Nikmati Raikan Usia Anda Dengan Penuh Keanggunan Dengan Clinelle Caviargold



Cantik adalah subjektif dan cantik bergantung pada cara seseorang membawa personaliti diri dan menjaga rutin harian untuk kekal cantik. 


Ianya sangat penting untuk mengecapi kebahagiaan dengan kelihatan menawan di khalayak ramai terutamanya apabila umur semakin meningkat. Clinelle merupakan satu-satunya jenama penjagaan wajah dengan keberkesanan produk tanpa bahan bahan yang berbahaya serta komited untuk menawarkan pelbagai rangkaian produk yang membantu pengguna untuk tampil menawan dengan penuh Keyakinan. 


Terbukti rangkaian produk CaviarGold yang hanya menggunakan bahan-bahan semulajadi dan berkesan dikenali untuk memberikan kesan anti-penuaan yang cepat dan berpanjangan. Dengan Triple Gold Lifting and Firming Complex, yang mengandungi bahan-bahan mewah seperti Extrak Kaviar (Emas Hitam), 24K Nano Emas dan Tumbuhan Emas Phyto, kulit boleh merasa perubahannya dengan sertamerta selepas menggunakan rangkaian produk ini. Berdasarkan kajian bersama Home Tester Club yang telah dijalankan pada November 2019: 



Kaji selidik yang dijalankan oleh Home Tester Club antara 9/10/19 dan 20/11/19, 421 ahli Home Tester Club telah menerima dan menggunakan Clinelle CaviarGold. 








Melangkah setapak kehadapan untuk memanjakan pengguna kami, Clinelle CaviarGold kini melancarkan penambahan terbaru kepada keluarga Clinelle, CaviarGold Treatment Concentrate. Produk ini diperkaya dengan Omega 3,6,7 & 9 dan diformulasi khusus dengan extrak Minyak Botani dan Ekstrak Kaviar untuk merangsang dan meningkatkan keserian kulit. 


Ia melengkapi rangkaian produk CaviarGold untuk merawat dan melindungi kulit daripada pencemaran alam sekitar. Produk ini berfungsi untuk menguatkan penghadang kulit semulajadi untuk menghalang kehilangan kelembapan dan penuaan sebelum matang




Antara kebaikan produk ini adalah manfaat haruman aroma terapinya yang menenang dan menyegarkan. Ia amat berkesan untuk menenangkan kulit dan minda. Menurut Shima Anuar, Duta Produk Clinelle, “Saya sangat menyukai haruman semulajadinya yang terdapat pada CaviarGold Treatment Concentrate kerana ianya sangat menenangkan dan amat sesuai untuk kehidupan harian saya yang sangat padat. Selain itu, tekstur produk ini juga sangat ringan dan ianya menyerap serta-merta ke dalam kulit.”

Ianya terbukti bahawa penggunaan Treatment Concentrate secara kerap mampu untuk mengurangkan kedutan dan garis halus


Langkah Penggunaan: 
1. Titiskan 2-3 titis Treatment Concentrate ke atas tapak tangan 
2. Gosokkan tangan anda sehingga terasa hangat. 
3. Ambil nafas panjang untuk menikmati sensasi yang menenangkan. 
4. Seterusnya, sapukan dengan lembut di muka dan leher dalam gerakan ke atas sehingga ianya meresap ke dalam kulit. Untuk kesan yang lebih baik, gunakan dengan Krim CaviarGold Firming. 

Tip untuk kulit yang tampil berseri: 


Sapukan 1-2 titik CaviarGold Treatment Concentrate ke atas muka sebagai primer sebelum menggunakan asas cecair untuk menikmati solekan wajah yang licin dan tanpa cela. 

