Beli Rumah Di Bayu Sutera Dapat Hadiah Pergi Umrah Secara Percuma


Assalamualaikum, hai semua. Kali nie Kak Sue nak kongsi berita menarik iaitu Beli Rumah di Bayu Sutera Dapat Hadiah Pergi Umrah Secara Percuma. Haa.. menarik sangat pakej macam nie kan. Bukan setakat dapat Beli Rumah di Bayu Sutera sahaja, siap dapat hadiah pergi umrah secara percuma lagi. Sapa nak bagi kan peluang menarik macam nie kan.


Beli Rumah di Bayu Sutera Dapat Hadiah Pergi Umrah Secara Percuma

Beli Rumah di Bayu Sutera Dapat Hadiah Pergi Umrah Secara Percuma Jom Kak Sue nak kongsi lebih lagi tentang Beli Rumah di Bayu Sutera Dapat Hadiah Pergi Umrah Secara Percuma dengan korang jom. Mana lah tau dengan perkongsian Kak Sue nie ada pula yang berminat nak beli rumah kat Bayu Sutera nie kan. Kali ini Bayu Sutera oleh Matrix Concepts Holdings Berhad, dengan gembiranya memperkenalkan usahasama kediaman terkini mereka bersama Kempen Umrah Eksklusif untuk projek Bayu Sutera yang terletak di Bandar Sri Sendayan..



Selain dari tu, mereka juga teruja untuk memperkenalkan butiran projek terkini, yang menampilkan Lakeside Residences yang dilengkapi dengan ciri-ciri rumah pintar yang canggih. Mereka juga menyediakan pakej umrah, yang membolehkan umat Islam memenuhi impian seumur hidup mereka untuk melaksanakan Umrah semasa memiliki rumah di Bayu Sutera. Haaa.. menarik sangat kan..
Bercakap tentang Bayu Sutera, 216-Acre dan Fasa Pertama Bayu Sutera, sebenarnya kan, pembangunan ini telah dilancarkan pada tahun 2021 lagi tau. Jualan pantas dari fasa terdahulu adalah sebagai bukti penerimaan yang meluas terhadap produk mereka. Fasa pelancaran terdahulu juga telah dilaksanakan dengan lancar, dan berjaya dengan penyerahan 963 unit kepada pemilik rumah.
Dengan itu, kali ini mereka memperkenalkan siri terkini di rumah di Bayu Sutera, sebuah komuniti kediaman bersebelahan tasik yang menggabungkan kehidupan moden dengan ketenangan alam semula jadi. Rumah-rumah baru ini bukan sahaja menawarkan pemandangan tasik yang indah tetapi juga dilengkapi dengan ciri-ciri rumah pintar yang terkini, memastikan yang mudah, selamat, dan gaya hidup yang disukai untuk pembeli.


Menariknya lagi tentang kediaman di Bayu Sutera adalah ruang tamu yang serba lengkap dan susun atur yang cantik, bilik tidur yang luas, dan bilik mandi en suite. Selain itu juga, kejiranan kat sini dilengkapi dengan taman residennya sendiri dan ia adalah kawasan yang selamat untuk semua penduduk. Ini yang paling penting kan bila kita nak beli rumah..
Seterusnya.. kediaman Bayu Sutera ini juga mempunyai pos pengawal dan pagar perimeter. Untuk info bersama, baru-baru ini mereka memenangi Anugerah StarProperty untuk Anugerah Asas Pembangunan Tanah Terbaik Kecemerlangan 2024. Selain tu, mereka juga mempunyai Bayu Biz, pembangunan hab komersial terkini di Bayu Sutera. Diisytiharkan secara strategik di antara jalan-jalan kediaman yang sibuk di Bayu Sutera dan kawasan sekitarnya.
Bayu Biz bersedia untuk menjadi pusat-pusat untuk perniagaan, membeli-belah, dan aktiviti sosial dalam masyarakat. Ada banyak kemudahan di sekitarnya seperti d'Tempat Country Club, X Park Sendayan, sekolah Global Matrix, hab komersial, stesen minyak dan lain-lain lagi.


