Otai Main Pokemon Go Guna 64 Telefon Dalam Satu Masa



Pokémon Go merupakan sebuah permainan mudah alih percuma untuk dimainkan berdasarkan lokasi realiti diperkukuhkan yang dikembangkan oleh Niantic, Inc dan diterbitkan oleh The Pokémon Company sebagai sebahagian daripada francais Pokémon. Ia telah dikeluarkan pada bulan Julai 2016 bagi peranti iOS dan Android.

Permainan ini membolehkan pemain untuk menangkap, menempur, dan melatih makhluk maya, dipanggil Pokémon, yang muncul di seluruh dunia sebenar. Ia menggunakan GPS dan kamera peranti yang serasi. Permainan ini adalah percuma untuk bermain walaupun ia menyokong pembelian dalam aplikasi bagi barangan permainan tambahan. Satu pilihan sahabat peranti boleh dipakai Bluetooth dirancang untuk keluaran akan datang, Pokémon Go Plus, dan akan memberi amaran kepada pengguna apabila Pokémon berdekatan.

Permainan ini dengan cepat menjadi salah satu aplikasi peranti pintar yang paling digunakan selepas dilancarkan, mengatasi rekod terdahulu yang dipegang oleh Candy Crush Saga di Amerika Syarikat, dan merupakan anugerah kepada nilai saham Nintendo, yang memiliki sebahagian daripada The Pokémon Company. Ia dipuji oleh beberapa profesional perubatan lantaran berpotensi meningkatkan kesihatan mental dan fizikal pemain, tetapi menarik beberapa kontroversi kerana laporan ia menyebabkan kemalangan dan menjadi gangguan awam di beberapa tempat.

Pokémon Go
Pautan : https://ms.wikipedia.org/wiki/Pok%C3%A9mon_Go


Seorang warga emas yang taasub bermain Pokemon Go sekali lagi menjadi tajuk berita utama antarabangsa apabila memasang 64 telefon pintar pada basikalnya untuk memudahkannya menangkap raksasa digital itu.

Sebelum ini, pada Ogos 2018, Chen San Yuan, 72, pernah menjadi perhatian ramai apabila gambarnya menjadi tular selepas memasang 11 telefon pintar dan membawa sembilan power bank ketika melakukan aksi itu di tengah bandar raya Taipei.

Sebelum ini, Chen mampu bermain Pokemon Go sehingga 20 jam tanpa henti sebelum 11 telefon dan sembilan 'power bank' yang dibawa dalam bakul basikalnya.

Chen yang juga pakar Feng Shui itu mengayuh basikalnya sekitar bandar Taipei, kadangkala sehingga jam 4 pagi untuk memburu 'raksasa'.


Dia mengaku membelanjakan sehingga £1,165 (RM6,000) sebulan untuk membeli pelbagai aplikasi berkaitan Pokemon Go serta peralatan.


Atuk Pokemon Go pasang 64 telefon pada basikal
Pautan : https://www.hmetro.com.my/utama/2020/06/594296/atuk-pokemon-go-pasang-64-telefon-pada-basikal

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.simiey.info/2020/06/otai-main-pokemon-go-guna-64-telefon.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+simiey/nQtu+(simiey%5Bdot%5Dcom)

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Cara Print Dokumen Guna Telefon

Cara Print Dokumen Guna Telefon

papar berkaitan - pada 29/6/2020 - jumlah : 768 hits
Print Dokumen Guna Telefon Melalui Wireless Network Ramai yang bertanya kepada saya bagaimana untuk mencetak dokumen yang ada di telefon tanpa memerlukan printer yang berwireless Wireless networks are computer networks that are not connecte...
Samsung Secara Tidak Sengaja Terbocor Gambar Galaxy Note 20 Ultra Salah Satu Telefon Terunggulnya

Samsung Secara Tidak Sengaja Terbocor Gambar Galaxy Note 20 Ultra Salah Satu Telefon Terunggulnya

papar berkaitan - pada 3/7/2020 - jumlah : 366 hits
Samsung secara tidak sengaja telah membocorkan peranti unggulan di laman web syarikatnya Menurut Max Weinbach yang sering membocorkan maklumat mengenai peranti Samsung syarikat itu secara tidak sengaja menyiarkan gambar di laman webnya yang...
Kisah Sedih Masa Silam Kim Soohyun Bapa Lari Bina Keluarga Baru Cuba Raih Publisiti Guna Namanya

