Oppo A95 Mula Ditawarkan Di Pasaran



OPPO A95 mula ditawarkan di pasaran
OPPO, jenama peranti pintar global terkemuka melancarkan telefon pintar Siri A terbaharu – OPPO A95 di Malaysia.
Meneruskan ciri-ciri Siri A OPPO, OPPO A95 memperkasakan pengguna melalui teknologi berkuasa dan rekabentuk bergaya bagi memenuhi keperluan pengguna muda dan canggih untuk komunikasi harian yang lebih pintar.
OPPO A95 dilengkapi dengan bateri besar 5000mAh dan 33W pengecasan kilat untuk memastikan hayat bateri dan masa penggunaan yang lebih lama.
Dikemaskan dengan bergaya menggunakan rekabentuk OPPO Glow yang unik, telefon pintar ini bukan sahaja cantik untuk dilihat, tetapi juga sangat selesa untuk digunakan dan sangat tahan lama.
Ia juga menampilkan teknologi pengembangan RAM yang dibangunkan oleh OPPO sendiri untuk membuka kunci potensi penuh OPPO A95.
”Dari bekerja sehingga bermain, OPPO A95 menawarkan pengalaman telefon pintar yang membolehkan anda menjalani kehidupan seharian dengan yakin,” kata Garry Gong, Naib Presiden, OPPO Malaysia.
Dikuasakan oleh platform Qualcomm® SnapdragonTM 662, OPPO A95 memberikan pengalaman pengguna yang lancar dan cekap pada setiap masa.
Ini dipertingkatkan lagi dengan Penggalak Sistem, sut pengoptimuman peringkat sistem yang memastikan telefon berjalan dengan lebih lancar. OPPO A95 juga dilengkapi dengan konfigurasi RAM 8GB+5GB dan ROM 128GB serta teknologi pengembangan RAM, membenarkannya menukar storan ROM kepada RAM apabila didayakan secara manual.
OPPO A95 membantu menyelesaikan kebimbangan pengguna mengenai hayat dan kapasiti bateri dengan bateri besarnya 5000mAh dan 33W Pengecasan Kilat, yang boleh mencapai cas penuh dalam masa 72 minit.
Dengan pengecasan 5 minit, pengguna boleh menikmati 1.8 jam masa tontonan video YouTube dan 5.7 jam masa panggilan suara. OPPO juga telah menambah satu siri ciri pengecasan pada OPPO A95 yang menjadikan pengecasan peranti lebih selamat dan lebih mudah.
Untuk foto dan video, OPPO A95 menampilkan persediaan tri-kamera di bahagian belakang peranti termasuk kamera utama 48MP, kamera penderia kedalaman 2MP dan lensa makro 2MP, bersama-sama dengan satu siri ciri yang disokong oleh AI untuk menangkap imej berkualti tinggi.
Ini termasuk 15 pratetap penapis meningkatkan imej yang berbeza; Peningkatan Pemandangan AI, yang dengan bijak boleh mengenali pemandangan seperti makanan, bunga, matahari terbenam dan banyak lagi, untuk mengoptimumkan warna, ketepuan dan kecerahan; dan Mod Malam, untuk mengambil foto yang terang dan jelas dengan butiran yang mengagumkan pada waktu malam atau dalam tetapan pencahayaan malap.
OPPO A95 juga dilengkapi dengan beberapa ciri seperti Video Stabil, SLO-MO dan Soloop, membantu menyimpan dan merakam setiap detik berharga dalam hidup.
Selain itu, keseluruhan telefon ini dihasilkan agar menjadi kalis habuk dan kalis air, dengan penarafan IPX4.
Telefon ini juga telah diuji dari segi ketahanan dengan menjalani satu siri ujian gosokan terhadap pelbagai bahan isi rumah biasa yang direka untuk mensimulasikan penggunaan harian, memastikan bahawa ia boleh menghadapi hampir semua cabaran yang bakal mendatang.
OPPO A95 tersedia dengan dua warna bergaya: Glowing Rainbow Silver dan Glowing Starry Black. Kedua-dua model ini memaparkan reka bentuk OPPO Glow yang eksklusif oleh OPPO, yang memberikan penutup belakang telefon rupa berkilauan halus, mencipta kemasan dwi-matte dengan butiran berkilauan. Penutup telefon terasa sangat halus dan licin untuk dipegang, dan ia juga kalis cap jari, kalis calar, kalis haus dan kalis api, membantu pengguna memastikan telefon sentiasa bersih dan bebas daripada haus dan lusuh.
OPPO A95 dilengkapi dengan paparan 6.43 inci dengan 90.8% nisbah skrin-ke-badan ultra tinggi dan resolusi tinggi 2400×1080. Paparannya pula dipasangkan dengan Penjagaan Mata AI Sepanjang Hari – satu siri ciri yang terdiri daripada Lampu Latar Pintar AI dan Peredupan DC yang membantu memastikan pengalaman visual yang lebih sihat dan selesa sepanjang hari.
Dengan bateri besar 5000mAh, telefon ini masih dengan ketebalan hanya 7.95mm dan berat hanya 175g.
Ia dijual dari harga RM1,099. MG
OPPO A95 mula ditawarkan di pasaran
Baca Artikel Menarik :
Sanusi sindir TMJ lagi, diet sakan tak boleh menang juga Pedofil paksa remaja ukir nama pada payudara Rupanya objek keras dan tajam – Daphne Iking Peminjam B50 boleh mula mohon URUS PRN Melaka: Aku Janji PN hanya silap mata Muhyiddin? PRN Melaka: Calon PN hanya mampu jaja nama ‘Abah’ Siakap vs empurau, mana lagi mahal? Makanan paling mahal dalam dunia, ayam selasih 5 Makanan Kayangan Paling Mahal Yang Boleh Didapati Di Malaysia Doktor bidas Rita Rudaini Lokasi Kaum Thamud Yang Diazab Oleh Allah S.W.T Dan Kisah Nabi Salleh A. S [FOTO] Layari Laman Facebook MYKMU
‘Jika Tak Suka Sangat Pun Berilah Satu ‘HA’ Tanda Hargai Usaha’-Shahrol Shiro