Untuk kempen Jom Umrah kali nie, peluang untuk pemilik rumah di Izara II atau Elonia III di Bayu Sutera. Tempoh Kempen ialah bermula 20 Mei hingga 20 Ogos 2024. Dan projek yang terlibat: Bayu Sutera 3A (Izara II) dan 4A3 (Elonia III). Dan syarat lain ialah untuk Bumi Unit sahaja mengikut terma dan syarat pakej.
Pakej Umrah



Setiap unit yang dibeli berhak Untuk 2 baucar tunai Umrah bernilai RM8,000 setiap satu perjalanan ke Arab Saudi selama 11 hari 10 malam. Tiket penerbangan untuk 2 orang, termasuk hotel penginapan, pengangkutan, dan makanan penuh disediakan untuk Jemaah. Selain itu, ada juga lawatan ke Muzium Al Wahyu di Makkah. Dan juga disediakan Kursus Umrah, Umrah Kit, Air Zam-Zam dan disediakan mutawif yang berpengalaman. Butiran Terma & Syarat boleh merujuk kepada Agensi Pelancongan yang dilantik TH Travel & Services Sdn Bhd.
• Izara II @ Bayu Sutera. Hartanah pegangan bebas, Double Storey Homes dengan keluasan 20 'x 70' (Intermediate). Build-up 2,315 Sq.ft (Intermediate) 4 Bilik Tidur dan 4 Bilik Mandi. Ada hanya 171 Unit sahaja dengan dikelilingi oleh landskap kehijauan dan Pengawal Post.

• Elonia III @ Bayu Sutera. Hartanah pegangan bebas, Double Storey Homes dengan keluasan 20 'x 70' (Intermediate). Build-up 2,315 sq.ft (Intermediate) 4 Bilik Tidur dan 4 Bilik Mandi. Ada 38 Unit sahaja dengan dikelilingi oleh landskap kehijauan dan Pengawal Post.
• Ciri-ciri Smart Homes (IZARA II & ELONIA III)

Digital Lockset, Modul Lampu, Aircond II Blaster, kawalan Suara
• Kemudahan @ Izara II, Bayu Sutera, 3 Acres Lake Park with Kemudahan seperti Jogging Path, Parcourse, Plaza Deck dan lain-lain. Penduduk akan dapat menikmati kemudahan mereka sendiri seperti Taman Permainan, gelanggang badminton, Parcourse, Laluan Refleksologi dan lain-lain
• Kemudahan @ Elonia III, Bayu Sutera - Penduduk akan dapat menikmati kemudahan mereka sendiri seperti taman permainan, gelanggang badminton, parcourse, laluan refleksologi, buaian, meja berkelah dan lain-lain.



Pembangunan di sekitarnya
• d'Tempat Country Club - Semua pembeli akan mendapat keahlian kelab percuma - kemudahan; Sukan Olimpik Kolam renang, Gimnasium, Bowling Alley, Snooker, Bilik Movie, Bilik Membaca, Gelanggang Tenis, Gelanggang Badminton, Tenis Meja, Skuasy, Dewan Jamuan, Bilik Mesyuarat, Bar dan Kafe
• Sekolah Global Matrix - Dibina pada 20 Acres tanah dengan seni bina yang unik dan dalaman yang dibuat selepas sekolah kolonial klasik British, dilengkapi dengan kemudahan dan kurikulum untuk menampung 2,500 pelajar tempatan dan antarabangsa. Ada Private Matrix School, Matrix International School dan Matrix International School.
• X Park Sendayan pula mempunyai tempat hiburan terbesar di Negeri Sembilan dengan aktiviti seperti ATV, Go-Kart, Flying Fox, Paintball, Memanah, Gelanggang Futsal, Gelanggang Badminton dan macam-macam lagi. Sendayan Merchant Square pula terdiri daripada 163 unit Kedai pejabat yang menghadap ke Carnelian Park, sebuah taman awam yang dibina oleh pemaju di kawasan komersil untuk ikatan komuniti dilengkapi dengan kemudahan rekreasi lengkap.
Pakej jualan lain yang menarik, ialah bayaran balik yang rendah, yuran undang-undang percuma, duti setem pada SPA dan pinjaman. Selain tu juga yuran rumah kelab percuma Keahlian di d'Tempat Country Club. Memang berbaloi kalau ada rezeki beli rumah kat sini. Banyak kemudahan yang disediakan dan sekarang nie tengah ada pakej jom umrah dengan setiap pembelian rumah mengikut terma dan syarat macam Kak Sue cakap kat atas nie.. 
Untuk tau lebih lanjut lagi tentang Bayu Sutera korang boleh lelaju klik https://umrahbersama.bayusutera.com/4/nie hokay.. 


