Newcastle United 0 West Ham 3 Hernandez Hentikan Momentum Magpies


Nampaknya persaingan Newcastle dan West Ham yang hanya dibezakan oleh perbezaan gol telah dimenangi oleh West Ham dengan jaringan besar.
Hal ini sebenarnya tidak menghairankan kerana barisan pemain West Ham lebih ternama, menunjukkan kesungguhan pemilik West Ham untuk beraksi baik dalam Liga Perdana Inggeris tatkala pemilik Newcastle United lebih kedekut dan hanya mementingkan keuntungan berbanding kejayaan bola sepak.
Rafael Benitez pun turut bersetuju dengan pendapat Tedi ni.
Newcastle United telah memenangi tiga perlawanan berturut-turut, tetapi beraksi buruk menentang West Ham dan dihukum apabila Javier Hernandez menjaringkan dua gol.
Javier Hernandez menandakan panggilan semula namanya ke dalam kesebelasan utama West Ham dengan 2 gol ketika anak buah  Manuel Pellegrini menamatkan permainan menentang Newcastle United dengan kemenangan 3-0 di St James 'Park.
Selepas permulaan musim yang buruk, Newcastle telah melepaskan diri dari zon penyingkiran Liga Perdana dengan tiga kemenangan berturut-turut menentang Watford, Bournemouth dan Burnley, menyelinap ke atas West Ham dengan perbezaan gol dalam proses itu.
Walau bagaimanapun, mereka bersalah atas kesilapan asas di kedua-dua hujung padang pada hari Sabtu dan dihukum apabila Hernandez - yang hanya membuat permulaan ketiga bagi kempen Liga Perdana Inggeris musim ini - menjaringkan 1 gol pada kedua-dua separuh masa.
Kemenangan yang sangat diperlukan untuk Hammers, yang kedua dalam tujuh perlawanan liga, dikukuhkan lagi apabila Felipe Anderson menambah gol ketiga dalam masa kecederaan.
Beberapa penyokong Newcastle telah merancang untuk menunggu sehingga minit ke-11 untuk memasuki stadium, dalam protes terhadap pemerintahan 11 tahun Mike Ashley sebagai pemilik Newcastle United.
Namun ketibaan pendatang-pendatang ini bertepatan dengan masa Newcastle United ketinggalan di belakang dalam keadaan cuai. Kenedy membuat sedikit usaha untuk menghalang percubaan Robert Snodgrass dari kanan dan hantaran-berayun-ke-dalam oleh pemain sayap itu ditukarkan menjadi jaringan gol oleh Hernandez yang tidak dikawal.
Pergerakan pintar Marko Arnautovic berulang kali menyebabkan masalah ketika pertahanan Newcastle tetap tidak menentu, walaupun West Ham tidak mampu menjaringkan satu lagi gol pada babak pertama.
Sebenarnya, Newcastle sepatutnya dapat menyamakan kedudukan pada separuh masa pertama, hanya Ayoze Perez bersalah atas tiga penyudah tumpul sebelum hadangan cemerlang Pablo Zabaleta menafikan tendangan Salomon Rondon.
Hernandez mempunyai peluang keemasan untuk menggandakan jaringannya pada minit ke-58, hanya untuk melepaskan tendangan ke sisi gawang selepas Felipe Anderson membuat hantaran ke belakang kepadanya.
Penyerang Mexico itu lebih klinikal enam minit kemudian ketika dia mengunci selipan Arnautovic dan mengalahkan Martin Dubravka di tiang-dekat dengan penamat yang tepat.
Newcastle kelihatan telah membina beberapa momentum sebelum jaringan itu, tetapi jarang mengancam selepas itu dan Felipe Anderson menjadikannya 3-0 ketika dia mengambil hantaran dari pengganti yang baru cergas, Jack Wilshere, menafikan cabaran dari Fabian Schar dan menjaringkan gol melalui celah kangkang Dubravka.
Apakah maksudnya? Permulaan yang baik bulan Disember untuk HammersIni adalah yang pertama daripada tujuh pertandingan Liga Perdana pada bulan Disember untuk West Ham yang dijangka akan memberikan mereka mata yang besar.
Peluang perlawanan melawan Cardiff City, Crystal Palace, Fulham, Watford, Southampton dan Burnley, selain pertandingan ini, kelihatan memberi peluang kepada skuad Pellegrini untuk memanjat tangga Liga Perdana Inggeris.
Arnautovic adalah ancaman yang berterusanHernandez akan mendapat tajuk utama, tetapi Arnautovic juga mengagumkan dalam serangan West Ham.
Pemain antarabangsa Austria itu menjumpai ruang dan waktu ruang lagi pada babak pertama dan menjadi jantung usaha terbaik serangan balas West Ham sebelum dikeluarkan pada minit ke-70.
Perez gagalPerez mengalami masa yang mengerikan di hadapan gol semasa babak pertama, bermula dengan menanduk jauh dari sudut ketika tidak dikawal dan kemudian gagal menemui sasaran dengan kaki kiri dan kanannya.
Dia kemudian meniggalkan hanya sedikit kesan selepas rehat dan digantikan oleh Joselu dengan baki 12 minit permainan.
Apa yang terjadi pada masa akan datang?West Ham akan berusaha meneruskan kejayaan ini ketika mereka menjadi tuan rumah kepada Cardiff pada hari Selasa, sementara Newcastle akan pergi bertandang ke Everton 24 jam kemudian.
20181202

