Orang Perempuan Ni Unik Ada Hari Kau Tengok Dia Gembira Ada Hari Moody Dia Sendiri Pun Keliru


Orang Perempuan Ni Unik. Ada Hari Kau Tengok Dia Gembira, Ada Hari MOODY. Dia Sendiri Pun Keliru! Perempuan seringkali dikaitkan dengan makhluk yang penuh complicated. Adakalanya fikiran dorang susah nak difahami.
Perempuan lebih mementingkan relationship ataupun hubungan sesama manusia lebih-lebih lagi dalam soal percintaan dan kasih sayang. Mereka akan menjaga hubungan yang dibina dengan sebaik-baiknya. Perempuan ni antara makhluk yang paling setia dalam sesebuah perhubungan.
Perempuan Unik
1. Jika dia WhatsApp kau “dah makan?”, kau jangan jawab “Dah” lepastu tak mesej dan tanya dia balik. Dia nak jawapan yang panjang. Yang boleh buat dia tersenyum sorang-sorang. Mungkin soalan tu sebagai pembuka bicara.
2. Lelaki kalau warna pink, pink lah. Perempuan warna pink ada dusty pink la, light pink,pink fushia dan macam-macam lagilah. Spesifik sangat. Tu la kalau beli tudung, warna pink saja dah dekat 5,6 helai.
3. Soalan”Cantik tak?”, “Okay tak?” atau apa-apa saja soalan yang dia jangka daripada kau, jawab seperti dalam kotak fikiran dia. Kalau dia dah berkenan dengan baju tu, jangan la kau cakap buruk ke apa. Di mata dia cantik, tapi di mata kau nampak macam buruk. Biarkan je.
4. Kalau dia duk tengok baju ke kasut ke tapi lama sangat. Lepastu kau tanya “Nak ke?”, dalam hati dia mesti duk kata “Tak faham saya lagi keeeee”. Jangan macam tu. Kau cakap je, “Kalau nak ambil je. Nanti abang bayarkan”. Tak ke melompat keriangan hati dia tu.
5. Kalau mesej WhatsApp dengan dia, dia taip “Haha”. Kau kena taip “Hahahaha”. Lagi panjang daripada “Haha” dia tu. Kalau boleh letak emoticons 😂. Taip “K” atau “OK” pun tak boleh. Sekurang-kurangnya “Okay Yang”. Kalau datang mood mengamuk dia, tu pun boleh buat gaduh tau.
6. Perempuan perlukan teman untuk meluahkan isi hati dia. Jadi, kau kena jadi pendengar yang baik. Sebab tulah lelaki yang pandai mengayat akan senang buat perempuan jatuh hati.
Boleh Rosakkan Mood Dia
7. Kalau mesej dengan dia, dia tanya sepatah dan kau jawab sepatah, memang boleh rosakkan mood dia. Cubalah jawab elok-elok sikit. Karang dah merajuk susah pulak nak pujuk. Kau tu bukannya jenis pandai pujuk perempuan.
Bluetick WhatsApp tapi dia nampak kau online, siap la nak kena menjawab nanti. Kahkah.
Perempuan akan selalu beremosi dan perlukan tempat untuk meluahkan perasaan. Ada yang sering meluahkan perasaan dekat status FB, Twitter ataupun blog. Salah satu sebabnya, kaulah. Sebab kau tak nak dengar luahan hati dia.
Kadangkala bukan dia nak penyelesaian daripada kau pun. Jadi pendengar yang baik pun sudah cukup bermakna. Dia mesti akan lebih hargai kau.
Ada hari kau tengok dia gembira. Lima minit kemudian dah masam muka. Bila ditanya diam tak berjawab. Ada la tu sesuatu yang dia tak puas hati dengan kau.
Jadi, kau jangan lah marah sebab perempuan ni kan complicated. Akan ada satu hari tu mood dia barai, koyak habis. Tiba-tiba je menangis. Adakalanya dia sendiri pun tak faham apa yang dia nak sebenarnya. Nak jadi penunu bunsen ke, nak makan ke, nak tidur ke. Dia sendiri pun keliru. Kah!
Tag isteri/makwe kau yang complicated.
[ASY]
#AmirSyahir
The post Orang Perempuan Ni Unik. Ada Hari Kau Tengok Dia Gembira, Ada Hari MOODY. Dia Sendiri Pun Keliru! appeared first on .