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.shuhaidakabdy.com/2024/06/Beli-Rumah-di-Bayu-Sutera-Dapat-Hadiah-Pergi-Umrah-Secara-Percuma.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Pakej Rumah Dan Umrah Eksklusif Di Bayu Sutera

Pakej Rumah Dan Umrah Eksklusif Di Bayu Sutera

papar berkaitan - pada 16/6/2024 - jumlah : 103 hits
Bayangkan memiliki rumah idaman di lokasi yang tenang dan indah sambil diberikan peluang untuk menunaikan umrah bersama orang yang anda sayangi Itulah tawaran eksklusif dari Matrix Concepts melalui Kempen Umrah Bersama untuk projek Bayu Sut...
Dapatkan Pakej Umrah Dengan Rumah Izara Ii Dan Elonia Iii Di Bayu Sutera

Dapatkan Pakej Umrah Dengan Rumah Izara Ii Dan Elonia Iii Di Bayu Sutera

papar berkaitan - pada 14/6/2024 - jumlah : 106 hits
Dapatkan Pakej Umrah dengan Rumah Izara II dan Elonia III di Bayu Sutera Rawlins rasa seronok apabila mendengar khabar semakin ramai para sahabat yang berangkat menunaikan ibadah umrah Jika berkesempatan memang Rawlins menitipkan doa dan ju...
Peluang Untuk Memenuhi Impian Memiliki Rumah Di Bayu Sutera Dan Tunaikan Umrah

Peluang Untuk Memenuhi Impian Memiliki Rumah Di Bayu Sutera Dan Tunaikan Umrah

papar berkaitan - pada 18/6/2024 - jumlah : 100 hits
Peluang Untuk Memenuhi Impian Memiliki Rumah Di Bayu Sutera Dan Tunaikan Umrah Assalamualaikum semua Impian ya semua orang mempunyai impian kan Tapi ada tak di antara pembaca blog sis ni yang mempunyai impian untuk memiliki rumah Kalau ada ...
Miliki Sebuah Rumah Di Bayu Sutera Dan Berpeluang Menunaikan Umrah

Miliki Sebuah Rumah Di Bayu Sutera Dan Berpeluang Menunaikan Umrah

papar berkaitan - pada 15/6/2024 - jumlah : 130 hits
Menarik kan kalau dapat beli sebuah rumah dan dapat pakej mengerjakan umrah sekali Tahu tak Matrix Concepts kini sedang mengadakan promosi dimana anda boleh beli sebuah rumah di Bayu Sutera dan bakal menerima pakej umrah untuk dua orang Mar...
Jom Umrah Dengan Pembelian Kediaman Selesa Di Bayu Sutera Bandar Sri Sendayan

Jom Umrah Dengan Pembelian Kediaman Selesa Di Bayu Sutera Bandar Sri Sendayan

papar berkaitan - pada 16/6/2024 - jumlah : 81 hits
nbsp Kak ana yakin setiap kita umat Islam di mukabumiNya ini pasti mempunyai impian untuk menjejak kaki ke tanah suci Mekah dan Madinah walaupun sekali dalam seumur hidup Inilah impian dan harapan kak ana sendiri mudah mudahan akan diizinka...
Beli Vivo Y100 5g Dengan Warna Baharu Sekarang Peluang Menang Hadiah Rm5000

