Pakej Istimewa Hujung Tahun Ini 7 Hotel Buat Promo Gila Gila Untuk Mak Ayah Bawa Anak Melancong Musim Cuti Sekolah


Tajuk: 
2. 7 Hotel Terbaik Dengan Promo Tak Masuk Akal Yang Terbaik Untuk Anda Bercuti Disember Ini
3. Ini 7 Hotel ''Local & International'' Dengan Promosi Dan Pakej Penginapan Terbaik Untuk Anda ''Travel'' Hujung Tahun

Bulan Disember yang sinonim dengan musim cuti tiba lagi kali ini. Mungkin sudah ada yang merancang seawal Januari lagi setiap tahun untuk bercuti ke destinasi pilihan hati setiap kali musim cuti tiba.

Bagi ibu bapa, apabila anak-anak sudah bercuti, inilah masanya untuk keluar dari rumah untuk beberapa hari, dan bagi yang belum berkahwin, penat lelah mengumpul duit sepanjang tahun akan berbaloi jika dapat travel waktu ini.



via GIPHY

Tak kisahlah sama ada bercuti dalam mahupun luar negara, tempat menginap memang perkara yang menjadi keutamaan. Bersih, selesa dan harga berpatutan itu dah memang wajib la kan. Tak nak la nanti mood bercuti 'kelaut' bila bilik nak tidur amat menyedihkan

Okay, bercakap pasal bilik ni kan, Sunway Hotel & Resorts sekarang tengah buat tawaran pakej yang menarik untuk anda yang sedang mencari penginapan semasa bercuti nanti



Paling best offer untuk kali ni, kalau anda buat tempahan secara terus, anda ditawarkan pelbagai manfaat daripada Sunway Hotel & Resorts lebih dari sekadar bilik penginapan. Pelbagai hadiah-hadiah menarik menanti anda.

Bukan setakat Sunway Hotel & Resorts cawangan Malaysia je, malah semua offer ni turut dinikmati untuk tempahan bilik di Sunway Hotel & Resorts Hanoi, Vietnam dan Phnom Penh di Kemboja. Fuhhh, inilah masanya untuk anda meneroka negara-negara di wilayah Indo-China.

Tak perlu pening-pening nak fikir, ni kami senaraikan hotel-hotel Sunway Hotel & Resorts untuk anda pilih. Apa yang anda kena buat cuma perlu booking cepat-cepat untuk dapatkan pelbagai reward dari Sunway Hotel & Resors.

1. Sunway Resort Hotel & Spa



Terletak di Kuala Lumpur, Sunway Resort Hotel & Spa memang sesuai sangat-sangat untuk anda yang merancang percutian di ibu kota. Jika anda berasal dari negeri lain, ini waktu yang paling sesuai untuk anda bawa ana-anak anda merasai pengalaman tinggal di kota besar.

Sebanyak 468 buah bilik Premium, Suites, and Pool Villa tersedia untuk anda tempah termasuklah panorama indah Sunway Lagoon terus dari jendela bilik.




Kalau anda buat tempahan terus di laman web Sunway Resort Hotel & Spa, ada 7 kelebihan yang tidak ditawarkan jika tempahan dibuat melalui laman web tempahan lain.


Antaranya adalah Exclusive Members Rate, Late Check-out dan Complimentary Masssage.

Selain itu, Sunway Resort Hotel & Spa turut menyediakan Pusat Konvensyen khas untuk anda yang mahu mengadakan sebarang majlis berprestij selain lebih 170 restoran untuk anda menjamu selera sepuas-puasnya disini.



Untuk anda yang gemar bersantai, Club Lounge adalah tempat paling sesuai untuk anda melepaskan lelah ketika bercuti.



Terletak bersebelahan dengan Sunway Lagoon di mana kolam gergasi disediakan, anak-anak anda juga boleh meluangkan masa percutian dengan baik sekali tanpa sebarang masalah.




Lokasi: Sunway City

2. Sunway Putra Hotel

Untuk yang ingin becuti sambil membeli belah, Sunway Putra Hotel adalah lokasi penginapan paling sesuai untu anda. Terletak berdekatan dengan Sunway Putra Mall yang baru dibuka, tetamu berpeluang meneroka pelbagai outlet dan stor yang ada di sini.