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.apakes.com/orang-perempuan-ni-unik-ada-hari-kau-tengok-dia-gembira-ada-hari-moody-dia-sendiri-pun-keliru/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Perempuan Ni Complicated Ada Hari Dia Ok Ada Hari Dia Moody Jadi Lelaki Kena Faham

Perempuan Ni Complicated Ada Hari Dia Ok Ada Hari Dia Moody Jadi Lelaki Kena Faham

papar berkaitan - pada 8/2/2019 - jumlah : 374 hits
Perempuan Ni Complicated Ada Hari Dia Ok Ada Hari Dia Moody Jadi Lelaki Kena Faham Tak semua lelaki memahami perasaan perempuan yang kadang kadang ok kadang kadang moody Lelaki ni kongsi apa lelaki kena faham bila bersama dengan seorang mak...
Unik Rayakan Hari Valentine Jessica Iskandar Richard Bergaya Bak Barbie Dan Ken

Unik Rayakan Hari Valentine Jessica Iskandar Richard Bergaya Bak Barbie Dan Ken

papar berkaitan - pada 14/2/2019 - jumlah : 199 hits
Dengan mengenakan outfit serba pink wanita yang akrab disapa Jedar ini tampak cantik dan cute Ditambah lagi Jessica Iskandar yang mengenakan wig blonde membuat penampilannya tampak terlihat seperti Barbie sungguhan
Bayi Bawah 30 Hari Mudah Keliru Puting Jika Diberi Botol Jangan Biarkan Buat 6 Tips Ini

Bayi Bawah 30 Hari Mudah Keliru Puting Jika Diberi Botol Jangan Biarkan Buat 6 Tips Ini

papar berkaitan - pada 18/2/2019 - jumlah : 517 hits
Tidak dinafikan masalah keliru puting sering terjadi kepada bayi yang menyusukan ibu 5 tips daripada peer breastfeeding counselor boleh anda gunakan Keliru puting atau nipple confused adalah salah satu cabaran penyusuan yang terjadi kepada ...
Rakyat Indonesia Gembira Harga Minyak Turun Sehingga 23 Sen Seliter Hari Ini

Rakyat Indonesia Gembira Harga Minyak Turun Sehingga 23 Sen Seliter Hari Ini

papar berkaitan - pada 10/2/2019 - jumlah : 386 hits
RAKYAT Indonesia hari ini menerima berita gembira apabila harga minyak republik itu diturunkan sehingga 23 sen bagi setiap liter Media Indonesia melaporkan tindakan itu diambil susulan tren penurunan harga minyak mentah dunia dan kedudukan ...
7 Sebab Mengapa Suami Isteri Perlu Tidur Berpe Lukan Se Sama Sendiri Setiap Hari Rileks Media

7 Sebab Mengapa Suami Isteri Perlu Tidur Berpe Lukan Se Sama Sendiri Setiap Hari Rileks Media

papar berkaitan - pada 19/2/2019 - jumlah : 314 hits
Pe lukan merupakan salah satu luahan rasa cinta dan kasih sayang terhadap pasangan Ia bukan sahaja sentuhan secara fizikal namun juga secara emosi Jika sebelum ini suami isteri jarang sekali nak tidur berpe lukan mungkin sebab rasa ri mas p...
5 Keutamaan Surat Al Kahfi Yang Luar Biasa Jika Dibaca Di Hari Jum At

5 Keutamaan Surat Al Kahfi Yang Luar Biasa Jika Dibaca Di Hari Jum At

papar berkaitan - pada 1/2/2019 - jumlah : 345 hits
Surat Al Kahfi atau Ashabul kahfi adalah salah satu surat dalam Al Qur an yang ada dalam juz 15 dan di awal juz 16 Surat Al Kahfi termasuk dalam golongan surat Makiyyah atau surat yang diturunkan di kota Makkah Dalam surat Al Kahfi terdapat...
Pbb Sebut Hampir 5 000 Orang Tinggalkan Venezuela Setiap Hari

Pbb Sebut Hampir 5 000 Orang Tinggalkan Venezuela Setiap Hari

papar berkaitan - pada 1/2/2019 - jumlah : 291 hits
Perserikatan Bangsa Bangsa merilis data yang menyebut hampir 5 000 orang meninggalkan Venezuela setiap hari Juru Bicara Komisariat Tinggi PBB Urusan Pengungsi Joung ah Ghedini Williams menyampaikan alasan warga Venezuela keluar dari negaran...
Hari Pekerja 2024 Sejarah Tema Sambutan

Optimizing Your Twitter Feed Strategies For Positive Content Filtering

Adapting To Consumer Behavior

Rm232mil Road Project Awarded To Nepturis Witness Tells Wan Saiful Trial

There Is An Awakening

App Inarah

Masih Beraya

Kisah Bekas Pekerja Kfc Dan Boikot



5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Racun Rihanna Slot Samarinda TV3


Pesanan Buat Sang Suami

Lfl Should Defend The Victims Too

1 500 Berarak Ke Dataran Merdeka Tuntut Hak Pekerja

More Than Pools Patios Eric Curtis Landscape Architecture Designs For Life

Dua Lelaki Didakwa Tebang Pokok Robin Hood

Anwar Announces Over 13 Pay Hike For Govt Servants Largest In History