Pelancaran Set Percubaan Jeragat Oleh Duta Mylea Rozita Che Wan Jana Pendapatan Luar Biasa





Sapa sangka di musim pendemik sekarang  ini masih ada yang dapat menambah pendapatan walaupun dalam keadaan kita berhadapan dengan situasi pendemik yang pastinya masih ada yang berhadapan dengan masalah kewangan. 
Seri Wangi di sini ingin berkongsi bahawa tanpa usaha gigih dan berkeyakinan tinggi kita masih boleh menjana pendapatan dalam musim Covid terutamanya suri rumah dan wanita yang tidak bekerja. Dengan menyertai ejen MYLEA tidak mustahil anda juga dapat menjana pendapatan luar biasa di musim pandemik.



Buat julung kalinya jenama Mylea dalam sejarah penubuhan telah melancarkan set percubaan jeragat - Mylea Daily Essential Kit bersama duta penjagaan kulit Mylea iaitu Rozita Che Wan ataupun dipanggil Cheta. Majlis tersebut diadakan secara Virtual menggunakan Zoom Meeting yang dihadiri oleh ejen-ejen Mylea dan juga pengguna setia Mylea. Turut sama dalam pelancaran tersebut adalah pengasas Mylea sendiri iaitu Pn. Amylia Farhana bersama Encik Khairul.



Pada malam tersebut, Mylea menyasarkan jualan sebanyak RM500K bagi pelancaran set percubaan jeragat tersebut dan juga pertambahan ejen baru sebanyak 500 orang. Majlis tersebut turut menawarkan cabutan bertuah pakej percutian 3 hari 2 malam di Langkawi, gold bar, peralatan elektrik, dan set percubaan jeragat tersebut.




Seperti yang sedia maklum jenama Mylea sebelum ini memang terkenal dengan kelebihanya bagi menyelesaikan masalah kulit berjeragat, kulit kering dan kulit kusam sejak tahun 2015 lagi. Tahun ini juga merupakan tahun ke-6 jenama Mylea berada di pasaran. Pelbagai pencapaian yang telah dimiliki oleh jenama Mylea seperti kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM), kelulusan Health Science Authority (HSA Singapore), Ministry Of Health Brunei Darussalam, kelulusan SIRIM, Asia Pacific Super Health Brand, SME 100 Award Fast Moving Company (2020),100 Top ung CEO (2021) dan lain-lain lagi.




Alhamdulillah disebabkan pandemik covid19 ramai orang diuji dengan masalah kewangan yang teruk tetapi Jemaah Mylea (ejen Mylea) dilimpahi dengan rezeki yang sangat mewah oleh Allah SWT kerana jualan kebanyakkan Jemaah Mylea meningkat sebanyak 3 atau 4 kali ganda dari kebiasaan. Ini kerana kekuatan utama Jemaah Mylea adalah menggunakan platform online.

Untuk tahun 2020 sahaja, mylea telah berjaya mencapai jualan RM21juta dengan hanya iaitu Mylea Freckles serum dan Mylea Freckles Bar dan telah membayar hampir RM500K bagi zakat pendapatan. Dan menjadikan Mylea salah satu syarikat yang terbesar membayar zakat di Terengganu. Pencapaian tersebut adalah yang paling luar biasa dalam  sejarah Mylea sejak ditubuhkan.
Disebabkan ramai yang terkesan dengan wabak Covid19 yang melanda negara kerana telah melumpuhkan banyak sektor ekonomi negara menyebabkan ramai yang kehilangan mata pencarian dan peluang pekerjaan. Ramai daripada mereka terutamanya golongan wanita yang mengalami masalah kekangan wang tetapi mengidamkan kulit wajah yang cantik, bebas daripada cela jeragat. Tidak hairanlah kerana memang fitrah setiap wanita mengimpikan dan mencintai kecantikan itu sendiri. Maka, Mylea telah mendengar dengan penuh rasa bertanggungjawab dan berbesar hati ingin memberikan manfaat kepada semua pengguna baharu Mylea dengan mengeluarkan set percubaan jeragat (4 dalam 1) dengan harga mampu milik iaitu bawah RM100 sahaja.
Set percubaan jeragat ini mengandungi 4 dalam 1 iaitu Mylea Freckles Serum, Mylea Freckles Bar, Mylea Exfoliate Mask dan Travel bag dengan harga RM99.00 sahaja. Set ini dikeluarkan dengan harga mampu milik, mudah dan senang dibawa kemana-mana yang mana disertakan sekali dengan travel bag yang comel. Sasaran pengguna bagi set ini ialah bagi golongan wanita yang berumur 28 tahun keatas.