Ada pelbagai jenis bilik yang ditawarkan pada harga berpatutan tetapi memberikan pengalaman penginapan istimewa seolah-olah bagaikan diistina. Antaranya adalah Superior Room, Deluxe Room, Club Room, Family Room, Family Studio, Junior Suite, 2 Bedroom Suite dan Premier Suite.

Superior RoomDeluxe RoomClub RoomFamily RoomFamily StudioJunior Suite2 Bedroom SuitePremier SuiteAnda juga boleh memilih untuk menempah bilik mewah Club Suite dan mendapat akses penuh kepada Club Lounge dan lain-lain keistimewaan lagi.

Club SuiteClub LoungeTerletak hanya 3 km daripada Menara Berkembar Petronas, ia adalah pilihan paling tempat untuk anda lari seketika daripada kesibukkan ibu kota tetapi tidak mahu terlepas daripada hab kewangan, fasyen dan pelancongan Kuala Lumpur.

Kalau ada anak kecil pun tak ada masalah kerana Sunway Putra Hotel turut menyediakan playground khas untuk anda.


Kemudahan-kemudahan lain yang turut tersedia bagi melengkapkan pengalaman bercuti impian anda adalah kolam renang yang belatar belakangkan ibu kota Kuala Lumpur serta gym.



Nikmati lima faedah dan juga hadiah-hadiah menarik sekiranya tempahan dibuat secara terus dengan Sunway Hotel & Resorts disini.

Pakej yang ditawarkan adalah percutian 3 Hari 2 Malam bermula daripada harga serendah RM 1,018. Khas untuk bakal pengantin, tempah sekarang dewan yang disediakan Sunway Putra Hotel dan dapatkan Wedding Package istimewa, serendah RM 60 untuk seorang.


Lokasi: Bertentangan dengan PWTC

3. Sunway Velocity Hotel

Satu lagi hotel yang turut menwarkan pakej menarik sempena cuti hujung tahun ini adalah Sunway Volocity Hotel. Dengan 351 buah bilih mid-range, anda yang merancang percutian bajet wajib memilih hotel ini sebagai lokasi penginapan.



Bilik-bilik yang ditawarkan adalah Superior Room, Superior Premier Room dan Superior Plus Room.

Superior RoomSuperior Premier RoomSuperior Plus RoomDengan lima kelebihan jika tempahan dibuat secara terus disini, Sunway Velocity Hotel turut menawarkan akses penuh kolam renang, gym dan juga Wifi.




Anda juga akan menikmati potongan harga sehingga 15% dan Shuttle disediakan untuk mengambil anda dari lokasi tertentu.

Lokasi: 3.8 km dari pusat bandar Kuala Lumpur, dan berdekatan stesen MRT Maluri.

4. Sunway Hotel Georgetown

Dianggap sebagai destinasi pelancongan makanan, Pulau Pinang wajib ada dalam travel list anda. Kalau anda ke Pulau Pinang, Sunway Hotel Georgetown sememangnya lokasi penginapan paling ideal dengan kemudahan-kemudahan seperti late check-out, Birthday Month Treat dan Wifi.




Bilik-bilik yang ditawarkan adalah Suite, Premier Room, Family Room, Deluxe Super King, Deluxe Room, Club Room.

SuitePremier RoomFamily RoomDeluxe Super KingDeluxe RoomClub RoomBuat tempahan segera disini, dan nikmati 5 kelebihan yang tak ditawarkan di hotel-hotel lain.

Sunway Hotel Goorgetown juga amat sesuai untuk anda yang merancang untuk mengadakan company event, ataupun mungkin persidangan-persidangan khas sama ada peringkat nasional ataupun antarabangsa.






Jika anda berminat untut mengadakan sebarang event sempena sambutan Krismas di Sunway Hotel Georgetown, anda ditawarkan diskaun sebanyak 20% dengan syarat anda menginap dan membuat tempahan makanan dengan Sunway Hotel Georgetown.