Kisah Sedih Masa Silam Kim Soohyun Bapa Lari Bina Keluarga Baru Cuba Raih Publisiti Guna Namanya

papar berkaitan - pada 2/7/2020 - jumlah : 373 hits
Kim Soo hyun sememangnya seorang pelakon yang disayangi ramai bukan sahaja kerana bakatnya tetapi dek personalitinya yang baik dan menyenangkan Tapi disebalik senyuman yang manis itu tersorok kisah silam yang sangat menyedihkan Tahukan anda...
Isteri Sekarang Ramai Alami Tekanan Jiwa Dengan Tabiat Suami Suka Main Telefon

Isteri Sekarang Ramai Alami Tekanan Jiwa Dengan Tabiat Suami Suka Main Telefon

papar berkaitan - pada 17/6/2020 - jumlah : 418 hits
Hampir semua suami atau lelaki ralat main handphone sampai tak pandang kanan kiri Alah aku pun sama jugak cuma kita sebagai lelaki ni kena berpada pada Jangan sampai isteri dan anak anak jadi fedup dengan perangai kau Orang meniaga ni handp...
Cara Kuatkan Line Signal Telefon Guna Aplikasi Ini

Cara Kuatkan Line Signal Telefon Guna Aplikasi Ini

papar berkaitan - pada 3/7/2020 - jumlah : 839 hits
Cara kuatkan line telefon Antara situasi buruk yang berlaku kepada pengguna telefon ialah mengalami kehilangan signal line Perkara ini bukanlah sesuatu yang baru bagi pengguna telefon dan perkara ini selalu terjadi kepada sesiapa yang mempu...
Satu Bertiga

Satu Bertiga

papar berkaitan - pada 19/6/2020 - jumlah : 810 hits
Telefilem Satu Bertiga lakonan Jasper Supayah Aidit Noh dan Kahoe Hon disiarkan pada Sabtu ini pukul 8 malam di TV Okey JUDUL SATU BERTIGAWAKTU SIARAN Sabtu 20 Jun 2020 8 00 malam SIARAN TV TV OkeyPENGARAH Khairul Anuar Mat NoorPRODUKSI Sky...
Luar Biasa 20 Instrumen Alat Musik Dimasukan Dalam Satu Piano Dan Bisa Dimainkan Dengan Baik

Luar Biasa 20 Instrumen Alat Musik Dimasukan Dalam Satu Piano Dan Bisa Dimainkan Dengan Baik

papar berkaitan - pada 20/6/2020 - jumlah : 268 hits
Alat musik piano pastinya hanya berfungsi sebagai piano begitu juga gitar biola drum dan lainnya adalah alat musik yang mandiri hanya bisa dimainkan oleh satu orang satu alat Nah ini ada kreasi baru dari anak muda Ukraina dengan grup bandny...
Court Allows Forfeiture Of Rm1 1mil From Illegal Deposit Taking Scheme Investors

Wanita Mca Calls On Govt To Tackle Brain Drain Generate Job Opportunities

Keningau Fa Buat Kejutan Gol Awal

Gsk Raya Open House Dan Minggu Imunisasi Sedunia

The Dab 1a A Limited Edition Electric Production Motorcycle From France

Muda Slams Pro Israel Us Professor S Remark At Local Varsity Talk

Beli Rak Rempah 3 Tingkat

Nearly 500 Lawsuits Filed Against Sabah Govt Hajiji



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan


Fostering Critical Thinking In Our Children

Pantang Larang Berbincang Buat Tafsiran Sendiri Ayat Ayat Al Quran Yang Dipegang Kuat

Golden Lounge International Kuala Lumpur International Airport An Overview

Karakteristik Generasi Z Memahami Cara Mereka Mendapatkan Informasi

Pertama Kali Guna Servis Cuci Karpet

Kmum Dakwa Insiden Syarahan Pro Israel Disengajakan