Beli Vivo Y100 5g Dengan Warna Baharu Sekarang Peluang Menang Hadiah Rm5000

papar berkaitan - pada 11/6/2024 - jumlah : 56 hits
vivo Malaysia telah melancarkan varian warna baharu untuk vivo Y100 5G iaitu berkulit oren dengan harga RM 1 199 Variasi baharu tersebut kini tersedia di laman web rasmi vivo Malaysia dan kedai rasmi vivo di Shopee dan Lazada Bersempena den...
Viral Aksi Wanita Diduga Lecehkan Balita Polisi Lacak Rumah Pelaku

Viral Aksi Wanita Diduga Lecehkan Balita Polisi Lacak Rumah Pelaku

papar berkaitan - pada 3/6/2024 - jumlah : 71 hits
Viral aksi bejat seorang wanita melakukan pelecehan seksual terhadap seorang balita
Dosa Awak Isu Keluarga Isu Rumah Tangga Ruhainies Kongsi 10 Perkara Perlu Diprivasikan Dalam Islam

Dosa Awak Isu Keluarga Isu Rumah Tangga Ruhainies Kongsi 10 Perkara Perlu Diprivasikan Dalam Islam

papar berkaitan - pada 2/6/2024 - jumlah : 60 hits
Melalui Instagram Story pelakon sensasi Ruhainies dia berkongsikan beberapa perkara yang perlu disimpan sendiri dalam Islam Dalam perkongsian tersebut tertulis individu beragama Islam tidak perlu untuk kongsi soal dosa dosa orang lain isu k...
Talita Sepahkan Satu Rumah Anak Raja Ilya Susun Tisu Tandas Buat Tower

Talita Sepahkan Satu Rumah Anak Raja Ilya Susun Tisu Tandas Buat Tower

papar berkaitan - pada 3/6/2024 - jumlah : 121 hits
Salah satu cara untuk merangsang perkembangan otak anak adalah dengan membenarkan mereka explore dan bermain Biarlah bersepah rumah asalkan kemahiran sosial anak dapat dibentuk berkreatif ketika bermain adalah satu rangsangan untuk membentu...
Hiburan Dia Sendiri Yang Terbuka Hati Perbezaan Agama Bukan Penghalang Cinta Kieth Foo Mengakui Sedang Mendalami Islam

Lelaki Maut Perodua Viva Dipandu Bertembung Pikap

Peluang Untuk Memenuhi Impian Memiliki Rumah Di Bayu Sutera Dan Tunaikan Umrah

Wanita Pakistan Lahirkan Bayi Lelaki Ketika Wukuf Di Padang Arafah

Urban Draws And Sandy Feet 5 Cities With Great Beaches

Wapres Ma Ruf Kalau Ada Generasi Sudah Tak Peduli Sesama Bahaya Itu Lonceng Kematian

Exploring The Best Of Pg Slot A Guide To Top Online Slots

Personal Name Brands



5 Kes Jenayah Melibatkan Kanak Kanak di Malaysia Yang Tak Boleh Kita Lupakan

Biodata Ezra Kairo Penyanyi Gandingan Zubir Khan Dalam Lagu OMK Oh My Kadhale

10 Fakta Biodata Aniq Durar Pelakon Drama Berepisod Dua Darjat Slot Akasia TV3 Gandingan Sharifah Rose

Info Dan Sinopsis Hierarchy Netflix TV Series Kdrama 2024

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dua Darjat Slot Akasia TV3


Tak Bubar Hanya Perjelas Situasi Sebenar Sowon Dedah Gfriend Masih Belum Bubar

Meski Diterajui Park Bogum Suzy Kenapa Wonderland Catat Rekod Buruk Di Pawagam Korea

Tu Dia Masa Sapa Jadi Pm Ntah Sakaw Kiri Kanan Tu Pun Jangan Nak Jadi Kerajaan

Dia Ukan Saja Tak Cersik Tapi Kaki Fitnah Lekeh Otak Dia

Sarapan Pagi Di Karachi Makan Masakan Tengah Hari Ala Pakistan Di Platform 19 Shah Alam

Rahsia Kuah Sambal Kacang Lebih Sedap Warna Kemerahan Dan Tahan Lama Dengan Resepi Terbaik Ini