Manakala, pakej keluarga ditawarkan pada harga bermula RM 698, harga yang sangat-sangat berpatutan untuk hotel bertaraf antarabangsa.

Lokasi: Georgetown

5. Sunway Hotel Seberang Jaya

Terletak di tengah-tengah Seberang Jaya, ini satu lagi hotel dari Kumpulan Sunway yang kami cadangkan untuk anda bermalam sekiranya memilih untuk bercuti di Pulau Pinang.


Sama seperti Sunway Hotel Georgetown, anda juga ditawarkan lima kelebihan sekiranya membuat tempahan secara terus.

Anda boleh memilih sama ada mahu menempah Suite, Premium Room, Perdana Suite, Deluxe Room atau Club Room.

SuitePremier RoomPerdana SuiteDeluxe RoomClub RoomLokasi hotel ini juga sangat ideal untuk anda yang mahu melawat tapak-tapak Warisan Dunia UNESCO dan juga lokasi-lokasi rekreasi semula jadi di Seberang Jaya serta Sunway Carnival Mall.


5 manfaat untuk anda jika membuat tempahan secara terus disini.

Ada dua pakej menarik yang ditawarkan iaitu Family Package dan juga Meeting Package. Untuk Family Package, harga yang ditawarkan serendah RM 638.

Kalau anda plan nak buat company event disini sempena Krismas ini, ruang yang ditawarkan mampu memuatkan sehingga 10 delegasi atau 450 orang. Memang berbaloi sangat-sangat.

Meeting RoomMeeting RoomSri Cengal BallroomStudio RoomFitness CentreLokasi: Tengah Seberang Jaya, 23km Lapangan Terbang Pulau Pinang dan juga berdekatan dengan Terminal Feri Butterworth.

6. Sunway Hotel Hanoi

Nak bercuti jauh lagi, apa kata anda ke Vietnam dan kalau ke sana, Sunway Hotel Hanoi, sebuah hotel antarabangsa bertaraf 4 bintang menanti anda untuk memberikan perkhidmatan terbaik yang boleh anda bayangkan.


Paling best, Sunway Hotel Hanoi yang menyediakan sebanyak 143 bilik turut menyediakan pakej makanan tradisi orang Vietnam dan juadah-juadah Asia serta antarabangsa yang lain.

Nikmati 3 kelebihan jika membuat tempahan terus disini termasuk fasiliti seperti Club Lounge, Bilik Mesyuarat dan juga gym.


Memang sesuai sangat kalau anda merancang nak sambut perayaan di luar negara. Sekali sekala kan. Sunway Hotel Hanoi menawarkan pengangkutan dari airport pada harga serendah USD45 je.

Bukan tu je, kalau sekali sekala anda nak buat event company atau meeting yang gempak kat luar negara, Meeting Package yang ditawarkan serendah USD 130 je tau.


Lokasi: French Quarter di Jalan Pham Dinh Ho, berdekatan dengan pelbagai pusat beli belah dan juga restoran makanan tempatan.

7. Sunway Hotel Phnom Penh

Satu lagi lokasi penginapan terbaik untuk anda melawat wilayah Indo-China adalah Sunway Hotel Phnom Penh di Kemboja.


Terletak di tengah-tengah bandar Phnom Penh, antara tarikan lain untuk anda lawati adalah Wat Phnom Pagoda kurun ke-14 dan pelbagai lagi tapak-tapak bersejarah yang hanya terletak beberapa langkah sahaja dari pintu depan hotel.



Anda tidak perlu risau soal makan kerana Sunway Hotel Phnom Penh memastikan semua makanan yang disediakan oleh hotel adalah Pork Free.





Nikmati potongan harga sehingga 30% sekiranya membuat tempahan secara terus disini.

Lokasi: Ditengah-tengah Kota Phnom Penh.

Memang puas hati sangat-sangat kalau anda jadikan hotel-hotel di bawah Sunway Hotel & Resorts sebagai pilihan kemudahan fasiliti yang ditawarkan adalah sesuai untuk semua tujuan pelancongan seperti pelancongan perniagaan, menenagkan diri, untuk berbulan madu ataupun hari keluarga.