Diformulasi dari bahan terbaik dunia bagi merawat masalah kulit berjeragat, kulit kering dan kulit kusam seperti Centella Asiatica (Korea), Canadian Willowherb (Canada) Moist 24 Essence (US), dan Skinmoon (Bionap, Italy) secara semulajadi tanpa melibatkan bahan kimia merbahaya pada kulit dengan hanya 7 hari sahaja.






Set Percubaan Jeragat Mylea (RM99.00)


Set percubaan jeragat ini mengandungi 4 dalam 1 iaitu Mylea Freckles Serum, Mylea Freckles Bar, Mylea Exfoliate Mask dan Travel bag:
Mylea Freckles Bar
🌹Merawat masalah jeragat, jerawat & kulit kusam
🌹Membuang kotoran & sel kulit mati
🌹Melembut dan melicinkan kulit





Mylea Freckles Serum
🌹Merawat masalah jeragat, jerawat & kulit kusam, tona kulit tak sekata, ekzema, ruam, luka dan sebagaibya.
🌹Mencerahkan kulit wajag dengan pantas.
🌹Mencerahkan kulit dengan pantas.
🌹Mengurangkan breakout wajah, bebas minyak, alkohol dan silikon.






Mylea Exfoliate Mask
🌹Mempercepatkan proses menyikirkan sel kulit mati.
🌹Membuatkan serum lebih cepat meresap sepenuhnya ke dalam kulit.
🌹Membuatkan kulit terasa licin dan halus serta merta selepas sekali penggunaan.






Di mana hendak dapatkannya:

Bagi pengguna yang berminat untuk mendapat set ini boleh mendapatkan dengan ejen Mylea yang sah diseluruh Malaysia di Website: www.mylea.my ataupun HQ Mylea di Pusat Komersial Cabang Tiga, Kuala Terengganu (09-622 2450) bermula pada 13 Disember 2021.


Cik Mas U’dah Binti Nordin
Amylea Group Sdn Bhd
No.37 (Pt810) Grd Floor, Pusat Komersial Cabang Tiga,
Jalan Hiliran, Kuala Terengganu, Terengganu.
[email protected]

Tel: 09-6222450/ 016-3744029





Untuk keterangan lanjut layari
WEBSITEwww.mylea.my

FACEBOOKhttps://www.facebook.com/Myleahq.Official

INSTAGRAMhttps://instagram.com/mylea_hq





#Setpercubaanjeragat #Mylea #RozitaCheWan #MyleaExfoliateMask #setjeragat
#MyleaFrecklesSerum #MyleaFrecklesBar #beautyproducts #travelkit #travelbag
#cabutanbertuah #JemaahMylea #jemaahmyleawin #myleakayabahagiaberjemaah
#beautyskin #beautyblogger #lifestyleblogger #malaysiablogger #influencermalaysia










Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.keunggulanwanita.com/2021/12/pelancaran-set-percubaan-jeragat-oleh.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Kembalikan Gst Untuk Jana Pendapatan Negara

