Merah akan menerima kain tersebut tanpa mengira agama, fahaman politik ataupun bangsa sebagai tanda penghargaan kerana telah menyokong beliau sehingga terpilih sebagai Ahli Parlimen buat penggal kedua pada Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU-14) yang lau.
Sumbangan ini juga sebagai tanda kesyukuran di atas pembinaan projek persimpangan bertingkat bernilai RM150 juta yang bakal siap sepenuhnya dalam masa beberapa bulan lagi. 
Persimpangan bertingkat sepanjang 1.1km yang merupakan ilham YB Datuk Sri Ikmal sendiri bakal memberi kemudahan kepada pengguna kerana pengguna dan memudahkan masalah kesesakan lalu lintas luar biasa terutama pada waktu puncak yang dialami oleh penduduk Tanah Merah.


Nak tau tak kenapa YB Datuk Sri Ikmal pilih Jakel? Menurut YB Datuk Sri Ikmal, Ini adalah kerana Jakel merupakan jenama textile yang dipercayai, terkenal dengan kualitinya dan juga adalah pembekal textile Bumiputera terulung di negara kita dan dengan memilih Jakel, saya dapat membantu memperkasakan lagi ekonomi usahawan Bumiputera kita.
Tuan Haji Mohamed Izani bin Mohamed Jakel berkata bahawa pihak Jakel amat berbesar hati dapat berkolaborasi dengan Ahli Parlimen Tanah Merah ini sekali lagi. Kolaborasi kali ke tujuh antara ke dua-dua belah pihak ini melibatkan kos melebihi RM2 juta dan berterima kasih diatas kepercayaan yang diberikan kepada pihak Jakel.

Kain washable silk pelbagai warna ini dipilih kerana ianya sesuai digayakan oleh sesiapa sahaja, baik lelaki mahupun perempuan. Kain ini akan dibekalkan secara berperingkat-peringkat kepada semua penduduk yang berdaftar di dalam kawasan parlimen Tanah Merah.
Misz-ella nak ucapkan Tahniah kepada kedua-dua pihak di atas kolaborasi ini. Semoga segala usaha murni ini diberkati Allah SWT dan buat penduduk-penduduk di Tanah Merah, mesti semua dah teruja nak bergaya dengan kain washable silk sumbangan YB Datuk Sri Ikmal, kan .. 


OK .. Misz-ella dah habis kongsikan satu kisah, sekarang Misz-ella nak ceritakan tentang Jualan Jumbo Jakel yang sedang berlangsung sekarang sehingga 16 September ini.




Jualan Jumbo yang diadakan setahun sekali ini memberi potongan harga dari 50% hingga 90% bagi menghargai sokongan pelanggan-pelanggan Jakel selama ini. Misz-ella dah pergi dan sudah pun membeli belah .. sangat 'wow' jualan Jumbo Jakel ini you alls .. tak mampu daku menolaknya. Kalau tak percaya .. jom kita lihat harga tawaran ini ..

Kain Chiffon bercorak serendah  RM0.90  semeter sahaja ..
Kain embroidery lace ni serendah RM9.90 semeter sahaja !
Baju Kurta Nabil ditawarkan pada harga RM49 sahaja!

OK OK .. cukup!! Misz-ella tak nak tunjuk lagi sebab nanti tak surprise la, kan. Jom semua ramai-ramai ke Jakel dan check it out sendiri.
Jangan lupa layari :-
www.jakel.my
www.facebook.com/jakelshahalam
www.instagram.com/jakel_shahalam
untuk update-update terkini, ok ..

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://misz-ella.blogspot.com/2019/09/penduduk-tanah-merah-terima-washable.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Jakel Shah Alam Membekalkan 67 000 Pasang Kain Washable Silk Kepada Datuk Sri Ikmal Parlimen Tanah Merah

Jakel Shah Alam Membekalkan 67 000 Pasang Kain Washable Silk Kepada Datuk Sri Ikmal Parlimen Tanah Merah

papar berkaitan - pada 1/9/2019 - jumlah : 660 hits
Jakel Shah Alam Membekalkan 67 000 Pasang Kain Washable Silk Kepada Datuk Sri Ikmal Parlimen Tanah Merah Assalammualaikum semua Pada 30 Ogos 2019 di Jakel Shah Alam telah berlangsung acara majlis
Pengalaman Baiki Laptop Di Baim Computer Service Tanah Merah Kelantan

Pengalaman Baiki Laptop Di Baim Computer Service Tanah Merah Kelantan

papar berkaitan - pada 9/9/2019 - jumlah : 760 hits
Kedai repair handphone memang banyak di mana saja tapi tidak untuk laptop Akibatnya untuk mencari si tukang repair laptop yang bagus dan boleh dipercayai memang agak mencabar Lagi lagi untuk kawasan Tanah Merah Kelantan Selaku seorang blogg...
Wanita Ini Beli Tanah Dan Rumah Mewah Di Jambi Hasil Korupsi Dana Bpjs 7 Miliar