Paling utama jika melancong, soal kebersihan dan kesihatan adalah yang paling atas. Yelah, kita tak nak nanti dapat penyakit waktu melancong, memang tak best sangat-sangat. Sebab itulah, Sunway Hotels & Resorts patut menjadi pilihan utama anda.


Yelah, sesetengah kawasan yang anda lawati mungkin tidak mempunyai akses kepada sumber air ataupun makanan yang bersih, sekali gus pelbagai ancaman penyakit seperti keracunan makanan mungkin memilih anda sebagai mangsa.



Sebagai sebuah jenama hotel bertaraf antarabangsa, anda tak perlu risau lagi. Soal keselamatan, kebersihan dan kesihatan sentiasa menjadi priority Sunway Hotels & Resorts.

Untuk maklumat lanjut anda boleh layari laman web, facebook, twitter dan juga instagram Sunway Hotels & Resort.

lagi info di : Gosip Artis TerkiniBaju Kurung Edisi 2016 ni terlajak laris.

Baju Kanak-Kanak Harga Murah

Jubah raya cantik dan murah !!

Green Hijab memang Ohsem memang cair.

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://1malaynews.blogspot.com/2019/11/pakej-istimewa-hujung-tahun-ini-7-hotel.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
2 Anak Teruna Berkhatan Serentak Awal Cuti Sekolah Hujung Tahun 2019

2 Anak Teruna Berkhatan Serentak Awal Cuti Sekolah Hujung Tahun 2019

papar berkaitan - pada 5/12/2019 - jumlah : 326 hits
Alhamdulillah Lega sudah satu hal ni 2 orang anak teruna berkhatan serentak Seorang umur 6 tahun dan adiknya masuk 4 tahun Siap doktor servis datang rumah lagi Teringat macam ibu bersalin di This is a content summary only Visit my website f...
Panduan Buat Mak Ayah Yang Punyai Anak Tahun Satu 2020

Panduan Buat Mak Ayah Yang Punyai Anak Tahun Satu 2020

papar berkaitan - pada 2/12/2019 - jumlah : 454 hits
SEKEJAP sahaja masa berlalu Anak yang dulunya masih kecil kini sudah menginjak ke Tahun Satu Bagi yang sudah pandai membaca mungkin tidak akan berdepan dengan sebarang masalah Namun bagi yang masih merangkak rangkak untuk mengenal ABC 123 m...
Sedihnya Geng Mak Mak Bila Anak Anak Ada Rancangan Sendiri Bila Cuti Sekolah Tapi

Sedihnya Geng Mak Mak Bila Anak Anak Ada Rancangan Sendiri Bila Cuti Sekolah Tapi

papar berkaitan - pada 3/12/2019 - jumlah : 362 hits
Bila tiba musim cuti sekolah seperti sekarang pastilah mak mak semua sudah merancang untuk melakukan aktiviti tahunan bersama anak anak Ada yang mahu pergi The post appeared first on
Kalau Tak Pisah Tempat Tidur Anak Dari Awal Sampai Besarlah Si Kecil Asyik Selinap Masuk Bilik Mak Ayah

Kalau Tak Pisah Tempat Tidur Anak Dari Awal Sampai Besarlah Si Kecil Asyik Selinap Masuk Bilik Mak Ayah

papar berkaitan - pada 24/11/2019 - jumlah : 435 hits
Anak anak yang masih kecil memang selalunya akan tidur dalam bilik yang sama Bersama ibu dan ayah Persoalannya bilakah waktu yang sesuai untuk mula asingkan tempat tidur anak anak supaya mereka tak manja sangat dan boleh tidur sendiri tanpa...
Bila Mak Ayah Tahu Anak Kita Bukan Milik Kita Sayang Tegas Akan Seimbang

Bila Mak Ayah Tahu Anak Kita Bukan Milik Kita Sayang Tegas Akan Seimbang

papar berkaitan - pada 24/11/2019 - jumlah : 363 hits
Sikap tegas mak ayah bertukar garang sebenarnya kerana emosi Jika diikutkan tegas dan garang sangatlah ketara bezanya Dalam kamus istilah tegas bererti jelas terang dan lantang Manakala garang pula bermakna menyerang dengan buasnya atau mar...
Gigi Baru Nak Tumbuh Kadang Kadang Boleh Demam Anak Mak Ayah Diingatkan Supaya Rajin Angkat Bibir Baby

