Peluang Untuk Memenuhi Impian Memiliki Rumah Di Bayu Sutera Dan Tunaikan Umrah


Peluang Untuk Memenuhi Impian Memiliki Rumah Di Bayu Sutera Dan Tunaikan Umrah | Assalamualaikum semua.. Impian, ya semua orang mempunyai impian kan. Tapi ada tak di antara pembaca blog sis ni yang mempunyai impian untuk memiliki rumah? Kalau ada, ha meh baca entri ni sampai habis sebab sis nak kongsikan peluang untuk korang memiliki rumah dan dalam masa yang sama berpeluang untuk tunaikan Umrah juga. Menarik kan.  


Pengenalan : Beli Unit Bayu Sutera Dan Terima Umrah Percuma
Masih ingat dengan projek perumahan Bayu Sutera??  Ha, kalau korang nak tahu kini fasa terbaru perumahan ini sedang giat dijalankan dan untuk butiran terkini, mereka sedang membangunkan Lakeside Residences yang dilengkapi dengan ciri rumah pintar dan canggih. Sebagai tanda keterujaan dan penghargaan atas sambutan terhadap pembangunan ini, pihak Matrix Concepts menawarkan Pakej Umrah secara percuma untuk 2 orang bagi mereka yang membeli unit di Bayu Sutera. 

Pembangunan Projek Perumahan Bayu Sutera 
Mungkin ada yang dah baca kan perkongsian sis sebelum ini mengenai projek perumahan Bayu Sutera ni kan. Tapi jika belum, meh sis kongsikan serba sedikit info mengenai projek perumahan ini. Untuk pengetahuan korang, projek perumahan Bayu Sutera ini adalah di bawah kelolaan pemaju Matrix Concepts yang terletak di Bandar Sri Sendayan. Dengan keluasan 216 ekar, fasa pertama pembangunan Bayu Sutera telah dilancarkan pada 2021.   


Berdasarkan rekod, fasa pelancaran lebih awal telah dilaksanakan dengan lancar dan penjualannya juga  mendapat sambutan yang memberangsangkan. Sebanyak 963 buah unit kediaman telah berjaya diserahkan kepada pemiliknya.   
 
Tawaran Kediaman Terkini Di Bayu Sutera
Kini, projek perumahan Bayu Sutera ingin memperkenalkan fasa pembangunan terbaru iaitu Lakeside Residences yang merupakan komuniti kediaman tepi tasik yang menggabungkan kehidupan moden dengan ketenangan alam semula jadi.   


Fasa terbaru ini bukan sahaja menawarkan keindahan pemandangan tepi tasik tetapi juga dilengkapi dengan ciri rumah pintar terkini dengan memastikan gaya hidup yang selesa, selamat dan tenang untuk penduduknya. Untuk fasa terbaru ini, terdapat 2 jenis rumah yang ditawarkan iaitu :
a) Izara II @ Bayu Sutera  
- Izara II @ Bayu Sutera mempunyai status Hartanah Milik Bebas (Freehold Landed Property). Jenis rumah pula adalah perumahan 2 tingkat dengan bukaan 20' x 70' (intermediate) dan berkeluasan 2,315 sq.ft (intermediate). Rumah ini memiliki 4 bilik tidur dan juga 4 bilik air. Untuk rumah Izara II @ Bayu Sutera ini mempunyai 171 Unit dan dikelilingi dengan pagar keselamatan tinggi dan juga pondok pengawal.
b) Elonia III @ Bayu Sutera  
- Elonia III @ Bayu Sutera mempunyai status Hartanah Milik Bebas (Freehold Landed Property). Jenis rumah pula adalah perumahan 2 tingkat dengan bukaan 20' x 70' (intermediate) dan berkeluasan 2,315 sq.ft (intermediate). Rumah ini memiliki 4 bilik tidur dan juga 4 bilik air. Untuk rumah Elonia III @ Bayu Sutera ini mempunyai 38 Unit dan dikelilingi dengan pagar keselamatan tinggi dan juga pondok pengawal.