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.interpretzz.com/2018/12/newcastle-united-0-west-ham-3-hernandez.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Interpretzz+%28interpretZZ%29

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Menkum Ham Tegaskan Tak Ada Penyelundupan Hukum Di Revisi Uu Kpk

Menkum Ham Tegaskan Tak Ada Penyelundupan Hukum Di Revisi Uu Kpk

papar berkaitan - pada 10/1/2020 - jumlah : 111 hits
Menteri Hukum dan HAM Yasonna Laoly membantah tudingan penyelundupan hukum dalam proses revisi UU tentang Komisi Pemberantasan Korupsi Dia menegaskan bahwa proses pembahasan revisi UU berjalan sesuai aturan
Komnas Ham Temukan Dugaan Pelanggaran Ham Saat Demo Mahasiswa Tolak Ruu Kpk Dan Rkuhp

Komnas Ham Temukan Dugaan Pelanggaran Ham Saat Demo Mahasiswa Tolak Ruu Kpk Dan Rkuhp

papar berkaitan - pada 9/1/2020 - jumlah : 742 hits
Jenis hak yang dilanggar pertama hak untuk hidup yakni adanya korban jiwa Kedua hak anak kemudian atas kesehatan hak memperoleh keadilan serta hak memperoleh rasa aman
Dinas Lhk Riau Diminta Hentikan Penebangan Pohon Sawit Milik Petani

Dinas Lhk Riau Diminta Hentikan Penebangan Pohon Sawit Milik Petani

papar berkaitan - pada 23/1/2020 - jumlah : 137 hits
PT Peputra Supra Jaya melayangkan surat kepada Dinas Lingkungan Hidup dan Kehutanan Provinsi Riau Rabu meminta penghentian aktivitas penebangan pohon kelapa sawit milik petani dan perusahaan di Desa Gondai Kabupaten Pelalawan
Menkum Ham Yasonna Ingin Rempah Rempah Didaftarkan Sebagai Hak Kekayaan Geografis

Menkum Ham Yasonna Ingin Rempah Rempah Didaftarkan Sebagai Hak Kekayaan Geografis

papar berkaitan - pada 13/1/2020 - jumlah : 242 hits
Menkum HAM Yasonna laoly menegaskan Indonesia mempunyai kekayaan yang berlimpah Karena itu Yasonna mengajak seluruh masyarakat mempertahankannya dengan mendaftarkan sebagai Hak Kekayaan Intelektual berdasar indikasi geografis
Mengaku Terima 2 Mobil Pejabat Kemenkum Ham Riau Diperiksa Polisi Soal Kasus Memiles