Gigi Baru Nak Tumbuh Kadang Kadang Boleh Demam Anak Mak Ayah Diingatkan Supaya Rajin Angkat Bibir Baby

papar berkaitan - pada 18/11/2019 - jumlah : 1003 hits
Setiap daripada pasangan yang baru sahaja dikurniakan dengan cahaya mata pastinya akan mula tertanya tanya pada umur berapakah gigi bayi mereka akan tumbuh Ini kerana ada diantara ibu bapa ini yang tiada pengalaman serta kepakaran untuk men...
Survey Harga Baju Sekolah Kebangsaan Dan Sekolah Agama Anak Tahun 2020

Survey Harga Baju Sekolah Kebangsaan Dan Sekolah Agama Anak Tahun 2020

papar berkaitan - pada 6/12/2019 - jumlah : 1937 hits
SURVEY HARGA BAJU SEKOLAH KEBANGSAAN DAN SEKOLAH AGAMA ANAK TAHUN 2020 Assalamualaikum dan Selamat sejahtera semua Memandangkan anak nak sekolah darjah 1 tahun depan dan tok mak depa ni pun ada bagi tahu nak sponsor baju sekolah cucu cucuny...
Bawa Carseat Naik Pesawat Ibu Ini Bagi Tip Mudahnya Melancong Dengan Anak Kecil

Bawa Carseat Naik Pesawat Ibu Ini Bagi Tip Mudahnya Melancong Dengan Anak Kecil

papar berkaitan - pada 3/12/2019 - jumlah : 316 hits
Hujung tahun ni memang banyak orang akan habiskan cuti tahunan dan pergi ke destinasi pilihan untuk habiskan masa Bersama keluarga tersayang Ada yang dah rancang lama dan ada juga yang suka buat plan last minute Mana pun destinasi tujuan ya...
Cuti Sekolah Sudah Bermula Berikut Adalah 5 Tempat Menarik Yang Patut Korang Kunjungi Sempena Musim Cuti Sekolah Ini

Cuti Sekolah Sudah Bermula Berikut Adalah 5 Tempat Menarik Yang Patut Korang Kunjungi Sempena Musim Cuti Sekolah Ini

papar berkaitan - pada 29/11/2019 - jumlah : 736 hits
Sumber gambar dari GoogleSesi persekolahan sudah pun melabuhkan tirainya minggu lepas dan diikuti dengan budak budak SPM yang last paper semalam jadi korang yang mak ayah ni dah ada ke tempat ke nak bawa anak anak pergi bercuti memandangkan...
Ph Must Safeguard Its Voter Base To Land Second Term For Anwar Says Analyst

Drama Anggun Mikayla

Tetaplah Beriadah Di Bulan Ramadan

Honor Pad 9 Tablet Terbaik Untuk Berhibur Dan Kerja Mula Dijual Seluruh Negara Pada 28 Mac

Arul Rasheed Feat Shana Abella Gemersik Aidilfitri Chord

Hukum Berbuka Puasa Di Bulan Ramadhan Dan Cara Bayar Fidyah

Perumahan Izara Bayu Sutera Kediaman Idaman Tepi Tasik Dengan Ciri Smart Home

Di Ambang Inflasi Bagaimana Dow Jones Dan S P Bertindak Untuk Sesi Ketiga Berturut Turut



Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo

Biodata Abdul Qawiy Aro Qawiyaro Personaliti TikTok Islamik

10 Fakta Biodata Siti Khadijah Halim Pelakon Drama Berepisod Wanita Syurga TV3 Gandingan Redza Rosli


Gaya Hidup Sihat 8 Perkara Yang Perlu Anda Amalkan

Ceo Flutter 2023

Hari Ini 3 Lucu Di M Sia K Jaan Gagal Sayur Kisah Cinta

Boikot Kk Mart Bukan Speedmart

Bersahur Dengan Sup Ayam Simple Tapi Sedap

The Ultimate Home Cycling Adventure Beaches Mountains And Music