CaviarGold Treatment Concentrate semestinya pilihan pengguna untuk penjagaan wajah kerana ia mengandungi kesemua bahan-bahan yang berkhasiat untuk menyempurna dan merawat kulit secara keseluruhan. Harga pasaran pada RM89.90 dan hanya boleh didapati secara ekslusif di cawangan Watsons yang terpilih dan laman web Watsons. Muat turun aplikasi Watsons yang boleh didapati di google playstore atau apple app store. 
BERKESAN DAN SELAMAT DENGAN 7 NOs 
Selaras dengan rangkaian produk penjagaan wajah Clinelle, Koleksi Clinelle CaviarGold telah diuji secara dermatologi untuk toleransi dan keberkesanannya. Justeru itu, ianya sesuai dengan semua jenis kulit termasuk kulit sensitive. Kesemua produk Clinelle diformulasi dengan 7 rahsia untuk kulit yang ceria yang tidak termasuk bahan-bahan berbahaya: Tanpa Pewarna Tiruan, Tanpa Pewangi Tiruan, Tanpa Lanolin, Tanpa Minyak Mineral, Tanpa SSD-Alkohol, Tanpa Komedogenik dan Tanpa Paraben. Secara amnya, kesemua produk Clinelle berfungsi dengan berkesan untuk membebaskan kulit daripada pencemaran alam sekitar dengan Aksi RX3, iaitu Repair, Refine dan Reshield kulit untuk memberikan kesihatan kulit yang optimum dan berpanjangan.
Tentang Esthetics International Group Berhad (EIG) 
Penjagaan kulit Clinelle diedarkan oleh EIG Pharma Asia Sdn. Bhd, rakan kongsi Esthetics International Group Berhad (EIG). EIG tersenarai di Papan Utama Bursa Malaysia Securities Berhad sejak Mac 2004. Dengan pengalaman industri yang melebihi 30 tahun, EIG merupakan salah satu peneraju industri kecantikan dan kesihatan di ASEAN dan Hong Kong. Ibu Pejabat EIG Pharma Asia Sdn. Bhd. terletak di Selangor, Malaysia dan terdapat pejabat serantau yang terletak di Singapura, Hong Kong dan Thailand. 


Kekuatan kumpulan ini juga terletak pada reputasi pasarannya yang luar biasa, pelbagai pilihan produk berkualiti, kecemerlangan dalam pendidikan dan latihan, pengagihan rangkaian yang luas dan tidak terkecuali pelanggan yang setia. 


Untuk maklumat lanjut, sila hubungi: 
Caryn Lee 
Product Manager 
Tel: 03 7809 6606 ext 602 
Email: [email protected]


atau 


Lee Jia Er 
Senior Product Executive Tel: 03 7809 6606 ext 617 
Email: [email protected]


Sertai Facebook kami: Clinelle Ikuti Instagram kami: https://www.instagram.com/myclinelle/

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.comelcomot.com/2019/11/nikmati-raikan-usia-anda-dengan-penuh.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
5 Momen Penuh Cinta Sarwendah Ke Betrand Peto So Sweet Banget

5 Momen Penuh Cinta Sarwendah Ke Betrand Peto So Sweet Banget

papar berkaitan - pada 26/11/2019 - jumlah : 326 hits
Walau bukan anak kandung Sarwendah memperlakukan Betrand Peto penuh kasih sayang seperti anak sendiri Berikut 6 momen penuh cinta Sarwendah ke Betrand Peto yang bikin meleleh
Pembaharuan Dibawa Ph Penuh Kepincangan

Pembaharuan Dibawa Ph Penuh Kepincangan

papar berkaitan - pada 26/11/2019 - jumlah : 203 hits
HARAKAH DAILYBAGAN SERAI Pesuruhjaya PAS Negeri Perak Razman Zakaria mencabar PH membubarkan Dun mahupun Parlimen bagi melihat perubahan semasa rakyat Malaysia seluruhnya pasca PRK P 165 Tanjung Piai Beliau selaku Adun Gunung Semanggol memb...
Menyayat Hati Bangkai Rusa Ditemui Dengan Perut Penuh Sampah Sarap Plastik

Menyayat Hati Bangkai Rusa Ditemui Dengan Perut Penuh Sampah Sarap Plastik

papar berkaitan - pada 28/11/2019 - jumlah : 331 hits
Pegawai konservasi Thailand dilaporkan telah menemui seekor rusa yang telah mati bersama dengan 7 kilogram beg plastik dan sampah lain di dalam perutnya Ia merupakan penemuan terbaharu yang memperlihatkan kesan pembuangan sisa plastik terha...
Jemaah Solat Subuh Penuh Masjid Macam Solat Jumaat Inilah Masjid Paling Meriah Di Malaysia