Wanita Ini Beli Tanah Dan Rumah Mewah Di Jambi Hasil Korupsi Dana Bpjs 7 Miliar

papar berkaitan - pada 9/9/2019 - jumlah : 168 hits
Direktorat Reserse Kriminal Khusus Polda Jawa Barat mengungkap kasus korupsi dana klaim Badan Penyelenggara Jaminan Sosial Kesehatan sebesar Rp7 7 miliar yang dilakukan oleh mantan Kepala RSUD Lembang dr Onnie Habie dan Bendaharanya yakni M...
Langsung Penyiasat Sprm Sahkan Najib Terima Jutaan Ringgit Daripada Putera Arab Saudi

Langsung Penyiasat Sprm Sahkan Najib Terima Jutaan Ringgit Daripada Putera Arab Saudi

papar berkaitan - pada 22/8/2019 - jumlah : 224 hits
LANGSUNG Penyiasat SPRM sahkan Najib terima jutaan ringgit daripada putera Arab Saudi
Seorang Lagi Anggota Jpj Pulau Pinang Didakwa Terima Rasuah

Seorang Lagi Anggota Jpj Pulau Pinang Didakwa Terima Rasuah

papar berkaitan - pada 22/8/2019 - jumlah : 240 hits
JOHORTIMES MY Please Subscribe to JohorTimes Youtube https www youtube com channel UCBGyB6bgPwLLTOahiWTGuFQ Facebook https www facebook com johortimes my Twitter https www twitter com JohorTimes Instagram https www instagram com JohorTimes ...
Tak Mengaku Terima Lebih Setengah Juta Ringgit

Tak Mengaku Terima Lebih Setengah Juta Ringgit

papar berkaitan - pada 22/8/2019 - jumlah : 220 hits
JOHORTIMES MY Please Subscribe to JohorTimes Youtube https www youtube com channel UCBGyB6bgPwLLTOahiWTGuFQ Facebook https www facebook com johortimes my Twitter https www twitter com JohorTimes Instagram https www instagram com JohorTimes ...
Premis Gantung Bendera Terbalik Terima Surat Tunjuk Sebab

Premis Gantung Bendera Terbalik Terima Surat Tunjuk Sebab

papar berkaitan - pada 21/8/2019 - jumlah : 383 hits
Kuantan Sebuah pusat pameran jualan dan servis kenderaan di Sungai Isap di sini diarahkan memberi penjelasan mengenai insiden memasang Jalur Gemilang terbalik yang tular di laman sosial pada minggu lepas Yang Dipertua Majlis Perbandaran Kua...
Google Adsense Dah Approve Di Blog Terima Kasih Sifu Wayne Harraz

Google Adsense Dah Approve Di Blog Terima Kasih Sifu Wayne Harraz

papar berkaitan - pada 22/8/2019 - jumlah : 356 hits
hi there aku dan google adsense ni macam tiada chemistry mau bercinta few years ago aku apply tapi kena reject konon content tak cukup ok aku faham maybe time tu content blog entah apa apa lah kan blum jumpa jalan kebenaran ekeke lepas tu a...
Individu Dakwa Sekolah Terima Bendera Terbalik Ini Respon Menteri Pendidikan

Individu Dakwa Sekolah Terima Bendera Terbalik Ini Respon Menteri Pendidikan

papar berkaitan - pada 22/8/2019 - jumlah : 358 hits
Bersempena bulan kemerdekaan ini boleh dilihat banyak bendera yang dipasang di seluruh kawasan termasuk di bangunan pejabat mahupun sekolah Namun beberapa hari ini tular tentang isu pemasangan bendera secara terbalik yang menimbulkan kritik...
Ph Must Safeguard Its Voter Base To Land Second Term For Anwar Says Analyst

Tetaplah Beriadah Di Bulan Ramadan

8 Resepi Air Balang Viral Di Bazar Ramadhan

Fungi Wechat Yang Ramai Tak Tahu

Diet If Yang Berkesan Menurut Pakar

Lirik Lagu Raya Mana Nabila Razali

Pemilik Kafe Tanah Aina Fareena Nafi Terima Notis Rasmi Peringatan Penutupan Parkir Restorannya

Di Masjid Muhammadiyah Nurul Yakin Paus Quran Dan Sains By Dr Hm Raki



Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo


Penerima Zakat Untuk Fii Sabilillah Apakah Terbatas Hanya Pada Jihad

Salam Nuzul Alquran Kuiz Menguji Pengetahuan Tentang Al Quran

Ramadan Bazaars 2024 Exploring The Culinary Delights Of Selangor S Ramadan Bazaars

Linkedin Menjadi Mitra Plan Indonesia Buka Peluang Kerja Bagi 400 Pencari Kerja Baru Di Jawa Tengah

5 Hidden Features Of Wordpress Com

Hospital Kuala Pilah