Smart Homes Features
Seperti yang sis nyatakan di atas, rumah-rumah ini mepunyai ciri rumah pintar yang terkini. Ha, mesti semua nak tahu apa yang istimewa dengan rumah pintar ni kan. Aha, setiap rumah di sini mempunyai Smart Homes Features iaitu :  
- Digital lock - Lighting module - Aircond IR Blaster - Voice control

Ha, canggih kan. Ye, rumah yang dibeli nanti akan memiliki semua ciri-ciri di atas. Bukan tu sahaja, rumah-rumah ini juga mempunyai ruang yang luas especially bahagian ruang tamu, bilik tidur dan juga bilik air yang pastinya akan memberi keselesaan serta idea kreatif kepada pemiliknya untuk tata hias ruang.
  Ciri-Ciri Kawasan Kejiranan Bayu Sutera
Selain dari memiliki rumah yang cantik dan selesa, ciri-ciri kawasan kejiranan yang selamat dan tenang juga memainkan peranan yang penting dalam pemilihan rumah kediaman. Sudah pastinya keperluan persekitaran yang lengkap juga akan mempengaruhi keputusan untuk memiliki rumah. Di Bayu Sutera, pemilik rumah di sini tak perlu risau kerana kawasan sekeliling terjamin selamat dengan adanya pagar keselamatan tinggi dan juga pos pengawal.


Dari segi kemudahan untuk kejiranan pula, Bayu Sutera dilengkapi dengan kemudahan seperti laluan jogging, parcourse, dek plaza, ciri air dan lain-lain. Jadi, para penduduk akan dapat menikmati aktiviti riadah bersama keluarga dengan menggunakan kemudahan seperti taman permainan, gelanggang badminton, parcourse, laluan refleksologi dan sebagainya. 
Jangan risau, kehendak, keperluan dan keselesaan para penduduk di Bayu Sutera akan sentiasa diberi keutamaan dalam pembangunan pembangunan perumahan di sini. Jadi tak hairan la jika Bayu Sutera menerima Anugerah Berprestij iaitu StarProperty Awards for : The Cornerstone Award – Best Landed Development (Excellence) 2024. 

Pembangunan dan Kemudahan Tambahan Di Bayu Sutera
Selaras dengan pembangunan perumahan, pihak pemaju juga turut membangunkan Bayu Biz yang merupakan pembangunan hab komersial terkini di Bayu Sutera. Terletak secara strategik di antara jalan-jalan kediaman yang sibuk di Bayu Sutera dan jalan-jalannya kejiranan sekitar, Bayu Biz disediakan untuk menjadi hab pusat perniagaan, membeli-belah, dan aktiviti sosial dalam masyarakat.
a) d’Tempat Country Club
Setiap pembeli rumah di Izara II & Elonia III @ Bayu Sutera akan mendapat keahlian kelab secara percuma di d’Tempat Country Club yang memiliki kemudahan kolam renang saiz olimpik, gimnasium, bowling, snuker, bilik wayang, membaca bilik, gelanggang tenis, gelanggang badminton, pingpong, skuasy, dewan bankuet, bilik mesyuarat, bar dan kafe


b) X-Park Sendayan
Bagi peminat aktiviti lasak, lokasi Izara II & Elonia III @ Bayu Sutera ni terletak berhampiran dengan tempat hiburan terbesar di Negeri Sembilan iaitu X-Park yang terkenal dengan aktiviti seperti ATV, Go-Kart, flying fox, paintball, memanah, gelanggang futsal, gelanggang badminton dan padang pandu.

c) Matrix Global Schools
Terdapat sekolah yang berhampiran iaitu Matrix Global Schools yang merangkumi Matrix Private School, Matrix International School and Matrix International Pre School. Kawasan Matrix Global Schools ni dibina di atas tanah seluas 20 ekar dengan seni bina dan dalaman yang unik mengikut gaya British klasik Sekolah kolonial, dilengkapi dengan kemudahan dan kurikulum untuk menampung 2,500 pelajar.

d) Sendayan Merchant Square
Kawasan yang diberi nama Sendayan Merchant Square terdiri daripada 163 unit pejabat kedai yang menghadap ke Carnelian Park, sebuah taman awam yang dibina oleh pemaju dalam kawasan komersial untuk ikatan komuniti