Muhyiddin lebih gemar serang BN daripada kempen untuk PN

The post OPPO A95 mula ditawarkan di pasaran appeared first on MYKMU.NET.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://mykmu.net/2021/11/16/oppo-a95-mula-ditawarkan-di-pasaran/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Upcoming Oppo A95 Equipped With More Features

Upcoming Oppo A95 Equipped With More Features

papar berkaitan - pada 7/11/2021 - jumlah : 235 hits
OPPO A95 KUALA LUMPUR The upcoming OPPO A95 is also a power packed device that makes it the smart companion for getting the most out of each day The OPPO A95 features a 5000mAh battery giving users the freedom and convenience to share conte...
Oppo Perkenalkan A95 Harga Rp 4 Juta

Oppo Perkenalkan A95 Harga Rp 4 Juta

papar berkaitan - pada 19/11/2021 - jumlah : 171 hits
OPPO mengumumkan peluncuran perangkat lini seri A terbaru OPPO A95 Perangkat ini membawa fitur fitur khas lini seri A seperti keberadaan kapasitas baterai besar sehingga dapat memberikan daya tahan penggunaan yang cukup lama
Oppo A95 Tawarkan Optimalkan Aktivitas Videografi

Oppo A95 Tawarkan Optimalkan Aktivitas Videografi

papar berkaitan - pada 12/11/2021 - jumlah : 99 hits
OPPO Indonesia kembali melanjutkan rangkaian acara perkenalan awal perangkat A Series terbaru A95 dengan menggelar OPPO A95 Performance Event pada Kamis
Avani Sepang Goldcoast Resort Murah Dari Pasaran

Avani Sepang Goldcoast Resort Murah Dari Pasaran

papar berkaitan - pada 11/11/2021 - jumlah : 177 hits
hai uolss PRICE LEBIH RENDAH DARI AGODA TRIVAGO HAH AVANI SEPANG SUPERIOR ROOM RM400 weekday RM430 weekend ph sh giler kau murah dari harga pasaran cepat inbox akak untuk lock tarikh wasap 0179143052 diyla avanisepangmurah pakejavanimurah i...
Lima Jenis Barangan Apple Yang Gagal Di Pasaran