Mengaku Terima 2 Mobil Pejabat Kemenkum Ham Riau Diperiksa Polisi Soal Kasus Memiles

papar berkaitan - pada 15/1/2020 - jumlah : 156 hits
Pemeriksaan dilakukan Penyidik Direktorat Reserse Kriminal Khusus Polda Jawa Timur di gedung Ditreksrimsus Polda Riau Kota Pekanbaru Selasa Hilal baru menjabat sebagai Kadiv Pas Kemenkumham Riau Dia datang memenuhi panggilan penyidik sejak ...
Menkum Ham Yasonna Dikritik Soal Kriminal Dan Kemiskinan Di Tanjung Priok

Menkum Ham Yasonna Dikritik Soal Kriminal Dan Kemiskinan Di Tanjung Priok

papar berkaitan - pada 18/1/2020 - jumlah : 114 hits
Yasonna mencontohkan bahwa anak yang lahir dari kawasan Tanjung Priok yang terkenal keras dan Menteng yang terkenal sebagai kawasan elite akan tumbuh besar dengan cara berbeda
Belum Sepakat Dpr Bahas Ulang Jumlah Ruu Prolegnas Prioritas Dengan Menkum Ham

Belum Sepakat Dpr Bahas Ulang Jumlah Ruu Prolegnas Prioritas Dengan Menkum Ham

papar berkaitan - pada 16/1/2020 - jumlah : 141 hits
Awiek menyebut belum ada kesepakatan apakah jumlah 50 RUU Prolegnas Prioritas akan dikurangi Dia pribadi menilai lebih masuk akal jika 40 RUU Prioritas untuk tahun ini
Jaksa Agung Berkas Tragedi Jambo Keupok Dikembalikan Ke Komnas Ham

Jaksa Agung Berkas Tragedi Jambo Keupok Dikembalikan Ke Komnas Ham

papar berkaitan - pada 16/1/2020 - jumlah : 129 hits
Jaksa Agung ST Burhanuddin mengungkap perkembangan sejumlah kasus pelanggaran HAM berat dalam rapat kerja dengan Komisi III DPR Dalam paparannya Burhanuddin menyebut peristiwa Semanggi I dan II tidak termasuk pelanggaran HAM berat
Video Petinggi Sunda Empire Ngaku Bisa Hentikan Nuklir

Video Petinggi Sunda Empire Ngaku Bisa Hentikan Nuklir

papar berkaitan - pada 21/1/2020 - jumlah : 593 hits
Petinggi Sunda Empire Ki Ageng Rangga Sasana akhirnya muncul ke publik Ia menekankan eksistensi Sunda Empire dari kemampuan menghentikan nuklir hingga agenda pertemuan dengan Jack Ma Berikut ini pernyataannya Sumber
8 Karakter Di Drama Korea Ini Bisa Jadi Contoh Bahwa Emansipasi Bukan Cuma Cita Cita Wanita Indonesia

Transformation From The Top Down Hajiji S Exemplary Leadership In Sabah

Bukan Ulama Lantikan Politik Sendiri Tu Ular Dalam Semak

La Dolce Vita Cranking The Vespa Gt 200 Up To Eleven

Filem Mustaqim

8 Kelebihan Daun Pudina Untuk Kesihatan Dalaman Dan Luaran

April 18 2024 Pesan Orang Alim

Penyokong Pn Jangan Bongkak Dan Takabbur



Kisah Restoran Colonel Sanders Selain KFC Yang Tidak Boleh Dikembangkan

Info Dan Sinopsis Filem J2 J Retribution J2 J Retribusi Filem Malaysia 2021 Di Netflix Sekuel J Revolusi

Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia


Bila Kau Rajin Nak Tolong Kerja Orang

Perjanjian Allah Swt Dengan Kaum Bani Israil

Mushroom Jellyfish House By Ttdesign Vn In Tan Hiep Vietnam

Vanishing Landscape

Dapat Hadiah Hari Jadi

Keyakinan