Tawaran Pakej Umrah Eksklusif 
Antara impian untuk memiliki rumah dan juga impian untuk mengerjakan umrah, kenapa perlu pilih jika kita boleh mendapat kedua-duanya kan. Ini merupakan satu tawaran yang unik dan istimewa yang diberikan kepada bakal pemilik rumah di Izara II atau Elonia III @ Bayu Sutera. Memiliki rumah dalam komuniti yang terbaik menawarkan keselesaan dan kestabilan, manakala menunaikan umrah pula memberikan ganjaran dan keberkatan rohani yang besar. 
Pakej Umrah Untuk 2 Orang
Bagi setiap pembelian unit rumah di Izara atau Elonia @ Bayu Sutera (Bumi units sahaja), pemilik layak untuk mendapat pakej umrah secara percuma untuk 2 orang. Pemilik akan mendapat Baucer Tunai Umrah bernilai RM16,000 ke Tanah Suci selama 11 hari 10 malam di Arab Saudi. Pakej Umrah ini merangkumi Tiket penerbangan, penginapan hotel, pengangkutan dan hidangan penuh untuk makan sebanyak 3 kali sehari.

Antara tempat yang bakal dilawati adalah lawatan ke tapak penting seperti Muzium Al Wahyu di Makkah. Selain itu, para jemaah juga akan diberikan faedah tambahan seperti Kursus Umrah, Kit Umrah, Air Zam-zam, dan bimbingan Mutawif yang berpengalaman. Butiran Terma & Syarat boleh merujuk kepada Agensi Pelancongan yang dilantik ‘TH Travel & Services Sdn Bhd’. 
Tawaran ini sah sehingga : 20th May – 20th August 2024

Tawaran Jualan dan Promosi Yang Menarik
Ha, macam mana?? berbaloi kan jika membeli rumah kediaman di Bayu Sutera ni. Dah la dapat memenuhi impian untuk memiliki rumah idaman malah dapat juga memenuhi impian untuk menunaikan umrah. Nikmat apa yang perlu didustakan lagi jika peluang untuk memenuhi impian keduanya terbuka di depan mata kan. Ya, ini lah masanya untuk mereka yang ingin mencari rumah kediaman dan merebut peluang untuk tawaran yang sangat istimewa di Bayu Sutera ini. 

Selain dari promosi di atas, terdapat beberapa lagi pakej jualan yang menarik menanti pembeli rumah di sini seperti bayaran muka rendah, yuran guaman percuma untuk duti setem ke atas SPA dan Pinjaman serta keahlian kelab percuma di d’Tempat Country Club. 
Sebarang pertanyaan dan juga info lanjut mengenai tawaran Memiliki Rumah Di Bayu Sutera Dan Tunaikan Umrah boleh layari : https://umrahbersama.bayusutera.com/4/




Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.dikbee.com/2024/06/peluang-untuk-memenuhi-impian-memiliki.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Beli Rumah Di Bayu Sutera Dapat Hadiah Pergi Umrah Secara Percuma

Beli Rumah Di Bayu Sutera Dapat Hadiah Pergi Umrah Secara Percuma

papar berkaitan - pada 15/6/2024 - jumlah : 108 hits
Assalamualaikum hai semua Kali nie Kak Sue nak kongsi berita menarik iaitu Beli Rumah di Bayu Sutera Dapat Hadiah Pergi Umrah Secara Percuma Haa menarik sangat pakej macam nie kan Bukan setakat dapat Beli Rumah di Bayu Sutera sahaja siap da...
Dapatkan Pakej Umrah Dengan Rumah Izara Ii Dan Elonia Iii Di Bayu Sutera

Dapatkan Pakej Umrah Dengan Rumah Izara Ii Dan Elonia Iii Di Bayu Sutera

papar berkaitan - pada 14/6/2024 - jumlah : 116 hits
Dapatkan Pakej Umrah dengan Rumah Izara II dan Elonia III di Bayu Sutera Rawlins rasa seronok apabila mendengar khabar semakin ramai para sahabat yang berangkat menunaikan ibadah umrah Jika berkesempatan memang Rawlins menitipkan doa dan ju...
Pakej Rumah Dan Umrah Eksklusif Di Bayu Sutera

Pakej Rumah Dan Umrah Eksklusif Di Bayu Sutera

papar berkaitan - pada 16/6/2024 - jumlah : 114 hits
Bayangkan memiliki rumah idaman di lokasi yang tenang dan indah sambil diberikan peluang untuk menunaikan umrah bersama orang yang anda sayangi Itulah tawaran eksklusif dari Matrix Concepts melalui Kempen Umrah Bersama untuk projek Bayu Sut...
Miliki Sebuah Rumah Di Bayu Sutera Dan Berpeluang Menunaikan Umrah

