Ombak Sunset Lombok Gili Trawangan

pada 16/3/2018 - jumlah : 391 hits
Hari pertama kami ke Lombok menuju terus ke Gili Trawangan Kami tiba di Lombok dalam pukul 10am dan agak lambat keluar dari imigresen sebab kali ini imigresen periksa agak ketat Undang undang terbaru ialah pihak imigresen ingin melihat tari...

Kisah Penuh Aktiviti Di Gili Trawangan

papar berkaitan - pada 22/3/2018 - jumlah : 321 hits
ke Gili Trawangan bersama rakan memang awesome kerana dapat melihat keindahan alam dan suasana budaya yang berlainan Untuk pengetahuan Gili Trawangan ialah sebuah pulaulain di Lombok Jangan salah booking hotel pula jika mahu ke Gili Trawang...
Gambar Keindahan Gili Trawangan

papar berkaitan - pada 18/3/2018 - jumlah : 366 hits
Jom lihat gambar yang aku ambil serta beberapa rakan aku ambil semasa lepak di Gili Trawangan 3 hari 2 malam Tak puasa lak rasanya
Tamatnya Percutian Di Gili Trawangan Bersama Rakan

papar berkaitan - pada 18/3/2018 - jumlah : 237 hits
Akhirnya percutian bersama rakan selama 3 hari 2 malam berakhir dengan mencapai misi reunite MHS old school member Percutian kali ini memang memenatkan dan penuh thrill Berjalan kaki selama 40 minit hanya untuk melihat matahari terbenam Ber...
Les Villa Ottalia Gili Trawangan

papar berkaitan - pada 16/3/2018 - jumlah : 276 hits
Sepanjang percutian kami ke Gili Trawangan kami menetap di Les Villa Ottalia Gili Trawangan Perjalanan dari jeti Gili Trawangan ke Les Villa Ottalia Gili Trawangan memakan masa 15 minit menggunakan kereta kuda atau jaraknya 1 5km Sepanjang ...
Lombok Di Sebalik Seribu Cerita

papar berkaitan - pada 11/3/2018 - jumlah : 471 hits
Lombok di sebalik seribu ceritaSEMUANYA secara kebetulan last minute planning Penat bekerja membuatkan kami merancang untuk bercuti melepaskan lelah dan tekanan
Aliff Syukri Beli Hotel Di Lombok Dan London

papar berkaitan - pada 14/3/2018 - jumlah : 470 hits
HEBAT Usahawan kosmetik terkenal Datuk Seri Aliff Syukri Kamarzaman baru baru ini didapati telah menambahkan asetnya apabila difahamkan berjaya membeli syer dalam sektor hartanah Apa yang menarik selebriti popular tersebut meluaskan empayar...
Persiapan Melancong Ke Lombok Kali Kedua Bersama Rakan

papar berkaitan - pada 14/3/2018 - jumlah : 342 hits
Syukur alhamdulilah akhirnya dapat full lesen dari isteri tercinta membenarkan aku pergi ke Lombok bersama rakan Sila baca artikel ini Aku memang takkan pergi kalau isteri aku tak benarkan aku pergi ke Lombok Malas nak bertekak lagi pun aku...
Komplot Jigging Tanjung Tuan Edisi Ke2 Di Lambung Ombak Dan Hujan

papar berkaitan - pada 6/3/2018 - jumlah : 412 hits
Komplot jigging Tanjung Tuan edisi ke 2 pada 4 Oktober lepas yang di wakili oleh Azlan Jigjoi dan beberapa rakan yang lain Di khabarkan cuaca pada waktu pagi itu angin kencang di sekitar pantai Tanjung Tuan menunjukan keadaan cuaca tidak me...
Fenomena Shelf Cloud Awan Ombak Besar Melanda Sabah

papar berkaitan - pada 6/3/2018 - jumlah : 706 hits
Kejadian 27 JUN 2016 heboh diviralkan di media sosial mengenai awan pelik yang berlaku di sekitar negeri Sabah Formasi awan luar biasa kelihatan seperti ombak besar dan puting beliung di beberapa daerah di pantai barat Sabah pagi tadi mengg...
Kadir Jasin Warns Pmx Ph Against Falling Into The Trap To Free Najib

Pjd Link Cancellation Fahmi Tells Govt Critics To Read Pwd Statement

Either You Are For The Working Class Or Against It Anwar You Can T Both Run With The Foxes And Hunt With The Hounds

Effective Market Research On A Budget

Lesson In Economics From Hawkers Rebellion

Is Now A Good Time To Buy Property In 2024

Pengalaman Menginap Di Grand Court Hotel Teluk Intan Dekat Dengan Menara Condong Teluk Intan

Masverse Unveils Groundbreaking Blockchain Platform

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023

Biodata Dan Umur Adik Tantari Penyanyi Lagu Viral Rindu Hatiku Rindu Pesilat Cilik