Ohzarina Cara Pasangan Nikmat Orgasma Bersama



Dianggarkan lebih 10 peratus wanita yang aktif melakukan hubungan seks kurang mencapai nikmat orgasma. Sedangkan untuk merangsangnya bukanlah sesuatu yang sukar. Semuanya boleh dipelajari kerana pokok pangkalnya adalah hati.

Para suami seharusnya tahu bagaimana caranya untuk menyeimbangkan waktu tertekan dan bertenang ketika berlangsungnya hubungan asmara. Masih samar dengan caranya? Ikuti tip-tip di bawah :

Peka kepada tekanan di otot


Kebanyakan isteri mudah salah sangka bahawa untuk mencapai orgasma ketika bersama, mereka hanya perlu relaks dan berbaring. Andaian sebegini mudah diterima kerana tersebar menerusi mulut ke mulut.


Tambah ‘penyampai’ itu lagi, isteri-isteri harus banyak bertenang sedangkan yang berlaku sebaliknya. Otot wanita harus dirangsang bagi mewujudkan tekanan di daerah intim. Di situlah nanti orgasma dapat dicapai.

 Rata-rata dari mereka juga menganggap bahawa kontraksi ketika orgasma banyak berlaku di bahagian bawah otot pelvis. Semuanya disebabkan otot-otot ini adalah otot yang sering digunakan bagi memudahkan aliran urin dalam badan (dalam erti kata lain disebut juga sebagai gerakan Kegel)

Ambil masa bertenang

Sepanjang melakukan hubungan kelamin, isteri seharusnya fokus untuk merasai sensasi rangsangan daripada suami. Bagi pasangan yang baru melayari bahtera rumah tangga, pastinya timbul sedikit ‘debaran’ untuk melakukannya.

Usah terburu-buru dan ambillah masa untuk bertenang. Hargai dan hayati setiap perkara yang suami lakukan terhadap anda merangkumi sentuhan, kucupan, pelukan dan lain-lain lagi. Fikiran yang telah dirangsang oleh perbuatan membuatkan anda lebih bersedia untuk beraksi dan merasai nikmatnya orgasma. Sekiranya kali pertama masih belum berjaya maka cubalah untuk kali yang kedua. Ingat, latihan yang berterusan pasti membuahkan kejayaan.

Dapatkan khidmat pakar perubatan bertauliah
Sukar orgasma pastinya membuatkan wanita tertekan. Apa tidaknya, nikmat dan keseronokan hanya dirasai oleh suami sedangkan isteri terpaksa berlakon untuk tidak mengeruhkan keadaan.

Hendak berterus-terang bimbang mengguriskan perasaan suami, jadi jalan yang paling baik adalah dengan berdiam diri. Sekiranya beginilah persepsi anda maka tidak mustahil sampai bila-bila pun bahagia tak mampu di rasa.

Usahakan ke klinik atau hospital berdekatan bagi mendapatkan khidmat kaunseling berkenaan masalah yang berlaku. Mungkin terdapat rawatan-rawatan baru yang boleh membantu. Meskipun ia belum tentu berhasil tetapi kata orang-orang tua, cuba dahulu baru tahu.

Makanan untuk Seks

Selain ubat-ubatan dan senaman, makanan juga boleh membantu segelintir pasangan yang bermasalah dalam hubungan seks. Antara yang disyorkan ialah :

Daun Saderi

Sayuran ini dikatakan mampu meningkatkan ghairah seksual terutamanya untuk menstimulasi kerana kaya dengan androsterone. Sebenarnya, androsterone adalah sejenis hormon tidak berbau yang dihasilkan oleh lelaki apabila pasangannya terangsang. Saderi boleh dimakan mentah atau dijadikan ulam-ulaman sewaktu menjamu selera.

Tiram mentah

Ramai mengetahui akan khasiat tiram dalam membantu hubungan asmara. Makanan yang kaya dengan zink ini mampu meningkatkan penghasilan sperma dan hormon testosteron di samping mengandungi dopamine. Bagaimanapun, sebelum mengambil tiram secara mentah-mentah, pastikan  dahulu kebersihannya. Dibimbangi diserang penyakit lain pula nanti.

Buah pisang

Libido lelaki dapat ditingkatkan dengan pengambilan buah pisang yang kaya dengan enzim bromelain. Dalam masa yang sama, ia turut mengandungi sumber potassium serta vitamin B bagi menambah keupayaan tenaga tubuh secara keseluruhan.