Kembalikan Gst Untuk Jana Pendapatan Negara

papar berkaitan - pada 8/12/2021 - jumlah : 282 hits
RAMAI mempertikaikan cukai barang dan perkhidmatan menjadi punca kenaikan harga barangan sekali gus memberi bebanan kepada rakyat Ada yang ingin mencadangkan agar semua barangan keperluan makanan dan asas dikecualikan daripada cukai GST Kae...
Cerita Wali Kota Kediri Diundang Makan Siang Oleh Duta Besar Inggris

Cerita Wali Kota Kediri Diundang Makan Siang Oleh Duta Besar Inggris

papar berkaitan - pada 3/12/2021 - jumlah : 240 hits
Duta besar dalam pembicaraan pribadi dengan Wali Kota Kediri juga menyampaikan potensi kerja sama di bidang olahraga terutama sepak bola dan pembangunan berkelanjutan
Rindu Yang Luar Biasa

Rindu Yang Luar Biasa

papar berkaitan - pada 11/12/2021 - jumlah : 146 hits
RINDU YANG LUAR BIASA Assalammualaikum wbt Rindu ibu bapa kepada anak anak dan cucu cucunya Rindu sahabat dengan sahabatnya yang lain Rindu kawan kawan Rindu ini satu rasa Rasa yang datangnya daripada DIA Diberi kepada hamba hamba Nya Semua...
Sebab Banjir Besar Luar Biasa Di Malaysia 2021

Sebab Banjir Besar Luar Biasa Di Malaysia 2021

papar berkaitan - pada 20/12/2021 - jumlah : 271 hits
Kenapa berlaku banjir luar biasa di beberapa kawasan di Malaysia 1 Menurut pakar meteorologi Prof Datuk Dr Azizan Abu Samah ianya ada kaitan dengan Taufan Rai yang sekarang berada di tengah Laut China Selatan di mana ia memecut serbuan udar...
Pengembara Masa Ramal Kejadian Luar Biasa 25 Disember Ini

Pengembara Masa Ramal Kejadian Luar Biasa 25 Disember Ini

papar berkaitan - pada 7/12/2021 - jumlah : 166 hits
Lelaki itu turut mendakwa bahawa lapan individu akan menerima kuasa luar biasa dari Matahari Getty LONDON Seorang lelaki yang mendakwa dirinya berasal dari tahun 2458 membuat ramalan baharu bahawa dua kejadian besar bakal berlaku pada akhir...
Selangor Aktifkan Unit Pengurusan Bencana Negeri Hadapi Banjir Luar Biasa

Selangor Aktifkan Unit Pengurusan Bencana Negeri Hadapi Banjir Luar Biasa

papar berkaitan - pada 19/12/2021 - jumlah : 258 hits
Hujan yang turun tidak berhenti henti di hampir keseluruhan negeri Selangor sejak semalam menyebabkan beberapa daerah dinaikki air dan menyebabkan sebilangan mangsa perlu dipindahkan Menurut Menteri Besar Selangor Datuk Seri Aminuddin Shari...
Konsert Cinta Di Awan Siti Nurhaliza Tambah Lagi Sehari

Lelaki Miang Tanggal Seluar Budak Direman

From Dreadful To Delightful Conquering Gear Engagement In Dodge Transmissions

Biasa Dari Negeri Yang Tak Pernah Lihat Kepesatan Negeri Yang Lebih Maju Dia Nampak Kedai Proses Ayam Ja

Sustainability And Metal Buildings A Data Driven Approach To Eco Friendly Construction

Contoh Inspirasi Poster Ucapan Selamat Hari Pekerja 2024

Why Pm Anwar Rafizi Steven Sim Should Be Worried About World Bank S Report On M Sian Education

Exploring The Impact Of Aluminum In Contemporary Design



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan


Security Status Not Satisfied

How Often Should You Clean Your Air Ducts A Guide For Laval Homeowners

Ugutan Klopp Punca Salah Berang

Saravanan Takes Dig At Unity Govt While Stumping For It

Absolute Power Corrupts Absolutely

Ffp Membantu Menangani Isu Gaji Dalam Bola Sepak Tempatan