Miliki Sebuah Rumah Di Bayu Sutera Dan Berpeluang Menunaikan Umrah

papar berkaitan - pada 15/6/2024 - jumlah : 141 hits
Menarik kan kalau dapat beli sebuah rumah dan dapat pakej mengerjakan umrah sekali Tahu tak Matrix Concepts kini sedang mengadakan promosi dimana anda boleh beli sebuah rumah di Bayu Sutera dan bakal menerima pakej umrah untuk dua orang Mar...
Jom Umrah Dengan Pembelian Kediaman Selesa Di Bayu Sutera Bandar Sri Sendayan

Jom Umrah Dengan Pembelian Kediaman Selesa Di Bayu Sutera Bandar Sri Sendayan

papar berkaitan - pada 16/6/2024 - jumlah : 94 hits
nbsp Kak ana yakin setiap kita umat Islam di mukabumiNya ini pasti mempunyai impian untuk menjejak kaki ke tanah suci Mekah dan Madinah walaupun sekali dalam seumur hidup Inilah impian dan harapan kak ana sendiri mudah mudahan akan diizinka...
Kieda Crepe Tunjuk Gambar Suspek Pecah Rumah Melaram Pakai Emas Curi

Kieda Crepe Tunjuk Gambar Suspek Pecah Rumah Melaram Pakai Emas Curi

papar berkaitan - pada 9/6/2024 - jumlah : 104 hits
Usahawan pencuci mulut Kieda Crepe tunjuk gambar suspek pecah rumah yang ketika ini sedang ditahan reman susulan dakwaan melakukan jenayah tersebut sehingga dia kerugian hampir RM1 juta Tak malu pakai macam harta sendiri Menerusi Insta Stor...
Tiga Penjawat Awam Ditahan Terima Rasuah Rumah Urut

Tiga Penjawat Awam Ditahan Terima Rasuah Rumah Urut

papar berkaitan - pada 10/6/2024 - jumlah : 73 hits
Oleh Syeikh Baran Empat suspek ditahan sekitar ibu negara semalam Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia empat individu termasuk tiga penjawat awam kerana dipercayai menerima rasuah secara bulanan daripada premis perniagaan haram di ibu neg...
Pengendara Seenaknya Lempar Sampah Rumah Tangga Warga Ciapus Murka Langsung Blokir Jalan Ini

Pengendara Seenaknya Lempar Sampah Rumah Tangga Warga Ciapus Murka Langsung Blokir Jalan Ini

papar berkaitan - pada 11/6/2024 - jumlah : 51 hits
Mau tak mau warga bolak balik membersihkan area jalan yang kerap dijadian pengendara sebagai tempat pembuangan sampah liar
Jangan Bersangka Sudah Beriman

Aku Menyesal Kahwin Dengan Warga Asing Enggan Tunaikan Nafkah Sebab Tak Tahu

Laporan Dosm Inflasi Malaysia Naik 2 Mei 2024

Alliance Bank Rakan Mytaman Untuk Meluaskan Kebolehcapaian Kad Kredit Maya Kepada 150 000 Pengguna

Kak Jane Pergi Selamanya

Bila Allah Tarik Nikmat Ibadah

Pakar Tak Semestinya Tinggi Kelulusan Akademik

Hukum Memakai Pendakap Gigi



10 Fakta Biodata Harissa Adlynn Halim Pelakon Drama Berepisod Dedaun Hijau Di Angin Lalu Astro Ria Gandingan Redza Rosli

6 Makhluk Mitos Yang Digeruni dan Disanjung Masyarakat Asia Tenggara

10 Filem Komedi Lawak Terbaru Yang Best Juga Tersedia Online Netflix Prime Video HBO GO Dengan Sarikata Bahasa Melayu

Info Dan Sinopsis Filem Ipar Adalah Maut 2024 Kini Di Pawagam Malaysia

Kahwin Beristerikan Bella Hanna Bella Luna Ini 10 Fakta Biodata Pelakon Redza Rosli Yang Ramai Tak Tahu


Enjoy A Variety Of Abundant Prizes Playing Gacor123 Slot

Ulasan Filem Atlas Agak Mengecewakan

Nangka Madu Dari Kebun

Data Driven Decisions For Success

Kkm Digesa Jangan Mengetepikan Pemegang Taruh Kosmo 25 06 2024

Ppim Dakwa Kkm Ketepikan Pakar Dalam Pindaan Akta Perubatan Utusan Malaysia 26 06 2024