Jemaah Solat Subuh Penuh Masjid Macam Solat Jumaat Inilah Masjid Paling Meriah Di Malaysia

papar berkaitan - pada 26/11/2019 - jumlah : 449 hits
TEMERLOH Meriah Itu yang dapat digambarkan suasana di Masjid Temerloh Jaya di sini yang pasti penuh dengan jemaah setiap waktu solat meskipun pada waktu Subuh Adakalanya masjid yang mampu memuatkan 800 orang itu tidak mampu menampung jumlah...
Sekolah Beri Motosikal Dan Pakej Percutian Sebagai Token Kepada Murid Yang Kehadirannya Penuh

Sekolah Beri Motosikal Dan Pakej Percutian Sebagai Token Kepada Murid Yang Kehadirannya Penuh

papar berkaitan - pada 25/11/2019 - jumlah : 316 hits
Sumber gambar dari TwitterSetiap sekolah pasti menghadapi masalah kedatangan pelajar kesekolah Kadang kadang pihak sekolah terpaksa mengeluarkan notis amaran sehingga surat gantung persekolahan kepada murid yang kerap tidak hadir kesekolah ...
9 Masa Kritis Kehidupan Pernikahan Jangan Kira Isinya Cuma Penuh Sayang Sayangan

9 Masa Kritis Kehidupan Pernikahan Jangan Kira Isinya Cuma Penuh Sayang Sayangan

papar berkaitan - pada 25/11/2019 - jumlah : 199 hits
Nggak boleh bosan sama bahasan pernikahan karena di Hipwee kita memang punya rubrik Hipwee Wedding ya Zheyenk
Virgoun Rilis Titik Balik Di Hidupku Lagu Penuh Makna Mendalam

Virgoun Rilis Titik Balik Di Hidupku Lagu Penuh Makna Mendalam

papar berkaitan - pada 29/11/2019 - jumlah : 328 hits
Virgoun baru saja merilis lagu baru Judulnya Titik Balik di Hidupku Kata Virgoun lagu ini punya makna yang luas dan juga mendalam
Saya Tak Dapat Terima Dia Saya Layan Dia Dengan Penuh Kebencian Ibu

Saya Tak Dapat Terima Dia Saya Layan Dia Dengan Penuh Kebencian Ibu

papar berkaitan - pada 30/11/2019 - jumlah : 293 hits
Anak yang tidak berdosa ini menjadi mangsa kebencian ibu kandungnya sendiri hanya kerana kesilapan yang dilakukannya sendiri buat suatu ketika dulu nbsp Sudah cuba untuk menerima tetapi hatinya tetap tertutup dan saban hari kebencian itu se...
High Court Fixes 3 Additional Trial Dates To Complete 1mdb Case

Sabah Peroleh Rm580 Juta Hasil Jualan Minyak Mentah

Since Mic Pointless Pn Confident Of Marginalised Indian Votes

Norjuma Didakwa Lima Pertuduhan Mencederakan Tiga Individu Lakukan Khianat

Berjalan Bersama Pengguna Inovasi Pengalaman Interaktif Zuhyx

Ministers Hit Out At Us Academic S Safety Claim

The Evolution Of Adult Entertainment

Menambat Selera Rakyat Malaysia Dengan Kebaikan Berasaskan Tumbuhanterbaharu Dari Nestl



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


Time Sensitive Recognizing And Reacting To Infantile Spasms

Kedah Akan Cipta Rekod Dengan Penutupan Mbi Kedah Melalui Saman

Malaysia S Ex Pm Mahathir Faces Anticorruption Probe

Datuk Beraksi Di Pentas Peragaan Pada Usia 88 Tahun

Pemilik R R Didenda Rm30 000 Jual Petrol Bersubsidi Kepada Rakyat Thailand

Selepas Menjadi Penumpang Umno Bakal Terkubur Pada Pru16