Sumber : Klik Sini



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://ohzarina.blogspot.com/2019/01/ohzarina-cara-pasangan-nikmat-orgasma.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Ohzarina Cara Tidur Untuk Ibu Mengandung

Ohzarina Cara Tidur Untuk Ibu Mengandung

papar berkaitan - pada 14/1/2019 - jumlah : 721 hits
12 Cara Tidur Yang Betul Untuk Ibu Mengandung1 Posisi tidur mengiring ke kiriMemandangkan posisi tidur terbaik yang disyorkan sepanjang hamil ialah tidur mengiring ke kiri maka usahakan untuk tidur dalam posisi ini setiap malam 2 Mandi air ...
Jgn Drakonian Najib Ajar Ph Cara Memerintah Dengar Keluhan Semua Termasuk Perokok Sektor Makanan Ada Caranya

Jgn Drakonian Najib Ajar Ph Cara Memerintah Dengar Keluhan Semua Termasuk Perokok Sektor Makanan Ada Caranya

papar berkaitan - pada 10/1/2019 - jumlah : 290 hits
Saya bukan seorang perokok Malah saya sering nasihatkan mereka yang masih merokok untuk meninggalkan tabiat itu Pendek kata saya menyokong penuh hasrat kerajaan PH untuk menurunkan jumlah perokok di Malaysia Namun saya rasa kita juga perlu ...
Cara Usir Jin Yang Tinggal Di Rumah Ustaz Sharhan Shafie

Cara Usir Jin Yang Tinggal Di Rumah Ustaz Sharhan Shafie

papar berkaitan - pada 10/1/2019 - jumlah : 745 hits
AL FADHIL USTAZ SHARHAN SHAFIE adalah pengamal perubatan Islam yang telah lama bergiat aktif dalam mengubati pesakit pesakit misteri gangguan jin syaitan Beliau berasal daripada Machang Kelantan Mendapat pendidikan awal di Sek Keb Air Merah...
Cara Mudah Untuk Mendapatkan Zuriat Ustaz Sharhan Shafie

Cara Mudah Untuk Mendapatkan Zuriat Ustaz Sharhan Shafie

papar berkaitan - pada 10/1/2019 - jumlah : 530 hits
AL FADHIL USTAZ SHARHAN SHAFIE adalah pengamal perubatan Islam yang telah lama bergiat aktif dalam mengubati pesakit pesakit misteri gangguan jin syaitan Beliau berasal daripada Machang Kelantan Mendapat pendidikan awal di Sek Keb Air Merah...
Bagaimana Cara Filter Komen Di Instagram

Bagaimana Cara Filter Komen Di Instagram

papar berkaitan - pada 10/1/2019 - jumlah : 386 hits
Bagaimana Cara Filter Komen Di Instagram Assalamualaikum Salam Sejahtera guys Adakah anda pernah menerima komen yang tidak diingini atau komen yang berbaur penghinaan dan memalukan di Instagram Sejujurnya Momi pernah menerima pelbagai komen...
Ini 6 Cara Elak Minyak Mercik Semasa Menggoreng

Ini 6 Cara Elak Minyak Mercik Semasa Menggoreng

papar berkaitan - pada 10/1/2019 - jumlah : 448 hits
Minyak mercik semasa menggoreng ikan atau kuih muih bergoreng biasakan Ini juga alasan anak dara takut masuk dapur Emak emak yang dah biasa masak buat tak kisah je Tapi kalau terkena percikkan minyak ya ampun sakitnya walaupun sikit tapi pe...
4 Cara Nak Balas Kebaikan Orang Lain

4 Cara Nak Balas Kebaikan Orang Lain

papar berkaitan - pada 10/1/2019 - jumlah : 610 hits
Pepatah Melayu mengatakan Orang memberi kita merasaOrang berbudi kita berbahasaPepatah ni selari dengan saranan Islam Iaitu membalas kebaikan yang orang pernah buat kat kita Tapi Kalau kita buat kebaikan kat orang janganlah harapkan balasan...
Kelebihan Dan Cara Minum Air Ikut Sunnah

Kelebihan Dan Cara Minum Air Ikut Sunnah

papar berkaitan - pada 10/1/2019 - jumlah : 706 hits
Air begitu penting dan tubuh amat bergantung padanya selama proses biologis berlangsung Itulah mengapa Rasulullah saw tetap menganjurkan umatnya agar tetap bangun sahur dan bersegera untuk berbuka walau hanya dengan minum air putih saja Mes...
Hiburan Gagal Bayar Tunggakan Rm4 96 Juta Untuk Pesanan Pelitup Muka Jovian Apparel Disaman Pembekal

T18c24 Bayi Aina Muntah Susu Beku Macam Keju

Gulai Udang Nenas

Road And Track A Lithe Bmw R80 Restomod By 46works

Harris Alif Dari Idola Kecil Ke Selebriti Serba Boleh

Govt To Continue Using E Jamin Bail System

Kerajaan Pahang Sumbang Rm8 000 Kepada Keluarga Allahyarham Konstabel Muhamad Syafiq

Article 153 Of The Federal Constitution Does Not Bar Opening Uitm To Non Bumiputera



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Anggun Mikayla Viu Malaysia

Keputusan Markah Mingguan Senarai Lagu Tugasan The Hardest Singing Show Astro Malaysia

Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya


Diet Suku Suku Separuh Jom Amalkan

Majlis Perkahwinan Anak Saudara

From Smoke To Pet Dander Bnx Filter Traps Microscopic Airborne Contaminants

Pas Dikecam Balun Polis Bukan Fahaman Ekstremis

Kelahi Selepas Kemalangan Lelaki Bawa Kereta Lawan Arus

Lirik Luqman Faiz Bahagiamu Tujuanku