Lima Jenis Barangan Apple Yang Gagal Di Pasaran

papar berkaitan - pada 11/11/2021 - jumlah : 92 hits
Selepas berita pengunduran Steve Job dalam Syarikat Apple barulah cerita mengenai beberapa barangan Apple sebelum ini pernah mengalami kegagalan Siapa sangka syarikat yang terkenal di Amerika Syarikat ini pernah gagal dalam mengeluarkan gaj...
Info One Plus One Telefon Pintar Terhebat Dari Segi Spesifikasi Bakal Menembusi Pasaran Malaysia

Info One Plus One Telefon Pintar Terhebat Dari Segi Spesifikasi Bakal Menembusi Pasaran Malaysia

papar berkaitan - pada 12/11/2021 - jumlah : 101 hits
One Plus One Spesifikasi Saiz Skrin 5 5 Cip pemprosesan Qualcomm Snapdragon 801 Ram 3GB Storan dalam 16 64GB Kamera belakang 13Megapixel kamera belakang 5 Megapixel Batteri 3 000 mAh Sistem operasi menggunakan CyanogenMod 11S kebolehan mene...
Majalah Boboi Muncul Di Pasaran Jun Ini

Majalah Boboi Muncul Di Pasaran Jun Ini

papar berkaitan - pada 12/11/2021 - jumlah : 207 hits
Majalah Komik Stylo Gila Mungkin itu tagline majalah komik terbaru di pasaran iaitu BOBOI Mungkin ramai yang mengenali BOBOI iaitu kumpulan pelawak Afdlin Shauki Harun Salim Bachik dan Nabil Raja Lawak yang pernah bertanding di Maharaja Law...
5 Jenis Ikan Yang Sebaiknya Tidak Dikonsumsi Walau Umum Di Pasaran

5 Jenis Ikan Yang Sebaiknya Tidak Dikonsumsi Walau Umum Di Pasaran

papar berkaitan - pada 11/11/2021 - jumlah : 96 hits
Ikan memiliki beragam jenis dan rata rata bisa dikonsumi ditambah lagi dengan banyaknya dijual di pasaran Namun Sobat harus tau ada beberapa jenis ikan yang disarankan tidak dikonsumi meski banyak This is a content summary only Visit my web...
Di As Data Positif Mengenai Pasaran Buruh Mendorong Pertumbuhan Indeks Saham Ke Paras Rekod Baharu

Di As Data Positif Mengenai Pasaran Buruh Mendorong Pertumbuhan Indeks Saham Ke Paras Rekod Baharu

papar berkaitan - pada 9/11/2021 - jumlah : 211 hits
Purata Perindustrian Dow Jones meningkat sebanyak 203 72 mata kepada 36327 95 mata Standard Poor s 500 melonjak sebanyak 17 47 mata iaitu kepada 4697 53 mata Nasdaq Composite menambah 31 28 mata kepada 15971 59 mata Sepanjang minggu lalu Pu...
Hiburan Gagal Bayar Tunggakan Rm4 96 Juta Untuk Pesanan Pelitup Muka Jovian Apparel Disaman Pembekal

Article 153 Of The Federal Constitution Does Not Bar Opening Uitm To Non Bumiputera

Stay Fashionably Fit With Huawei Fit 3 Now Available From Rm559

Bayaran Balik Ptptn Tarikh Pengecualian Penangguhan

Pekerjaan Firma Prop Dalam Mencari Pedagang Terbaik

Proses Pengubahsuaian Malaykord Baru

Pas Showing It Should Lead Pn Says Analyst

Diet Suku Suku Separuh Jom Amalkan



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Anggun Mikayla Viu Malaysia

Keputusan Markah Mingguan Senarai Lagu Tugasan The Hardest Singing Show Astro Malaysia

Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya


Kangen Band Setengah Mati Mengejar Dia Chord

Airasia Santan Menu Baru Harga

Ulu Tiram Attack Suspect Not Ji Member Initial Link Made Due To Father S Past Says Igp

Muslims Rebuke Rais Yatim S No No To Sarawak S Proposal Of Conducting Friday Sermons In English

Resepi Sos Hijau Vietnamese Rolls

Koleksi Kad Pokemon Dilelong Rm330 000